אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Boxxibox #3

אני כבר תקופה שלא מצליחה להביא את עצמי למצב של לכתוב בבלוג וגם סרטונים לא עולים תדיר אבל מבחינת סרטונים אני מראש לא מתחייבת ללו"ז כלשהו או שהרגלתי את עצמי ללו"ז כלשהו אבל עדיין, אני גם מרגישה שהזנחתי ויש לי מלא חומר על מה לכתוב אבל הזמן עובר, ועובר. ואז המדינה התחילה להשרף ברובה וזה הכניס אותי למוד לא טוב כי אני כואבת ונקרעת על האנשים שאיבדו את בתיהם ושגרת חייהם ואני לא מאלה שיפרסמו תמונות וילקקו למותגים. אני לא מסוגלת לחשוב על כלום חוץ מעל המצב והעצב. אז אני לא אחפור יותר מדי כי זה לא פוסט כזה ופשוט בואו נצלול לסקירת הקופסה הנטולת אכזריות והטבעונית בוקסי - בוקס השלישית, לחודש נובמבר 😊  וכן, גם הפעם היא התקבלה לסקירה אבל זה מסוג הדברים שאני לא מצפה לקבל וכשאני מקבלת אני נורא מופתעת ושמחה שנתנו לי את הכבוד ☺


*הכרות קצרה למי שעדיין לא מכירה:
קופסת בוקסי-בוקס היא קופסת הביוטי הנטולת אכזריות והטבעונית הראשונה שלנו בארץ. מי שמתחברת לקופסאות כאלה תמצא אותה מאוד אטרקטיבים עבורה. בכל חודש תקבלו בין 7 מוצרים(מינימום) עד 10 ולפעמים טיפה יותר. זה כל פעם משתנה מעט. ההתאמה לתכולת הקופסה נעשת לפי השאלון שישלח אליכן אחרי שתרכשו מנוי/קופסה לחודש בודד. כל מה שתמלאו שם יראה בפועל בתכולת הקופסה ככל האפשר.


כמו תמיד, אני לא מאלה שאיך שמקבלים את הקופסה רצים לצלם סרטון/פוסט ופותחים ביחד איתכן כי אני כן אוהבת לקחת קצת זמן(הפעם לקח לי בערך 10 ימים) ולהתנסות עם המוצרים בכדי שאוכל להגיש לכן סקירה אמיתית ולא סתם טיזינג 😉
בקופסה הפעם קיבלנו תמהיל מאוד מעניין ומרענן - מוצרים שלא הייתי חושבת לרכוש לבד, חלקם מקצועיים וחלקם עממים וכולם היו לטעמי ותאמו לשאלון שמילאתי.


אפשר להקדיש שניה לתיק המהמם הזה? כן, זה רק תיק פלסטיק שקוף ורגיל ולא איזה משהו יוקרתי אבל אני חולה על ורוד(לא בבגדים, בשאר כן) והמחזיק מפתחות ינשוף הזה הטריף אותי לגמרי! ישר הלך לתיק שלי. וכן, זה מוסיף ומשדרג ומה גם שסמל הקופסה זה ינשוף ככה שממש עפתי על זה 😊




המוצר הזה הוא פרי יצירה של יעל פכטר, בעלת המיזם ומוניקה פכטר - בעלת המותג המקצועי והיוקרתי מוניקה פכטר(כן, למותג קוראים על שם המייסדת שלו) וביחד הן יצרו מותג חדש בשם ANOHA שבא לתת לנו אופציה להנות מקוסמטיקה מאוד מקצועית ואיכותית אבל במחירים קצת יותר סלחניים כי המוצרים של מוניקה פכטר במחירים טיפה גבוהים אבל זה כנראה מושפע מהרכיבים והאיכויות שגם עולים בהתאם ומי שמבינה בקוסמטיקה מקצועית ויש לה נסיון בטוח תבין 😉
אז אחרי ההסבר הזה נעבור למוצר עצמו - סרום עיניים, מיועד להזנה ומיצוק האזור הרגיש והעדין מסביב לעיניים שלנו. עשיר בחומצה היאלרונית(טבעונית, כל המותג הזה נטול אכזריות וטבעוני), תמציות צמחים, ויטמיני A, E ו-C ובנוגדי חמצון. מעניק לחות גבוהה, הגנה מפני רדיקלים חופשיים ושומר על עור מוצק וגמיש.
עכשיו, סוג המוצרים האלה פחות אפקטיבים על העור הנורא צעיר יחסית שלי ואני רואה לנכון להעביר אותו לאימי שהעור שלה כן בוגר, כן בעל קמטים וכד' והתוצאות עליה יכולות להיות יותר משמעותיות מאשר עליי אבל - אני כן יכולה להעיד שהוא נספג נורא מהר, המרקם שלו ג'לי אבל נורא נעים והוא באמת מלחח טוב ועוזר לאזור להרגיש מטופח ולא יבש וחסר חיים. אם תרצו, אשמח לעדכן ביחד עם עוד מוצרים בסגנון מה אמא שלי חשבה עליו רק לקחת בחשבון שזה יקח לא מעט זמן כי דברים כאלה לוקח להם זמן להסתיים אבל בהחלט אשמח לכתוב פוסט ולעדכן אתכן 😊



הוא מגיע בבקבוק משאבה מאוד נוח וצריך כמות סופר סופר קטנה(פחות מימה שיש לי על היד כאן למטה) בשביל שתי העיניים ומעבר לזה, יש לו ניחוח נורא נורא נעים וטוב




המוצר הבא שממש שמחתי לקבל בקופסה זה מי פנים/טונר של המותג מוניקה פכטר, המי פנים האלה קצת שונים ממי פנים רגילים שאנחנו מכירות מכיוון שהוא מכיל חומצה היאלרונית(שוב, המוצר טבעוני, החומצה מהצומח) שעוזרת מאוד בריכוך והזנת העור בצורה יותר עמוקה ואינטנסיבית. מהשימוש שלי בו אני נורא נהניתי מימנו ובמקום שהעור ירגיש רגיל כמו עם המי פנים של סבוקלם כאן הרגשתי שהוא ממש מלוחח ומוזן אבל לא ברמה מציקה ודוחה אלא ברמה המדוייקת הזו שהעור שלי זקוק לה. המרקם שלו מעט סמיך ולא מימי כמו שאני רגילה ממי פנים אחרים והגוון הורדרד הזה לגמרי עושים חשק להשתמש בו. התחושה מאוד נעימה ונוחה על העור והוא לא גירה לי אותו/גרם לי ליובש וכד' וסך הכל - מי פנים מעולה והייתי כן ממליצה עליו לעור יותר בוגר שכן זקוק לבוסט לחות הזו ולמי פנים שבאמת יעשו עבודת אקסטרה ולא סתם וויש של ניקיון וכמובן - הוא מצליח להסיר עודפי איפור בצורה נפלאה ואני בהחלט שמחתי ונהניתי מאוד להשתמש במוצר הזה  😊



המוצר הבא הוא דאודורנט רול-און של המותג הטבעי והנפלא ולס של סבון שאת הבחורה שעומדת מאחורי המותג ומייצרת בעצמה את המוצרים אני מכירה בעצמי והיא אפילו חברת קבוצה אצלי ואני תמיד לומדת מימנה כל מיני דברים. הדאו' הזה הוא הכי טבעי שיש - ללא אלומיניום, ללא כימיקלים, ללא פרבנים,אינו חוסם את בלוטות הזיעה ואינו מגרה וזה באמת קורה בפועל - באתי סקפטית, כהרגלי אבל כבר מהשימוש הראשון הבחנתי שדבר ראשון - הוא אשכרה מגן עליי! אני איתו מהבוקר עד שהולכת לישון בערב ואני לא מסריחה מריח זיעה ובנוסף לזה - אני לא מזיעה כמעט. כמעט ולא. בנוסף, משהו שנורא היה לי מוזר כי אני לא נתקלתי בזה בעבר אבל מוזר בקטע טוב - מאז שהוא הגיע אליי ואני משתמשת בו אני שמה לב שלמשל שמתי אותו ביום X ושכחתי(רק כשאני בבית, במילא אני לבד ואף אחד לא דבוק אליי) לשים ביום למחרת אז לא היה לי ריח של זיעה בכלל כמו שלפעמים קורה ברמה נורמלית ולא ריח נוראי אבל ריח מעודן כזה של זיעה טבעית ולא משהו קיצוני אז בנוסף לכל הטוב שבו, לי אישית לפחות - הוא פועל גם מעבר לזמן שימוש עצמו. הוא באמת משפר את המצב בצורה כזו שאני לא אקבל ריח זיעה אם לא שמתי אותו או שום דאו' אחר.

כמובן, הוא בריח הדרים וזה מאוד מורגש אבל זה הדרים חמצמץ נורא נעים ופרשי. האריזה שקיבלתי מכובדת בהחלט והיא 50 מ"ל בו זמנית שהאריזת גודל מלא היא 90 מ"ל. המרקם שלו עשיר והוא ממש מורגש ומצד שני לא משאיר תחושה רטובה ודוחה ונספג יחסית מהר ומשאיר אותי מוגנת ורעננה לאורך כל היום 😊



עוברים למוצרי איפור - המוצר הראשון היה סומק מהסדרה היחסית ראשונה או בעצם הראשונה של המותג הנפלא E.L.F שאני מאוד מחבבת אותו ויש לי מוצרים מעולים מימנו והסומק הזה הגיע למרבה המזל בגוון המדוייק לגוון עורי וזה ורוד עדין ולא זועק ומצד שני לא חיוור מדי. השתמשתי בו פעם או פעמים והוא היה סבבה לגמרי מבחינת הפיגמנט שהיה טוב, היה קל להניח אותו והמרקם חמאתי ונעים והוא לא מתפורר ומלא פולאאוט. מאוד נוח לשימוש. קשה להבחין עליי בסמקים כי אני סובלת מהסמקה טבעית בלחיים אבל זה מוצר חמוד++ שיש בנות שיוכלו להנות מימנו.


המוצר הבא הוא עיפרון שחור לעיניים של המותג Wet N' Wild  בשם: MegaLast Retractable Eyeliner שגם אותו אני די אוהבת בכללי, שפתוני המאט שלו מדהימים.  הוא הפתיע אותי! לא ציפיתי לאיכות בכלל כי עיפרון זול ורגיל מה כבר יכול להיות אבל עשיתי איתו תיחום מלא למעלה ולמטה וקיבעתי עם צללית שחורה בשביל שלא יזוז ויעשה לי כתמים כי רוב העפרונות ככה והוא שרד בערך 8 שעות בלי להראות רע ולדהות ואני שמחה כי בנוסף לזה הוא לא גירה לי את העין  אז סך הכל - מוצר נפלא, קטן, זול - אך נפלא! 


אהבתי שהוא אוטומטי ויחסית דק אז קל לסרטט איתו וגם בצד השני מגיעה ספוגית רגילה כזו אבל היה לי נורא נוח לטשטש איתה אז סך הכל פיצ'ר חמוד ויעיל 😊

סווטצ'ים


המוצר האחרון הוא פצירה..? נראה לי, זה שמשחיזים איתה ציפורניים. זה מסוג הזכוכית כזה ולא הרגיל שאני רגילה מביוטיקר וזה חמוד לגמרי למי שאוהבת. מודה שלא ניסיתי אבל יעבור לאמא 😋



𝅺💗מחירים, לינקים לרכישה ועוד 💗
סרום עיניים - 190 שקלים
המי פנים - לצערי לא מצאתי מחיר ונכון לכתיבת שורות אלה החנות של מוניקה לא פעילה. ברגע שאצליח לאתר מחיר אעדכן.
דאודורנט של ולס של סבון עולה 45 שקלים לאריזה מכובדת של 90 מ"ל(לשם השוואה - רוב הרול-און שיש לי מגיעים בסביבות ה-50 מ"ל), לרכישה
סומק של E.L.F בגוון Shy עולה 1.99, לרכישה
עיפרון שחור של WNW שחור מספר 690A עולה 1.99$, לרכישה 


את קופסת בוקסי-בוקס את יכולה לרכוש באתר Boxxibox ויש לך כמה אופציות למנוי:
1. מנוי חד פעמי - לחודש אחד בעלות של 139 שקלים
2. מנוי לשלושה חודשים בעלות של 327 שקלים - במסלול הזה כל קופסה תעלה לך 109 שקלים
3. מנוי של 6 חודשים בעלות של 594 - במסלול הזה כל קופסה תעלה לך 99 שקלים
4. מנוי של שנה בעלות של 1,089 - במסלול הזה כל קופסה תעלה לך 90.75 שקלים


אל תשכחו את הסקירות של הקופסאות הקודמות - הסקירה של הקופסה הראשונה בבלוג 
והסקירה של הקופסה השניה שנעשתה בסרטון אצלי בערוץ:




זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥

תגובות