אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

מדריך לקונטורית המתחילה + שגרת ההצללות שלי

תקופה מאוד מאוד ארוכה שאני חושבת להכין את הפוסט הזה, הפוש הרציני היה הצעה של חברה לעשות פוסטים בנושאים מסויימים וזה גם עלה ואז התחלתי לחשוב על זה יותר ברצינות ואיך אני מביאה את זה לפועל ואליכן ☺ אז הפוסט הזה הולך להיות מדריך מלא ומקיף להצללות והארות, אני אתמקד כמובן בעיקר בהתאמה לבהירות עור שזה נישה שלא מקבלת מספיק חשיפה לטעמי וכל מקום שכמעט תלכו תראו בחורות כהות עור(כהות עור בנורמל ולא כהות עור כהה מאוד מאוד) ופחות בהירות וכמובן שיש בהירות אבל זה לא ברמה ובכמות של הכהות והשזופות. אז אם הנושא מעניין אותך ותרצי ללמוד מהנסיון האישי שלי ואיך אני חושבת שנכון לעשות הצללות והארות - תמשיכי לקרוא ☺


אני החלטתי שאני לא רוצה שהפוסט הזה יהיה מסובך וקשה אלא נעים וקל לקריאה והבנה, לא כולנו מומחיות וכל המטרה בפוסט זה להראות לכן שעם הסבלנות והידע הנכון - כל אחת יכולה ליצור לעצמה הצללות מחמיאות ונכונות לתווי פניה. אני לא מסכימה עם אלה שאומרים שהצללות זה לא ליום יום - אני לא יוצאת כמעט מהבית בלי הצללות. אבל למה בכלל אני מתכוונת כשאני אומרת "הצללות" - מה עולה לכן בראש? אם עולה לכן בראש תמונה סטייל טרנד קים קרדשיאן אז לא, ממש לא בכיוון. ההצללות שלי הן נורא טבעיות וכאלה שמשתלבות טבעי ככל האפשר עם תווי הפנים שלי וגוון העור שלי, ההצללות שלי לא מוגזמות ולא קוים שרואים ממאדים. מי שמתאים לה סבבה לגמרי אבל אני לא בסטייל הזה, הסטייל שלי שונה וכזה שקשוב לגוון העור, תווי הפנים שלי ועוד.

אני רוצה שנלמד כמה קטגוריות שונות במוצרי הצללה:

  • מוצרי קונטור/הצללה עם תת גוון קר 
  • ברונזרים - מוצרי הצללה עם תת גוון חם/כתום שנועדו לתת גוון חם ושזוף יותר לפנים 
  • סמקים מחטבים - כן כן בנות, קיים דבר כזה ולא כולם מרבים לדבר עליו. אלה סמקים בגוונים מחטבים שגם יתנו לנו גוון הצללה וגם סומק במוצר אחד. נשמע לכן לא הגיוני? חכו להמשך הפוסט ותבינו ;)
  • הצללות רטובות - נעשות עם מוצרי קרם למיניהם כגון: מייק אפים, קונסילרים ומוצרים ייעודי
  • הצללות יבשות - נעשות בעזרת מוצרים יבשים, אבקה. ולא מוצרים נוזליים(מייק אפים, קונסילרים ומוצרים ייעודים).

קפיש?  נעבור למושגים, מילים שלא כולנו מבינות בנושא ופירושם:

  • קונטור זו המילה להצללות באנגלית, בעברית בהחלט ניתן להגיד הצללות.
  • היילייטר - זו המילה באנגלית למוצר הארה, מוצר הארה בשונה ממוצר הצללה יאיר לנו מקומות מסויימים שנבחר בפנים וביחד עם הצללה נקבל מקומות מוצללים ומודגשים ובככה סוג של נגרום לפנים להיות מפוסלות/סימטריות יותר בעזרת איפור, בלי ניתוחים ושיט ☺
  • הצללות והארות יבשות - הדרך הכי קלה ונוחה גם למי שלא מיומן מספיק, נעשה בעזרת מוצרי הצללה והארה יבשים, אבקה.
  • הצללות והארות רטובות - הדרך המעט יותר אקסטרימית ליצירת הצללות והארות בעזרת מוצרים רטובים(מייק אפים, קונסילרים ומוצרים ייעודים לכך), מתאים לאנשים שכבר הבינו איך לייצר לעצמם הצללות והארות פחות או יותר בעזרת מוצרים יבשים ורוצים לקבל מראה יותר מוקפד ועמידות יותר גבוהה.
  • יש ברונזרים עם תת גוון קר, חם ונייטרלי, מה אנחנו מעדיפות? תלוי, בגוון העור שלכן, הטעם שלכן ועוד. ההמלצה שלי היא תמיד ללכת עם הנייטרלים והקרים, החמים לטעמי פחות מחמיאים לבהירות אבל לכהות עור יחמיאו יותר. למי שלא מבינה - נייטרלי זה אומר שזה לא קר ולא חם, זה משהו באמצע שנותן מראה מאוד טבעי והרמוני ולא זריקת צבע שלא קשורה פתאום למראה הכללי.

ההמלצה שלי היא תמיד להשתמש בגוון קר להצללות ותמיד אפשר לשלב ולערבב מעט עם גוון קר וגוון חם יותר או לעשות הצללות עם גוון קר ומעל להוסיף מעט גוון חם וככה מקבלים הצללה שהיא יותר חמה בלי לאבד את ההצללה הקרה שהיא מאוד חשובה ועיקרית.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

מוצרים להצללה קרה:
  • Bon Voyage של קולורפופ - גוון די יקר יחסית אבל לא קר אפרפר אלא חום בהיר כזה נייטרלי, לא המוצר הכי טוב לטעמי אבל למי שחובבת את הגוון הזה שווה לנסות.

  • Bella Caffe של מילאני - הגוון שלה מאוד מדוייק ומחמיא להצללות קרות, לצערי בתור צללית לעפעף היא לא מדהימה אבל להצללות היא מעולה.

  • צללית לגבות של ביוטיקר החלק הבהיר - מוצר קטן שלא כולם קלטו את את הטריק השווה שהוא טומן בו להצללות - פשוט מושלם, אם לבד ועם בערבוב עם ברונזר פשוט מקבלים הצללה מאוד מאוד יפה.

כמובן שיש עוד מלא מוצרים, אלה מה שאני מחזיקה ואוהבת ☺

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

ברונזרים:
  • פודרה של אלף בשם Clarifying Pressed Powder בגוון Toffee - הגוון שלה לא בדיוק כתום אבל גם לא אפרפר לגמרי, היא יותר לכיוון הנייטרלי הייתי אומרת וזה מתאים לימים שאנחנו כן רוצות גוון מעט יותר חי ופחות חד וקר.

  • קיט קונטור של סליק - אחד המוצרים הטובים, במקרה עשיתי טעות ובחרתי בגוון הכי כהה(Dark) אבל למרות זאת הוא נראה מעולה כששמים ביד עדינה ויש עוד שני גוונים יותר בהירים שנראים פשוט מושלם. הגוונים בקיט קונטור של סליק נעים על נייטרלי, לא חם ולא קר.

  • ברונזר Ash של פארן - יש לו גוון מאוד מיוחד ושונה, לא נתקלתי בזה בברונזרים אחרים - גוון זית עם ברק עדין ומיוחד. נייטרלי.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

סמקים מחטבים והצללות מיוחדות:
  • סומק בגוון Aphrodisiac של קולורפופ - זה סומק בגוון מאוד מיוחד ושונה מימה שאנחנו רגילות לראות, גוון אדמה כזה עם טיפונת חום יין ושילוב שקשה לי לתאר במילים אבל בתכל'ס - יחמיא מאוד לבהירות עור וגם לגווני אמצע ויתן לנו את האופציה גם לקבל חיטוב מעודן וגם גוון הסמקה בבת אחת. בהמשך אני אסביר דרך תמונות וכד' איך נכון להניח סומק מחטב ☺

  • צללית מספר 255 של סקארה מהצלליות הדחוסות הרגילות שלהם - אוהבות אקסטרים? לצאת מהקופסה ולהיות מיוחדות? המוצר הזה בשבילכן, זו צללית נפלאה לכל דבר ועניין אבל בגלל הגוון המיוחד שלה אם ניקח מעט מימנה ונערבב עם מוצר הצללה אחר/ברונזר נקבל גוון מאוד מיוחד ויפה, גוון שלא רואים כל הזמן ומשהו שמוציא מהשגרה ומוסיף טוויסט מאוד נחשק.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

הצללות רטובות:
  • כאן יש לי מוצר אחד להראות לכן - מייק אפ מוס של ביוטיקר מספר 09. אני לא חובבת הצללות רטובות ומרגישה שזה גוזל מימני זמן וטרחה וזה משהו שאני עושה ממש ממש לעיתים רחוקות. אבל, מי שכן רוצה לעשות אני ממליצה בחום להתחיל עם המייק אפ מוס של ביוטיקר כי הוא זול נורא, נגיש ומטשטש נפלא וכנ"ל גם עמיד. זו אופציה מעולה להתחיל איתה נסיונות בהצללות רטובות ולראות אם אתן בכלל מתחברות ואם כן תוכלו בהמשך להתקדם לתותחים הכבדים יותר. 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦


מוצרי הארה יבשים:
אני מעדיפה מוצרי הארה יבשים על פני רטובים מאותה סיבה של הצללות רטובות - זה לוקח יותר זמן, זה דורש עבודת טשטוש והטמעה גדולה יותר וזה פשוט סתם מסרבל ביומיום כשאנחנו רק רוצות מראה טבעי ומחמיא בלי יותר מדי עבודה קשה ;)


  • Lunch Money של קולורפופ - דיברתי כבר בפוסט מורחב על המוצרים האלה בבלוג ואציין שההיילייטר הזה הוא אחד הנדירים שיצא לי להתקל בהם, אם את חושקת בהיילייטר לא מנצנץ(יש לו נצנוץ סופר עדין שעל העור לא מורגש כמעט אם בכלל), לא שימרי מדי ולא כזה שבולט לעין ולא מתמזג עם העור - ממליצה בחום לבדוק אותו. הוא פשוט יפה בצורה כואבת והגוון שלו יחמיא מלסופר בהירות עד לגוונים יותר כהים.

  • Smoke N Whistles של קולורפופ - גם היילייטר שנרכש ביחד עם Lunch Money והוא יותר גולד רוז נראה לי, יש לו גוון ורדרד יפה כזה ועדין מאוד. הוא פחות אינטנסיבי מ-Lunch Money אבל הוא עדיין יפה ויחמיא מאוד לגווני עור בהירים ולכאלה שאוהבות את הגוון הורדרד העדין במעט.

  • צללית בתפזורת של סקארה מספר 016 - מסתבר שגם בצלליות רגילות למדי יכול להסתתר היילייטר מהמם ולא פחות איכותי מהיילייטר ייעודי. הצללית הזו בעלת גוון ורדרד אבל יש לה הארה מאוד יפה בייחוד כשלא מעמיסים הרבה ובגלל הפיגמנט הגבוה שלה בהחלט אין צורך להעמיס הרבה. החיסרון - קופסה לא ממש נוחה והחומר יכול להתפזר אם לא נזהרים אבל סך הכל - מוצר הארה נגיש ומוצלח למדי למי שלא יכולה לרכוש את קולורפופ ☺ חשוב לי לציין שהיא כן מנצנת אבל זה מסוג הנצנצים שמחמיאים ולא מוציאים מראה צ'יפי ;)

עד כאן המוצרים, אבל כל מוצר צריך את הכלי עזר שלו ועכשיו אנחנו נעבור למברשות איפור שאני אוהבת להצללות ☺

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦


מברשות להצללות יבשות:
  • מברשת מספר 106 של ביוטיקר - היא המברשת האגדית והבלתי מעורערת שלי להצללות, ניסיתי מלא אבל אני תמיד חוזרת אליה כי התוצאות איתה כ"כ קלות ומושלמות וזה שהיא זולה, נגישה וסינתטית - הופך אותה לפשוט מושלמת. אז ממליצה בחום לכל מי שמחפשת מברשת נגישה וזולה מבחינת מחיר אבל לא מבחינת ביצועים.

  • מברשת מספר 04 של מינרלז - היא זוויתית למדי וטובה להצללות כשבא לכן דיוק מאוד מירבי/משהו מאוד מודגש אבל מצד שני היא עדיין נוחה וניתן לטשטש איתה יפה. היא גם יכולה להיות די טובה למוצרי הארה יבשים וסומק אבל כאן אנחנו מתרכזות בהצללות ;)

  • מברשת מספר 09 של קרליין - גימיק שעובד, אני יודעת שיש מלא מברשות ומוצרים שנוצרים מגימיק אבל לא תמיד עובדים באמת וסתם נשארים לעלות אבק אבל כאן זה באמת עובד - היא רכה מאוד, נעימה ומאפשרת בגלל הצורה המיוחדת שלה להניח הצללות בצורה מודגשת ומדוייקת ומצד שני בגלל הרכות שלה ניתן לטשטש איתה בקלות ולמזג הכל.



  • מברשת מניפה של ביוטיקר - למי שמחפשת לצאת מהקופסה ולהשתמש במברשת שהיא לא ייעודית להצללות אלא יותר למוצרי הארה אבל עבורי היא עובדת מעולה בימים שאני רוצה זריקת צבע ופחות הצללות מודגשות וכבדות. היא רכה בטירוף ונעימה מאוד ומלבד להצללות והארות היא גם מעולה לפודרה ומיזוג וטשטוש האיפור שעשינו בסופו(לעבור איתה על כל הפנים).
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦


מברשות לטשטוש הצללות רטובות:
  • מברשת מספר 08 של קרליין וסטיפלינג של ריל טכניקס - אם תשימו לב הן די זהות רק ששל ריל טכניקס מעט יותר קטנה וההמלצה שלי היא על קרליין אבל אם יש לכן כבר את סטיפלינג של ריל טכניקס אז אתן יכולות להשתמש בה. גם הביצועים שלה מעולים בטשטוש הצללות רטובות. אבל אם תרצו לרכוש אחת כזו - של קרליין מעולה ונגישה בארץ ☺ מה שאני מצאתי שהכי נוח לי לטשטש איתן או עם ספוגית של ביוטיקר, עם מברשות אחרות זה לא מטשטש לי בצורה מעולה מספיק. משהו בסיבים שלהם ובצורה שלהם מטשטש בצורה מושלמת.



  • ספוגית HD של ביוטיקר - פשוט מעולה, מצאתי שהיא מטשטשת לי נפלא הצללות רטובות ובשילוב עם שמן הזנה לפנים של סקארה שאני מטפטפת שלוש טיפות על הספוגית ואז מתחילה לעבד את החומר זה פשוט מעבד ומטשטש בצורה מושלמת בדיוק כמו השמן הזה שנפוץ באינסטגרם שמלא משתמשות בו ☺

**שכחתי לצלם ורק בשלבי סגירת הפוסט נזכרתי - מברשות להצללת האף, אני נורא אוהבת מברשות לטשטוש צלליות בכדי לעשות הצללות באף. כל מברשת טשטוש צלליות שיש לכן תעבור מעולה כל עוד היא לא ענקית ממש. הן מצלילות בקלות והרמוניות נפלאה ☺


♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

אחרי כל המוצרים וההסברים עליהם, המברשות והאביזרים הגיע החלק המעשי - החלק שבו אני מראה לכן בתמונות כולל הסברים בכתב איך נכון ל*טעמי ודעתי האישיים בלבד* לעשות הצללות והארות בפנים. שימו ♥ וזכרו שזה הטעם האישי שלי, אני אוהבת מראה עדין והרמוני ופחות כבד ועמוס. אני לא אוהבת להבריק בכל הפנים ואני לא חושבת שזה נחוץ ביומיום, באירועים אתן בהחלט יכולות אבל ביומיום באמת שהמינימום הכי מחמיא שיש ☺


בתמונות כאן אני רק עם בסיס(מייק אפ, קונסילר ופודרה) ובכוונה עשיתי ככה בכדי שהפנים יהיו נקיות בלי הסחות דעת. אני כן ממליצה מאוד לעשות הצללות והארות על פנים שהונח עליהן בסיס כלשהו(מייק אפ, ביבי קרים וכד') כי ככה זה מתקבל בצורה הטובה ביותר וגם יהיה מן הסתם יותר עמיד. זה כמובן לא חובה אבל מומלץ. 

איך לעשות הצללות יבשות:
ניקח מעט חומר מהמוצר הצללה שבחרנו על מברשת שבחרנו להשתמש בה ונתחיל לעבור בתנועות הלוך חזור מהמיקומים המסומנים בגוון חום בתמונות, שם נעשה הצללות. לדאוג לטשטש טוב ותמיד להסתכל גם באור יום כי ככה רואים בדיוק איך האיפור נראה באמת בלי תאורה מטעה. לגבי הצללות במצח - כמו בתמונה, נניח במקומות האלה פלוס מינוס ונטשטש לכיוון קו השיער. רק קו השיער.

איך לעשות הצללות רטובות:
כאן ניקח מעט מהמוצר הצללה רטובה שבחרנו על מברשת סינתטית כלשהי/עם האצבע ונניח מימנו בנקודות קטנות ולא ענקיות על האזורים שנרצה לעשות הצללה. אחרי שהנחנו ניקח מברשת/ספוגית ונתחיל לאט לאט לטשטש ולהטמיע את החומר בעור. אם זה במברשת אז בתנועות עדינות הלוך חזור וטשטוש מקומי ולעלות בעדינות למעלה כמו שמסומן בתמונות אבל ממש בעדינות.
איך לעשות הארות יבשות:
בגלל שההיילייטרים של קולורפופ במרקם כזה חצי קרמי שמתקבע לאבקה נעימה מאוד אני תמיד מניחה אותם עם האצבעות אבל במקרה של היילייטר אבקתי רגיל סטייל מרי לו של דה באלם אז פשוט לקחת עם מברשת מניפה/מברשת קטנה ולקחת מעט מהחומר ולהניח על המקומות המסומנים בתמונות בלבן ולטשטש ולמזג בכדי שזה לא יראה ככתם.

כפי ששמתן לב, אני לא עושה הארות רטובות אז אין לי מה לתרום בנושא אבל בטוחה שאם תחפשו ביוטיוב תמצאו שפע מדריכים מועילים ביותר ☺

איך להניח סומק מחטב:
סומק מחטב נניח בדיוק במקום שבו סימנתי איפה להניח הצללות רק שטיפונת נעלה ונמשוך את הסומק לכיוון הלחי גם ולא לשכוח לטשטש בכדי לקבל גוון אחיד ונאה ולא כתם מוזר ולא מחמיא ובכך תקבלו גם חיטוב של עצם הלחי וגם סומק. זה קל ופשוט ונותן זריקת צבע יפה ומחמיאה מבלי להעמיס גם סומק וגם ברונזר שלפעמים נראה עמוס מדי וכבד מדי ולפעמים אפילו לא מחמיא ;)

איך לעשות הצללות והארות באף:
כאן יש כמה סוגי הצללות בכדי לגרום לאף שלכן להראות יותר צר ומחוטב וזה משתנה מסוגי אף שונים - אף כמו שלי, עגלגל, תוכלו לעשות בדיוק כמו הקוים בתמונות. זה מה שמתאים לסוג האף שלי שהוא די רחב מההתחלה שלו ועד הסוף ועגלגל.
אף צר למעלה ומתרחב למטה - תעשו רק בחלק שמתרחב ולא למעלה בכדי לא להצר אותו איפה שהוא כבר צר.
הפוך - אף רחב למעלה וצר למטה - תעשו הצללה למעלה ולא למטה.

הארות באף - לאפים שאין להם איזה בליטה כלשהי יתאים לשים את המוצר הארה לאורך כל גשר האף או רק בנקודה הקטנה בסוף האף. מה שאתן יותר אוהבות.

אפים שיש להם בליטה מסויימת איפשהו לאורך גשר האף - אל תשימו באזור הבליטה מוצר הארה כי זה יבליט עוד יותר את הבליטה וזה לא משהו שאתן רוצות. זכרו: מוצרי הארה(יבשים ורטובים) נועדו להבליט אזורים מסויימים בפנים ומוצרי הצללה נועדו להצליל ולגרום להם לשקע מסויים ובעקבות כך לחיטוב אותו אזור.
לגבי להצליל בסוף האף למטה - אם האף שלכן ממש צר בסוף שלו ודקיק הייתי מדלגת על זה, אם הוא טיפה רחב או משהו בסגנון אתן יכולות בעדינות להצליל שם.

איך להתאים הצללות למבני מצח שונים:
פנים כמו שלי - בדיוק כמו ההסבר בתמונות.
מצח רחב בצדדים וצר למעלה - נצליל רק בצדדים, איפה שרחב. למעלה עדיף לא לגעת ואם ממש תרצו אז לעבור בעדינות ממש עם ברונזר/מוצר הצללה אבקתי.
הפוך - מצח צר בצדדים ורחב למעלה - נצליל רק למעלה ושוב, אם ממש בא לכן תוכלו לעבור בעדינות ממש עם ברונזר/מוצר הצללה למעלה רק בכדי למזג בשיא העדינות.
מצח רחב לאורכו ורוחבו - זה די המצב שלי, המצח שלי ענקי כולו. לא חצי ולא רבע. ממליצה להצליל בדיוק לפי הסימונים בתמונות ☺

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

הסברים, טיפים ועצות:
  • הסימונים בחום זה איפה שנעשה הצללות והסימונים בלבן/ורוד בהיר זה המקום שנעשה הארות.

  • כמו שציינתי לפני, ממליצה בחום להשתמש במוצרי הצללה קרים ובמקסימום לחמם מעט עם ברונזר מעט/לערבב בין הגוונים ליצירת גוון הרמוני ומעט חמים.

  • הצללות והארות יבשות - נעשה אחרי ששמנו בסיס כלשהו(מייק אפ וכד') ופידרנו. הצללות והארות רטובות נעשה אחרי שהנחנו בסיס כלשהו ורק אחרי זה נפדר את הפנים ונעבור על המקומות שעשינו הצללות והארות רטובות - עם מוצרי הצללה והארה יבשים. זה בכדי לחזק את ההצללות והארות הרטובות ולקבע אותן בעצם בעזרת מוצרים זהים בצורת אבקה. 

  • אם תשימו לב איפה שסימנתי בחום עשיתי סימונים קטנים כאלה שעולים טיפה כלפי מעלה וזה מסמל שאת ההצללות שלנו אנחנו נטשטש כלפי מעלה, בעצמות הלחיים ובאזור המצח. באזורים אחרים עדיף שלא לרדת יותר מדי חוץ מבקו הלסת ומתחת לסנטר ששם כן מומלץ לטשטש טיפונת כלפי מטה הצוואר בכדי למזג הכל בצורה הרמונית ובכדי שלא יווצר קו חד ולא מתמזג ☺

  • כשנעשה הארות יבשות נקח מעט חומר על המברשת ונניח במקומות שסימנתי/שתרצו להוסיף לפי טעמכן האישי וככה לאט לאט נמזג בתנועות הלוך חזור עד שהחומר יתמזג ויראה הרמוני ויפה ולא ככתם שצץ משום מקום. אני אוהבת להניח הרבה פעמים עם האצבעות ;)

  • הקו המנחה שלי בהצללות זה להתחיל מאיפה שמתחילה האוזן, תראו שגם הקוים החומים מתחילים מהאזור הזה ומשם אני יורד ללחי/עצם הלחי שלי ומתחילה לעשות את ההצללה. לטשטש טוב טוב עד שתראו שהכל מתמזג יפה ותמיד כשאתן לוקחות חומר עם המברשת - תסירו עודפים על היד/תעשו פו על המברשת וככה העודפים יוסרו ולא תקבלו כתם לא רצוי ולא נעים.

  • אני אוהבת כפי שתראו לעלות טיפונת ממש לכיוון הלחי ולא להוריד את ההצללה למטה. ככה זה מחטב טיפה יותר את הלחי ומרים אותה במקום להפיל אותה למטה אם נרד למטה במקום ;) שוב הפס הורוד בייבי מסמל איפה נניח את ההארות, ככה אני אוהבת להניח ולא אוהבת לעשות עצים ושיבולים על המצח וכד' כי זה מוגזם לטעמי ולא נראה טוב(לא נראה טוב כשאתן אובר מבריקות בכל הפנים).

  • תמיד תוכלו וזו האופציה שאני נורא אוהבת וזה לערבב בין גוון הצללה קר(כמו חלק מהמוצרים שהצגתי כאן) לברונזר חם, התוצאה שתתקבל תיהיה מאוד מיוחדת וזה הכלאה בין גוון קר לחם וקבלת מראה יותר חמים וברונזי בלי המראה הלא מחמיא של ברונזר לבד(לפחות לבהירות עור) שהוא בגוון כתום מובהק ועוד. איך עושים זאת? פשוט מאוד - לקחת עם המברשת קצת מגוון הצללה קר וקצת מהברונזר ולא לשכוח להסיר בעדינות עודפי חומר על ידי פו על המברשת/לטפוח אותה על גב כף היד ופשוט להצליל לפי ההוראות כאן למעלה ☺

  • התאמה לסוגי פנים שונות - עזבו את זה, גם אני ניסיתי ללכת לפי זה בהתחלה והרגשתי שזה סתם מקשה ולא באמת מועיל. העצה ללכת לפי איפה שמתחיל האוזן שלנו מהאזור הזה ולרדת משם לכיוון השקע זו העצה הכי טובה שתתאים לכל צורת פנים כמעט. ועם בחורה כמוני, עם פנים מוזרות בצורת יהלום הצליחה - כל אחת יכולה. רק עם סבלנות וכל פעם להתאמן כשיש לכן זמן פנוי ☺


כלל חשוב שלפעמים לא כולן יודעות ולא מבינות למה ההצללה היבשה לא יוצאת טוב - תמיד אחרי המייק אפ וכד' תפדרו את הפנים בפודרה כלשהי, הפודרה תקבע את המייק אפ ותגרום לפנים לא להיות רטובות כי ברגע שאבקה(הצללה יבשה) נוגעת בפנים לחות/מעט דביקות וכד' זה מתערבב ביחד ויוצר מרקם בוצי ולא נעים ☺



סווטצ'ים

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

מחירים, לינקים לרכישה ועוד
ברונזר Bon Voyage של קולורפופ עולה 8$, לרכישה
צללית של מילאני בגוון Bella Caffe עולה 5.50$, לרכישה
צללית לגבות של ביוטיקר החלק הבהיר עולה 6 שקלים וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר בארץ
פודרה של אלף בגוון Toffe עולה 2.60$, לרכישה
קיט קונטור של סליק עולה 8.50 יורו, לרכישה
ברונזר Bronze Ash של פארן עולה 86 שקלים, לרכישה
סומק של קולורפופ בגוון Aphrodisiac עולה 8$, לרכישה
צללית דחוסה רגילה של סקארה בגוון 255 עולה 6 שקלים בערך וניתן להשיג בכל סניפי סקארה בארץ
מייק אפ מוס של ביוטיקר בגוון 09 עולה 14.90 וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר בארץ
היילייטר Smoke N Whistles של קולורפופ עולה 8$, לרכישה
היילייטר Lunch Money של קולורפופ עולה 8$, לרכישה
צללית בתפזורת של סקארה מספר 016 וניתן להשיג בכל סניפי סקארה בארץ
מברשת מספר 106 של ביוטיקר עולה 10.50 וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר בארץ
מברשת מספר 04 של מינרלז עולה 85 שקלים, לרכישה
מברשת מספר 09 של קרליין עולה 80 שקל מחיר מלא ולרוב יש עליה מבצעים וניתן להשיג בכל רשתות הפארם בארץ
מברשת מניפה של ביוטיקר עולה 10.90  וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר בארץ
מברשת מספר 08 של קרליין עולה בסביבות ה-80 שקלים מחיר מלא אבל לרוב יש עליה מבצעים ואת שלי רכשתי ב-40 שקל בערך  וניתן להשיג בכל רשתות הפארם בארץ
ספוגית HD מייק אפ של ביוטיקר עולה 9.90  וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר בארץ





ולסיום אני משאירה לכן כמה תמונות שמצאתי שאני עם הצללות הכי מודגשות ונראות לעין שיש לי ושוב כי אני לא מרבה לעשות אותן מודגשות אבל אלה הכי שיש לי ☺

אם בא לכן בכ"ז לראות אותי עושה הצללות והארות בלייב, מזמינה אתכן לסרטון האחרון בערוץ שעוסק בזה בין היתר ☺



ונראה לי שהגענו לסוף הפוסט ☺
מקווה מאוד שהמידע בפוסט יעזור לכן ויועיל לכן, יראה לכן שהצללות זה לא מסובך ולא קשה
כשאנחנו מבינים את הבסיס ומכוונות לתוצאה הרצויה, משתמשות במוצרים הנכונים
ובעזרים הנכונים.
נתראה בפוסטים הבאים ☺ ♥



תגובות