אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Ali express Review and Guide - סקירת האתר אלי אקספרס פלוס מדריך קניה באתר

את האתר אלי אקספרס(קליק על השם יוביל אתכם לאתר) הכרתי לראשונה בחיי דרך חברה - היא חובבת(אולי מכורה אפילו? ;)) לקניות ברשת ומכירה כמעט כל אתר(אפילו הנידחים ביותר) שעוסק ברכישות ברשת. באמת.
היא נתנה לי לינק לאיזה פריט ומשם - התאהבתי! קודם כל - הנגישות של האתר, הוא מאוד נוח לתפעול לדעתי.
באיביי אני תמיד מסתבכת ולא מצליחה להבין בבירור - לא כאן, גם אתר שמאוד דומה לאיביי בבסיס שלו ובמוצרים(סין) וגם נוח לי באופן אישי ואני הצלחתי להתמצא בו די בקלות ואחרי מספר ימים של גלישה בו כבר לגמרי החשבתי את עצמי "פרפקט  באלי אקספרס"

הרכישה הראשונה שלי בוצעה ב-30.7.13 ולקח בערך חודש כמעט פלוס מינוס(או בעצם חודש) עד שהמוצרים התחילו לבוא. ומאותו זמן אני כל הזמן חושבת מתי כבר לשבת ולהכין מדריך מסודר וסקירה מסודרת על האתר - ומאז עברו להם 7 חודשים תמימים והגיע הזמן!
אז בפוסט הזה אתם הולכים לראות את החוות דעת שלי על האתר+מדריך מאוד מוקפד ומסודר+טיפים לרכישה ראשונה שאספתי בעצמי וריכזתי בעצמי שעובדים ועבדו עבורי באתר.
את הטיפים האלה אספתי לבד וקצת מהחברה וגם מהשהייה שלי באתר שעזרה לי להבין מספר דברים+שאני טיפוס אובר חששן וקפדן=קיבלתם את המדריך המושלם(לפחות לדעתי) לתייר בגלקסיה ושמה "אלי אקספרס" ;)

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

חוות דעת וסקירת האתר:
תחשבו חנות ממתקים מאוד(אבל מאוד) גדולה - ככה זה אלי אקספרס,
אבל לא ממתקים יקרים/יוקרתיים אלא הדברים הקטנים האלה שיכולים לשפר לנו את המצברוח/את החיים - אז ככה.
אם אתם חובבים קניות ברשת וחובבים קניות במחירים הוגנים - המדריך הזה בשבילכם!
אני מאוד אוהבת את האתר שוב - הנוחיות שבו, שמעתי מאנשים שרגילים לאיביי שלא נוח להם באלי. לי מאוד נוח,
אולי דווקא בגלל שלא נוח לי באיביי.
 אם אתם טיפוסים שמחליפים מוצרים לעיתים תכופות ולא רוצים להשקיע הון בכל פעם - האתר הזה בשבילכם,
אם יש לכם סבלנות לחכות בין שבועיים לחודש פלוס למשלוח - האתר הזה בשבילכם.

המשלוחים מהאתר לא מהירים, ממש לא לצפות לזה. זה מגיע מסין ולפעמים יש עיכובים עם הדואר שלהם/החברות שילוח ולפעמים מחכים לא מעט זמן.
אלי אקספרס הוא אתר כלבו גדול למלא קטגוריות - מהלבשה והנעלה ועד מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.
מוצרי אפייה וטקסטיל, גם מוצרי קוסמטיקה ואביזרים - אבל! כל מוצרי האיפור באלי לא מקוריים, זכרו זאת היטב.
אני לא נגד שתרכשו מוצרים ממותגים לא מקוריים אבל נתקלתי בלא מעט שחשבו שהמותגים שם מקוריים והמחירים כאמור - מגוכחים וזה גרם להם לטעות..אז הזהרו, חשבו היטב ולקחו בחשבון את הסיכונים במוצרי קוסמטיקה ואיפור מחיקוי/זיוף. אך - מותגי טיפוח ו-BB CC למיניהם שהם סינים וקוריאנים - יכולים להיות מקוריים בחלק מהמקרים.
מכיוון שזה מיוצר באותו האזור פלוס מינוס אז הסיכוי קצת יותר גבוה ממותגים שלא מיוצרים באותו האזור.

יש להם גם מוצרי תינוקות כמו הלבשה הנעלה וצעצועים וכד', אז שווה לבדוק בעיקר בגזרת הנעלה והלבשה וצעצועים כאלה ואחרים שאולי באיביי עולים יותר/בארץ.

אני אוהבת את האתר, הוא נוח לי ואני נהנת מהנגישות והנוחות שבו, אני אוהבת שקל לי ישר לרוץ למחלקות שאני רוצה בלי בעיה.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

שירות לקוחות של האתר:
יצא לי ממש פעם אחת להתקל בשירות לקוחות שלהם והחוויה הייתה מאוד חיובית!
הייתי צריכה לקבל החזר על מוצר שלא הגיע וקיבלתי תוך יומיים בערך את ההחזר לחשבון הויזה שלי.
שירות לקוחות מאוד מוקפד, לא מזלזל ולא מזניח. יש גם אפשרות לדיספיוט במידה והמוצר לא הגיע תוך הזמן המצויין פותחים דיספיוט ומשם זה עובר לטיפול האתר ומטופל בהתאם.

אז לסיכום שירות לקוחות - יש על מי לסמוך, הכסף לא עובר למוכר באופן סופי עד שאתם מקבלים את המוצר ולוחצים על הכפתור בהזמנה שקיבלתם והכל בסדר. כמובן מומלץ לכתוב חוות דעת(זה מעביר אתכם לכתיבת חוות דעת אחרי שמאשרים שההזמנה הגיעה) ולדרג את המוכר והשירות(יש שם 5 קטגוריות לדירוג על ידי כוכבים) ואיכות המוצר למול התמונה המוצגת וכד'.
אני תמיד קיבלתי ורצתי לאשר ולדרג ולכתוב חוות דעת. זה חשוב לדעתי, אני עושה את זה תמיד ברכישות ברשת כשאני יכולה.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

תקשורת עם מוכרים באתר:
יש אפשרות לשלוח למוכר הודעה רגילה ויש אפשרות - בתוך ההזמנה שלנו אם יורדים עד הסוף - תיבת טקסט ששם מציינים דברים לגבי הרכישה(אחרי שביצענו את הרכישה) כמו צבע מועדף/מידה וכד'. זה משהו שחשוב לעשות כי לא תמיד הבחירה שלנו בזמן הרכישה נקלטת כדרוש, אז ליתר ביטחון תמיד לכתוב למוכר שם פרטים חשובים לגבי המוצר שרכשנו וככה הוא רואה ומגיב שהכל התקבל ובסדר.
זה נוח נורא, כל המוכרים שקניתי מהם היו אדיבים ונעימים - וזה למה? חכו לפינת הטיפים ושם תבינו למה אני נופלת על מוכרים אמינים ואדיבים ;) זה משהו מאוד חשוב לעשות ברכישה באלי.
היו מוכרים שלא הגיבו לי מעולם - קורה, יש להם עומס מאוד גדול. אז לא רכשתי מהם.
יש מוכרים שלא יודעים אנגלית - ממוכרים כאלה באמת לא מומלץ לרכוש אלא אם כן אתם יודעים סינית וככה תוכלו לתקשר איתם.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

תקלות ופאקים למיניהם:
מודה, לא יצא לי להתקל בתקלות ופאקים חוץ מחולצה אחת נורא פשוטה(לבית) שהיה בה חור נורא קטן(אני יודעת לתפור, קטן עליי) ופניתי למוכר והראתי לו והוא אמר שישלח לי חדשה והיא מעולם לא הגיעה,
אבל אני לא לוקחת את זה כתקלה כי במילא לחולצה הפושטי הזו(סתם טישרט נורא פשוטה) לקח כמעט חודש וחצי להגיע - מה הצפי שהשניה תגיע? כנראה שלא.
אז בסך הכל - כל מה שהזמנתי עד היום מהאתר הגיע בסופו של דבר והכל היה בדיוק כמו בתמונה/בתיאור.

אז אחרי שעשינו קצת סדר בעיניינים - נעבור למדריך רכישה מסודר!
עמלתי קשה להוציא צילומי מסך טובים ולסדר אותם(בעריכה) שיהיו נוחים ונגישים לכם להבין את הדברים הבסיסים והחשובים כשנכנסים לאתר וכשמתכוונים לרכוש בו דברים.

חשוב לזכור - אלי זה לא שונה מאיביי וגם באלי יכולים לקרות תקלות,
קחו בחשבון שכן אתם יכולים לפול על מוכר חרא וכן המשלוח יכול להתקע אצלהם או אצלנו(הדואר אצלנו ידוע בתור מגרעותיו). אז אני תמיד לוקחת בחשבון שאין 100%, אבל אם תתמידו להיות שקולים וכבדי ראש לפני כל רכישה - תחסכו לעצמכם תקלות שיכולות לנבוע מאי הבנה/ידע ברכישה באתר. עקב כך, ריכזתי טיפים שהם מאוד חשובים לדעתי לרכישה באתר ומאוד יכולים לצמצם נזקים ככל האפשר(בדיוק כפי שהם מצמצמים לי).


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


התמונה נלקחה מהאתר

הדבר הכי בסיסי - הלובי של האתר, זה מה שתראו כשתכנסו לאתר. איפה שסימנתי בצד ימין למעלה קוביה צהובה וחץ - זה החשבון שלכם, לשם אתם נכנסים פעם הראשונה להרשם לאתר(מייל וסיסמה, הכי פשוט בעולם) ויש לכם חשבון ופשוט בכל כניסה לאתר במידה ותרצו להכניס דברים לווישליסט(לב לבן וכתוב ווישליסט באנגלית ליד הסימון קוביה בצהוב) או להכניס לעגלה(קוביה ליד הווישליסט) תצטרכו לבצע כניסה פשוטה של מייל וסיסמה ולהמשיך בקניות שלכם בשמחה רבה.

צד שמאל:
אתם רואים שם בצד שמאל רשימה כזו? אלה הקטגוריות של המוצרים באתר, כל קטגוריה מכילה טונות של תתי קטגוריות ושם תוכלו למצוא עולם ומלואו. בכוונה סימנתי וכתבתי בעברית לאלה שאולי לא מאוד מבינים אנגלית וקצת יכולים להתקשות - תוכלו תמיד להסתכל בתמונה ובסוף אני מאמינה שזה יכנס כבר לראש ותבינו לבד J
ברגע שמים מסמן העכבר על קטגוריה מסויימת/עושים קליק קטן נפתחת רשימת המוצרים באותה קטגוריה.


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


התמונה נלקחה מהאתר

החשבון שלנו ואפשרויות חיפוש:
רואים מצד ימין למעלה? גם כאן - כתבתי בעברית לכל לשונית שיהיה למתקשים קל J
בהזמנות רואים את כל ההזמנות שלכם והמצב שלהם, הודעות - לשם תקבלו את ההודעות שלכם,
הרשימה שלי - מוצרים שהכנסתם לווישליסט - אני כבר בעמוד 5 בערך בווישליסט שלי וכנראה שאין הגבלה להכנסת מוצרים לווישליסט שזה פלוס די נחמד.
קופונים - מדי פעם אלי עושים תחרות כזו שצריך להשתתף בה ומקבלים קופונים על ידי צבירת ניקוד מסויים. לא קריטי וזה לא תמיד משתלם.
הסל קניות - אתם יכולים להכניס לסל מה שתרצו ואין חובה לרכוש אותם,
במידה ותרצו לרכוש משהו אתם לוחצים על BUY ומשם אתם ממשיכים לרכישה עצמה.
הרכישה באתר מבחינת הדף תשלום - מאוד נוחה, אפילו יותר הייתה לי נוחה מאיביי ואתרים נוחים אחרים(אייהרב לדוגמה).

סימון משלוח חינם - ממליצה מאוד תמיד לסמן משלוח חינם בוי, וכן - יש משלוח חינם ויש משלוח בתשלום.
אם תרצו משלוח קצת יותר מהיר תוכלו לשלם קצת יותר(זה יופיע באפשרויות המשלוח) וכנראה לקבל את המוצר יותר מהר. לא ניסיתי אז לא יכולה לחוות דעה(תמיד קניתי במשלוח חינם),

סימון מוצר יחיד - אם אתם לא רוצים לקנות בכמות גדולה את אותו המוצר - ממליצה לסמן את זה.
אני למשל ברוב הפעמים לא רוצה לקנות מספר מוצרים מאותו מוצר אז תמיד אני מסמנת את זה וזה מוציא לי תוצאות של מוצרים שנמכרים ביחידים ולא בכמות. אז זה די תלוי במה אתם בוחרים,
אם תרצו לקנות מספר מוצרים מאותו מותג - אל תסמנו את זה, אם לא תרצו - תסמנו :)

בחירת מדינת המשלוח - אצלי משום מה זה קבוע מסומן על ישראל אבל אם לא - תכנסו ותבחרו את מדינת המשלוח,
זה חשוב כי ככה יצאו לכם תוצאות שתואמות משלוח למדינה שלכם וככה תחסכו מצב להתקל במוצר שרציתם אבל אולי המוכר לא שולח לישראל.

אפשרות בחירת מוכרים מובילים ליד בחירת משלוח חינם(לצערי לא הצלחתי להדגיש את זה במלבן כמו השאר) יש אפשרות לבחור מוכרים מובילים(בדיוק כמו באיביי) אם זה חשוב לכם ואין לכם כוח לסנן - וי על זה יקל עליכם ויתן לכם תוצאות ממוכרים עם דרג גבוה.

מצד שמאל בחירת גזרת הבגדים מידות צבעים וכד' - יש אפשרות נהדרת לבחור ממש גזרה בגזרה של אותו בגד, תלוי בבגד כמובן ולא לכל הבגדים יש את האפשרות הזו.
מתחת לזה מגיעים לבחירת סוג הבד - אני למשל מעדיפה כותנה אבל כל אחד יכול לבחור איזה סוג בד מתאים לו.
חשוב לגבי הבדים - זה לא בדיוק לפי התיאור כל הזמן, תחשבו - סינים. הם לא משקיעים מאוד באיכות הבדים והמחיר בהתאם, זה בסדר גמור. אבל אל תצפו לאיכות הכי טובה בעולם ופתאום תתאכזבו - תצפו לקבל משהו טוב ביחס למחיר. ולא מצוין ביחס למחיר כה נמוך.
שמעתי על הצלחות בבגדים אבל במקרים כאלה - המחיר קצת בהתאם, כלומר - המחיר יהיה קצת יותר יקר מ-20-10$ דוגמה.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


התמונה נלקחה מהאתר
בחירת גזרת השרוול של הבגד - לדעתי זה טוב לבגדים שיש להם גזרה מסויימת בשרוולים,
סך הכל אופציה רחבה וטובה. מתחת זה המידה - יש מבחר מידות וזו סוגיה קצת מעצבנת ולא קלה כי הסינים נורא רזים ומצומקים בגזרת הגוף שלהם(ההפך מהגוף הישראלי הממוצע) ולפעמים נדרשת מידה שנראית ב"מספר" גדולה אבל היא בכלל תתאים למדינה שנחשבת כאן בארץ לרגילה וקטנה.
אני אישית מאוד ממליצה ללכת לפי הטבלת מידות של כל מוכר. לא להסתמך בכלל על המידה ככה באוויר.
למדוד את עצמכם בעיקפים וללכת לפי הטבלה - במידה ולא מצאתם בגד במידה שלכם - או לנסות לחפש אצל מוכרים אחרים או שבאמת לצערכם אין את המידה שלכם באתר.
אומרת מראש - יהיה קשה לאנשים מלאים מאוד ואף שמנים למצוא בגדים באתר הזה. אני מידה סבירה יחסית(42 בחולצות כי אני אוהבת אותם רחבות) ועדיין היה לי לא קל למצוא בכלל ובקושי גם מצאתי.


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


התמונה נלקחה מהאתר
שוב פעם חוזרים לבחירת גזרה בחירת גזרת החולצה(במקרה הזה) יש מספר אפשרויות עם תמונות שעוזרות מאוד להבין.
מתחת יש עוד אפשרות(יש להם מלא אפשרויות למיקוד החיפוש) לבחירת משהו שלא ממש הבנתי.

בחירת הצבע יש מבחר צבעים די נאה, כל אחד בוחר למקד את עצמו באיזה צבע שהוא רוצה/אוהב.

אדגיש ואומר - ממש לא חייב לבחור בכל המסננים האלה, זה נטו נועד להקל עלינו בחיפושים.
אפשר פשוט לסמן רק מה שחשוב לנו/לא לסמן בכלל. זה נטו אופציה.



♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣



התמונה נלקחה מהאתר

פירוט ההזמנות שלנו ומצבם:
כאן תוכלו לראות את כל ההזמנות שלכם(גם היסטוריה),
סימנתי בריבוע אדום ושם(במילה VIEW DETALL) כשאתם לוחצים על המילה הזו זה נכנס לכם להזמנה הספציפית עצמה - שם למעלה יופיע לכם הזמן שקצוב להזמנה(כל מוכר מקציב זמן קצת שונה אבל זה בערך חודש פלוס) וחשוב מאוד לשים לב לזמן הקצוב הזה - ברגע שהזמן עובר ולא אישרתם שההזמנה הגיעה ולא פתחתם דיספיוט במקרה שההזמנה לא הגיעה בצמוד לזמן הקצוב - זה אבוד לכם,
בגלל זה מאוד חשוב לשים לב לזה ולהכנס לשם לפחות פעם בשבוע/שבועיים פלוס מינוס. אפילו לעשות התראה בסלולר שתעזור לכם להזכר,
כפי שניתן לראות - שתי ההזמנות בחשבון שלי "פיניש" כלומר הסתיימו, קיבלתם אותם ואישרתי הזמנה.
לוקח בערך כמה ימים עד שבוע עד שהמוכר מוודא את הכרטיס אשראי שלכם ומוציא את ההזמנה.
הוצאת ההזמנה לפעמים לוקחת זמן - חשוב שתשימו לב לזה. אם עברו מעל 3 ימים והמוכר עדיין לא הוציא אותה(זה כתוב גם בסטטוס הזמנה) לשלוח לו הודעה ולשאול "מה קורה עם ההזמנה שלי". זה מאוד חשוב להיות ערניים.


יש כל מיני פיצ'רים קטנים כמו כמה הודעות יש לכם מאותו מוכר(שורה מעל סטטוס ההזמנה ניו מסג') זה עוזר לדעת וברגע שתלחצו על זה תעברו להודעה שהוא שלח לכם.


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


התמונה נלקחה מהאתר
פרטי העסקה:
איפה שכתוב "פיניש" כלומר ההזמנה הסתיימה ונסגרה - שם בהזמנה רגילה שעדיין לא נסגרה יופיע לכם הזמן הקצוב שיש להזמנה להגיע אליכם, בדר"כ זה מופיע המספר הראשון הימים ואחרי זה השעות ואז הדקות.
שוב - להקפיד לשים לב להזמן הזה, אם הזמן עבר ולא קיבלתם את המוצר ולא פתחתן דיספיוט יומיים לפני שהזמן נגמר(או אפילו יום לפני) אכלתם אותה. אין מה לעשות בנידון. אז חשוב לשים לב לזה.

אני מקווה שזה היה מקיף מספיק ההסברים פלוס התמונות, אם יש לכם שאלות נוספות - תרגישו בנוח לכתוב לי בתגובות/לשלוח לי הודעה בפייסבוק אני עונה בשמחה.

אפשרויות תשלום באתר:
המינוס הגדול - אין אפשרות לפייפאל, אבל, במקרה כזה אני מאוד ממליצה להוציא ויזה נטענת דולרית מהדואר(עולה 40 ש"ח ותקפה למשך 3 שנים) ולשלם בה באלי ובכללי ברכישות ברשת,
האתר מכבד את רוב כרטיסי האשראי וכן גם כרטיסי אשראי ויזה נטענת של הדואר.
הפלוס הגדול באלי - אלי לא מעבירים את הכסף למוכרים עד שאתם מאשרים שההזמנה הגיעה והכל תקין.
אז אומנם אין פייפאל אבל האמינות של האתר מאוד נוחה וטובה.

זמני הגעה:
ארוכים, זה יכול להפתיע והמוצר יגיע תוך שבועיים אבל הזמנים היותר סבירים זה חודש ומעלה.
האתר בהחלט מתאים לאנשים עם סבלנות רבה ובייחוד כאלה שהמוצרים אותם הזמינו - לא דחופים להם מאוד.

איכות המוצרים:
הזמנתי מכמה קטגוריות מוצרים - הלבשה, הנעלה, תכשיטים וטקסטיל לבית.
ההלבשה הייתה טובה - חולצה אחת מבד ממש טוב שעלתה די זול(חכו, יש פוסט על המוצרים),
הטבעת שקניתי באיכות מעולה ומחיר זעום, המוצר טקסטיל לבית גם עלה זול יחסית ונהדר ואני משתמשת בו תקופה לא קטנה.
סך הכל - אפשר למצוא איכות טובה פלוס מינוס, אל תשכחו שזה "סין". הם מתמקדים במחירים נמוכים לרוב ולא תמיד משקיעים על איכות. בגלל זה הטיפים שסיפקתי בפוסט הזה יוכלו לעזור לכם לפול על מוכרים/מוצרים באיכות כמו שאני נפלתי בה. מי שמחפש מותגי יוקרה ואיכות ללא פשרות - לא בטוחה שהוא ימצא את מבוקשו באתר.
מי שמחפש תמורה טובה ביחס למחיר סביר להניח שימצא את מבוקשו.


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

הטיפים לרכישה באתר:
1. מוכרים רק מ-95 פידבק ומעלה, להבדיל מאיביי כאן ניתן להסתפק בפחות מ-100-99% ועדיין לצאת בראש שקט.
לבדוק את הפידבקים על המוצר עצמו - כמה שיותר פידבקים טובים ככה טוב, אני אישית לא קונה אם אני רואה פידבק אחד מיני רבים שהוא שלילי. לבדוק את הפידבק שאנשים נתנו למוצרים - אני אישית אם רואה פידבק אחד שלילי פוסלת אבל זו לא סיבה מוצדקת לפסול. אם תראו שתיים -שלושה תלונות שליליות ומעלה - עברו למוכר הבא. לא ממליצה לקנות מוצר שקיבל פידבקים שלילים אצל אותו מוכר. כן, גם במקרים אם המוכר בעל פידבק כללי גבוה(95 ומעלה)

2. זוכרים שציינתי שנגיע לחלק של איך אני ממליצה להתקל במוכרים אמינים ושמבינים אנגלית ומה אנחנו כותבים להם? זה החלק!
 לדבר עם המוכר, אפילו סתם לשלוח לו הודעה ולשאול "היי, אני קונה פעם ראשונה באתר ורציתי לדעת תוך כמה זמן מגיע המשלוח" סתם דברים כאלה בשביל לבחון א' - תוך כמה זמן הוא עונה לך - אם לוקח יותר מיום פשוט תעברי הלאה למוכר אחר, ב' - בכדי לבחון שהוא יודע אנגלית ומבין על מה את מדברת במידה ויצא מצב שתצטרכי לתקשר איתו במקרה של תקלה/המוצר לא הגיע/וואטבר אחר.
ממליצה לא לוותר על החלק הזה, בייחוד אם זה ברכישות ראשונות אז בכלל.

3. לחפש הרבה, לא להתפתות לפול על המוצר מהמוכר הראשון שאנחנו נתקלים בו בחיפושים.
לחפש ולנבור הרבה באתר ולצבור קצת ידע ונסיון.

4. יש אפשרות לסנן משלוח לישראל ומשלוח חינם ומוכרים עם פידבק גבוה וכו'. כל אלה נמצאים ממש קצת מעל התוצאות אם את מבינה אנגלית - זה אמור להיות קל, יש לך גם את הסינון של מוצרים בצד שמאל - כל מוצר והקטע שלו אבל תשימי לב לזה.

5. אחרי שמבצעים את ההזמנה והיא כבר נשלחת נכנסים לפרטי המוצר(View Detail) זה נמצא ממש שורה מתחת למצב ההזמנה(כשנכנסים לפירוט ההזמנות שלנו) ושם למעלה יופיע לנו בשורה מודגשת את הזמן שנשאר למוצר להגיע אלינו, מאוד מאוד חשוב לשים לב לזמן הזה. אם נשארו דוגמא 4-3 ימים ועדיין לא קיבלתם את המוצר - תפתחו דיספיוט! לא לחכות דקה אחת יותר. תפתחו דיספיוט ותכתבו למוכר(בדף פרטי המוצר תגללו עד למטה ויש שורת כתובת להתכתבות עם המוכר) שאתם רוצים את כל כספכם המלא בחזרה. האתר בודק את הממצאים ולפי כך פועל מה לעושת בנידון. לרוב הם יזכו כספית באופן מלא(כמו המקרה שקרה לי: קניתי חזיה ועברו כמעט חודשיים ולא קיבלתי אותה. פתחתי דיספיוט והחמרתי אותו בדיוק יומיים לפני שהוא נגמר והחזירו לי את הכסף במלואו בתוך פחות מיומיים). זהו. זה משהו שמאוד חשוב לשים לב אליו כי יש מקרים שבהם המוצרים לא מגיעים ליעדם וחבל לפספס את ההחזר הכספי.

6. תמיד לציין בהודעה כשמוציאים הזמנה יש אפשרות לכתוב למוכר כל הודעה שאנחנו רוצים אז שם לציין את המידה/צבע/גודל וכו' של המוצר שאנחנו מזמינים, זה חשוב כי ככה המוכר יהיה בטוח וגם אתם תיהיו בטוחים שהוא קיבל עם ההזמנה שלכם את ההודעה וזה ככה על 'בטוח'.

זהו סך הכל, אם תשימי לב לדברים הבסיסים האלה(כמו הפידבקים ולדבר עם המוכר) זה יכול לעבוד לך טוב. כמובן שאלה טיפים מנסיון אישי שאני כבר מספר רכישות מהאתר ומאוד מרוצה, אני רק יכולה להגיד שלא למהר - המחירים מאוד מפתים אבל עדיין לחשוב היטב ולקחת הכל ברצינות. אני גם ממליצה כפעם ראשונה לנסות להזמין משהו בלא יותר מ-20 דולר, כי אם יקרה משהו לפחות לא הפסדת הרבה. תנסי משהו זול וקטן וככה תדעי אם האתר נוח/מתאים לך/מרוצה מהאיכות וכו'.

יצא פוסט נוסף עם הרכישות שלי באתר ומוכרים שאני ממליצה לבקר אצלהם ולרכוש דרכם.
זה היה פוסט סקירה ומדריך לרכישה באתר וההמלצות האישיות שלי איך להתנהל ולרכוש בדרך האטרקטיבית ביותר שתספק לכם את מירב התוצאות הדרושות לחיפושים שלכם.

שוב אציין - אלי אקספרס הוא בדיוק כמו כל אתר אחר, צריך לבדוק טוב ולחפש המלצות. להשתדל לצמצם נזקים ככל האפשר. אבל - אף פעם אין 100%, כן, יש מצב שתפלו בפעם הראשונה או השניה וכן הלאה.
בדיוק כמו שיש נפילות לאיביי והמון אתרים אחרים ומוכרים. פירסמתי את המדריך הזה בכוונה שתוכלו לקחת את המידע שהוצג בו ולהעזר בו - אבל כמו כל דבר בחיים - יש גם סיכונים ולא אומר שהכל מושלם J

לינק לאתר אלי אקספרס
אזמין אתכם לקבוצה שלי שעוסקת באתר וגם באתרים אחרים - תוכלו להתייעץ ולקבל המלצות/דיס המלצות מאלי אקספרס: קבוצת סמארט שופ - הכל על רכישות ברשת

זהו זה, מזמינה אתכם לעבור לפוסט סקירת המוצרים+המלצות למוכרים שקניתי והייתי מרוצה מהם 
                                                 נתראה בפוסט הבא! ועד אז - אוהבת - אל! ♥

אשמח לשמוע!
האם התנסתם באתר אלי אקספרס? אהבתם? התאכזבתם? 
ספרו לי! J





תגובות

  1. פוסט מאוד אינפורמטיבי! אני אישית מעדיפה את איביי, אבל לא פעם יצא לי להזמין מאלי. מומלץ למי שיש סבלנות, כמו שציינת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) ואכן - צריך הרבה סבלנות וגם להתחבר לקונספט והנראות של האתר

      מחק
  2. היי יש סיכוי שאת יכולה לעזור לי
    קניתי 2 תיקים לפני יוצא משבוע והם עדיין לא נשלחו ועכשיו על אחד מפה כתוב שאזל מן המלאי
    מה אני אמורה לעשות ?
    איך ניתן לפנות לאלי אקספרס?

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום לך :) לשלוח הודעה למוכר ולשאול מה קורה, אם הוא לא יגיב תוך יום יומיים - תפתחי דיספיוט,
      דיספיוט יש לך כשאת נכנסת לפרטי המוצר - זה מופיע בהתחלה, תחפשי את זה שם.
      זה כמו באיביי - את פותחת תלונה ודורשת את ההחזר הכספי,

      אבל תנסי קודם לפנות למוכר שקנית מימנו, בדר"כ לוקח עד שבוע פלוס מינוס עד שדברים נשלחים. לפעמים יש גם עומס.
      את יכולה גם לשלוח מייל למייל הבא: buyer@aliexpress.com במידה והמוכר לא יענה לך, תשלחי מייל למייל הנ"ל ותסבירי את הסיטואציה, השירות לקוחות שלהם בדר"כ די טוב ואני מקווה מאוד שיעזרו לך.
      אשמח אם תחזרי לעדכן(את יכולה גם ליצור איתי קשר בדף הפייסבוק, יש לינק אליו ממש בדף הבלוג למעלה - כפתור עגול של פייסבוק) ואאחל המון בהצלחה :)

      מחק
  3. היי, בטעות הזנתי אישור קבלה מייד אחרי שהזמנתי כמה מוצרים(😣) האם ”הלך הכסף” או שנראה לך שבכל זאת ישלחו לי את המוצרים?!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי :) מהר לשלוח הודעה למוכר! להגיד לו שבטעות לחצת על קבלת המוצר ולא קיבלת כמובן עדיין, יש סיכוי שהוא יוכל לסדר זאת, חובה ליידע אותו. שיהיה המון בהצלחה ופעל מהר :)
      לגבי ישלחו - יש סיכוי, אבל אל תקח סיכון ותיידע את המוכר במיידי בתקלה שקרתה ותבקש שיסדר זאת שאתה עדיין מחכה למוצר. תסביר שזו הייתה תקלה ובטעות לחצת על קבלת המוצר.

      מחק
  4. היי מה קורה במידה והזמנתי. 2 תיקים דרך האלי אקספרס ועבר שבוע המוכר עוד לא הוציא ? שלחתי לו הודעה אין מענה
    חשוב לציין כי יש לי פידבקים מאוד גבוהים

    רשום לי שבעוד 9 ימי ההזמנה תסגר באופן אוטומטי , אבל מה יקרה עם הכסף? הוא כבר נגבה דרך הכרטיס אשראי. אדמח לתשובה תודה :)

    השבמחק
  5. אם המוכר לא עונה לך והזמן הקצוב לשליחת המוצר(לשים לב, יש זמן קצוב עד מתי המוכר אמור לשלוח ויש את הזמן הקצוב עד מתי המשלוח אמור להגיע אלייך) עבר והוא לא שלח עדיין תפתחי דיספיוט, אין ברירה.
    בדיספיוט תכתבי את פרטי המקרה שהמוכר לא שלח וכל זה ותבקשי החזר כספי, ברוב המקרים הם מחזירים את הכסף והכל מסתדר לטובה, ממליצה לשלוח להם במקביל לדיספיוט מייל למייל הבא וגם להסביר את המצב ולהגיד שפתחת דיספיוט ותשמחי להתייחסות בהקדם. זה המייל: buyer@aliexpress.com
    שיהיה בהצלחה :)

    השבמחק
  6. לא הבנת את השאלה, אני כבר 11 יום מחכה שישלח לי את המוצר. נשאר לו עוד 6 ימים לשלוח. במידה והוא לא שולח מה קורה עם זה ? יש זיכוי באופן אוטומטי שזה נסגר ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תחכי שישארו יומיים למשלוח ואם עד אז לא ישלח תפתחי דיספיוט, לפעמים לוקח הרבה זמן לשלוח אבל אם עובר שבוע ולא שולח צריך לפנות אליו ובמידה והמוכר לא עונה אז פותחים דיספיוט, אמרת שנשארו עוד 6 ימים שישלח אז תחכי שישארו יומיים ואם עד אז לא ישלח פתחי דיספיוט.

      מחק
  7. אוקיי המון תודה לך. איך פותחים דיספיוט?

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאת נכנסת לפרטי המוצר( View Detail באנגלית) תחפשי שם את המילה Disfiot או כל דבר בסגנון, פשוט אצלי אין כרגע הזמנות פתוחות אז לא יכולה לבדוק לך בלייב אבל כשנכנסים לפרטי המוצר תחפשי בדף הזה טוב טוב כפתור עם המילה דיספיוט באנגלית/או במידה ואת מתרגמת לעברית אז יופיע בעברית ותלחצי על זה ותפעלי לפי ההוראות :)

      מחק
    2. אוף אני לא מוצאת. בכל מקרה אם אני לוחצת cancel order הכסף חוזר אליי לכרטיס כזיכוי?

      מחק
  8. אני לא בטוחה, אל תסגרי את ההזמנה, יש סיכוי שאם תעשי את זה ההזמנה מבחינת האתר תסגר וזה כאילו קיבלת את המוצר. תשלחי מייל לאלי אקספרס, למייל שנתתי לך כאן ותסבירי את המצב, תבקשי החזר כספי כי המוכר לא שלח את המוצר ועבר הרבה זמן ומבחינתך את רוצה החזר כספי. אני מאוד מקווה שזה יועיל, ויש דיספיוט פשוט צריך לחפש טוב..

    השבמחק
  9. אוקיי, מצאתי לך הסבר שאומנם באנגלית אבל יש שם תמונות שמפרטות איפה בדיוק נמצא הדיספיוט ותנסי להעזר בזה: http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/make_refund_request.php

    השבמחק
    תשובות
    1. זה קיים רק על הזמנות שיצאו למשלוח, שלי. לא יצאה בכלל.

      מחק
  10. אז אין ברירה, שולחים מייל למייל שנתתי לך ומבקשים לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי, אני במקומך הייתי מחכה שישארו יומיים ואם הוא לא ישלח אז לפנות אבל בחירה שלך.

    השבמחק
  11. ל עדי אסרף מה שאת צריכה לעשות זה פשוט ללחוץ על איפה שכתוב עזרה באתר ושם הוא יביא לך כבר את השאלה והתשובה לשאלה שלך ושם הוא יביא לך לינק (אגב למי שלא יודע אנגלית יש את המתרגם של גוגל )

    השבמחק
  12. מה אני עושה במצב ש ביטלתי הזמנה ועוד לא החזירו לי תכסף ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תלוי, כמה זמן עבר מאז שפתחת דיספיוט וביקשת לבטל ולהחזיר את הכסף? אי אפשר לבטל הזמנה ככה סתם בלי לפתוח דיספיוט ולדרוש כסף כי לא יחזירו לך כסף במצב כזה.
      אז חשוב שתבין/תביני מה עשית.

      ממליצה לשלוח מייל לאלי אקספרס בכ"מ ולברר, במידה ובאמת דרשת תשלום וביטול הזמנה(דרך דיספיוט)
      מייל של אלי: buyer@aliexpress.com

      מחק
  13. היי הזמנתי מאלי אקספרס ממזמן והמוכר כן ענה להודעות ששלחתי ועברו כבר יותר מחודש ולא קיבלתי את ההזמנה דיברתי עם המוכר והוא אומר שהם שלחו וזה בדרך ושאולי יש עיכוב במכס וכו חיכיתי ושום דבר לא הגיע וששלחתי שוב הודעות למוכר שאני רוצה החזר כספיהוא פשוטלא ענה לי בכלל וכבר שכחתי מזה עבר כמה חודשים
    יש אפשרות לעשות משהו? וזה קרה לי עם עוד שני מוכרים בערך וזאת לא פעם אחרונה שהזמנתי היו עוד הזמנות שכן קיבלתי אפילו פחות מחודש
    ומה לגבי היהלומים והקתרים שיש ליד השם של המוכר שנכנסים למוצר?
    אשמח שתעזרי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. במקרה כזה פותחים דיספיוט, אם עבר הזמן שהוא הקציב למשלוח(את רואה את הזמן בפרטי העסקה) ועדיין לא קיבלת תפתחי דיספיוט, תסבירי שם שלא קיבלת ועבר ככה וככה זמן ואת רוצה לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי מלא.

      היהלומים מדברים על הניקוד שהמוכר קיבל, אני ממליצה לרכוש רק ממוכרים עם 96 ניקוד ומעלה. לא פחות.

      מחק
    2. משהו נוסף ששווה לעשות - להכנס לאתר הבא ולהכניס אליו את המספר מעקב שקיבלת מהמוכר ותראי מה הסטטוס של החבילה, האם היא תקועה עדיין בחו"ל או שהגיעה לארץ ותקועה כאן(קורה מלא, לצערנו).
      לינק לאתר: http://he.isratracker.com/sign_in#_=_
      זה אתר ישראלי שאני תמיד נעזרת בו עם הזמנות שיש להם מספר מעקב, מתחברת דרך פייסבוק ופשוט מכניסה את המספר ורואה מה מצב החבילה, אם היא תקועה בארץ - זה בעיה, אם היא עדיין תקועה בחו"ל תפתחי דיספיוט. בהצלחה ☺

      מחק

הוסף רשומת תגובה