אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

סקירת הפלטות החדשות של סקארה - דיופ לאנסטסיה?

מי שצופה בסרטונים וקוראת את הפוסטים שלי כבר בטח יודעת שיש לי חולשה לא קטנה למותג סקארה. אז זה היה רק עניין של זמן שאשיג לעצמי את הגודיס החדשים והמסקרנים ביותר שלהם בדמות פלטות צלליות משגעות למדי מבחינת המראה ולא רק 😉

לא אחפור יותר מדי, אגש ישר ולעניין -  סקארה  השיקו בחודש פלוס האחרונים(בערך) פלטות צלליות חדשות, כל פלטה מכילה 14 גוונים(חלק שימרים וחלק מאט), יש 3 פלטות בסדרה, האריזה החיצונית עטופה בקטיפה(האוץ', יפה מאוד לעין אבל אוגר הרבה לכלוך) והרבה דיבורים ושמועות שהנסיון כאן מאוד מזכיר פלטות אחרות...אני מהטיפוסים שלא מתלוננים, לא מנסים לעקוץ/להשפיל/לרדת על מותגים כמו שהרבה כן עושות ואני מעדיפה להתרכז במוצר עצמו, בפני עצמו. מי שנהנת לרדת ולעקוץ אותם שיבושם לה אבל אני בנאדם בוגר מאוד שמתרכז בעיקר ולא בשולי 😜


באתי לרכוש רק פלטה אחת אך לא יכלתי והתפתתי לרכוש עוד אחת. הראשונה היא בגווני כתום-ורוד והשניה יותר קרה, גווני סגול, אפור, כהים ובכללי התתי גוון נוטים יותר לקרים כשהראשונה נוטה להיות יותר חמה.




כל פלטה ארוזה באריזת קרטון איכותית וכל העסק ומאחורה מפורט רשימת רכיבים(כן, לצערנו גם הפלטות האלה מכילות טרטזין, למי שרגישה) ומספור גווני הצלליות בפלטה לפי סדר הופעתם.
מבחינה חיצונית - יש כאן השקעה, אני אהבתי מאוד וזה לא מרגיש צ'יפי וזול.


הפלטה הספציפית הזו עשתה המון רעש, מלא עקצו את המותג שהנסיון(לא בטוחה אם היה כזה וגם אם כן - בכיף שלהם, מליון מותגים עושים זאת) לחקות את מודרן רנסנס של אנסטסיה בוורלי הילס לא צלח/לא מספיק ועוד שלל שיט בסגנון. אני דווקא בחרתי להתרכז בה בפני עצמה - פלטה עם גוונים שמשלימים אחד את השני, יצרתי איתה לא מעט לוקים והיה לי תמיד קל לשלב וליצור איתה ולא הרגשתי שקשה לי.

הפיגמנט כאן משתנה - השימרים קצת לוקים בחסר וצריך לעבוד עם מברשת רטובה וכאלה בשביל להשיג עוצמה טובה וזה עדיין לא בשמים אבל פיגמנט מחמיא וקלאסי הייתי מגדירה זאת. המאטים ברובם עם פיגמנט ממש טוב - לא ניהיה לי כתם ומצד שני אני לא צריכה להעמיס טונות של שכבות. גג שתיים שלוש במקרים מסויימים ותלוי בעוצמת הפיגמנט שתרצו. אני שונאת צלליות טו מאץ' מתפזרות כי אז קשה לי לטשטש/אני צריכה סופר להזהר וכאן זה לא קורה. הן מטשטשות מעולה, קלות להנחה וכמעט ואין פולאאוט(לא על הפנים לפחות, באריזה ממש מעט שלא מציק ומלכלך) שזה יתרון גדול והן לא גרמו לי לשום תגובה אלרגית או משהו בסגנון. בנוסף המרקם שלהם חמאתי ונוח ולא גירי ומעצבן.

בנוסף#2 - אם תשלבו פריימר - העמידות תהפוך למדהימה. בלי פריימר זה כן שרד לי כמה שעות לא רעות אבל שמתי לב שעם פריימר זה פשוט ליגה אחרת ושווה מאוד.



נורא קשה להשיג תוצאות מדהימות בצילום פלטות ושעדיין כל הגוונים יראו בצורה ברורה אז תסלחו לי מראש..
הפלטה הזו היא בגוונים היותר "קרים", היא מאוד יפה ומיוחדת ומכילה גם כאן שימרים ומאט, סגולים, אפורים, וסגלגלים שכאלה בהירים וגם כמה נייטרים כמו האחרון בשורה התחתונה מימין. גם כאן כנ"ל כמו הפלטה הראשונה - השימרים קצת חלשים אבל עדיין אפשר לבנות, המאטים מעולים. שוב, ביחס למחיר ולמותג מקבלים גם ביצועים מספקים וטובים. אני לא הרגשתי שאני מתפשרת ומקבלת משהו נמוך אלא הרגשתי שקיבלתי תמורה מלאה למחיר. קל לי לעבוד איתן ולרוב אני פשוט מרגישה שאלה גוונים נורא קלים יחסית לתפעול, יתאימו לחובבת ביותר עד למקצועית. דווקא בגלל שהפיגמנט כאן מאוזן ולא מתפזר לכל עבר זה עוזר מאוד לשלוט ולהגיע לתוצאה מחמיאה בלי להצטרך לתקן הרבה אם בכלל.

פלוס מאוד גדול - הצללית השחורה כאן מעולה. הפיגמנט שלה מעולה ויצרתי אייליינר מימנה בקלות(הרטבתי את המברשת, מעדיפה ככה אבל גם לבד עבד מצוין) ובכללי למצוא צללית שחורה שמתפקדת נהדר בפלטות זה BIG LIKE 😍

לסיכום - אלה פלטות מומלצות לטעמי. כן, אל תצפו לדיופים לאנסטסיה או כל מותג יוקרתי אחר כי יש מצב שאולי תתאכזבו או לא תקבלו בדיוק מה שציפיתן אבל אם תסתכלו על הפלטות כמו שהן, בדיוק כמו שהמותג כיוון - יש סיכוי שתאהבו. כמו שהרבה אחרות אוהבות. ושוב, איפור וקוסמטיקה בכללי זה אינדיבידואלי, כל אחת אוהבת ותאהב דברים שונים ותמיד צריך לזכור זאת. רק חייבת לציין משהו חשוב - הסווטצ'ים לא עושים עם הפלטות חסד, כמו שתראו - היה לי קשה להוציא משהו ברור מאוד ועוצמתי מאוד אבל בפועל הלוקים על העין - יוצאים מושלם. פשוט יפה וללא כל רבב ☺


לגבי המחיר - כן, זה לא המחיר הכי זול שיש אבל ביחס לכמות ולאיכות בפועל אני איכשהו יכולה להבליג + אתן יכולות לחכות להנחות ולחסוך כמה שקלים ;) אבל עדיין, לטעמי הן שוות את המחיר עם כמה שהתרגלנו שסקארה זה מותג "עממי" הוא עדיין משקיע ולהשקע יש מחיר, כלשהו.

אלה סווטצ'ים של הפלטה החמה, הראשונה




ואלה של הפלטה השניה, הקרה יותר(החסרתי בערך 4 גוונים שלטעמי לא היו נראים מספיק בסווטצ'ים)


ועכשיו נשאר לקנח בלוקים שיצרתי עם הפלטות - הלוק הראשון בעזרת הפלטה השניה(כן, האייליינר שם מהצללית השחורה), הקרה יותר והלוק השני זה מהפלטה החמה, הכתומה-ורודה ☺



את הפלטות ניתן להשיג בכל סניפי סקארה, עלות כל פלטה 60 שקלים לפני מבצעים(נו, 59.90).


עקבו אחריי בדף הפייסבוק לעוד סקירות ועדכונים!

כאן נסיים את הפוסט הזה ונתראה בפוסטים הבאים ♥

תגובות

  1. צודקת מאה אחוז! לא ברור לי למה כשחברות יקרות מוציאות חיקוי למוצר אחר אז הביוטריות קוראות לזה דיופ, וכשזה חברה זולה הן קוראות לזה חיקוי, יעני לא לרמה שלהן! הלוקים שיצרת מהממים והאיילינר הורס :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מהנסיון שלי - הן פשוט נהנות מזה. נהנות לרדת על מותגים(בעיקר ביוטיקר וסקארה, מותגים זהים מחו"ל הן לא יורדות עליהם כי זה "חו"ל") בכדי להראות שהן עילאיות ומתנשאות :P הזוי לטעמי אבל רוב הקהילה הזו הזויה ומוזרה בכללי אבל היי - מזל שיש כמה בודדות כמוני :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה