אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

חושפת תחביב אפל(ובעיקר ילדותי)

כמה חבל שאין אפשרות לעשות אייקונים כמו בתפוז למשל. שם יש אייקון כמעט לכל מחווה שתעלו על הדעת, אויי, לא משנה רציתי לעשות אייקון נבוך אבל מסורבל מדי אז נדלג ;)

טוב, בפוסט הזה ... אני אחשוף צדדים שאולי וכמעט בטוח(נו באמת, בטוח שלא) הכרתם בי. צדדים שגם אנשים שמאוד קרובים אליי לא הכירו/יכירו. חוץ מלהיות חובבת איפור מושבעת יש לי עוד כמה תחביבים מוזרים, אפלים, ובעיקר "ילדותיים", הכוונה פה היא לאהבה נצחית וקשה ובלתי מסופקת של "ברביות!"


אני כל כך אוהבת ברביות מכל סוג כמעט, אבל לא רק. כלומר הקטע המרכזי הוא לתפור להן בגדים. אני כל כך נהנית בלתפור להן בגדים שזה מה שממשיך לגרור אותי בלהחזיק אותן בביתי, ופשוט כשאין לידי אף אחד ובעיקר כשיש לי זמן פנוי ושעמום חונק(לעיתים די נדירות) אז זה מתגלה ואני מתחילה להוציא אותן ולתפור, כן, מצב קשה. אני יודעת שאתן תצחקו עליי פה חופשי ואולי גם תחשבו שמשהו לא תקין אצלי. אבל בסדר זה הסיכון בחשיפה הלא כן, אז אני מוכנה לקחת את הסיכון והבושה. בסך הכל לא מדובר במעשה רע או משפיל וכד', מדובר על אהבת ילדות שנמשכת לה עד......עכשיו! אני תמיד אומרת שתמיד אוהב ברביות וזה לא ישתנה בעתיד, אבל האמת שקשה לי לדעת בוודאות אם זה ימשך לגיל מבוגר יותר או יפסק בשנים הקרובות. האמת, אני מקווה שזה יפסק. אבל לא מסוגלת להבטיח לא לעצמי ובטח לא לאחרים, אז בנתיים זה תחביב נסתר, וזהו.

חשבתי אם לצלם את הברביות שברשותי(לא הרבה רק 4) וגם את הבגדים שתפרתי להן. אבל זה נראה לי מסובך מעט או מסורבל. צריך אור יום וזווית צילום טובה בכדי שיהיה אפשר לראות בצורה טובה, ועכשיו כבר ערב. בזמן שהפוסט נכתב כמובן. ולא יודעת. טוב בזמן שאני כותבת שורות אלה יצאתי לכמה דקות לצלם והצלחתי! יהיו תמונות שימחישו.

שמלות
מכנס וחולצת סטרפלס, וחצאית בגזרה גבוהה ובגד גוף עליון של חלק מבגד ים ביקיני
בגדי ים, שניהם שלמים רק גזרות שונות

כאן זו שמלה, צילמתי מכל הזוויות האפשריות שיהיה נוח וקל לראות את הגזרה שלה, מתנצלת מראש על איכות התפירה והבד זה בגדים שנתפרו לפני שנתיים פלוס:
  
טוב מתנצלת מראש על מראות הזוועה שנראים לפניכן ברגעים אלו, אבל אין מה לעשות תמונה אחת שווה אלף מילים כמו שאומרים, אז אלה הברביות שברשותי. אחת יצאה מהצילום כי היא סתם פלסטיק פשוט שלא שווה לראותה, בצד זה שמלה אחת שנכנסה הורודה שהיא מוכנה וכל האחרים זה פרי מעשה ידי! הרוב פה זה שמלות ובגדי ים. ויש מכנס אחד(השחור) וחצאית וחולצה, מי שתרצה פירוט שתבקש ואפרט, לא חושבת שזה ממש מעניין מישהו...

אני בעיקר נהנית לא מלשחק איתן כי אני לא משחקת איתן. אלא הקטע של לתפור להן את הבגדים זה מה שמושך אותי בהן, זה קצת לפעמים נשמע מוזר - מה, לתפור בגד כזה קטן ועוד לברבי. אבל כן זה גורם לי הנאה צרופה. פלוס כאבי גב לשבוע! ניחא, אני עושה את זה פעם בכמה חודשים טובים אם לא שנה, לא כל הזמן אני תופרת. פעם הייתי יכולה כמעט כל יום לתפור(היה גם זמן..) היום לצערי אני בלו"ז מטורף שבקושי אני מספיקה לעשות דברים בסיסים בחיי האישיים, אז כן.

יש לי עוד תחביבים כגון: ציור(מופשט), איפור כמובן זה התחביב הראשי, פיסול, תפירה, אני תופרת מדי פעם כשיש זמן פנוי. שירה, אני מאוד אוהבת לשיר וזה מפיח בי חיים בצורה לא רגילה.

פחדתי שזה יהיה פוסט ארוך. האמת אין מה להאריך פה ממש הרבה אבל עדיין שמחה שזה יצא פוסט קצר ולעיניין וחשפתי מה שרציתי מזמן, טוב לי עכשיו.

האם גם לכן יש תחביבים נסתרים אפלים ומוזרים?

נתראה בפוסט הבא :)

תגובות

  1. מגניב ברמות!!! את מעצבת בגדים תוך חסכון בבד!! זה גאוני!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ביבי :) תמיד מגיל קטן(5-4) למדתי לתפור ביד ומאז כל חתיכת בד הכי פשוטה הפכה עבורי למסע קולקציית בגדים לברביות שלי :P

      מחק
  2. איזו מצחיקה את :)
    אם את נהנית לתפור, אז תנסי לתפור משהו לעצמך..לא?
    אגב כשאני הייתי קטנה, גם הייתי תופרת לברביות שלי בגדים מדהימים!!! זוכרת שתפרתי לאחת מהן שמלת כלה והיא הייתה פשוט מקסימה....
    התחביב האפל שלי (לפחות כזה שאני יכולה לחשוף) מאז גיל 4 נשאר ועודנו קיים ובועט....התשוקה לאיפור וכל מה שצבעוני ויפה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כי לצערי אני לא יודעת לתפור במכונה ממש..אני יודעת לעשות אוברלוק וכל מיני דברים אחרים אבל לא ממש לתפור. ובטח שלא להכין גזרה.

      שמלת כלה *אייקון מאוהב*

      מחק
    2. אני אבדוק בבוידעם אם היצירות שלי שרדו ואשלח לך תמונה :)

      מחק
    3. את יודעת כבר איפה למצוא אותי!

      מחק

הוסף רשומת תגובה