אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Ready For Summer or On The Way To Be?

**סבון של פעם כבר לא נטולי אכזריות אי לכך המוצר בתמונה סומן באיקס.

!Back To Life אני יודעת, תקופה מאוד ארוכה(כמעט חודשיים, ליתר דיוק) נעלמתי, נעלמתי מהבלוג ונעלמתי גם קצת מהפייסבוק. יש לזה סיבות מוצדקות - את פורים ביליתי בחופשה, 10 ימים של חופש נטו לנקות את הראש ולרענן את הנפש. הייתי מנותקת לגמרי מהאינטרנט ולמען האמת - לקראת הסוף זה היה חסר לי, חסר לי לבדוק מה קורה, חסר לי להיות פעילה - כמו שאני תמיד רגילה ;) חסר לי. אבל ידעתי שאני זקוקה לימי חופשה הללו וזקוקה לניתוק המוחלט הזה מהמדיה האינטרנטית כולה.
בסיום החופשה חזרתי לבית שהתכונן באופן מאוד אגרסיבי לחג הפסח, נקיונות וסדר, בישולים. והכל עליי - ה~כ~ל! עומס מטורף חוויתי. בנוסף לעומס הרגיל שאני חווה בשנה האחרונה, היו רגעים שנשברתי - די, נמאס, אבל ידעתי שאם אני לא אעשה אז אף אחד לא יעשה ולמען האמת - יצאתי מסופקת, גמורה, שחוטה, תשושה ועייפה בקטע אחר אבל מ~ס~ו~פ~ק~ת.
מסופקת שהבית נקי ומסודר, מסופקת שהצלחתי לעמוד באתגר הזה ושהכל פיקס, מסופקת שהצלחתי להכין ארוחת ערב חג מדהימה ועשירה, מסופקת שישבתי עם האנשים האהובים עליי, ומסופקת כי הצלחתי בעוד אתגר שהציבו בפני בצורה מושלמת וללא כל רבב(זה לא קורה תמיד, אל תקפצו). ובעיקר כי הפעם חג הפסח היה משפחתי, חם ואוהב.
היה נעים ותומך, וכי מגיע גם לי להנות מקצת שקט ושלווה, גם אם המשכתי לעבוד כל יום במשך החג, וגם אם המשכתי בכללי לא לנוח ולהשאר תשושה ועייפה, היו דברים אחרים שפיצו על זה ☺
אז, אני עדיין ממש תשושה ועייפה, אני עדיין לא 'נחתי' מכל הדבר הזה. אבל בטח זה יקרה מתישהו. לא דואגת :P ומה על הבלוג היקר שלי? גם הזמן שלו הגיע, חיכיתי לטיימינג הנכון, כשאני ארגיש שזה "זה", שאני מספיק מוכנה להשקיע בו ולהנות מזה. שונאת לכתוב וליצור בבלוג כשאין לי חשק. שונאת. אז חיכיתי, שהחשק הזה יגיע - והוא הגיע ☺
אי-לכל הסיבות הנ"ל, מצאה אנוכי את עצמה חסרת כל אנרגיה בסיסית ובטח לא זמן לשבת לצלם ולכתוב. בקושי היה לי זמן לנשום(ממש לא בציניות).


נ.ב#2
נכון, כותרת הפוסט לא כזו שלמה..או בטוחה, כי אני בעצמי יודעת שדברים נוספים יצטרפו אליי לקיץ הקרוב בכדי שאוכל להגיד "אני מוכנה לגמרי!" אז זה כזה עדיין 'בדרך'... ;)

אז אחרי החפירה הזו, שמבחינתי הייתי חייבת לפתוח איתה - אני רוצה לעבור לנושא הפוסט - קיץ! כל מיני מוצרים שליוו אותי לאחרונה ולגמרי יכנסו לשגרת טיפוח הקיץ שלי וזה ממש לא הכל, בטוחה שיצטרפו עוד מוצרים כאלה בהמשך אבל המוצרים האלה באמת הרגישו לי כמשהו שצריך לבוא לידי ביטוי כרגע ולא לחכות עד שאאסוף עוד מוצרים. אם יהיו עוד מוצרים - הם יקבלו פוסט נוסף משלהם. 


קיץ מבחינתי, זה ים. בעיקר ים, כי את השמש הקודחת ששורפת אני פחות אוהבת. וקיץ מבחינתי זה הזמן הכי נכון ומתאים למצוא לעצמנו מקדם הגנה לגוף ולפנים ולדעת להתאים אותו לצרכים שלנו, מקדמי הגנה באים בשלל סוגים ואיכויות, שלל כמות SPF, אני מעדיפה מינימום 30SPF ומעלה. אני סופר בהירת עור ולעור שלי יש נטייה לקבל גוון/להפוך לאדמדם(רק במקרה ששהיתי בים כמה שעות טובות מתחת לקרני השמש הקודחת ללא מקדם הגנה) יחסית מהר יותר מגווני עור כהים יותר משלי, ואי לכך - אני חייבת לשים מקדם הגנה, משהו שאני מקפידה עליו בשנים האחרונות יותר מבעבר - וזה המוצר הפותח שלנו:





Vקרם הגנה 30SPF של סבוקלם בנוסחה חדשה 70ml 
סבוקלם השיקו קרם הגנה חדש ושאני אסרב? ממש לא! שמחתי מאוד להתנסות בו כי הוא בא לי בדיוק בזמן המתאים(קיץ) וגם כי לפי דברי המותג זה בדיוק הקרם המושלם עבורי, בואו נתחיל עם מספר מילים של המותג לתיאור המוצר:

"סובלים מעור רגיש? סבוקלם גאה להשיק קרם הגנה 30SPF המבוסס על פורמולה ייחודית של אמולסיית שמן במים, הפורמולה מטיבה עם העור ואינה אוטמת אותו, נספגת בקלות ושומרת על מאזן הלחות בעור.
הקרם מגן מפני קרני UVB ו-UVA, הפורמולה ללא סיליקונים. הפורמולה מספקת עמידות לאורך זמן ומעודדת את ספיגת החמצן לתאי העור ובכך משאירה אותו "נושם" התכשיר מותאם לעור רגיש ומתאים לעור הגוף והפנים."


מה אני חשבתי על המוצר:
בתור אדם סקפטי למדי, הייתי מופתעת ממש לטובה לגלות שהוא אכן מקיים הבטחות - הוא באמת מטיב עם העור ושומר עליו מפני קרני השמש, הוא נספג בקלות ושומר על העור. בהחלט מרגישים שהוא לא מכיל סיליקונים ולא הרגשתי אותו כלל על העור שלי בזמן השימוש. אני יכולה להגיד שמנסיון של לצאת איתו לים ולשבת במקום שקרני השמש לא יוקדים עליי אך בהחלט מרגישים שמש חמימה בצורה נעימה - הוא עשה את העבודה, לא נשרפתי/קיבלתי שום גוון כלשהו, ומבחינתי זה חשוב וזו הפעולה העיקרית - לשמור מפני קרני השמש שלא תראה את נזקיה על עורנו הענוג.
בנוסף, הוא לא מורגש על העור, נספג מאוד מהר ודי מרגיש כמו לחויות למיניהם לעור הפנים ללא שומן - אין בו טיפת שומניות, ואני אהבתי את זה שלא מרגישים אותו על העור. 
הוא מסוג מקדמי ההגנה הנעימים והקלילים, ולא מהסוג השני שכבדים ודוחים, ושלוקח בערך חצי שעה להספיג אותם בעור. 
לסיכום - מוצר מוצלח, מי שמחפשת מקדם הגנה לעור רגיש/כזה שיתאים לעור רגיש, שלא מכיל סיליקונים ולא מורגש על העור ונספג סופר מהר - תהנה מימנו, כמובן לקחת בחשבון את זה שהוא 30 ולא גבוה יותר אבל עבורי זה מספק בהחלט. בייחוד שאני לא נחשפת לשמש באופן תדיר ובצורה מאוד אגרסיבית. 
*המוצר היפואלרגני ונדבק לעור רגיש
+ ממש נחמד - הקרם גם טבעוני בנוסף להיותו נטול אכזריות ;)

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
~99 שקלים לגודל מלא של 70 מ"ל~

~ניתן להשיג בסופר פארם במחלקת הטבע, בקופות חולים ובתי טבע~

~100! כי הוא מקדם הגנה מצוין, כזה שחיפשתי תקופה ארוכה ופשוט נפל עליי כנס~

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠


♥ דאודורנט נושם AQUA רול און של קרליין 75ml ♥
את הדאו' הזה רכשתי כשעשיתי קניות בחופשה שלי, הלכתי לסופר ובאזור הטאולטיקה משהו משך את עיניי - הדאודורנט החדש של קרליין, הוא ללא אלכוהול ובגרסה הכי טבעית ופרשית שיש. הריח בהתאם - ריח פרשי ונקי, לא פרחים ולא ולא פסיפלורה - נקי, ריח מאוד רגיל ונקי.
חוויתי חווית שימוש מאוד טובה איתו - הוא נעים, הוא עמיד(כמו רוב הדאו' שלי) והוא מוצלח. פשוט נפלא כמו שאר הדאו' של קרליין ☺ והפלוס הגדול שלו זה העדר אלכוהול כך שמי שהנושא חשוב לה(העדר אלכוהול במוצרי טיפוח ובדאו' בפרט) בטוח תמצא אותו מעניין עבורה להתנסות ☺

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
~עלה לי 14.90 ש"ח ומאמינה שזה סביבות המחיר ולפעמים קצת מטה~

~בכל רשתות המזון והפארמים למיניהם :P~

~100 - כי הוא דאו' נפלא ומוצלח, אחד שכזה שילווה אותי בצורה נפלאה לקיץ הקרוב~

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠



Vחמאת גוף שיאה של סבוקלם 250ml

הגוף שלי היה זקוק תקופה מאוד ארוכה למשהו כזה, חמאה עשירה שתזין אותו בלחות ותגרום לו להרגיש ולהראות טוב, כאן סבוקלם נכנסו לתמונה - המוצר הנפלא הזה שלהם הצליח באמת לעשות משהו. לגרום לעור להרגיש ולהראות יותר לחותי ובריא, לטפל לי ביובש מסויים שנראה לי לא מעט נשים/גברים סובלים מימנו - מרפקים האזור הזה, אמצע היד מאחורה כזה...בטח מוכר לכן ;) אז לי יש שם יובש מסויים, לא משהו חסר אסתטיקה אך כן יובש שאם אני נוגעת אני חשה בו. לא הכי נעים, אבל כל השנים לא ייחסתי לזה חשיבות כי לתומי - חשבתי שאין לזה טיפול ממש, אז קצת טעיתי..כי החמאת שיאה הזו בהחלט הצליחה לשפר את המצב,  מאוד שיפרה את המצב. העור שלי נורא מלוחח אבל לא שומני ודוחה, חלק ונעים, והיובש ירד לאחוזים מאוד נמוכים ועכשיו אני מרגישה פשוט נפלא עם האזור הזה ובכלל שאר חלקי הגוף שמתפנקים בחמאה הזו ☺
אז אם בא לכן להתפנק בחמאת גוף שיאה, בעלת מרקם סופר קרמי ונעים, נמרחת ונספגת בקלות, מועשרת בויטמין E להאטת הזדקנות העור ומפוצצת בלחות אבל לא משאירה את העור שלנו שוחה בבריכת לחות ושומני - כנראה תאהבי אותה ☺
אני אוהבת אותה מאוד, מבחינתי היא בשימוש יום יומי ואני נורא נהנת מימנה. ממש לא רק למרפקים, אלא לכל הגוף. כנראה שהסיבה העיקרית זה שהיא עשירה בלחות, ולחות כזו שבאמת תורמת ועוזרת - אך עדיין נספגת ממש מהר ומותירה תחושה נורא נעימה ולא שמנונית וכבדה, או דביקה, או כל דבר בסגנון :P
יש לה ריח מאוד עדין ונעים, שאני אישית ממש נהנת להסניף את עצמי ☺ אך זה לא מסוג הריחות שמשתלטים ומציפים את גופנו בריח משכר, זה ריח נורא עדין שנפוץ בדר"כ במוצרים מהסוג הזה. בדיוק כמו שצריך להיות.

מחיר ~ איפה ניתן להשיג ~ ציון סופי:
~80 ש"ח לאריזה של 250 מ"ל~

~ניתן להשיג בסופר פארם במחלקת הטבע, בקופות חולים ובתי טבע~

~100~ כי היא חמאת הגוף הראשונה שלי שבאמת הצליחה לחולל שיפור נראה ומורגש לעין והיא פשוט נפלאה~



♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠


דבר נוסף שהתפנקתי בו הוא בגד ים שהתמונה לצערי לא עושה עימו חסד! במציאות הוא כ"כ יפה ומיוחד, אבל עדיין בקו נקי וקלאסי, בדיוק כמו שאני אוהבת ☺ הבגד הוא של המותג טורקיז שזה ככל הידוע לי מותג בית של גוטקס שדי מוכר בזכות איכותו והוותק שלו בתחום בגדי הים הישראלי וכנראה גם העולמי ;)
מודה, הבגד ים יקר רצח - 510 ש"ח אחרי הנחה! אבל, עם זאת, זה מסוג בגדי הים שמשקיעים בהם לאורך טווח. הוא מחמיא לי נורא(תסלחו לי שאני לא מעלה תמונה עליי, זה משהו שאני מעדיפה לשמור לעצמי, קצת פרטיות) והוא נוח נורא ועם זאת - עדיין יש לו את הקו העכשווי שלו, קו כזה שאף פעם לא יוצא מהאופנה - תמיד נשאר שם, לאנשים הסולידים יותר בנינו ;) וזהו, אני נורא שמחה שמצאתי בגד ים ממותג כזה שזה בכלל פעם ראשונה שאני קונה ממותג ככה ושגם יחמיא וידע לעטוף את גופי הענוג ולתת לו מראה ללא פשרות ובעיקר נוחיות שזה משהו מאוד חשוב ☺
ואם מישהי תוהה איך הבגד ים מורכב - זה בגד שלם, למטה יש את הבסיס שזה בגד ים שחור שלם שהחלק של התחתון אטום והשאר עד למעלה פחות אטום, מעל יש את השמלה הזו שמחוברת בתפירה לבגד ים רק בחלק העליון וככה יוצא שזה מטשטש מה שצריך ועדיין מחמיא ולא כבד מדי.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠



את המניפה הזו בטח חלק מכן זוכרות מהפוסט Fancy Summer והחלטתי לצרף אותה לפוסט הזה כי זה אחד מהפריטים שאני הכי צמודה אליהם בקיץ - מניפה, בעבר החזקתי בכמה אך חלקן נאבדו לי וחלקן נשברו(האוץ'), ועד שהמניפה המדהימה והמיוחדת ובעיקר האיכותיות הזו הגיעה אליי הרגשתי שאני לא זקוקה לגיבויים נוספים ☺ היא מספקת אותי בהחלט ובעיקר עוזרת לי(גם אם בלו מעט) לעבור את הקיץ בצורה מעט יותר נעימה ובעיקר שיקית ועכשווית ;)

                        
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠


ונראה לי שזהו..? הפוסט הגיע לסיומו ☺
זו הנבחרת הקטנה שהתחילה ללוות אותי לקיץ הקרוב ולמען האמת - אני מאוד מרוצה מהבחירות שלי,

מהן הבחירות שלכן לקיץ הקרוב? האם משהו מימה שהופיע בפוסט נמצא גם באוסף האישי שלכן?
שתפו אותי!
מבטיחה שיש לי כמה וכמה פוסטים בקנה, זה רק עיניין של חשק וזמן. אבל עדיין מבטיחה לחזור אליכן לאט לאט.
עד לפוסט הבא - Peace & love♥


*לא לשכוח לעשות לייק בדף הפייסבוק ולעקוב באינסטגרם בכדי להשאר מעודכנים ולא לפספס שום פיסה מימני ;)
*כל המוצרים בפוסט לא נוסו על בע"ח וטבעוניים.





תגובות

  1. אני משתמשת לסירוגין בדאו' הזה של קרליין, רק בריח ה"כתום".עוד מאז הצבא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם שנים משתמשת בקרליין, סוגים שונים לסירוגין. הוא באמת טוב לי ☺

      מחק
  2. מתה על המוצרים של סבון!! אם מדברים על מקדם הגנה שלי נגמר, הגיע הזמן לרכוש אחד חדש..פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר שלא להיות? הם כאלה מדהימים! ושמחה לדעת שגם את אוהבת את סבון :)
      יש סיכוי שתאהבי את המקדם הזה, בייחוד אם מספק אותך ה-30SPF שלו, אהבתי את זה שהוא עליי בלי שארגיש זאת. בעבר היו לי נסיונות לא נעימים עם מקדמי הגנה.

      מחק
  3. לגבי הקרם הגנה של סבוקלם:את בטוחה שהוא חדש? זכור לי שהיה לי אותו לפני מס שנים,אולי הם שידרגו את הרכיבים? יש מצב שתוכלי לצרף את רשימת המרכיבים של הקרם?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה גרסה משודרגת אבל עדיין נחשבת גם כחדשה, כנראה שגם הרכיבים שודרגו אולי בקודם כן היה סיליקון ובנוכחי לא ואולי עוד דברים אחרים שונו. לצערי לצלם את הרכיבים דורש לעדכן את זה בפוסט וזה קצת מסורבל.
      אם תרצי תוכלי לשלוח לי הודעה בפייסבוק ואשלח לך שם את התמונה של הרכיבים :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה