אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

מיכל סבון טבעי

לפני כחודש פלוס קיבלתי מספר מוצרים לסקירה מהמותג מיכל סבון טבעי. המותג הזה מאוד מוכר ומדובר אצלי בקבוצה, מלא ממליצות ומדברות עליו. ויצאה לי הזדמנות גם להכיר אותו בעצמי אז בלי יותר מדי הקדמות וחפירות - נעבור לסקירה עצמה 😉

היי! חשוב לי לציין כמו תמיד - העור שלי רגיל יבש ורגיש והשיער שלי עבר פעולה כימית של הבהרה ושתי צביעות לבלונד בחודש וחצי האחרונים וכרגע הוא יבש, פגום, קשי ועוד.


הכרות קצרה עם המותג:
מיכל סבון טבעי הוקם במטרה לספק חלופות בריאות וטבעיות יותר בתחום הטיפוח. הכל נעשעה בעבודת יד. זה התחיל מסבונים בעבודת יד וכיום המותג התרחב ומחזיק כבר במוצרים כמו קרמי לחות לפנים ועוד. המטרה היא ליצור מותג ששומר על איכות הסביבה ככל האפשר ומספק איכות בלתי מתפשרת מצד שני במוצרים עצמם, בפורמולות. לצד זה, המותג שומר על מחירים נוחים ביחס לאיכות ולייצור ובכך הפך לאחד ממותגי הבוטיק הטבעיים הפופולארים בשנים האחרונות ☺





למיכל יש מספר שמפואים ומבדיקה שעשינו כולם אותו דבר רק ריחות שונים. הריח שקיבלתי הוא פרחוני עם נגיעות ורדים וילנג ילנג. מהמותג נמסר לי שיש תקופת הסתגלות של בערך שבועיים עד שהשיער מתרגל לשמפו בגלל שהוא טבעי ובלי כימיקלים וכד' כמו בשמפואים אחרים. למזלי, המזל היה איתי ומהפעם הראשונה ראיתי תוצאות - השיער קודם היה נטול קשקשים. אני סובלת מקשקשים שנים ושום דבר לא באמת עוזר או משפר אבל כאן זה הפתיע אותי נורא ונשארתי פעורת פה כי איך יכול להיות הדבר...

מעבר, השיער נראה והרגיש כמו שהיה לי כשהייתי ילדה קטנה - שיער שופע, בריא, מטופח מאוד, נקי ברמות גבוהות כמו שהמון שנים לא היה לי ופשוט נראה מקסים..קשה לי לתאר במילים אבל זה מראה שלא קיבלתי הרבה שנים לא משנה באיזה שמפו השתמשתי זה יכל לעזור ולהיות טוב בכללי אבל לא ברמה הזו..פשוט לא.

הריח שלו באמת מעט מתקתק ונעים יחסית, לא הרגשתי שום דבר מציק. הוא מקציף אבל לא ברמה מטורפת ואהבתי את זה כי אני שונאת להשאר עם טונות קצף על השיער שקשה להסיר.

השמפואים עשויים 99.95% ממקור צמחי וה-0.05% הנותרים הם מלח מינרלי טבעי מים המלח חוץ מהמים המזוקקים כמובן.
הניחוחות מורכבים מ-100% שמנים אתריים.

המלצה שלי - תשאירו את השמפו כמה דקות, גם שתי דקות או 5. אני שמה אותו ופשוט ממשיכה להסתבן וכד' וככה הזמן עובר מהר יותר ☺



רשימת רכיבים, כי זה חשוב לא פחות


עשה לי ממש טוב בלב לקרוא שהוא ללא SLS, פארבנים, סולפיטים ועוד. 


המוצר הבא הוא מסכה לשיער, היא נקראת מסכת הזנה ארומתרפית עם חמאת שיאה ושמן חוחבה שמאוד ידועים בסגולות שלהם לטיפוח השיער והגוף בפרט.

אני שילבתי את המסכה הזו עם השמפו ותמיד קיבלתי תוצאה טובה, זה לא מסכה מאוד כבדה אבל היא עדיין עושה פעולת ריכוך והזנה ברמה שהשיער נשאר נעים ולא שומני ומעיק. חשוב לי לציין שלאחרונה השיער שלי עבר הבהרה וצביעות לבלונד ככה שהמצב שלו די לא להיט, יבש, פגום, הרוס וקשי והמסכה והשמפו ביחד מצליחים לגרום לו להראות נפלא מבחינת הכל. ממש רך ונעים ואין זכר ליובש ולמצב הפגום ועוד.

יש המלצה עליה להשאיר אותה לחצי שעה על שיער לח עד הקרקפת ואז לחפוף. אפשרי גם לשים אותה ככה בלי לחפוף לשיער ממש יבש/פגום ועבה בכדי לקבל הזנה מאוד אינטנסיבית. אני אישית שמה אותה אחרי שהורדתי את השמפו ובזמן הזה מסתבנת וכד' וככה היא יושבת בערך 5 דקות ועדיין נותנת תוצאה מעולה.


רכיבים:
ים מזוקקים, מיץ אלוורה אורגני*, שמן זית*, חמאת קוקוס*, צטיל אלכוהול (מסמיך)*, גליצרין, תמציות צמחיות*, מתחלב צמחי*, חמאת שיאה אורגנית*, אקווה-קסיל* (מעניק לחות ארוך טווח)*, שעווה מתחלבת*, שמן חוחובה אורגני*, חמאת קקאו*, חלבון שיבולת שועל*, משמר צמחי*, שמן אתרי לבנדין*, חומצת לימון*, שמן אתרי הדס, גואר גאם*, שמן אתרי רוזמרין*, ויטמין E*, שמן אתרי גרניום*, שמן אתרי פצ'ולי*, שמן אתרי ברוש*, שמן אתרי ארז*.



אחרי טיפוח השיער עוברים לטיפוח הפנים - כאן קיבלתי גם מספר מוצרים. הראשון הוא סבון פנים ורדים, ג'וניפר וילנג ילנג. הסבון מגיע בגרסת קצפת, ממש יוצא קצף וזה ממש עדין ונעים והסבון מנקה טוב אבל בלי לגרות ולייבש, וגם הצליח להסיר לי את רוב האיפור בצורה די טובה(אני עושה בתנועות סיבוביות על הפנים עם הסבון או לפעמים משתמשת במברשת אולטרה של ביוטיקר שגם מעולה לניקוי יותר עמוק בלי להסב נזק).

אני מרוצה, אך אני מודה שאני משתדלת לצמצם שימוש בסבונים גם מעצלנות וגם ...עצלנות 😅 אבל זה תמיד טוב שיש ויש לי עוד כמה ואני יודעת שזה עוזר לי בימים שאני כן חדורת מוטיבציה להסיר היטב את האיפור ולשמור על שגרה מאוזנת ☺

מבחינת ריח - די רגיל, לא משהו מסויים אבל גם לא מציק.




קרם פנים עם שמן המפ ואבוקדו - ציינתי בפני הנציגה את המותג שהעור שלי רגיל יבש ובגלל זה ההתאמה של המוצרים. זוכרות שדיברתי על הקרם זרעי נר הלילה של לבידו? כמה הוא מציל אותי ומיוחד ובאמת אפקטיבי - כנראה מצאתי לו דיופ..כן, הקרם הזה של מיכל ממש זהה במרקם, בתחושה ובאיך שהוא מלחח לי את העור.

לא חשבתי שאמצא ללבידו דיופ כי גם לא ממש חיפשתי אז נורא הפתיע אותי לגלות זאת ושמחתי נורא כי הקרם של לבידו עולה בין 160 ל-120(תלוי מבצעים) ושל מיכל עולה רק 65 שקלים. גם מבחינת הגודל מיכל לוקח בגדול - לבידו 50 מ"ל ומיכל 100 מ"ל. מבחינת האריזה - גם כאן, לבידו צנצנת זכוכית ומיכל בקבוק משאבה מאוד נוח גם לנסיעות.

מבחינת רכיבים - לא חושבת שזה זהה, יש שוני כמעט מוחלט אבל האפקט זהה - מבחינתי זה שווה את זה ☺ זה כן קרם עשיר, המרקם שלו עשיר ויתאים לעור שנוטה ליבש או יבש קיצוני. זה לא קרם לעור שומני לטעמי וגם עליו כתוב שהוא לעור יבש. יש למיכל קרמים למגוון סוגי עור שאפשר לבדוק.
מבחינת ספיגה - יש לו נטייה לקחת כמה דקות אקסטרה וההמלצה שלי לשים כמות מספקת(אפון או שני אפונים) בלילה ולהנות מהאפקט בבוקר בייחוד בקיץ ואם בחורף תתפנקו בכיף אבל אם אתן באות להתאפר - שימו אותו מייד אחרי המקלחת בכדי לתת לו כמה דקות טובות להספג לחלוטין ולהמנע מאפקט הזעה(אני מזיעה בכללי, אבל תודה ששאלתן).

וגם כאן, בבוקר תשימו מימנו ממש מעט כי הוא מאוד מרוכז ולא צריך הרבה בכדי לקבל את האפקט המירבי. אפון או פחות בהחלט יספיק ☺


רכיבים:
מים מזוקקים, מיץ אלוורה אורגני*, שמן שקדים מתוקים*, צטיל אלכוהול* (מסמיך המופק משמנים צמחיים טבעיים), תמצית שימור צמחית*, שמן אבוקדו*, חמאת שיאה אורגנית*, תמצית לחות צמחית מתקדמת המופקת מדגנים ועצים טבעיים*, חמאת בבאסו*, שמן המפ*, מתחלב 100% צמחי המופק מפחמימות טבעיות (כמו שורש ה-Yuca) ושמנים (כמו קוקוס)*, שמן לוז*, תמצית לחות ושימור המופקת מגליצרין ושמן קוקוס*, שמן אתרי לבנדר*, קסנטן גאם* (מופק מפחמימות טבעיות), שמן אתרי גרניום*, ויטמין E*, שמן אתרי פצ'ולי*, חומצת לימון צמחית*. * - מקור צמחי



מסכת מינרלים לניקוי הפנים - עשויה מחימר/בוץ מים המלח ושמן נבט חיטה. עכשיו, העור שלי יבש, אני ממש לא זקוקה להעלמת שומניות להפך - כל טיפת שומן שיש לי זה רק לטובה אבל, יש משהו שונה במסכה הזו שלא מייבש כמו מדבר ולא מוציא את המיץ מהעור אלא מוציא את השומן העודף ומשאיר תחושה מאוד נעימה ונוחה.
אני חושבת שהשמנים שיש במסכה גורמים לה לא לתת לחימר להשתלט ולהוציא את העור מת לחלוטין. יש בה צדדים טיפוחיים וזה נפלא.

לעור מעורב עד שמן מסכה כזו תעשה נפלא, עבורי - מעט פחות. שוב, עור יבש. אבל ניסיתי אותה בשביל הסקירה וזו הדעה שלי כפי שצויינה למעלה. היא לא עשתה לי רע אבל הרגשתי שזה פחות לעור יבש. רק מעט פחות.

ההוראות פשוטות - מניחים אותה ומחכים עד שהיא מתייבשת ואז שוטפים היטב ומסירים הכל. אני ממליצה לעבור עם סבון פנים לא מייבש ועדין אחריה בכדי לאזן את העור מחדש וכמובן קרם לחות.


רכיבים:
בוץ ים המלח, מים מזוקקים, אדמת חוואר, חימר צרפתי ירוק, תמציות צמחיות*, סורביטול*, אקווה-קסיל (מעניק לחות ארוך טווח)*, שמן נבט חיטה*, גליצרין, חומצת לימון*, משמר צמחי*, קסנטן גאם*, שמן אתרי לבנדר*, שמן אתרי גרניום*, שמן אתרי אלמי*, שמן אתרי פצ'ולי*.




דאודורנט של מיכל הוא מבין המוצרים הכי מפורסמים שלה, אבל הכי. אם תשאלו אנשים על המותג - זה כנראה יהיה המוצר הראשון שיגידו לכם לגביו. יש לו 4 גרסאות - מה שקיבלתי, הקלאסי ולעור רגיל, פרחוני, לגבר בניחוח אורנים וללא ריח לעור עדין.

בהכי פשוט - עובד מעולה, המרקם שלו מאוד חלק ואין טיפת גיריות וכד' כמו שלפעמים יש בדאו' כאלה טבעיים וזה נפלא כי אני לא מרגישה אותו בכלל. העמידות מרשימה ומהבוקר עד הערב הוא שרד עליי והגן ולא היה שום ריח רע ומצד שני שום ריח כלשהו.

הרכיבים שלו:חמאת שיאה אורגנית טהורה, סודה לשתיה, עמילן תירס (קורנפלור), חמאת קוקוס, שמן שקדים מתוקים ,שמנים אתריים: לבנדר, לימון, הדס, רוזמרין, אקליפטוס.

יש גרסה מופחתת סודה לשתייה.


וכמו תמיד - כמעט בלתי אפשרי לצלם בצורה טובה מוצרים לבנים.. בכ"מ, ככה הדאודורנט נראה מבפנים ☺


♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕



ההמלצות שלי:
♛השמפו והמסכה לשיער שילוב מושלם ביחד לטעמי

♛הקרם פנים - לבעלות עור יבש זה יהיה מעולה. אני ממש אוהבת אותו.

♛המסכת בוץ - בייחוד לעור מעורב/שמן בגלל שהיא באמת סופחת את השומנים העודפים אבל לא מייבשת והורגת את העור. והיא בכללי מאוד מומלצת.

♛דאודרונט - בכללי מוצר דגל של החברה אז לבחירתכן.



איפה?
ניתן לרכוש את המוצרים של מיכל סבון טבעי קודם כל באתר שלה. אם זו קניה ראשונה, בהרשמה למועדון החברים במייל את מקבלת 10 שקלים למימוש בקניה הראשונה(הקוד מתקבל מייד אחרי ההרשמה במייל), מבצעים, קופונים, מידע טיפים ועוד.

מעבר, יש מספר מקומות מסויימים בארץ שמוכרים את מוצרי המותג ואפשר לברר איתם בצור קשר באתר/דף הפייסבוק.

מחירים?

  • שמפו מגיע באריזת 500 מ"ל ועולה 38 שקלים
  • מסכת שיער בגודל של 100 מ"ל ועולה 60 שקלים
  • סבון פנים 150 מ"ל עולה 32 שקלים
  • קרם פנים 100 מ"ל עולה 65 שקלים
  • מסכת פנים בוץ מים המלח 50 מ"ל ועולה 28 שקלים
  • דאודורנט 50 מ"ל ועולה 25 שקלים(אם קונים 3 יחידות המחיר יורד ל-20.25 ליחידה)
בדף כל מוצר יש פירוט מלא ונרחב - אודות המוצר והפעולה שלו, רכיבים, כמות, עד מתי ניתן להשתמש ועוד.
משהו נוסף שמאוד עוזר בבחירת מוצרים זה שבכל עמוד מוצר יש חוו"ד של אנשים, אפשר לקרוא ולהתרשם ולהעזר בזה.


לגבי משלוח מהאתר - בקניה מעל 85 שקלים זה חינם עם בוקס-איט. בוקס-איט זה שירות נפלא של לוקרים שנמצאים ברחבי הארץ ומאפשרים לכם לקבל דרכם דואר בלי לחכות בתורים של הדואר ובכלל להסתבך עם להכנס לדואר. זריז, יעיל ומנסיון אישי ממליצה בחום ☺

אם תזמינו בפחות מ-85 שקלים תשלמו 7 שקלים למשלוח עם בוקס-איט.
*משלוח עם שליח עד הבית יהיה לכם חינם בהזמנה מעל 300 שקלים או בתוספת 10 שקלים בהזמנה מעל 85 שקלים

ממליצה לעקוב אחריהם גם במדיות:
דף הפייסבוק
אינסטגרם

לעוד פוסטים על טיפוח



נתראה בתקווה בקרוב 😘 

תגובות