אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥Full Care Routine♥

**המותג סבון של פעם שהוצג בפוסט נמחק מהפוסט בעקבות כך שהמותג לא נטול אכזריות יותר(נמכר למותג מנסה).

את הפוסט הזה אני מחכה לכתוב בערך חצי שנה, כן, וואוו. המון זמן :P הסיבה העיקרית שחיכיתי וחיכיתי זה כי רציתי לכתוב לכן פוסט מאוד עשיר ומקיף על כל מוצרי הטיפוח שיצא לי להתנסות ולהשתמש בהם בחצי שנה האחרונה/חודשים האחרונים. אם תחלקו את הזמן לכמות המוצרים שניסיתי ותראו כאן היום תבינו שבאמת עשיתי מאמצים כבירים לדחוס הרבה מוצרים בפרק זמן יחסית קצר כשמדובר במוצרי טיפוח. המטרה היא לתת לכן קודם כל מלא אופציות ומגוון גם מבחינת מותגים, נגישות ומחירים וגם לתת לעצמי את הצ'אנס להפתח למוצרים חדשים בשוק/עבורי ולראות אם משהו באמת מועיל ועושה לעור שלי טוב.
נ.ב
העור שלי רגיל יבש

אז אם טיפוח מעניין אתכן ואתן מאלה שחיכיתן לפוסט הזה - בואו לא נחפור ונעבור לפוסט עצמו!



♦♦Cleaning & Purification♦♦


ניקוי הפנים זה שלב לטעמי מאוד חשוב בשגרת הטיפוח שלנו והייתה תקופה שניסיתי לשטוף גם במים לבד ולא הבנתי למה העור שלי מיובש יותר וכזה לא הכי מדהים וקיצר מהר מאוד הבנתי שלשטוף רק במים לא בשבילי בייחוד לא עם העור היבש שלי.

הסבון פנים של לבידו מסדרת רימונים הדרים לעור רגיל יבש בא לי בדיוק בתקופה הנכונה - בדיוק כשיצאתי משגרת שטיפת פנים במים בלבד וחיפשתי סבון שינקה טוב, יהיה עדין ולא ייבש וישאיר תחושה נקייה ורעננה והסבון הזה עושה בדיוק את הפעולות הללו - מנקה היטב, מצליח להסיר את רוב האיפור בצורה די טובה, משאיר תחושה נעימה ורעננה ולא מייבש ומגרה את העור. מאוד עדין ונעים ומבחינתי זה בדיוק מה שעור יבש זקוק לו.
הסבון עשיר בויטמין A שמקורו בגזר ובכך פועל כנוגד חמצון ומתאים לעור היבש שלנו ☺


יש לו פיה מאוד נוחה שמוציאה חומר בצורה מאוד מדודה ומספקת, בדר"כ אני מוציאה בין פאמפ אחד לאחד וחצי ושתיים במקרים שאני ממש זקוקה להסרת איפור מלאה ועוד.


               ✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯  

מסכת פילינג אנזימטית~סבוקלם
עם המוצר הזה חוויתי התנסות בדוגמית ודי חיבבתי אותו אז אמרתי שווה לנסות בגודל מלא - המסכה היא מסכת פילינג אנזימטית של סבוקלם והיא יחסית חדשה, המסכה מבצעת גם פעולת מסכה וגם פילינג במוצר אחד והמטרה היא לנקות בצורה קצת יותר עמוקה ולטהר את עור הפנים מכל החלקיקים שיש באוויר ביומיום, האיפור והדברים שאנחנו מעבירות על העור שלנו ;) אני יצאתי מאוד מרוצה מהשימוש במוצר והרגשתי שהוא באמת מנקה לי את העור, מטהר אותו והוא אפילו הצליח לעזור לי בבעיית יובש רצינית שחוויתי עד לא מזמן. אני שמעתי תלונות כמה נשים שהרגישו שהוא גרם להם לאדמומיות וגירוי בעור אבל בתור בעלת עור רגיל יבש, רגיש בטירוף ואדמומי בטבעי - אני לא חוויתי זאת איתו. אני גם מרגישה שהעור חלק יותר ונטול כל יובש, היא לא מייבשת אותו וזה פרמטר מאוד חשוב מבחינתי.
אני מרטיבה קלות את הפנים ולוקחת כמות של אפון בערך ומעסה בתנועות סיבוביות טוב על כל הפנים ומשאירה ככה בערך דקה ואז שוטפת היטב במים.

אני משתמשת במסכת פילינג הזו בין פעם בשבוע לפעם בשבועיים, אני מודה שאני קצת עצלנית מדי אבל בכללי מומלץ פעם בשבוע.



זה לא נתפס בתמונה אבל יש לו חלקיקים מאוד קטנים ועדינים שמבצעים את פעולת הפילינג ומרקם מאוד רך ונעים וקרמי שכזה.

✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯
שמעתי לא מעט על שמן שקדים, בעיקר בקטע של טיפוח ושזה מעולה להסרת איפור ועוד. אני באמת רכשתי אותו במטרה להסיר איפור מבלי שהעור שלי יסבול מיובש וגירוי כמו שלפעמים קורה לי בהסרת איפור עם מסירי איפור ייעודים ועוד. השמן שקדים הזה קניתי בסופר פארם של המותג לייף ובאמת שזה זול ונגיש. אני יכולה להעיד שאני מאוד אוהבת להסיר איתו איפור והוא באמת מסיר מעולה ולא משאיר ממש תחושה שומנית ואם לא תרצו תחושה שומנית בכלל תשפריצו מבקבוקון שפריצר קטן שמוכרים בביוטיקר מים(למלא אותו במים) על פד צמר גפן/חתיכת צמר גפן ואז תטבלו במעט שמן שקדים והשילוב הזה ביחד לא משאיר תחושה שומנית בכלל ומרגיש נפלא, העור מרגיש גמיש ואלסטי, נעים ומעט מלוחח וזה מעולה לבעלות העור שנוטה ליבש ☺
לשמן אין שום ריח והמרקם שלו לא סמיך בטירוף ולא דליל, באמצע. הוא נעים מאוד ואני שמחה שיצא לי להכניס אותו לשגרת הטיפוח שלי.

♦♦Moisture & Nutrients♦♦

קרם לחות ליום מסדרת Diamonds של המותג סקארה סיקרן אותי מאוד ולמרות שאני לא נוטה לרכוש קרמים לפנים ברשתות כאלה/מותגים שלא מתמחים רק בטיפוח כאן זה פשוט ממש סיקרן אותי ורציתי לזרום ולתת צ'אנס. דבר ראשון - כשפתחתי את האריזה חיכתה לי בפנים שקית בד קטיפה שחורה וקטנה ובתוכה היו 5/4 אבנים דמוי יהלומים, נשבעת! לא צילמתי כי פשוט לא היה לי מה לעשות עם זה אז נתתי לאמא שלי וזהו...סורי :P ברור שאלה לא יהלומים אמיתיים אבל עצם זה ששמים לך שקית כזו קטנה ומתוקה ואת פותחת ומופתעת זה שווה הכל לדעתי ☺
לקרם עצמו - לסקארה יש כמה סדרות לטיפוח עור הפנים וזו אחת מהן שטוענת לתת הרבה לחות ולהעשיר את העור וויטמיני A ו-E שעוזרים בהגנה מנזקי הסביבה ולחות מירבית והבנתן כבר ;) הם טוענים שיש תמצית יהלומים אבל אני מתקשה להאמין..גם כי נראה לי מוזר להשתמש בתמצית יהלומים וגם כי בנינו - אלה דברים נורא יקרים. אבל זה לא משנה, נשים את זה בצד ונתרכז שניה במה חשבתי עליו - הגעתי סקפטית בטירוף ויצאתי מרוצה בסך הכל. הוא באמת קרם עשיר מאוד שמורגש על העור ולוקח לו בערך 10 דקות להטמע בעור ואני כן הרגשתי שהוא עושה לי טוב ונעים אבל בעיקר בחורף, בקיץ אני מרגישה שזה קצת כבד לי אבל כן אפשרי בלילה. וכן יש לו תחושה טיפונת דביקה אבל כשהוא מסיים להטמע כבר לא מרגישים כלום.
הוא הסתדר לי מעולה עם איפור ולא פגם בו, הוא בעל ריח קוסמטי ממש נעים שאני אישית ממש אוהבת, הוא באריזה שנראית לא צ'יפית כמו שהיינו מצפות ממותג זול והמחיר שלו ממש נוח - 40 שקלים. הוא לא גרם לי לשום תגובה אלרגית או משהו בסגנון וסך הכל - קרם שעושה את העבודה ומי שאין לה תקציב גדול ועדיין רוצה משהו שיספק לה לחות ברמה מספקת  וירגיש טוב ונעים - שווה לבדוק ☺

רכיבים

✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯



על המותג לבידו כבר יצא לי לכתוב פעם בבלוג, הפעם קיבלתי להתנסות גם את הסבון שראיתן כאן למעלה וגם את הקרם הזה שהוא מסדרת שמן זרעי נר הלילה הכה ידועה לשבח של המותג. אני טיפוס שלא הכי אוהב להתרכז במה שכתוב במוצר אלא במה חוויתי בעצמי עם המוצר - כמו שרשום על האריזה, הוא מיועד לעור רגיל עד יבש, מופק מזרעי שמן נר הלילה ומכיל חומרים פעילים ועוד ועוד. החוויה שלי איתו הייתה ממש חיובית, דבר ראשון - יש לו מרקם סמי ג'לי כזה אבל לא ממש ג'ל אלא קרמי ג'לי במעט והוא נורא מרוכז ועשיר אבל לא מרגיש כבד ומעיק. הוא מספק בדיוק את הלחות שאני צריכה ומרגיש נפלא ונעים על העור. מאז השימוש איתו היובש והמצב הזוועתי שחוויתי עם העור השתפר עד מאוד. העור מרגיש מלוחח אבל לא שומני, אלסטי ובריא. באמת הפתעה חיובית וזה דווקא מסוג הקרמים שכן אשקול לקנות בשנית כשיגמר. מה שעושה לי טוב - אני בהחלט ארצה להמשיך איתו בשגרה שלי ☺
הוא נספג יחסית מהר אבל אם זה בקיץ כשאתן מזיעות עדיף לשים ממש ממש מעט מימנו ובלילה אפשר לשים טיפה יותר. הוא מתאים גם ליום וגם ללילה, הוא מתפקד מדהים מתחת לאיפור והוא פשוט קרם לחות נפלא שבהחלט שווה התנסות לבעלות העור הרגיל עד יבש.


כ"כ קשה לי לצלם קרמים פתוחים, זה אתגר שאפילו עם המצלמה המקצועית שלי והכל - עוד לא הצלחתי להתעלות עליו :(
רכיבים
למי שלא מעודכנת - לבידו קיבלו תווים של ויגן פרנדלי על כמה וכמה מוצרים שלהם ואי לכך ללבידו יש גם היצע די נאה לטבעוניות מבנינו ואני מצרפת לכן כאן תמונה שמפרטת אילו מוצרים טבעוניים בלבידו מהאתר שלהם ☺

✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯

בחבילה מלבידו קיבלתי גם את הסרום שלהם  מסדרת שמן זרעי נר הלילה והסרום הזה שונה מימה שאנחנו רגילות בסרומים - כפי שניתן לראות בתמונה הגוון צהבהב זהוב שכזה ונראה כמו שמן בכלל אבל המרקם שלו נע בין שמן לסרום, משהו שקשה לי להסביר אבל הוא נטמע טוב בעור ומעשיר אותו בלחות ברמה הטובה ולא ברמה שנרגיש כבד ומיוזע. הוא נטמע יחסית מהר בעור ושמתי לב שהוא מעורר את העור, אחרי שאני משתמשת בו אני מרגישה איך כל הדם מתחיל לזרום והגוון הורדרד בלחיים מפציע אך זה עובר תוך כמה דקות. זה דווקא טוב, זה מראה שזה פועל בכמה מישורים מעבר להזנה, לחות ושיפור גמישות העור ועוד. גם כאן המוצר מותאם לעור רגיל עד יבש ומשתלב נפלא ביחד עם הקרם שלהם שהזכרתי כאן למעלה וגם לבד. מה שיותר נוח ומתאים לכן ☺



כפי שניתן לשים לב, הסרום מגיע עם פיפטה שזה האמת דבר די נוח שאני נתקלת בו לאחרונה במוצרים. אתן בוחרות כמה לקחת וזה די שימושי. מעבר, האריזת זכוכית מעוצבת בצורה מאוד יוקרתית וקלאסית, כזו שמעבר לאיכות המוצר - תקשט לכן יפה מאוד את שידת האיפור ;)
רכיבים

✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯

את השמן הזנה לפנים הזה של סקארה קניתי ממש מזמן ביחד עם המייק אפ החדש של סקארה ופשוט חיכיתי לזמן המתאים לצוות אותו לפוסט המתאים ;) השמן הזה טוען להזין את העור בלחות ולטפח אותו. השמן מכיל שמן ארגן, שמן שקדים, שמן חוחבה ועוד מבחר שמנים די נאה וגם רשימת הרכיבים נראית מבין הטובות שיצא לי לראות במוצרי טיפוח ובטח ממותגים זולים אז שאפו לסקארה על זה ☺
השמן עצמו לא מאוד סמיך וזה דווקא טוב, מגיע גם הוא עם פיפטה נוחה לשימוש והריח מרגיש עצי כזה/צמחי כזה אבל לא משתלט ולא כזה שיגרום לכן לבחילה. מבחינת אפקט - הרגשתי שהוא נותן לחות, מזין בצורה לא רעה בכלל. אהבתי אותו גם בשילוב עם מייק אפים - שמתי על הפנים מייק אפ ועל המברשת מייק אפ טיפטפתי בערך שתיים עד שלוש טיפות מימנו וככה עיבדתי לעור את החומר ויצא גימור מאוד חי ובריא וככל הזכור לי זה לא פגם בעמידות או משהו אבל זה פחות מומלץ לטעמי בקיץ אבל תמיד אפשר לנסות ;)

קיצר - מוצר חביב ++, שווה לתת צ'אנס אם העור שלכן רגיל עד יבש, לטעמי לעור שמן פחות יתאים..כי הוא בכ"ז שמן ובכ"ז נועד להעשיר בלחות ואובר לחות עם עור שומני זה לא הכי להיט בעולם. בוודאי שצריך שעור שומני יהיה מוזן בלחות הדרושה לו אבל לא אובר לחות כי אז זה יכול ליצור מצב לא מאוזן.


אני חייבת להודות שממש אהבתי את האריזה, משדרת קלאסיות ויוקרה ובעיקר ניקיון ולא צ'יפיות. Like It

רכיבים



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

הטיפים שלי אליכן:
  • לא משנה מה, אל תזניחו את העור שלכן, גם אם בשגרת טיפוח הכי בסיסית שיש - לשטוף פנים עם סבון מתאים ולשים לחות. אם אתן נחשפות לשמש אל תשכחו מקדם הגנה. זה אומנם לא חובה לאלה שלא נחשפות קבוע אבל למי שכן - זה ממש מציל.
  • פעם בשבוע/פעם בשבועיים - פנקו את העור שלכן במסכה טובה, זה כ"כ עוזר להסיר תאים מתים שהופכים לעור יבש ומעצבן, לנקות ולטהר, להסיר את כל הפיכסה שעבר על העור שלנו. העור שלכן יודה לכן על זה ;)
  • זה נשמע קלישאה/טחנו את זה מלא אבל זו האמת - תשתו הרבה, אני דווקא חושבת שמים ותה זה מעולה ולא חייב כל הזמן רק מים. אפשר להכין תה ואז לקרר אותו ולשתות ככה במהלך היום בין לבין. המים חשובים לגוף שלנו ובייחוד לעור הגוף והפנים. גוף מיובש - יקרין אוטומטי על הפנים שלנו.
  • כל תקופה, תבדקו מה מצב העור שלכן. יש בחורות שהתחילו עם עור יבש וסיימו עם עור שמן וההפך. לעור יש נטייה להשתנות בין עונות השנה ובין מצבים שונים שהגוף עובר אז היו קשובות לעור שלכן ותמיד תתאימו לו שגרת טיפוח שמתאימה למצב הנוכחי שלו, זה חשוב מאוד ☺
  • אני אשבור לכן סטיגמה - לא חייב לזרוק מאות שקלים או אלפי שקלים על שגרת טיפוח טובה, זה בולשיט שמאכילים אותנו בשביל לעשות עלינו הון. זה לא באמת נכון. 
  • הקציבו לעצמכן את הזמן הזה שהוא רק שלכן, חצי שעה/שעה או אפילו כמה דקות ביום/בשבוע. מה שמסתדר ונוח ללו"ז שלכן. הזמן הזה שאתן מקדישות רק לעצמכן רק לשפר פלאים את האורך חיים שלכן, גם אם זה במעט של המעט ;) אני אוהבת לשים כסא נוח במרפסת ופשוט לשבת, להרגע ולנשום ולנוח. זה עושה לי טוב גם אם לא ישבתי וטיפחתי את עצמי בפועל. זה הזמן הפרטי הזה שלי, שהוא רק שלי ☺
  • השתדלו להעשיר את התזונה שלכן בפירות וירקות(ממש לא רק, אלא להעשיר), אתן לא יודעות מה יש בשובבים האלה וכמה שזה משפר את בריאות העור והגוף שלכן.
  • טיפ אחרון והכי חשוב - לא משנה אם את חיוורת, צהובה, כהת עור או עם בעיות עור כאלה ואחרות  - למדי להתחבר לעצמך ולאהוב את עצמך, כמו שאת, איך שאת, ככה שאת. אף אחת מאיתנו לא באמת מושלמת, אלה הפילטרים והאיפור, רובנו רגילות ופשוט עם הדברים הנכונים היופי שלנו קופץ החוצה. ברגע שתדעי שלא משנה מה, טוב לך עם איך שאת - זה יעזור לך הרבה בהמשך חייך, במצבים שתתקלי בהם ועוד. תאהבי את עצמך, זה מגיע לך ☺


מחירים, לינקים לרכישה ועוד
  • סבון הפנים של לבידו עולה 70 שקלים והוא בגודל 120 מ"ל, ניתן להשיג באתר המותג ובמגוון חנויות הרשת ורשתות אחרות שמפורטות באתר
  • מסכת פילינג אנזימטית של סבוקלם עולה במחיר מלא 128 שקלים לאריזה של 50 מ"ל וניתן להשיג ברשתות הפארם השונות במחלקת טבע ועוד
  • שמן שקדים של לייף עולה 25 שקלים בממוצע וניתן להשיג בכל סניפי סופר פארם
  • קרם לחות לפנים של סקארה עולה 40 שקלים לאריזה של 50 מ"ל וניתן להשיג בכל סניפי סקארה בארץ
  • קרם לחות של לבידו עולה 160 שקלים לגודל 50 מ"ל, ניתן להשיג באתר המותג ובמגוון חנויות הרשת ורשתות אחרות שמפורטות באתר
  • סרום לפנים מסדרת נר הלילה של לבידו עולה 199 שקלים לאריזה של 30 מ"ל, ניתן להשיג באתר המותג ובמגוון חנויות הרשת ורשתות אחרות שמפורטות באתר
  • שמן הזנה לפנים של סקארה עולה 50 שקלים לאריזה של 50 מ"ל וניתן להשיג בכל סניפי סקארה בארץ

המשיכו להתעדכן בדפי הפייסבוק של לבידוסבוקלם(תזכרו שאפשר לבקש מסבוקלם דוגמיות), וסקארה


אל תשכחו לשמור על קשר ולהתעדכן בפייסבוק, ביוטיוב ובאינסטגרם ☺

**כל המוצרים שהוצגו נטולי אכזריות וטבעוניים!


זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥


תגובות

  1. קראתי אתמול ולא הספקתי להגיב אז חזרתי היום , להגיד שאין על הכתיבה והמקצועיות והיסודיות! חבל שאין לנו אותו סוג עור :(

    השבמחק
  2. תודה על הרשומה המושקעת. סקארה זה קוסמטיקה טבעית? תוכלי לברר אולי אם אפשר ומותר למרוח את הקרם פנים שלהם מסביב לעין באיזור הסי ועל העפעף? תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) סקארה ומלא מותגים מסחריים אחרים זה לא טבעי. יש מלא רכיבים לא טבעיים.
      אם חשוב לך טבעי הייתי בודקת במותגים כמו מיכל סבון טבעי, ולס של סבון, לבנדר ועוד ועוד. מותגים קטנים כאלה שמכינים בעצמם ומקפידים על רכיבים טבעיים(שימי לב על הפן הטבעוני, במידה וחשוב לך) כי במותגים מסחריים לרוב הרכיבים לא ממש טבעיים.
      של לבידו יש מצב, אני פשוט לא שמה לב תמיד לרכיבים טבעיים.

      מחק

הוסף רשומת תגובה