אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

מוצרי הבסיס שמלווים אותי לאחרונה+ מוצר שמאוד הפתיע אותי

לאחרונה התחדשתי במספר דברים - דבר ראשון עשיתי הזמנה של 5 מוצרים של המותג E.L.F  מהאתר אייהרב שידוע בתור מותג מאוד עממי אבל יש בו לא מעט הפתעות שמסתתרות בין מוצריו.
החלטתי לחפש המלצות(בקבוצות בפייסבוק וגם ברשת) ולבדוק מה המוצרי "מאסט" שלהם ולנסות להתמקד בהם, ביניהם אחד מהמוצרים שהולך להסקר כאן עכשיו,
אל דאגה ;) שלושת המוצרים הנותרים יקבלו סקירה הולמת בפוסט הבא, אז יש למה לצפות :)

2 מוצרים אחרים שרכשתי הם אחד מוצר הארה(מאוד מפורסם ;)) והשני קונסילר. אז נתחיל בלי יותר מדי חפירות!






















Mary Lou Manizer By The Balm
מוצר הארה, מוצר הארה 'יבש' ולא רטוב, פשוטו כמשמעו - אמורים להניח אותו בנקודות עור שזה לפי מה שידוע לי קצת מתחת לעיניים ולכיוון הרקות ובין ההצללות קצת מעל. כמובן שגם מניחים מוצרי הארה בכל מיני מקומות בפנים ואני חוששת שהתמונה הבאה שהכנתי(סורי על איכות הצילום/בחירת קו המסמן, אני לא הכי מקצועית בעריכה) תוכל להראות לכן איך לדעתי האישית אני אוהבת להניח מוצרי הארה ואיך זה גם אמור להיות ברמה הבסיסית:



הסבר לגבי התמונה: הקוים הלבנים זה איפה שמניחים מוצרי הארה והקוים החומים איפה שמניחים ברונזר(לדעתי האישית, כמובן)

אני די בניתי עליו שהוא יהיה מוצר מדהים שאני פשוט אחשוב "איך חייתי בלעדיו עד כה" אבל לא, בהתחלה למרות הפיגמנט המאוד חזק שלו - לא התלהבתי. בכנות. אני הכרתי את המוצר דרך  הפוסט המעולה הזה של טל פלג ומשם הוא נכנס לי לווישליסט והחלטתי שיגיע היום - וארכוש אותו. סבבה, זה קורה לי כמעט עם כל מוצר שקורץ לי ונראה מאוד שמיש ויכול להכניס עוד גיוון לרוטינת האיפור הקבועה והמשעממת שלי. אבל לקח לי זמן להבין אותו. לקח לי זמן לדעת באיזה צורת הנחה הוא יותר בולט - לצערי - או לטובתי  מסתבר כשאני מניחה קודם עיפרון שמן בגוון שמנת מבריק של ביוטיקייר ומעליו את המרי לו - התוצאה נהדרת, ממש רואים בצורה ברורה את ההארה וזה יחסית בולט לעין בצורה מחמיאה ויפה. כנראה שהמרקם הדביק של העיפרון של ביוטיקייר תורם לאפקט של המרי לו. כנראה שבאופן כללי הוא יותר מתקבל נראה לעין בצורה משמעותית מעל דברים רטובים/דביקים מעט, בתכל'ס, הכוונה כאן לבסיס מתחת למוצר מרי לו.
אז בסך הכל אני מרוצה מימנו והוא נותן לי הארה טבעית ויפה(בדגש על 'טבעית') ואני לא מצאתי בו חסרונות, מי שמחפשת הארות מאוד חזקות ומודגשות - כנראה שלא תמצא כאן את מבוקשה, גם כשקראתי בפוסט אצל טל צויין שהוא נותן הארה טבעית ומעודנת(אם אני לא טועה) כלומר זה לא מוצר הארה כבד ומאסיבי. אז קחו זאת בחשבון.
עבורי זה מספק לי את הצרכים למרות שדי נפתח לי התאבון עכשיו לנסות גם מוצרי הארה אחרים בשוק :P

המרקם שלו מאוד חמאתי - בדיוק כפי שקורין מהבלוג 'ריסים ורסיסים' ציינה כשהיא סקרה אותו לפני מספר ימים בבלוג שלה. ההנחה איתו מאוד קלה ונעימה על העור והוא ממש נמרח כמו חמאה אבל במרקם של אבקה ;) יש לו מעט שימר/נצנוץ כלשהו, על העור זה לא נראה בצורה מצועצעת וזה משתלב יפה(על לבנה שכמותי)

וסווטצ'ים! משמאל סווטץ' רגיל ומימין מטושטש על היד שלי



















מחיר מול תמורה: מחיר מלא 25.50$ באתר Feelunique ששם גם רכשתי אותו, אני רכשתי אחרי שהכנסתי קוד קופון של 15% הנחה ויצא לי 21 ומשהו דולר. עדיין, גם במחיר מלא וגם בהנחה כלשהי(כרגע אני רואה שהוא נמכר באתר במחיר של 20.40$ אחרי הנחה של 20%) זה משתלם, מי שמחפשת הארות מעודנות ולא משהו גס וכבד מדי - זה מומלץ, אני לא יודעת איך זה יעבוד לכהות עור יותר מימני אבל כשניסיתי לשים על אימי(היא איזה טון וחצי שתיים יותר מימני בגוון עור) זה כן נראה בצורה טובה יחסית. אז ממליצה לחפש סקירות עליו ברשת/יו טיוב ולראות איך הוא על כל גווני העור.

איפה ניתן להשיג: כאמור באתר Feelunique ובעוד אתרים שתוכלו להתרשם ברשימה אצל הבלוג המדריך לקוסמטיקה

ציון סופי: 95, למה 95? כי אם הוא היה 'קצת' יותר מודגש זה היה מושלם לגמרי, אבל בסך הכל הוא עושה את עבודתו נאמנה :)

הסקירה של טל פלג למרי לו

הסקירה של קורין מהבלוג ריסים ורסיסים למרי לו












Mineral Eyeshadow Primer By E.L.F
פריימר לעיניים שאמור כמו כל פריימר אחר לגרום לעמידות של צלליות וגם לרוויה ופיגמנט יותר מודגש של צלליות - וול, לגבי עמידות הוא מחזיק לי 8-7 שעות בצורה נאה ואז מתחיל לדהות וזה לגבי צלליות בגוונים "נייטרלים", בצלליות צבעוניות העמידות פחותה יותר - זה מחזיק בערך 6 שעות אולי טיפונת פחות ואז מתחיל לדהות.
הוא לא גרם לצלליות להיות יותר רוויות ופיגמנטיות, גם הצבעוניות(מהפלטה אסיד של סליק) לא נראו יותר רוויות(כמו שכן דווקא קרה לי עם הפריימר של אורבן דיקיי - הרוויה איתו הייתה מדהימה!) אז שימו לב גם לפרמטר הזה במידה וזה חשוב לכן.
בסך הכל פריימר לא רע, אבל ממש לא ברמה של אורבן דיקיי טו פייסד וכד'. עם אורבן דיקיי הייתי שמה צלליות בבוקר ובערב זה היה עדיין שם בצורה מעולה(גם בגוונים נייטרלים וגם צבעונים) אבל כאן לצערי העמידות לא בשמים. בתור אחת שלא יוצאת שעות מרובות מדי מחוץ לבית זה מספק אותי. אני מאמינה שמי שיוצאת לשעות יותר מרובות מ-8-7 שעות אז אולי לא תמצא אותו הכי מתאים עבורה.
הוא נורא זול 3$ זה מחיר מאוד זעום ולדעתי הוא כן מספק תמורה ביחס למחיר. ביחס לאחרים - לא ממש, אבל שוב - המחיר כאן ממש ממש זעום.
ניתן לרכוש אותו באתר IHERB וגם באתרים אחרים שמוכרים E.L.F כמו Beautyjoint וכמובן אייהרב וגם באיביי. אני אשים בסוף הסקירה שלו לינק לכל החנויות שמוכרות אותו מהבלוג המדריך לקוסמטיקה של סיוון :)

נעבור רגע למרקם שלו - המרקם מאוד(!!) שומני! בתור בעלת עפעף רגיל(לא שומני אבל גם לא ממש יבש) הוא מרגיש לי שומני בהנחה שלו, אז אני לא בטוחה איך זה יעבוד לבעלות עפעף שומני אולי השומניות רק תגרע ומה שיקרה זה שאולי זה לא יספג בעור..לא בטוחה. אני לא הכי מבינה בזה אבל כן היה לי חשוב לציין שהמרקם שלו מרגיש סיליקוני ודי שומני. יש לו קצת ריח כזה..'כזה' ריח סיליקוני כזה משהו בסגנון, אבל בהנחה על העפעף זה עובר ולא מרגישים כלום. אני מצליחה להטמיע אותו יפה בעור וכל צללית שבאה מעל הייתה קלה לטשטוש/להנחה. יש לו תחושה קצת סמיכה, שתדעו. פשוט מרגישה חייבת לציין אפילו את הדברים הקטנים האלה.

מחיר מול תמורה: נותן תמורה ביחס למחיר, אם אתן לא מחפשות עמידות בשמים ורק משהו שיהווה בסיס כלשהו - זה בסדר.

אריזה: אריזת פלסטיק מאוד קשיחה ונוחה, לא הרגשתי מבחינת האריזה שזה "מוצר זול". האפליקטור נוח לשימוש ולא מצאתי בו שום דבר שונה/מוזר.

איפה ניתן להשיג: כמובן אייהרב ביוטי ג'וינט וכד'(שימו לב ללינק לרשימת החנויות שתכף יבוא)

ציון סופי:  60, מכיוון שגם העמידות לא רצינית(ביחס לפריימרים אחרים) וגם מכיוון שהפריימר פשוט לא גורם לצלליות להיות יותר פיגמנטיות וזה די חיסרון מבחינתי.
אז מי שלא מחפשת שיפור פיגמנט ועמידות מעבר ל-7 שעות - תאהב אותו, מי שלא - לא ;)

לינק לרשימת החנויות שמוכרות את המותג E.L.F מהבלוג המדריך לקוסמטיקה ברשת של סיוון: חנויות שמוכרות E.L.F ברשת המותג נמצא שני ברשימה :)

ואת ההפתעה החלטתי להשאיר לסוף!
**מימין בסוף זה סווטץ' מטושטש היטב על העור ומתחת תוכלו לראות את עורי ללא שום כיסוי**













Concealer Forever 24/7 של ביוטיקייר! אכן אכן, אני לא יודעת כמה מכן שמעו על הידיעה שביוטיקייר החליטו לשפר את הקונסילר היחיד והממש לא מוצלח(בשיא הכנות) בצורה של שפתון והחליטו לשבת ולתכנן קונסילר שיהיה גם נוזלי - גם עמיד - וגם מושלם! לפחות עבורי, אני לקחתי בהתחלה את מספר 01 והוא היה טוב אבל נורא צהוב לי, אחרי בירור עם ביוטיקייר הסתבר שמספר 02 הוא עם תת גוון ורוד ולקחתי אותו וגיליתי שהוא באמת יותר טוב לי ומתאים לגוון עורי ממספר 01.
אני אתחיל מכך שמאוד הופתעתי לגלות שהוא 'מיוחד' ברגע שמניחים מעט מימנו על העור ומטשטשים מהר(בדגש על מהר כי הוא מתייבש סופר דופר מהר!) מתקבל כיסוי ..אני לא מוצאת את המילה המתאימה למשבצת אבל הכיסוי פשוט מושלם. אני לא רואה אותו על העור אבל עדיין הוא מכסה את המעט כהות שיש לי מתחת לעיניים,
אני לא מרגישה אותו על העור - הוא ממש יושב ולא זז ולא מורגש. זה מוזר כי יש לי כבר 6 קונסילרים באוסף ושום קונסילר(אפילו לא הלת'י מיקס של בורז'ואה שנחשב להכי עדין ומיוחד) מהם לא מצליח להשתוות אליו, אני חושבת שזו הפתעה גדולה בשבילי כי כשרכשתי אותו - ממש לא ציפיתי לשום דבר, אמרתי לעצמי שצריך לנסות כי זה משהו חדש וזה מרגש אותי לנסות ואולי באמת הוא יהיה טוב.
אז אני גאה לומר שזה אחד ה-קונסילרים הטובים שיצא לי לנסות. אני לא בטוחה איך הוא יכול לבוא על אחרות. אני מאוד ממליצה גם מפאת המחיר וגם מפאת שזה נגיש יחסית - לנסות, זה שווה את הנסיון, אפשר לנסות מדוגמית בסניף או שאפשר לבחור לקחת ריזיקה ולקנות מוצר בגודל מלא ;)

הכהויות שלי מאוד מעודנות. קחו זאת בחשבון. אבל עדיין, מתבצע בכמות מאוד מזערית שאני לוקחת(כי החומר מאוד פיגמנט ורווי) רמת כיסוי מאוד גבוהה, ותוסיפו לזה שהוא לא נראה על העור ומקנה מראה מאוד טבעי - קיבלתן את הקונסילר המושלם, אני לא בטוחה איך הוא יעבוד על כהויות כבדות. אז לא אמליץ על משהו שאני לא בטוחה לגביו. אבל שוב - ממליצה ללכת ולנסות.
המרקם נוזלי, ממש נוזלי אבל לא נשפך כזה. המרקם שלו נעים יחסית שכזה אבל כששמים על העור מרגישים שהוא מאט ונאטם ונסגר וכו'.
חשוב מאוד מאוד לטשטש אותו מהר, כשהשארתי בטעות איזה חצי דקה דקה על העור זה הפך קשה לטשטוש, אז החיסרון היחיד שלו(שמבחינתי זה ממש לא חיסרון אבל אולי לאחרות זה כן יהיה ובגלל זה אני מציינת זאת) שהוא מתייבש נורא מהר, אז במצב כזה ממליצה להניח חלק חלק - עין אחת להניח ולטשטש ולסיים ואז לעבור לעין השניה.
לגבי טשטוש פגמים - הוא טשטש לי בצורה לא רעה בכלל. אבל שמתי לב שבכיסוי פגמים הוא פחות חזק. אבל לדברים קלים הצלחתי להנות מהכיסוי שלו.
מה עוד אוכל לומר..באמת הצלחה, אני באופן אישי אחרי הרכישה שלו נתתי פידבק אישי לביוטיקייר על המאמץ באמת להשתדל ולהוציא מוצר מוצלח ומנצח.
כפי שאפשר לשים לב - אני מאוהבת בו, יש לי תחושה שאקנה עוד איזה אחד שתיים רזרבה כי הפחד שלי שאם הוא יגמר להם פתאום/יצא מהמלאי :P

משהו אחרון לגבי העמידות - אני שמה בבוקר ועד שעות אחר הצהריים הוא עדיין שם, אז כן. העמידות די טובה, כמובן שאני תמיד מפדרת מעל.

גוונים: יש 3 גוונים - מספר 01 הוא בהיר מבין כולם אבל 'צהוב' התת גוון שלו צהוב. אז שימו לב לכך. מספר 02 הוא בהיר אבל עם תת גוון ורוד(שזה פשוט מושלם עבורי) והמספר 03 לא ידוע לי מה הוא, יש מצב שהוא פשוט נייטרלי - לא צהוב מדי ולא ורוד מדי. משהו באמצע. אבל ממליצה להתרשם בסניף :)

מחיר מול תמורה: 7(!) שקלים בודדים לקונסילר, בהחלט נותן תמורה מעל ומעבר!

אריזה: שוב - אריזת פלסטיק קשיחה מאוד ומרגישה מאוד נוחה לאחיזה ביד/נשיאה בתיק וכד'. בסך הכל אם לא היה כתוב על זה "ביוטיקייר" סביר להניח שזה לא היה נראה לעין מבחינת עיצוב האריזה. האפליקטור מאוד נוח לשימוש ומוציא כמות חומר טובה ולא יותר מדי/פחות מדי אבל כפי שציינתי - לקחת ממש ממש מעט חומר כי הוא סופר רווי וחזק מבחינת הפיגמנט על העור.

איפה ניתן להשיג:  בכל סניפי ביוטיקייר בארץ,

ציון סופי: 100! לגמרי, סוף כל סוף מצאתי את הקונסילר המושלם. וזה כי באמת חוץ מכך שהוא מתייבש מהר אין לו שום חיסרון(ושוב, מבחינתי ההיתייבשות היא לא חיסרון)

זהו זה, עוד פוסט הגיע לסיומו ואני מאוד מקווה שהוא עזר לכן/מצאתן בו משהו מועיל ומהנה לקריאה(למרות שרוב הפוסטים שלי פחות 'מהנים' לקריאה ויותר בגדר של לעזור ולתרום מהידע שלי :P)

האם ניסתן את אחד המוצרים שהוצגו בפוסט? חשבתן כמוני? חשבתן שונה? אשמח לשמוע! :)

אאחל לכן סופ"ש מהנה, רגוע וחמים! :)


תגובות

  1. *הולכת לנסות את הקונסילר של ביוטי קר*

    השבמחק
  2. I NEED Mary-lou!!!
    עשית לי חשק מטורף...
    הקונסילר נראה כמו הפתעה, אבל עם 3 גוונים בלבד, השאלה אם הוא מתאים גם לכהות יותר מאיתנו, הלבנבנות..
    פוסט מקסים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. המרי לו בהחלט מוצר שלדעתי עושה חסד באוסף האיפור, לגבי הקונסילר - כפי שציינתי - מספר 01 בהיר אבל תת גוון צהוב ו-02 הוא ממש מושלם לגוון עורי. אם בא לך לנסות שווה ללכת ולנסות אצלהם. לכהות עור ממש - לא בטוחה שיהיו גוונים(הזכרת לי להזכיר להם להרחיב את טווח הגוונים)

      מחק
  3. וואו איזו הפתעה לגבי הפריימר. כי מישהי המליצה עליו כל כך בחום. באסה...תכנני עליו אחרי הפריימר של עופרה.

    תודה על הפוסט

    השבמחק
  4. המרי לו עדין ויפה , לדעתי מוצר חובה בכל תיק :) הסקירה מעניינת ומסבירה לעומק! לגביי הפריימר אני משתמשת בשל אורבן דיקי ומרוצה מאד

    השבמחק
  5. המרי לו נראה ממש חמוד אבל לא מפתה מספיק לרכישה אימפולסיבית. אולי בעתיד :)
    אני מסוקרנת לגבי הקונסילר של ביוטיקר... האמת שאני לא קונה איפור מביוטיקר, בכלל... אולי אבדוק את הגוון הכהה יותר (03) ואראה אם הוא מתאים עבורי. מה שנקרא - NEVER SAY NEVER!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בהחלט חושבת שהמרי לו הוא לא מאסט ולא כל אחת תתחבר אליו, ובהצלחה עם הקונסילר :)

      מחק
  6. תודה על הקישור לפוסט :)
    ממש מוזר שאת צריכה עפרון להדגשה מתחת למרי לו. אולי בגלל שאת מאוד בהירה ולכן הוא פחות בולט עלייך... עליי הוא מאוד בולט.
    מסקרנת ההמלצה על הקונסילר של ביוטי קר. יבדק בהקדם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה יקירה! אני תמיד מקשרת לפוסטים של קולגות אחרות כשיש אפשרות :)

      אכן, אני הבנתי שהבהירות הכבדה שלי גורמת לכך שיהיה קשה לשים אליו לב. אבל גם לבד הוא מרגיש לי בסדר(אני לא חובבת הארות כבדות מדי) וגם מתחת לעיפרון זה מרגיש נהדר(לא מכביד עליי כלל) :)

      מחק
  7. אישית אני מאוד אוהבת את המרי-לו, מאז שרכשתי אותו אני משתמשת בו בכל פעם שאני יוצאת מהבית! סוף סוף מצאתי מוצר הארה לטעמי. לגבי הקונסילר של ביוטי קר.. לא ניסיתי אבל זה נשמע מעניין מאוד :) כנראה שאתנסה גם בקרוב ;)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה