אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קצת ממתקים והפתעות נעימות #9 - קרליין

מי שעוקבת אחריי קבוע בבלוג - בטח שמה לב - קרליין לא מופיעים קבוע בבלוג/הרבה, אני לא מעוניינת להכנס לזה לעומק רק אציין שפשוט באופן כללי איפור וטיפוח ישראלי פחות מושך אותי לרכישה וחלק מהסיבות זה שצריך ללכת לסופר פארם וזה אחד הדברים שאני לא מחבבת וגם כי המותגים הישראלים - לא ממש גורמים לי להתעלף עליהם. לא ברמה כזו לפחות שארגיש צורך להתאמץ ולרכוש אותם.


אבל הפעם, אני רוצה להציג לכן 2 מוצרים שנרכשו מהמותג בחודשים האחרונים(כן, לקח לי לא מעט זמן לעלות את הסקירה הזו) ושיצאתי מאוד מרוצה מהשימוש בהם ואני כאן לדווח - כמו תמיד, על מוצרים שאני אוהבת ונהנת להשתמש בהם והכי חשוב - שווים את המחיר ;)






........ Little Goodies From Careline








V|מברשת מייק אפ דו פייברית מספר 08 של קרליין

בפעם האחרונה שהייתי בסופר פארם(יום כיף - קניות עם מירי) התחדשתי קצת בקרליין והעזתי לצאת מהמסגרת שאני מאוד רגילה אליה וזה קניות קוסמטיקה באינטרנט, ניגשנו לסטנד של קרליין וידעתי שאני ממוקדת - יש לי מטרה ואני לא מתכוונת ממש לפזול, המטרה הייתה המסקרה המהוללת שלהם - בולד, ועל הדרך נתקלתי גם במברשת דו פייברית שלהם מספר 08 שהיא אמורה להיות כמו הסטיפלינג של ריל טכניקס אבל של קרליין יותר גדולה ויותר נוחה לשימוש במייק אפ. היתרון הגדול של קרליין מול ריל טכניקס שקרליין רכה בטירוף ומאוד נעימה על העור, ממש תענוג להשתמש בה. אני מאוד אוהבת להשתמש איתה למייק אפ, הצללות רטובות ועוד. היא נעימה ונוחה מאוד, קלה לניקוי וגם מתייבשת די מהר. תכל'ס - מברשת מעולה בקטגוריה שלה, נותנת תמורה מלאה למחיר ותתאים בייחוד למייק אפ בעלי טקסטורה עבה שככה עם הסיבים המעודנים של המברשת תקבלו כיסוי נעים ולא כבד ומסכתי כמו עם מברשות דחוסות.






V|Bold Mascara|By Careline

המסקרה הזו כ"כ מהוללת ומומלצת שמה יכול לצאת רע? אמרתי ננסה, אני חייבת לנסות, בשביל להשקיט את הנפש שלי ;) ובהחלט - יש אמת בדבר! המסקרה הזו מעולה, היא בעיקר עובדת על להדגיש את הריסים, טיפה מאריכה, טיפה מעבה ופשוט טובה. היא גם ממש מעגלת לי את הריסים ואפשר לראות בתמונות - לפני, הריסים שלי שטוחים וממש בקושי נראים לעין - אחרי, תראו בעצמכן! והעיגול הזה נמשך למשך כל שעות היום. עד שאני בוחרת להסיר אותה. היא גם עמידה אך במים היא יורדת יחסית בקלות ובטח שעם מסיר איפור, הפורמולה שלה מעט נוזלית ודרושה המתנה של בין דקה - לשתי דקות להתייבשות מלאה ומניעת אסונות איפור ידועים.


מגיעים לחלק מאוד חשוב בשימוש במסקרה הזו שחשוב שתשימו אליו לב המסקרה הזו מוציאה די הרבה חומר, למרות שהמברשת סיליקונית וסופר קטנה ושונה מימה שאנחנו רגילות - יוצא הרבה חומר.


הטיפ שלי בנושא - תסירו עודפים, איך? קחו את המברשת עצמה ותכניסו לטישו ותלחצו פעם/פעמים ותוציאו מהטישו ותשתמשו רגיל, ככה העודפים הלא רצויים יוסרו ואתן תקבלו את האפקט האולטימטיבי של המסקרה הזו.


כפי שניתן לראות, אפליקטור המסקרה די קטן ושונה משאר המסקרות המוכרות - זה מה שהופך אותה לשונה - לטובה, היא מגיעה לכל ריס וריס בקלות ונותנת מראה די נאה שלא מבייש שום אשה שחושקת בריסים יפים ☺



לסיכום - נראה לי שאתן לתמונות "לפני ואחרי" בסוף הפוסט לדבר בעד עצמן ..;)

חשוב לי לציין, אם לא מסירים מימנה עודפי חומר בשיטה שציינתי - היא כן עלולה לגרום לריסים להדבק ולהראות כבדים מדי. הסרת העודפים היא הכרחית בעיניי לשימוש במסקרה הזו ואם אין לך את הכוח והסבלנות לכמה שניות להסיר עודפים - וותרי, באמת בתור המלצה חמה ולא בקטע רע. כשמסירים מימנה עודפים היא מוציאה את האפקטיביות שלה בצורה הטובה ביותר, היא גורמת לריסים להיות שופעים ויפים מבלי להדביק אותם ולגרום להם להראות כמו רגלי עכביש.

הכי חשוב - המסקרה טבעונית! לא קל למצוא מסקרות טבעוניות שיהיו מספיק איכותיות ובעלות ביצועים גבוהים. אז כל הכבוד לקרליין ☺











נראה לי שדי ברור מאליו מה לפני ומה אחרי :P ולמי שבכ"ז לא הבינה - למעלה זה ללא מסקרה, ככה הריסים הטבעיים שלי. למטה - שכבה אחת ואחידה מהמסקרה בולד של קרליין ☺






ובגלל שעשיתי סשן צילומים אז החלטתי לפרגן לכן תמונה בגודל מלא שלי עם איפור כמובן וגם המסקרה ☺


מחירים|איפה ניתן להשיג|ציונים:

המברשת איפור מספר 08 עלתה לי 40 שקלים במבצע ורוב הזמן הן נמכרות במחיר הזה ככה ששווה לשים לב. המחיר מאוד משתלם לטעמי בהשוואה לאיכות הגבוהה שלה והיא מברשת ששווה להחזיק באוסף המברשות ☺

היא מקבלת אצלי ציון 100.

המסקרה עלתה לי במבצע 60 שקלים והיא בדר"כ נמכרת במבצעים אז שווה גם כן לשים לב.

האם היא שווה את המחיר - כן, במבצע. היא מסקרה מאוד איכותית לטעמי כשיודעים לעבוד איתה ועם מעט סבלנות מקבלים תוצאות מאוד מרשימות(כמובן, תלוי ומשתנה בסוג הריסים).

היא מקבלת אצלי גם כן ציון 100 על כך שהפכה להיות המסקרה האהובה עליי השנה ☺

את כל מוצרי קרליין תמצאו בסניפי סופר פארם, משביר וניו פארם.




זהו זה להפעם!
מזמינה אתכן לעקוב אחריי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם
כמובן, אשמח לשמוע - האם התנסתן במוצרים?
אהבתן? לא אהבתן?

שתפו אותי בתגובות!







תגובות