אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥♥ My Boxxibox ♥♥

תקופה מאוד ארוכה שאני רואה בקבוצה שלי בפייסבוק ביקוש לקופסת יופי שתכיל מותגים נטולי אכזריות וטבעוניים בחלקם/רובם. פתאום לפני פחות מחודש יצא לי להתקל באיזה פוסט בפייסבוק של ויגן פרנדלי שהם נתנו לקופסה Boxxibox את את התו ויגן פרנדלי והאמת שנורא התרגשתי כי זה לא משהו שקיים בארץ - אין קופסת יופי שכל המותגים בה נטולי אכזריות, אין קופסת יופי שהנושא הזה בכלל מעניין אותה וזה שנופל מדי פעם מוצר ממותג נטול אכזריות בכל מיני קופסאות זה די לא מכוון וקורה במקרה של ממש.
החלטתי ללכת ולברר אילו מותגים יש בקופסה והאם הם באמת נטולי אכזריות לפי הקריטריונים של הקבוצה שלי, שזה מה שאני עוקבת אחריו שנים ולא זולגת לשום מקום אחר. גיליתי שרוב המותגים בקופסה הזו כבר נמצאים ברשימה הטובה של הקבוצה שלי וכמה בודדים שלא היו - שלחתי להם את נוסח השאלות וביררתי ורובם נכנסו לרשימה הטובה חוץ ממותג מסויים שלא מוכן בכלל לענות על השאלות ועוד שני מותגים נראה לי שאני ממתינה לתשובה שלהם.

קיצר, יש לנו בשורה משמחת ומאוד מרגשת לכל מי שחיפשה שנים קופסת ביוטי שתחדש לה, תפתיע אותה ותכיר לה מותגים ומוצרים חדשים אבל שתיהיה נטולת אכזריות - Boxxibox זו התשובה!

קצת רקע על המיזם:
הכל התחיל משלוש נשים כריזמטיות ונפלאות שהיה בהן הרצון להביא משהו מחדש ומרענן, משהו שלא היה כאן לפני וזה קופסת יופי שמתמקדת במותגים שאנחנו פחות מכירות, מותגים מקצועיים ובוטיקיים למיניהם, חדשים או פשוט מותגים וותיקים שמוכרים יותר בבתי טבע וכד' ופחות בסופר פארם. לתת במה ופרסום למותגים נפלאים בפני עצמם שרק לא מקבלים מספיק חשיפה ולא תמיד אנחנו נחשפות אליהם. 
המטרה היא להתמקד במותגים מקצועיים, טבעיים וכאלה שבאמת אפקטיבים ולא מלאי כימיקלים וכד' אלא יותר לצד הבריא והטבעי(וגם הטבעוני) ללא פארבנים ועוד.
והדבר הכי מדהים מבחינתי מעבר ליחס האישי והאדיב, הליווי מההתחלה ועד הסוף עד שתיהיי מרוצה - זה שהשאלון שאת ממלאת - עובד! באמת! מליון קופסאות, בארץ ובעולם, נותנים לך למלא שאלון ובתכל'ס - רוב הזמן תקבלי מוצרים שלא מתאימים לך או סתם דוגמיות/מוצרים ישנים ועוד. לא מתייחסים בכלל לשאלון הזה והוא נטו פיקציה לרוב. וזה מנסיון אישי. כאן, ברגע שאת ממלאת את השאלון שכולל שאלות כגון: סוג עור, העדפות בטיפוח, איפור ועוד ועוד - מקיים את עצמו בפועל. אני בעלת עור רגיל יבש ונשלחו אליי מוצרים שהם בדיוק תואמים לסוג העור הזה, ציינתי שאני אוהבת גם טיפוח וגם איפור - נשלחו אליי משני הקטגוריות הללו. מצד שני, ראיתי בנות אחרות שהזמינו חלקן בעקבותיי והן קיבלו מוצרים קצת שונים בגלל העדפות השונות שלהן שמילאו בשאלון וזה הראה לי שזה לא קורה רק איתי ההתאמה הזו אלא עם כל מי שבוחרת להזמין את הקופסה וממלאת כמובן את השאלון.

ככה שהמיזם הזה לא רק שהוא שונה מבחינת זה שהוא נטול אכזריות וטבעוני הוא גם נותן לכן התאמה מלאה ככל האפשר במסגרת של קופסת ביוטי שהמטרה היא להפתיע אותנו לקבל מוצרים שבאמת יוכלו להתאים ולספק לכן חווית שימוש מעניינת ומעשירה ובמידה ואהבתן משהו - תוכלו לרכוש אותו בגודל מלא(אם הוא הגיע בגודל מוקטן) בלב שקט ☺



ראיתי שחלק קיבלו בשקית חלק בקופסת קרטון אבל נורא אהבתי את ההשקעה ככה בפרטים הקטנים ואני האמת אוהבת שקיות מאוד ואוהבת תיקים כמו שתראו מייד ;)





































אני קיבלתי את הקופסה שלי שהיא של חודש ספטמבר בתיק נסיעות ממש ממש יפה בקטע אחר! אולי חלק מכן לא יתחברו אבל אני נורא אהבתי אותו כי הוא בהחלט הולך לשמש אותי לנסיעות וכד' כפי שתראו בהמשך הוא מכיל הרבה מקום אחסון והוא בעיצוב משגע שעושה לי ממש שמח בלב ☺




קצת איך זה נראה מבפנים ;)


ככה התיק נראה כשהוא מרוקן לגמרי, בכוונה צילמתי בכדי שתוכלו לראות את התאים שיש בו והמקומות והוא נפלא לאחסון איפור/טיפוח וכד'

בקופסה עצמה אני קיבלתי 8 מוצרים, 5 בגודל מלא והשאר זה גודל מוקטן ודוגמיות. לטעמי - זה משובח לגמרי, מספק בהחלט ומבין הקופסאות האדיבות שיצא לי להתקל בהן ולא, זה ממש אבל ממש - לא קשור לזה שקיבלתי אותה לסקירה. על אותו משקל יכלתי להזמין אותה ולהגיב אותו דבר. הבנתי שזה נע בין 7 מוצרים ל-8 מוצרים בקופסה אבל המינימום זה 7 מוצרים שחלקם בגודל מלא, חלקם מוקטן וחלקם דוגמיות. לפעמים משולב בקופסה מוצר לייפסטייל/אופנה מסויים ואני קיבלתי בנדנה/סרט קשירה מאוד יפה לשיער והאמת שזה נתן לי להרגיש טוב שמסתכלים קצת מעבר לרק קוסמטיקה נטו, מפתיעים ככה ונותנים לנו להרגיש נשיות ונחשקות כמכלול שלם ולא רק מבחינת טיפוח ואיפור ☺


ערכת מיני טאץ' של מינרז - אני כבר סקרתי צללית אחת כזו בפוסט הזה אז לא אחפור יותר מדי ואציין שאלה צלליות מינרליות כמובן שמגיעות בצורה מאוד נוחה ויעילה בעיקר לנסיעות/מי שבדרכים הרבה וצריכה להתאפר בדרכים אז היא שולפת את זה בקלות ויש לזה גם שרשרת ברזל לכל אחד מהם שניתן לחבר למחזיק מפתחות וכד' וככה זה סופר נגיש ונוח. בערכה קיבלתי שלושה גוונים שתסלחו לי אבל כמה שלא ניסיתי לצלם סווטצ'ים - המצלמה השתגעה ולא רצתה להתפקס :( יש גוון אחד צהבהב יפה ומעודן, השני זה ירוק מעושן מאוד מיוחד ויפה שאני מתה לעשות איתו איזה לוק והשלישי זה ורוד בייבי מעושן קלות וכזה נורא טבעי ויפה ומתאים למי שאוהבת לוקים מעודנים.
מספרי הגוונים: F14 לצהוב, E1 לירוק מעושן והורוד בייבי E6


כמו שאפשר לראות, כאלה מתוקים ויעילים!



כמו תמיד - צורפו גלויות לרוב המוצרים בקופסה וכאן זה של המיני טאץ' של מינרז והוראות שימוש וכד'

משהו נוסף שמאוד הפתיע אותי ושמחתי לקבל זה לק של המותג Mavala שלולא קיבלתי אותו כאן אין סיכוי בחיים שהייתי נתקלת במותג הזה או בגוון כזה נועז ומיוחד ולמרבה ההפתעה - עפתי על הגוון הזה! הוא נראה יפה והוא לא בדיוק טורקיז אלא הכלאה בין טורקיז לירוק טורקיזי שכזה. קשה לי לתאר במילים אבל גוון נורא יפה ולא רק לקיץ.
הוא נמרח טוב, מתייבש יחסית מהר ולא לוקח הרבה זמן ולמרבה ההפתעה גם כאן הוא שרד כמה ימים בצורה מעולה עד שהתחילו להיות התקלפויות בקצה כי אני כל הזמן עושה דברים עם הידיים.





גלויה שעושה לנו הכרות קצרה עם המותג - מסתבר שזה לק משוויץ וטוען להיות לק נושם ובריא יותר כזה..האמת שהוא הרגיש לי כאילו אין עליי כלום ולא עשה לי בעיות למיניהן אז פשוט לק טוב בכללי ☺


מוצר נוסף שהפתיע אותי ושמחתי לנסות זה בושם שמן של המותג שרונ'ס שהוא יחסית חדש מימה שידוע לי ונשמע מותג מבטיח שאמור להכנס לרשימה הטובה שלי בקבוצה בעדכון הבא אז אני מחזיקה אצבעות והבושם הזה הוא בריח My Rodriguez ואם להיות יותר מדוייקים - הריח שלו די זהה לריח נרסיסו שיש לי מלה בוטיק. זה לא ריחות שאני מתחברת אליהם אבל שמתי אותו כמה פעמים ושמתי לב שהריח מתעדן והוא עמיד מאוד לשעות ארוכות ואפילו נתפס באיזה חולצה איזה שבוע והוא באמת מיוחד ושונה ואני אוהבת ☺ לא שמתי לב שהוא מכתים בגדים אבל האמת שאני שמה בעיקר בעצמות הבריח ולא שמתי לב לקטע של הכתמה אבל גם לא ראיתי כאלה. המרקם נעים ולא שומני ודוחה והוא בושם די מוצלח ☺




הבקבוק יוקרתי ומשדר יוקרה, מי שחובבת בשמי שמן ובא לה לבדוק - ממליצה לתת צ'אנס(למרות שאני סוגדת ללה בוטיק, בחיים יוצא להתנסות בהרבה דברים ותמיד צריך להשאר פתוחים עם נאמנות למוצרים מסויימים)


הגענו למוצר שכאילו מישהו שם צעק לה "אל הזו חייבת חמאה! פשוט חייבת! העור שלה צועק לזה" וזה חמאת הזנה טיפולית של המותג הנפלא איה נטורל. בעבר קיבלתי באיזו קופסת ביוטי באלם לשפתיים שלהם שהוא אגדי בקטע הזוי ואחד הטובים שיצא לי לנסות אבל לצערי דאז הוא לא היה טבעוני, אולי היום כן..שווה לברר איתם ;)
קיצר, זו חמאה סופר עשירה וכבדה גם במרקם וגם בצורה והכל. אני שמתי לב שליובש הלא קטן שאני סובלת מימנו במרפקים - זה לא עשה משהו רציני. ביובש ברגליים - זה כן שיפר את המצב אבל זה מסוג המוצרים שצריך להתמיד בכדי לראות תוצאות ואני סופר עצלנית אז..כן. מה שטוב שיש בזה תערובת שמנים צמחיים על בסיס שמן זית וחמאת שיאה, ללא מים בכלל, מועשרת בשמני קלינדולה ולבנדר וללא חומרים משמרים, ללא חומרי צבע או ריח סינתטים, טבעוני וללא נפט(כן, נפט נפוץ בקוסמטיקה) ככה שזה נשמע ממש טוב והגיע בדיוק בזמן המתאים לחורף שאנחנו נכנסות אליו ובטח יעזור לי בלא מעט מקרי יובש וכן, מרגישים שזה עשיר בחמאת שיאה ושמן זית. שאפו על השמירה על הרכיבים המקוריים והבסיסים בלי להכניס כל מיני שיט.




מצטערת, גם כאן כמה שלא ניסיתי לצלם בפנים - זה לא הצליח, קשה מאוד לצלם מרקמים עבים שכאלה :(


מגיעים לחלק שהכי היה וואו מבחינתי וזו ערכת התנסות של ערוגות מסדרת האנטי-אייג'ינג שלהם שמותאמת בדיוק לסוג העור שלי - רגיל יבש, כזה שזקוק לבוסט לחות, מיצוק ושיקום המצב העגום שהוא נקלע אליו וזה שהאלסטיות הפכה לפחות מורגשת לאחרונה ובערכה הזו קיבלתי סבון פנים, קרם יום נץ החלב, קרם לילה הדסים וסרום זרעי אתרוג. כן, קראתן נכון וכן - כל המוצרים כאן טבעוניים.




אהבתי הכל, הסבון מנקה בצורה מעולה ומרגיש נעים ונוח אחרי השטיפה איתו ולא מייבש ומגרה בכלל, הקרמים - שניהם מעולים בקטע אחר, הקרם יום טיפה נוזלי כזה אבל נספג טוב ומשאיר את העור מאוד מוצק ואלסטי. הקרם לילה - כנ"ל, סמיך יותר אבל נספג טוב ומשאיר אלסטיות ולחות ובכללי ממש טוב והסרום - אחד הטובים שיצא לי לנסות בגרסה הזו שהיא יותר סטייל כמו שמן אבל הוא לא מרגיש שומני בכלל והוא נספג מהר ומשאיר תחושה מאוד אלסטית ובריאה וכמובן לחותית אבל בצורה נעימה ונוחה ולא דביקה ודוחה. כמובן שאני נאמנה לסרום של סבון אבל הסרום של סבון הוא בצורת קרם רגיל וכאן זה בגרסת שמן כזה שנורא נורא מוצלחת ☺



ערוגות זה מותג כחול לבן שלא יצא לי להכיר/להתנסות לפני ולולא ההתנסות כאן - בחיים לא הייתי כנראה מגלה אותו וזה עוד פלוס ענק של הקופסה הזו שמי שחובבת קופסאות ביוטי - תהנה מזה מאוד מאוד.




כאן קיבלתי סבון מוצק של המותג ד"ר דבור שגם הוא מותג כחול לבן נפלא ומייצר דברים מאוד בדגש על הטבע ופחות על הכימי והלא בריא. לא הכרתי גם כן את המותג הזה ואני מודה - הסבון המוצק לא השתמשתי בו ומהסיבה המאוד פשוטה - אני לא מתחברת לסבון מוצק, קשה לי פיזית להשתמש בו והחרדה שהוא יפול ואצטרך להתקופף ולהרים זה מונע מימני. אני רגילה לנוזלי ואי לכך לא השתמשתי בו ואני אשמור אותו כנראה לאחת ההגרלות שיהיו בהמשך..;) אבל זה נשמע מעניין - סבון שמבוסס על שמן זית וצמחי מרפא ככה שמי שמתעניינת ומחפשת דברים בתחום - שווה לבדוק ☺



מוצרים נוספים בדמות דוגמיות גם כן של המותג ד"ר דבור אלה קרם עיניים וקרם נגד קמטים שוב - מסדרת אנטי-אייג'ינג שאני נורא אוהבת וזה לצערי עדיין לא יצא לי לנסות מהסיבה הפשוטה שהתנסתי כל הזמן הזה שהקופסה אצלי במוצרים של ערוגות בכדי שאוכל לחוו"ד וגם בחמאה של איה נטורל שלא יצא לי לפתוח אותם עדיין אבל אני אתנסה איתם ואדווח לכן בהמשך אם היה טוב או לא ☺



























דבר אחרון שארצה לסיים איתו זה מוצר שלטעמי מאוד מבורך שהכניסו לקופסה זו חבילת תחבושות לזמן 'הזה' בחודש ;) של המותג Good Care  שטוען שהתחבושות שלו(אין לו טמפונים מימה שראיתי) מכילים יונים שלילים ולקח לי טיפה זמן להבין כי זה מושג חדש עבורי אבל מסתבר שיונים שלילים זה דבר חשוב ובריא לגוף שלנו וכל התחבושות של המותג מכילות משטח אניון המשחרר לגוף כ-6000 יונים שלילים ויוני כסף. יונים שלילים אלו אטומים של חמצן הטעונים חשמל שלילי אשר מאוד חיוניים לבריאות שלנו. הנה, בטוחה שגם אתן/רובכן לא ידעתן על זה וגיליתן זאת ביחד איתי.

התחבושות הללו מבוססות על המשטחי יונים שלילים הללו ובכך בריאים יותר לגוף וקיבלתי חוברת די גדולה שמכילה מכתבים של נשים שכתבו למותג את התוצאות/שיתפו בחווית שימוש שזה באמת עזר להן אם בכאבי ווסת, דימום חזק, ווסת לא סדירה וכל מיני מצבים שכל אשה מבנינו בטח חוותה בשלב כזה או אחר בחייה ומאז השימוש בתחבושות הללו הן מדווחות שהמצבים הלא סדירים ונעימים הללו עברו לגמרי/השתפרו פלאים ועוד.



























קיבלתי גם דוגמית משטח אניון שטוען לכל מיני סגולות ריפוי של כאבים בכל מיני מקומות ועוד ועוד. שמים את הפס הזה על המקום שכואב ותוך כמה שעות/יום גג זה משפר את המצב/מעביר לגמרי. נשמע לי משהו מסקרן..בחיים לא נתקלתי לפני בדבר כזה ונראה לי שאעביר אותו לאמא שלי שנוטה לסבול מכל מיני כאבים(לא ווסת, בכללי) במקומות שונים ותוכל לדווח לי אם זה עזר לה.

אני לא אמשיך לחפור לכן כי במידה וזה מעניין אתכן תוכלו לקרוא באתר שלהם בהרחבה ואפילו להזמין דוגמיות ולקבל הביתה ולנסות בעצמכן(דוגמיות זה בחינם, ערכת התנסות זה במחיר מוזל) ולראות אם זה טוב לכן.
אני לא נוטה לדבר על הנושאים הללו אבל פאק איט - כמו שגברים מדברים על הנושאים שלהם גם לנו מותר לדבר. זה לא מחלה ולא משהו רע. זה הגוף שלנו וזה הטבע שלנו, בדיוק כמו כל דבר אחר.

לאתר של גוד-קר
לדף הפייסבוק של גוד-קר




כאן אנחנו מסיימים עם גלויה שהגיעה בקופסה וזה כפי שכתוב בה - אימון נסיון ב-80 שקלים ללא התחייבות ו-15 אימונים אישיים ב-15% הנחה של Sharon שזה מרכז כזה של מאמני כושר מקצועיים בוגרי וינגייט ועוד ועוד. אני לא משתמשת בדברים כאלה אבל לטעמי זה ממש חמוד ומוסיף ששמים את זה כי אני זו אני, אבל יש המון אנשים אחרים שהנושאים הללו כן מעניינים אותם ויש מצב שתיהיה מישהי שזה יעניין אותה ותרצה לממש זאת ;)


כן, זו אני - נעים מאוד :P זו תמונה שצילמתי היום ואני נטולת כל איפור כל תכשיר כלשהו - שטפתי במים בלבד בבוקר את הפנים וזהו. המטרה הייתה להוציא תמונה חמודה עם הסרט/בד קשירה לשיער שהגיע בקופסה אבל למרבה ההפתעה התוצאה ממש יפה וראויה לגאווה וכל זה כנראה בעקבות שימוש במוצרי ערוגות ששיפר ככה פלאים את מצב העור שלי שאני יכולה להצטלם ללא איפור לגמרי ועדיין להראות מדהים ☺

מחירים, לינקים לרכישה ועוד
את קופסת בוקסי-בוקס את יכולה לרכוש באתר Boxxibox ויש לך כמה אופציות למנוי:
1. מנוי חד פעמי - לחודש אחד בעלות של 139 שקלים
2. מנוי לשלושה חודשים בעלות של 327 שקלים - במסלול הזה כל קופסה תעלה לך 109 שקלים
3. מנוי של 6 חודשים בעלות של 594 - במסלול הזה כל קופסה תעלה לך 99 שקלים
4. מנוי של שנה בעלות של 1,089 - במסלול הזה כל קופסה תעלה לך 90.75 שקלים


  • מארז מיני טאץ' של מינרז עולה 94 שקלים ובאתר בוקסי-בוקס המארז עולה 89 שקלים, לרכישה
  • הלק של Mavala עולה 40 שקלים לגודל של 5 מ"ל ובאתר בוקסי-בוקס הוא עולה 35 שקלים, לרכישה
  • חמאת הזנה טיפולית של איה נטורל עולה 115 שקלים
  • אריזת תחבושות של גוד קר עולה 34.90(ספציפית לאריזה שקיבלתי) באתר בוקסי-בוקס היא עולה 39 שקלים, לרכישה
  • בושם שמן של שרונ'ס עולה 30 שקלים,  לרכישה
  • ערכת אנטי-אייג'ינג של ערוגות עולה 28 שקלים וניתן לרכוש באתר של ערוגות, לרכישה




המותגים שתמצאו בקופסאות:
ד"ר דבור
מינרז
ערוגות
Leonardo Skin Care Systems
מוניקה פכטר
רויאל קר
Good Care
Mavala
שרונ'ס ספא
איה נטורל

~~הקופסה מגיעה עם שליח עד הבית מה שהופך את זה לסופר יעיל ונוח כי מנסיון אישי  ללכת ולהמתין בדואר לאסוף חבילות זו לא חוויה נעימה בכלל.

~~הקופסה מתחילה להשלח מ-20 לחודש עד סוף החודש. זה הזמן שאת אמורה לקבל את הקופסה שלך.


~~כמובן, באתר בוקסי-בוקס תוכלו לרכוש את כל/רוב המוצרים שמגיעים בקופסאות והאתר נגישה לרכישת מוצרים כמו כל אתר אחר שמוכר מוצרים.

תזכרו שהנשים שעומדות מאחורי המיזם תמיד קשובות לכן - הלקוחות, אתן יכולות לשלוח מייל באתר/בדף הפייסבוק ולשאול, להתעניין ולברר דברים, אולי מותגים מסויימים ועוד. תרגישו מאוד בנוח(כמובן בגבול הטעם הטוב) כי המטרה באמת להוציא אליכן את הקופסה האולטימטיבית שניתן לספק כשמדובר בקופסת ביוטי.

לאתר בוקסי-בוקס
לדף הפייסבוק של בוקסי-בוקס
לאינסטגרם של בוקסי-בוקס

לסיכום - אני עפתי על הקופסה הזו וקשה להעיף טיפוס כמוני כי אני קשה, מכירה כבר המון מותגים ומוצרים ובכללי - אני לא טיפוס קל לסיפוק ;) אבל, כאן זה פשוט נתן לי חוויה מתקנת לכל הקופסאות הלא מספקות בעליל שניסיתי וזרקתי עליהן כסף וכאילו הפעם וכאן זה ממש ענה על הצרכים שלי ועל מה שאני מצפה לקבל מקופסאת ביוטי - הקשבה לצרכים שלי, דבר כה בסיסי. אני ממליצה בחום לכל מי שחובבת את הקונספט ורוצה משהו מוסרי ומעניין, קשוב לצרכים שלנו ובעיקר מחדש ומרענן. כן. מגיע לנו ☺

אם נגע שניה במחיר - לטעמי כשלוקחים לשלושה חודשים ומעלה - זה יוצא משתלם, לחודש בודד זה באמת טיפונת יקר אבל כל אחת והשיקולים שלה. עדיין זה בגדר המחיר הסביר ובייחוד שאתן מקבלות תמורה מלאה למחיר מבחינת הטיב מוצרים ואני למשל קיבלתי 5 מוצרים בגודל מלא שזה לא קיים בשום קופסה אחרת ;)



אל תשכחו לבקר בהגרלה המיוחדת על קופסת בוקסי-בוקס אוקטובר שעלתה אצלי בדף הפייסבוק, אחת מכן הולכת לזכות בקופסת אוקטובר וזה לא משהו ששווה לפספס ;)

לפוסט ההגרלה בדף הפייסבוק שלי לחצו כאן


זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥




תגובות

  1. מהמם קופסא כלבבי פרט ללק שאני מכירה מבתי המרקחת לא ניסתי את המוצרים שנראים איכותיים ומעולים .אהבתי את המיזם ואת זה שממלאים שאלון שזה עוזר
    ואת התיק שמכיל את המוצרים זה נפלא שיש לו שימוש. ולא קופסא שתזרק למחיזור.אהבתיייי

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע שאהבת גם ☺ הקטע שבכל הקופסאות מימה שידוע לי יש שאלון אבל רובם לא ממלאים אחריו וסתם זה נטו לשופוני. כאן - באמת עוקבים אחרי השאלון ואפשר לראות שכל אחת מקבלת משהו קצת שונה בהתאמה לסוג העור וכד' וזה מה שהופך אותה לפורצת דרך אמיתית ☺

      מחק
  2. היי, הכרתי את הבלוג שלך ממש עכשיו ואני שמחה לדעת שלעוד אנשים יש גם את הקופסא הזאת. התוודאתי לזה דרך אתר ויגן פרנדלי. נראה שאת ממש התלהבת מכל המוצרים, אבל אני פחות. קיבלתי כמעט את אותם מוצרים שאת קיבלת (לק בצבע שונה, קרמים קצת שונים, שמפו במקום סבון וכדומה אבל בגדול זה אותו דבר). הכי הייתי מרוצה מהערכה של מינרלז (וראיתי שיש לך גם סקירה של החברה הזאת שזה נחמד), וגם מהחמאה של איה. הלק די עמיד. שאר המוצרים לא הרשימו אותי יותר מדי, ובמיוחד העניין של התחבושות וכביכול סגולותיהן הרפואיות, שאני לא יודעת כמה תוקף מדעי יש לכל הנושא הזה, וממה שחיפשתי באינטרנט לא מצאתי הוכחות שזה עובד. חוץ מזה, התיק באמת יפה.
    בקיצור, לא נראה לי שאזמין שוב כזאת, אבל בכלליות זה מיזם נחמד.
    חוץ מזה, אהבתי את הבלוג שלך. =)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני התלהבתי כי בשום קופסה אחרת אין השקעה כזו, ברוב הקופסאות שמים דוגמיות ודברים ישנים וכל הזמן ממחזרים ושום דבר לא חדש ומרענן. הקונספט של הקופסה מבוסס על משהו מסויים ולא להביא לנו כל ג'אנק חדש שיוצא אלא להתמקד במוצרים יותר בריאים והנישה הזו בכללי.
      לגיטימי שלא תתחברי, הקופסה מיועדת לנשים שאוהבות את הקונספט הזה של להתנסות בדברים חדשים ומי שלא מתחברת לקונספט הזה לא תתחבר גם לקופסה :) ותודה ☺

      מחק

הוסף רשומת תגובה