אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

❇ ❇ Nice to meet - EcoLove Hair Care ❇ ❇

הקוראות הקבועות שלי, בטוח שמו לב, שלאחרונה אני יותר ויותר דובקת בקוסמטיקה יותר טבעית ובריאה, ככל האפשר. אני לא יכולה לעמוד בזה במאה אחוז נכון לרגע זה אבל בהחלט עושה מאמצים גדולים להרחיב את האוסף שלי במוצרים כאלה. הפעם אני רוצה להכיר לכן מותג לטיפוח השיער בשם היפה והמתוק שהוא EcoLove המותג מתמחה במוצרי טיפוח לשיער מחומרים אורגניים וטבעיים, המותג הזה מיובא דרך החברה אורגניק זון שמתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגנים ואקולוגים, יש לאורגניק זון כמה וכמה מותגים שהם מייבאים ומשווקים וביניהם המותג הבאים:


  • EcoLove מוצרים לטיפוח השיער


  • Organyc - היגיינה נשית

  • Mooncup - תחליף רב פעמי לטמפון, כוסית סיליקון רכה לשימוש בווסת החודשית.

  • If you care - מוצרים למטבח אקולוגים שכוללים:נייר אפיה, שקיות אוכל, מנג'טים(תבניות ניילון לאפיית עוגיות), רדיד אלומיניום ומדליק פחמים טבעי ומה שמשותף לכל המוצרים(מלבד המדליק פחמים) הוא שהם עשויים מנייר שלא הולבן בכלור שידוע כלא בריא בכלל לנו ולא לסביבה שלנו.


  • ג'לונים - סוכריות גומי אורגניות ☺ ללא ג'לטין, גלוטן, צבעי מאכל ובעל רכיבים אורגניים.


אלה הסדרות שאורגניק זון מייבאים ומשווקים בארץ, לטעמי זה מקסים ונותן את האופציה לבחור בריא יותר לנו - ולסביבה שלנו.

*חשוב לי לציין וגם לעדכן במשהו - בטח חלק מכן זוכרות ששיתפתי בפוסט שגרת טיפוח השיער האחרון שלי על הקטע שנכנסתי קצת לשיטה "נופו" שזה בעצם להגמל לגמרי ועד כמעט לגמרי מצריכת מוצרי טיפוח לשיער שזה כולל שמפו, מרכך, מסכות ומוצרי טיפוח נלווים. באמת שהשיטה הזו, יותר נכון Lowpoo שזה כמעט אבל לא מוחלט, עברתי לחפוך בין פעמים/שלוש בשבוע לפעם בשבוע/שבועיים ובחודשיים האחרונים זה קצת עבר לי, כלומר, עברתי לחפיפה/שתי חפיפות בשבוע וכרגע זה מרגיש לי נכון, עדיין השיער נראה ומרגיש נהדר. אבל בהחלט אפשר להגיד שאני כבר לא ב-Lowpoo אבל יש סיכוי שאחזור לזה בעתיד הקרוב או הרחוק, אני לגמרי לא שכחתי כמה טוב זה עשה לי. ובל נשכח שאני עדיין לא צורכת מוצרי טיפוח נלווים כגון: שמנים, קרמים, סרומים וכד'. אני כן משתמשת פעם בחודש בערך ורק בקצוות במסכה לשיער. זה עוזר לי לשמור על האיזון ושהשיער לא ימות כי הוא עבר לא מעט הבהרות בשנה האחרונה ויקח זמן לשקם אותו לגמרי. אז זהו, זה העדכון שהיה לי חשוב לציין שתבינו ולא תחשבו פתאום "מה לעזאזל היא כותבת על שמפו ומסכה כשהיא לא מזמן דיברה על נופו/Lowpoo". הבהרות זה דבר חשוב ;)






Vשמפו ירקות כתומים לשיער רגיל עד יבש של  EcoLove
500ml

נפלה בחלקי ההזדמנות להתנסות במסכה ושמפו של אקו לאב מהקולקציה הכתומה שעשירה בתמציות ירקות כתומים אורגנים והם גזר, דלעת ובטטה. נכון שזה נשמע טוב? הסדרה הזו והמוצרים שקיבלתי בפרט מיועדים לשיער רגיל עד יבש, שזה בדיוק המצב של השיער שלי. קלעו בול :P בהתחלה כשקראתי "גזר, דלעת ובטטה" זה נראה לי חמוד ומקסים כאחד ומצד שני הסתקרנתי כי בחיים לא השתמשתי בשום מוצר טיפוח שמועשר כך בירקות ו/או פירות, זה בהחלט מעניין ומסקרן לדעת האם זה באמת יעבוד?
מה גם, שאני די חובבת את שלושת הירקות העשירים והחשובים הללו ככה שזו חוויה נפלאה עבורי ☺ למי שלא יודעת, ירקות כתומים עשירים בבטא קרוטן וויטמין A הידועים בסגולות האנטי-איג'ינג שלהם ואף אנטיאוקסידנטים.


הסדרות שמכיל המותג אקו לאב ומוצריהם:
הקולקציה האדומה - מכילה תמציות ירקות אדומים אורגנים כגון: עגבניה, סלק ופלפל אדום שעשירים בליקופן וויטמין C הידועים בתור כאנטיאוקסידנטים עוצמתיים ופעילים מאוד. הקולקציה הזו מתאימה לשיער רגיל עד שמן.

הקולקציה הכתומה - כפי שמוצגת כאן בפוסט ☺ והיא מתאימה לשיער רגיל עד יבש.

הקולקציה הירוקה - מכילה תמציות ירקות ירוקים אורגנים כגון: מלפפון, פפטרוזיליה ותרד שעשירים בויטמין C וויטמינים מקבוצת B הידועים כאנטיאוקסידנטים. הקולקציה הזו מתאימה לכל סוגי השיער.

כל סדרה מכילה את המוצרים הבאים:
שמפו
מרכך
סבון
סבון ידיים
השמפו, מרכך והסבון - באים בגודל של 500 מ"ל והסבון ידיים בגודל 330 מ"ל

דברים נוספים שחשוב לדעת לגבי מוצרי אקו-לאב:


  • לפחות 95%  רכיבים ממקור טבעי
  • לפחות 30% רכיבים אורגניים (ללא חישוב המים)
  • ללא תוספת צבע, ללא SLS, ללא פארבנים, ללא רכיבים פטרוכימיקלים
  • לא נוסה על בעלי חיים וללא רכיבים מן החי
  • מתאים לטבעונים, מאושר vegan freindly ע"י העמותה הישראלית
  • מיוצר בישראל בסטנדרטים בינלאומיים
  • מחיר המייצג VALUE FOR MONEY
  • הבקבוקים ניתנים למיחזור





  • צילמתי בכוונה את החלק הזה, שתראו בעצמכן ;) המוצר ללא SLS שידוע כרכיב שלא בריא לנו כלל וכלל, ללא פארבנים(חומר משמר), ללא רכיבים פטרוכימיקלים וללא רכיבים מהחי! כאן השוס - אקו לאב זה מותג נטול אכזריות וטבעוני, ביצעתי אפילו בעצמי את הבדיקה איתם בנושא ☺ ואני מאוד דוגלת בקוסמטיקה טבעונית ככה שבתחום השיער זה חשוב לא פחות. וכמובן שהרכיבים אורגניים וטבעיים, שזה גם דבר שמוסיף.




    מה חשבתי על השמפו:
    דבר ראשון - הריח! איזה ריח מטורף, משהו שקשה להסביר במילים, זה ריח שמזכיר מספרות מאוד יוקרתיות, שמשתמשות במוצרים עם עוצמות ריח גבוהות ומיוחדות - אז כזה, הריח מאוד נקי ולא מתוק/חמוץ, משהו מאוד נייטרלי אך מאוד מיוחד. מה גם, שהריח נשאר יומיים ושלושה אפילו אחרי החפיפה! זה לא משהו שקרה לי מעולם ואפילו לא כשיצאתי ממספרות ...:P אז ממש שאפו על הקטע הזה.
    נעבור לקטע של השיער עצמו והאפקט שמקבלים - האפקט הוא שיער רך ונעים, בריא וחי, ככה אני מרגישה. בריא בקטע חי ולא בריא בקטע מלאכותי ופלסטיקי. השיער נושם וזוהר. חי ובריא. פלוס נוסף ששמתי לב שבחפיפות איתו הקשקשים שלי מופחתים משמעותית והשיער מרגיש מאוד נקי.
    אני ממש אוהבת את השמפו הזה ובהחלט שהוא נכנס אצלי לפייבוריטס וירכש שוב בעתיד כשיגמר. הוא מדהים וסופר איכותי בייחוד לסוג השיער הספציפי שלי. וגם, ההנאה הזו להסניף את השיער שלי שנודף ריח משכר ומיוחד - זה פלוס ענק, בנוסף לשאר התכונות החיוביות שלו ☺


    מחיר|איפהניתןלהשיג|ציוןסופי:
    29.90 ש"ח וזה מחיר שלגמרי שווה את התמורה שמקבלים.

    ניתן להשיג בכל חנויות הטבע הפרטיות וכל רשתות הטבע כגון: ניצת הדובדבן, עדן טבע מרקט, אניס, טבע ספורט קסטל, אורגניק מרקט ובמחלקת גרין בתוך שופרסל. בחלק מהסניפים של טיב טעם וגם סופרמרקטים כגון: סטופ מרקט, פוליצר וכן בחלק מבתי המרקחת.

    100! כי הוא שמפו נפלא שגורם לי להרגיש יפה ומטופחת, בכל הפרמטרים, והריח שנשאר ונשאר גורם לי להרגיש הכי נעימה ורעננה.


    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣



    Vמסכה לשיער ירקות כתומים לשיער רגיל עד יבש של EcoLove
    500nl

    בדר"כ אני לא חובבת מסכות/מרככים אבל הפעם איכשהו התחברתי לזה, דווקא בגלל שזה יותר טבעי ובריא, ובהחלט שהתוצאות היו בהתאם - ריכוך השיער היבש בקצוות בצורה טובה אך טבעית ולא מלאכותית, כלומר, זה מרגיש כאילו באמת השתמשתי בדברים מהטבע ולא בתכשיר רווי רכיבים מלאכותיים, זה ריכך בצורה שמרגישה טבעית ונעימה. המסכה במרקם מאוד סמיך ועוטפת כל שיערה ושיערה בצורה מעולה, המתנתי איתה בערך מספר דקות ממש מועט ובנתיים סיבנתי את שאר הגוף ובסיום המקלחת הסרתי אותה ואני יכולה לדווח שאני מרוצה מימנה והיא עושה את העבודה בצורה מעולה. 

    מחיר|איפהניתןלהשיג|ציוןסופי:
    39.90 ש"ח וזה מחיר שלגמרי שווה את התמורה שמקבלים.

    ניתן להשיג בכל חנויות הטבע הפרטיות וכל רשתות הטבע כגון: ניצת הדובדבן, עדן טבע מרקט, אניס, טבע ספורט קסטל, אורגניק מרקט ובמחלקת גרין בתוך שופרסל. בחלק מהסניפים של טיב טעם וגם סופרמרקטים כגון: סטופ מרקט, פוליצר וכן בחלק מבתי המרקחת.

    100! כי זו מסכה נפלאה שעשתה לי חוויה מתקנת וחיובית, לחוויות לא הכי משהו שהיו לי בעבר עם מסכות ;)








    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣



    לסיום, אני יכולה להגיד שחווית השימוש הראשונה שלי עם אקו לאב הניבה תוצאות חיוביות, באמת מרגישים שזה יותר מטיב עם בריאות ונראות השיער מאשר עם שמפואים ומסכות פחות טבעיים אחרים. להעשיר את השיער בויטמינים ומינרלים חיוניים זה דבר נפלא שנראה לי שרובנו ירצו בו, אם נושא טיפוח טבעוני ואורגני מעניין אותך והסתקרנת לנסות משהו יותר בריא ואפקטיבי לשיער שלך - יש סיכוי שהמוצרים האלה יתחבבו גם עלייך ☺




    זהו זה להפעם! אשמח שתשתפו אותי - האם התנסיתן עם המותג?
    האם אתן חובבות מוצרי טיפוח לשיער טבעיים ואורגניים?

    Kisses & Hugs To Everyone
    ♥♥♥!Till next time


    תגובות

    1. השמפו נשמע מבטיח! מקווה לרכוש אותו בקרוב

      השבמחק
    2. אני גם קניתי לפני כחודש את המסיכה, הריח ממש משכר ופשוט ייחודי ביותר, אין דברים כאלה! אני גם התעניינתי בקניית שמפו ונראה לי שאלך על זה לאור ההמלצה שלך ולאור הריח המושלם של המסיכה.:)

      השבמחק
      תשובות
      1. וואוו, רק עכשיו נתקלתי בתגובה שלך ואישרתי אותה...מודה שהבלוג בשנה האחרונה לא במצב להיט מבחינת תדירות תכנים ובגלל זה לא תמיד אני שמה לב להכל אבל שמחה לשמוע ☺

        מחק

    הוסף רשומת תגובה