אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קצת ממתקים והפתעות נעימות #12

איזה כיף לחזור אליכן עם עוד פוסט חדש בסדרת הפוסטים שתמיד מבשרת על דברים חדשים(בכללי או ספציפית אצלי) שניסיתי לאחרונה ואני כאן לדווח לכן מה חשבתי והאם הם שווים רכישה..;






























לקח לי המון זמן להתנסות במוצרים האלה ולגבש עליהם דעה אבל זה הגיע ואני כאן ☺ קיבלתי שלושה מוצרי טיפוח לציפורניים של קרליין - פריימרטופ מאט וטופ ג'ל, נעבור אחד אחד:


טופ מאט - מורחים אותו מעל כל לק רגיל אחר שיש לכן ואתן מקבלות תוך שניות גימור מאט. זה לחובבות הגימור המאט ולא יתאים לכל אחת אבל לדעתי שווה מאוד. אני כן חובבת גימורי מאט לפעמים ומצאתי שהוא מתפקד נהדר, מתייבש סופר מהר וגם עוזר טיפה ללק להשאר טיפונת יותר עמיד ועם פיניש יפה וזהו בסך הכל..טופ מאט שעושה את עבודתו נאמנה.

טופ ג'ל - כאן זה מוצר חדש שמאוד מסקרן נשים רבות ואני בכוונה ניסיתי אותו כמה וכמה פעמים בכדי לגבש דעה יציבה - זה טופ רגיל ושקוף כמו הטופ מאט או כל טופ אחר, הייחודיות שלו שהוא יגרום לכל לק רגיל שיש לכן - לגימור ומאפיינים של לק ג'ל מקצועי שמוכר בטח ללא מעט מכן. זה מתבטא קודם כל בעמידות - יותר מלק רגיל, בלי טופ ג'ל, אחרי זה הברק היפה והפיניש המושלם שממש מוסיף הרבה. אני בנאדם בעייתי בכל הקשור לציפורניים וטיפוח ובאמת השתדלתי מאוד לעשות מאמצי אקסטרים בכדי לבחון אותו.
אני יכולה להעיד את הדברים הבאים:
עמידות - לק רגיל, בלי טופ ג'ל כזה שורד עליי בממוצע בין יום ליומיים גג. ואז מתחילים פאצ'ים וכל זה. עם הטופ ג'ל עמידות הלק הגיעה לשלושה ימים וחצי עד 4 ימים ולפעמים גם 5 ימים. אני בנאדם שכל הזמן הידיים שלי בתעסוקה ובמים וכד' ואני לא בנאדם אולטימטיבי לבחון עמידות של לקים וכד'. אבל עדיין, גם העמידות שקיבלתי הייתה מרשימה ונוחה עבורי. מי שלא כל הזמן מעסיקה ומתעסקת עם האצבעות ומים וכד' יש סיכוי שזה ישרוד עליה יותר.

גימור - גימור מבריק ויפה, מרגיש מקצועי ולא ביתי ממוצע.

חשוב לי לציין שהטופ הזה לא דורש מנורת ייבוש כלשהי או שום ציוד אחר, אתן רק מורחות את הטופ מעל כל לק שבחרתן לשים ועדיף לשים את הטופ ג'ל אחרי כמה שעות ששמתן את הלק ולתת לטופ להתייבש בערך 10 עד 15 דקות גג וזהו. ההסרה קלה מאוד - עם כל אציטון/מסיר לק אבל לטעמי יותר נוח עם אציטון, מסיר בצורה טובה יותר.


פריימר - הפריימר כשמו כן הוא - מיועד לתת לנו בסיס חלק להתחיל איתו את היצירה שלנו. אם באיפור פריימרים ישפרו עמידות, ימלאו נקבוביות וכד' וגם כאן הפריימר לציפורניים של קרליין עושה כמעט אותו דבר - ממלא אזורים לא אחידים בציפורן, מקנה גוון אחיד, משפר מצבים של ציפורניים צהובות ועוד ובכללי נותן לנו משטח חלק ואחיד לעבוד עליו עם כל עיצוב שנרצה לציפורניים. אני מצאתי שהוא מעולה גם לבדו - פשוט למרוח מימנו ויש לו גוון חלבי ומעט ורוד בייבי עדין נורא ומי שלא בא לה להשקיע עכשיו תוכל לשים רק אותו וזה מספק בהחלט.
המרקם סמיך מאוד וצריך לעבוד מהר כי כשהוא מתקשה הוא הופך לצמיגי וזה בעייתי. אבל בסך הכל בכללי - אני מרוצה, אני מרגישה שהוא עושה את העבודה ובאמת מתפקד מעולה ומבחינת חיזוק הציפורניים - אני לצערי לא יכולה לדווח כי התזונה שלי לא במיטבה וזה כנראה קשור אז אני לא רוצה להטעות ולא רוצה להשליך זאת עליו כי זה לא קשור אליו בכלל.

אהבתי את הבקבוקים, נוחים לשימוש ואחסון והכי חשוב - המברשת רחבה! מבחינתי זה מעולה וסופר נוח ולא דורש לעבור מליון פעמים בכדי לקבל כיסוי מלא ואטום ;)
ומצטערת מראש שאני לא יכולה להוסיף תמונות של הטופ ג'ל איך הוא נראה עליי, רוב הזמן הציפורניים שלי במצב זוועתי ובפעמים הבודדות שהמצב היה סביר ניסיתי לצלם וזה פשוט לא יצא טוב :(


על השפתונים מסדרת קולור מאט של קרליין כבר דיברתי בפוסט הזה ככה שזו אהבה מתמשכת ומענגת ביותר. אני לא מגזימה ☺ פעם ראשונה בחיים שלי שאני לא סובלת מלשים שפתוני מאט וניסיתי כמה וכמה סוגים אבל האיכות של אלה לא משתווה לאף אחד מהם. הפעם קיבלתי שני גוונים לסקירה והתנסות וכ"כ שמחתי כי אלה גוונים שבאמת לטעמי, זה קשה לדעת לקלוע לטעם שלי כי אני לא זורמת על הכל ולא כל גוון גם מחמיא לי אבל כאן הייתה קליעה למטרה מושלמת!

קיבלתי קודם כל גוון חדש בסדרה והוא מספר 30 - ורוד פוקסיה/ורוד בוהק מהמם בקטע אחר ואני כאילו חוזרת לתקופה שהייתי חורשת על ורודים ככה צעקניים והייתי עפה עליהם. כמו שציינתי לגבי הקודמים - מרקם נפלא, סוג של מוסי אבל עדין ונוח, עמידות דווקא כאן נרשמה עמידות מרשימה גם אחרי אוכל(לא אוכל מושחת אבל בהחלט ארוחה נורמלית), הוא נשאר על מרכז השפתיים וירד בפנים קצת וטיפונת בצדדים הפנימיים אבל עדיין ברמה כזו שלא מבייש להסתובב ככה ואפשר לחדש בשניות מה שירד.

הוא נוח על השפתיים ולא פאצ'י, מייבש ונראה רע כמו שפתונים ורודים אחרים שכן. מספיק שכבה וחצי עד גג שתי שכבות לכיסוי אטום ומושלם ☺

הגוון השני הוא ניוד, מספר 29 אבל לא ניוד רגיל - ניוד מוקה מחמיא והורס בריאות! אני לא חובבת ניודים כי זה לא מחמיא לי בכלל ונראה עליי ממש רע אבל כאן זה שונה - זה ניוד עם גוון, לא ניוד לבן/חיוור ודוחה. קשה להסביר במילים..אבל בוא נאמר שזה מסוג הניודים שיחמיאו גם לסופר בהירות מבנינו ☺ הוא גם כנ"ל, רק כאן מספיקה שכבה אחת לכיסוי מלא והוא דווקא לא שורד לצערי אוכל..בכלל. אבל זה עדיין שווה כי הוא מושלם!

עם הורוד 30 

עם הניוד 29

מחירים, לינקים לרכישה ועוד
  • מפיץ הריח מגבס של סבון עולה 35 שקלים ו-20 שקלים לחברי מועדון
  • מארז טיפוח לידיים של סבון עולה 70 שקלים
  • מוצרי טיפוח הציפורניים של קרליין - עולים במבצעים בממוצע 35 שקלים ובמחיר מלא 80 שקלים
  • שפתוני קולור מאט עולים במחיר מלא 130 שקלים אך לרוב נמצאים במבצעים של בין 30 ל-60 שקלים
  • את מוצרי סבון ניתן להשיג במגוון רשתות המותג בארץ ואת קרליין בפארמים השונים ועוד ☺


לקראת סיום אני רוצה ליידע אתכן בשתי הגרלות סופר שוות שרצות כרגע אצלי במדיות החברתיות:

בפייסבוק! הגרלה שווה על שלוש מוצרים שבחרתי בעצמי שאני נורא אוהבת מקרליין. פשוט לחצו כאן(על המילה "כאן") ותועברו ישירות לדף עם ההגרלה ☺


ההגרלה השניה והסופר יוקרתית על שלושה מוצרי טיפוח לשיער של פיליפ מרטינ'ס מחכה לכן באינסטגרם שלי(לחצו על המילה "באינסטגרם שלי" למעבר להגרלה) אז אל תפספסו אותן, הכללים פשוטים מאוד ואתן יכולות לנצל את ההזדמנות ולהשתתף ☺

שם הזוכה בהגרלה שהייתה בבלוג התפרסם בפוסט המקורי והקודם אבל אציין אותו גם כאן - הזוכה בהגרלת מינרלז היא.... Noa Feuerstein ☺


זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥



תגובות

  1. אני כל כך מסכימה איתך לגבי שפתוני המאט של קרליין! איכות שטרם נתקלתי בה וניסיתי לא מעט... סקרנת אותי מאוד לגבי הטופ ג'ל וארכוש אותו בקרוב, תודה על פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שגם את אוהבת אותם ☺ אני שומעת ביקורות לכאן ולכאן, לא כולם עפים עליהם אבל מבחינתי מה שחשוב לי זה שאני מצאתי שפתוני מאט נוחים ונעימים ולא כאלה שגורמים לי לכוויות ויובש וזה דבר חשוב מאוד.

      מחק

הוסף רשומת תגובה