אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

שגרת טיפוח עם סבוקלם

השגרת טיפוח פנים שלי, זה משהו שמשתנה כל הזמן. אין לי משהו שנשאר קבוע לאורך שנים. המקסימום זה חצי שנה. והפעם אני רוצה להציג בפניכן את השגרת טיפוח הנוכחית שלי בחודשיים האחרונים פלוס מינוס, מוצרים שסיקרן אותי לנסות מהמותג סבוקלם ולראות איך המוצרים יתפקדו עליי, להזכירכן -העור שלי רגיל עד יבש.
אז אם מסקרן או מעניין אתכן לראות מה השגרת טיפוח הנוכחית שלי ומה אני חושבת על המוצרים - המשיכו ביחד איתי ☺





ניקוי הפנים



V|מי פנים לעור רגיש ומוס ניקוי של סבוקלם|מי פנים 200 מ"ל ומוס ניקוי 50 מ"ל

מי שזוכרת, בפוסט מוצרים שמלווים אותי החורף סקרתי את המי פנים הרגיל שלהם וציינתי שבסך הכל הוא נחמד אבל יש את הקטע שהוא מייבש לי את הפנים ובתור בעלת עור יבש זו תופעה שאני לא מחבבת בכלל, המי פנים החדש שלהם שמופיע כאן דווקא לא מייבש לי את הפנים בכלל ומותיר תחושה מאוד נעימה ונקיה.
במותג אומרים שאלה מי פנים שתורמים להתחדשות העור ועושים סוג של מיני-פעולת פילינג, ברמה מאוד מאוד עדינה ואני יכולה באמת להרגיש שהעור יותר נקי ומטופח אחרי השימוש במי פנים הללו. המי פנים כמובן מתאימים לעור רגיש ואדמומי בכך שהם לא מגרים את העור אלא משפרים את מצבו. התכשיר לא מכיל פארבנים שזה משהו שחשוב לבעלות עור רגיש ובכלל ;)

אני באופן אישי אוהבת מי פנים ומרגישה שזה מטיב עם העור שלי ומוסיף שלב חשוב לשגרת הטיפוח פנים שלי.


המוס ניקוי הוא מוצר ממש נפלא! כפי שתראו בתמונה האחרונה בסוף הפוסט, המרקם שלו ממש מוסי/קצף אוורירי ומאוד נעים, המוס מנקה בצורה טובה את הפנים, מרענן אותן ומותיר תחושה מאוד נעימה ופרשית. ממש אני מרגישה נקייה ונפלא ☺
הוא מאוד נוח לשימוש ולא צריך להעמיס יותר מדי ואני שמה בערך פף אחד או חצי פף. תלוי ברמת הניקיון הדרושה, הוא מסיר איפור בצורה יחסית טובה אבל כן צריך לעבור עם מי פנים/מסיר איפור בכדי להסיר עודפים שאולי היו עיקשים מדי. אני לגמרי אוהבת אותו וממליצה עליו לכל בעלות העור רגיל עד יבש, אפילו אולי רגיל-מעורב.
המוס ניקוי לא מכיל SLS


מחיר|איפה ניתן להשיג|ציוןסופי:
מי הפנים עולים 81 שקלים לפני מבצעים והמוס ניקוי 81 גם כן
את מוצרי סבוקלם ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטים/של קופות החולים ובכל רשתות הפארם במחלקת הטבע
100 לשניהם! אני אוהבת אותם מאוד והם צוות מנצח מבחינתי לניקוי הפנים ☺




                                                                          לחות והרגעה


V|Anti-Wrinkle Day Cream|50ml|28SPF|By Sebocalm

V|Overnight Touch|15ml|By Sebocalm


אתן בטח תוהות: מדוע היא משתמשת בסדרה אנטי-איג'ינג? היא צעירה מדי לזה.
אז כאן אני הולכת ללמד אתכן משהו בנות - לא כל סדרה שמיועדת לעור בוגר תועיל אך ורק לעור בוגר, העור שלי יבש ברוב הזמן וזקוק לאקסטרה לחות מבדר"כ, מוצרים מסדרות כאלה יספקו זאת בצורה הטובה ביותר. התנסתי כבר במוצרים מהסדרה הזו וגיליתי שזה טוב לעור שלי, זה מלחח ומזין אותו בצורה טובה אבל בלי להכביד ולהרגיש שמנונית ועתירת לחות בלתי נשלטת ;)

אז עד לכאן ההסבר, תזכרו שתמיד שווה לנסות סדרות שונות במידה והעור שלכן זקוק למה שאותן סדרות מספקות, אל תתקבעו על מה שידוע מראש, תתנסו ותנו לעצמכן צ'אנס להכיר דברים חדשים שיכולים להועיל לעור שלכן ☺

הקרם נגד קמטים ליום - הוא ממש מוצלח לטעמי! הוא נספג מהר בעור ולא מותיר אותו שמנוני ודביק, ויש לו 28SPF שזה דבר חשוב ואפשר לדלג משלב המקדם הגנה כששמים אותו. מה שאהבתי בו, שהוא קליל ולא גורם לי להזיע מעבר למה שאני במצב רגיל ונותן לי את האופציה לדלג מעל מקדם הגנה ועדיין לקבל לחות ברמה בסיסית כמו שהעור שלי זקוק בקיץ. אני חושבת שהוא יתאים לעור רגיל/רגיל יבש/רגיל מעורב, לא בטוחה איך הוא יתפקד על עור שומני אבל מי שממש סקרנית לדעת תמיד אפשר לבקש מסבוקלם דוגמית ולהתנסות ולראות ;)


המשחה באריזה לבנה וקטנה מקדימה - מיועד להרגעת אדמומיות ולשימוש בלילה בלבד ואני יכולה להעיד שהיא בהחלט הצליחה להרגיע לי את האדמומיות בפנים וכשקמתי בבוקר העור הרגיש יותר מטופח ורענן ופחות יבש ואדמומי, הוא מרגיע את העור ומאוד 'טיפולי' נגיד ככה, השימוש שלו אך ורק בלילה כי בזמן הזה הוא מבצע את הפעולה שלו.
המשחה מבוססת על קומפלקס ייחודי של תמציות שרף ושמנים אתרים, כמו שמן עץ התה ושמן אורן סיבירי להרגעה של העור המגורה ולהקלת תחושות מצוקה של העור.
הוא עשיר בשמנים איכותיים של חמאת שיאה וחוחבה ותמציות צמחים, וגם רכיבי אבקת עמילן טפיוקה ואבץ הסופחים אליהם בעדינות את עודפי הלחות ותורמים להרגעת העור. המשחה מאוד מרוכזת וסמיכה וזה מה שהופך אותה למשחה מרוכזת לטיפול אינטנסיבי בעור מגורה ואדמומי.
אני, מרוצה מאוד ☺ זה בהחלט לא מעלים אדמומיות אלא משפר את התחושה הלא נעימה שמתלווה עם אדמומיות, יובש, גירוי, גירוד ועוד. ומבחינתי זה דבר נפלא ואני אימצתי את המשחה הקטנה והמתוקה הזו בחום לחיקי ☺


מחיר|איפה ניתן להשיג|ציוןסופי:
הקרם יום נגד קמטים עולה 204 שקלים וזה בהחלט לא זול אבל תמיד יש מבצעים ושווה לשים לזה לב
והקרם "בין לילה" להרגעת אדמומיות עולה 80 שקלים שלטעמי זה מחיר ממש נגיש ונוח גם בלי מבצעים אבל שוב, שווה לשים לב למבצעים ;)

את מוצרי סבוקלם ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטים/של קופות החולים ובכל רשתות הפארם במחלקת הטבע

100 לשניהם גם! שוב, המוצרים כאן כולם מעולים לטעמי ועושים לי עבודה טובה לעור, אני לא מצאתי באף אחד מהם חסרונות ובנוסף לכך, האריזות מאוד נוחות לשימוש והפיות של כל המוצרים מוציאים כמות מדודה בצורה נפלאה, אי אפשר לטעות איתם ;)



וחשבתי שיהיה נחמד(למרות שהמוס ניקוי נזל עליי וזה היה לא הכי נעים..) לסיים עם תמונה של המוצרים, איך המרקם שלהם ☺


אל תשכחו לעקוב בדף הפייסבוק ולהשאר מעודכנים גם באינסטגרם
נתראה בפוסט הבא!




תגובות

  1. המוס ניקוי מעולה! מנקה את העור בלי לעצבן אותו יותר מדי

    השבמחק
  2. הקרם נגד אדמומיות נשמע מפתה..אני פורחת לאחרונה ( מתברר שאני אלרגית לקרם עיניים של לבידו - הנחתי אותו על הפנים והפכתי לעגבניה פרחונית) אז ננסה את מה שהמלצת עליו- אולי זה ירגיע את האדמומיות. פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את האלרגיה שמלווה באדמומיות - כל חיי הם בערך כאלה :( מקווה מאוד שהמשחה הזו תועיל גם לך ותודה ☺

      מחק
  3. הי, המוצרים שלהם טבעוניים?

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שמופיע בפוסט כאן - כן, גם נאמר לי מהמותג ששאר המוצרים טבעוניים אך לטעמי שווה לברר איתם פר מוצר.

      מחק

הוסף רשומת תגובה