אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

על הצללות רטובות מבית E.L.F ומדריך

לפני שלושה שבועות בערך - פירסמתי תמונה בפייסבוק ובה מספר ממתקים שקניתי מביוטי ג'וינט, היו שם באלמים של ג'ורדנה, הוולווטין של ליים קרים ועוד 2 מוצרים מסתוריים של אלף שחיכו לסקירה ;) הצללות, זה אחד הדברים שהתמכרתי אליהם בשנים האחרונות, תקופה לא קצרה שאני מחפשת וזוממת על קונסילר/מייק אפ שישמש אותי להצללות רטובות. חיפשתי משהו שיענה על הדרישות שלי - נטול אכזריות וטבעוני, ואלף די ענו על הדרישות האלה והצליחו די לספק אותי. וזה מה שתראו בפוסט הפעם J
אז עבר אומנם לא מעט זמן אבל עכשיו התפנה הזמן הנכון לסקור אותם. לפי הכותרת - אתן מנחשות נכון, המוצרים הללו עוסקים בהצללות, מוצר אחד קונסילר להצללות רטובות והמוצר השני סומק וברונזר שמיועד להצללות יבשות. צילמתי בשלבים איך אני משתמשת בקונסילר להצללות רטובות בכדי שיהיה לכן קצת יותר קל להבין ואולי זה אפילו יעזור לכן.

*************************************************************


החלטתי קודם לפתוח עם הסבר תמונות איך אני עושהלעצמי הצללות רטובות.בתמונה מספר 1 אני בלי איפור לגמרי, רק סרום. בתמונה השניה כבר הנחתי את הקונסילר בגוון כהה כלשהו מהפלטה והנחתי במקומות שאני רוצה להצליל - מתחת לעצמות הלחיים, מעט בצידי האף וקצת באזור המצח קרוב לקו השיער. כל אחת יכולה לבחור אילו אזורים להצליל,
אני אישית בחרתי לעשות כמעט את ההצללה הכוללת רק בצורה מעודנת יותר. אני שונאת הצללות שנראות באופן ניכר לעין ולא פחות חשוב - זה לא מחמיא לגוון עורי החיוור.


בתמונה מספר 3 אני אחרי טשטוש רציני של הקונסילר בכדי להטמיע אותי ולגרום לו להתמזג יפה בעור ושלא יווצרו לי כתמים.
בתמונה מספר 4 אני הנחתי מעל ההצללות הרטובות את הברונזר של אלף(שיופיע ממש בהמשך הפוסט) בעדינות חיזקתי את ההצללה הרטובה איתו מעל. בדיוק בכל המקומות שעשינו את ההצללות הרטובות(הצללות רטובות נעשות עם מוצרים נוזלים/משחתיים כגון: מייק אפים/קונסילרים ויש גם ברונזרים ייעודים בצורת נוזל) - אנחנו נניח גם ברונזר אבקתי מעל בכדי להקנות פיניש יפה ואחיד.



סיימנו J זהו הלוק הסופי שכולל גם קצת הארות אבל בטוח שלא ממש שמים לב לזה כי גוון העור שלי מאוד בהיר.
חשוב לי לציין - כל אחת עושה הצללות לפי איך שמתאים ונוח לה, אני אישית אוהבת הצללות של "זה שם - אבל לא רואים את זה" מכירים? כאילו, יש לי הצללות, הן כן מצלילות מה שצריך - אבל בלי שאני אראה כמו בובת דראג או משהו בסגנון. מאוד חשוב לי עדינות בהצללות. בגלל זה מה שרואים בתמונה - זה לא מודגש, זה לא מאסיבי ולא אגרסיבי. אבל זה ממש לא אומר שכולכן צריכות כך, אני רק הראתי את הדוגמא איך אני אוהבת, משם - תעשו מה שנוח לכם J
ולא פחות חשוב - אני חושבת שכל המטרה הבסיסית והעיקרית בהצללות - זה להטיל צל ולא שכל הפנים יראו שזופות יתר על המידה/כתמים בכל מקום וכד'. אלא באמת לגרום לפנים להראות יותר מימדיות ומפוסלות אבל בלי לצאת מפרופורציה. ולצערי, אני רואה את זה על לא מעט בנות - שמגזימות עם ברונזר וגם שימר/הארות. קחו את זה בפרופורציה, תמיד תסתכלו טוב במראה גם באור יום, כי באור יום רואים יותר טוב מאשר בתוך הבית. אל תתנו לעצמכן להראות חסרות הרמוניה. באמת שזה נאמר נטו לטובתכן, שנים נמנעתי מהצללות כי חששתי מיצירת כתמים/מראה מגושם, למדתי איך לפסל את הפנים שלי בצורה שתחמיא - בלי שאראה קטסטרופה, וזה העיקרון הבסיסי בהצללות שלצערי - קצת הטשטש/נעלם מעט בשנים האחרונות. למרות, שעדיין יש נשים שיודעות לפסל בצורה מדהימה וראויה לשבח ;)
ועכשיו נעבור לשחקנים המרכזיים שכיכבו בהצללות!

Complete coverage concealer by E.L.F 5.4g


פלטת קונסילרים שמכילה 4 גוונים באותה המשפחה - אני במקרה בחרתי בגוון DARK שזה הכי כהה ומדוע - כי רציתי מראש גוונים כהים שיתאימו להצללות רטובות, הצללות רטובות נעשות עם מוצר נוזלי/משחתי בגוון יותר כהה בהרבה יחסית מגוון העור הטבעי שלנו. וגם כי אני אוהבת הצללות קרות ופחות חמות. אז אם הייתי לוקחת גוונים בהירים יותר סביר להניח שהייתי מקבלת הצללות חמות יותר. ואולי אני סתם חושבת ככה. אבל לא משנה.
המרקם מאוד חמאתי ונוח לשימוש, קל לטשטוש, אני אישיתי השתמשתי בגוון השלישי מימין..? גוון לפני האחרון לימין. והוא ממש טוב לי ומתאים לגוון העור שלי בצורה טובה ומשתלב יפה, כמובן שאני כל פעם משנה/מערבבת עם הגוונים אבל כל הגוונים הללו - ברובם משתלבים לי יפה.
הפיגמנט שלה ממש חזק וטוב(כפי שתראו בסווטצ'ים) ולא מצאתי בה שום חיסרון, כן יש לי חשק גם לנסות מייק אפ שיהווה להצללות אבל בתור התחלה - אני ממש מרוצה מהמוצר הזה, מספק תמורה נהדרת ואני חושבת שכל מי שמתחילה בהצללות רטובות/מחפשת משהו זול ולא להוציא הון - תקבל כאן תמורה טובה. שלא לדבר, שהגוונים הללו יהיו מושלמים גם על כהות עור יותר מימני ואפילו ממש כהות עור(בייחוד 2 הגוונים הממש כהים שוקולד). ככה שזה מוצר מאוד מגוון בגוונים שלו ולגמרי יכול להתאים לכמה גוונים עור בפלטה אחת. ומגיעים לחלק המעניין - הפלטה הזו יכולה להיות נפלאה למאפרות, כי בגלל הגיוון בכל סקאלת גוונים אפשר לגמרי להתאים פלטה כזו לפחות ל-3 גווני עור שונים. מהבהיר לכהה.
לקונסילר הזה יש עוד 2 סקאלות גוונים - LIGHT ו-MEDIUM ככה שחוץ מהצללות רטובות - זה פלטת קונסילרים שיכולה לשמש לייעוד שלה - קונסילר, הסתרת כהויות/פגמים וכד', לא ניסיתי לשימוש זה אז לא אוכל לחוות דעה. אבל שווה לחפש סקירות ברשת J לגבי האריזה - אריזה קשיחה ונעימה למגע, יש מראה מאוד קטנה אך היא לא שימושית אבל נחמד. שחור ונקי - בדיוק כמו שאני אוהבת ;)

לסיכום:
מוצרי נהדר, אני נהנת מימנו ומאוד שמחתי לגלות אותו ובעיקר עשה לי חשק לנסות גם את הגוונים הבהירים - מי יודע, אולי יהיה לי טוב בתור קונסילר.

מחיר מול תמורה
המוצר עולה 3.99$ וזה לגמרי שווה את המחיר J
איפה ניתן להשיג
אישית רכשתי בביוטי ג'וינט, ממליצה גם לרכוש משם אלא אם כן מצאתן מקום משתלם אחר ;)
לינק לרכישת הקונסילר: הקונסילר לרכישה בביוטי ג'וינט
ציון סופי
100, מוצר נהדר שעזר לי ממש להתקדם בתחום ההצללות. לא יכלתי לתת לו פחות.


Contouring blush & bronzing powder by E.L.F 8g


טוב, על המוצר הזה זממתי מעל שנה, מודה. מתביישת קצת שלוקח לי מלא זמן לקנות דברים שאני רוצה - אבל זה מה יש, אני לא אדם פזיז בקניות שלי ולוקח לי זמן כי אני בוחנת דברים/משתנה וכד'.
זהו דואו סומק וברונזר, מוצר די מהולל מצד אחד ברשת - ומצד שני יש כמה חוות דעת לא הכי מרוצות מהמוצר.
אני, דווקא מהמרוצות!! זה אחד ממוצרי הסומק - ברונזר הכי טובים שיצא לי לנסות, הברונזר בגוון ST LUCIA שלקחתי מתאים לי כמו כפפה ליד, בחיים לא חשבתי שברונזר יתאים לי בצורה כה מושלמת(ובהירות העור - יודעות כמה זה קשה למצוא ברונזר שגם יחמיא וגם לא יראה כמו כתם מגעיל). וזה קרה כאן, ולמרות שהיו קצת ביקורות שהוא מתפורר/לא הכי בעל פיגמנט - חבריה, אני נפלתי על מוצר סופר פיגמנטי ורווי. סופר נוח לעבודה ונעים והרמוני. אז אולי זה פגם בייצור שהיה ספציפית לאותן בנות, ואולי זה עיניין של מזל(שהיה לי, למזלי הרב). אז, אני מאוהבת במוצר הזה. הוא מטשטש לי נהדר ומתמגז לי נהדר, העמידות שלו יחסית טובה. מה צריך יותר? ולגבי הסומק - פעם ראשונה שאני באמת נהנת להשתמש בסומק, לפני כן לא הייתי שמה מכיוון שיש לי לחיים ורודות בטבעי והוספת סומק מעל - לא הכי מחמיאה. אבל מאז שאני משתמשת בביוטי בלנדר ועושה הצללות רטובות - משום מה אחרי הברונזר אני משתמשת בסומק בטבעיות וזה ממש משתלב לי יפה על העור. מוצר מושלם מבחינתי,
אבל, תמיד תזכרו שזה אינדיבידואלי, אני אהבתי - אחרת לא, אבל בגלל המחיר הכה זול - זה כן שווה את הנסיון לטעמי.
מבחינת פולאאוט - למוצר יש מעט פולאאוט, אבל זה רק אם מתנהגים מעט באגרסיביות כשלוקחים חומר, כשאני לוקחת בעדינות - זה לא קורה. אז כן, צריך לנהוג בו בעדינות מעט אבל בהתחשב לביצועים שלו - אני ממש לא חושבת שזו מגבלה.

המוצר בא בעוד 2 גוונים - ANTIGUA ו-TURKSִ&CAICOS ככה שכל אחת תוכל למצוא הגוונים שיותר יחמיאו לגוון עורה, לטעמי - הגוון שלקחתי מאוד יחמיא לבהירות העור(כמעט על כל הסקאלה). ממש גוויות(כמוני), ועד טיפונת יותר יציבות בבהירות. בנוסף, שמתי לב שיש בדיוק אותו דואו - אבל בקרם, כלומר אותו מוצר בדיוק אבל במרקם קרם, אז מי שחובבת מרקמי קרם - תוכל לנסות גם אותו, לא ידוע לי עליו כלום כי לא ניסיתי אבל זה בהחלט מסקרן אותי לנסות.

לסיכום:
מוצר מנצח מבחינתי, הוסיף לי המון לשגרת האיפור ומבחינתי - זה הברונזר המושלם עבורי, עד כה הקיט קונטור של סליק כיכב ברשימה הפותחת. אך לצערי - הדואו הזה לוקח אותו בגדול.

מחיר מול תמורה
3.99$ ונותן תמורה מלאה ואפילו מעבר J
איפה ניתן להשיג
הוא נרכש ביחד עם הקונסילר בביוטי ג'וינט, ממליצה גם לרכוש שם, לינק לרכישה: לינק לרכישת הסומק&ברונזר
ציון סופי
100 ורק כי הוא הפך לאחת האהבות הגדולות שלי לאחרונה בתחום האיפור J


 סווטצ'ים, כי אפשר לסיים בלי. מימין: גווני הקונסילר, משמאל - הברונזר&סומק דואו, 

אם הצללות זה משהו שמעניין אתכן/אתן רוצות לדעת איך לעשות את זה - אני אשאיר לכן מספר לינקים להדרכות שאני ממש אהבתי ובעצמי למדתי מהם לא מעט:


סליחה מראש על המראה הלא מלבב, ככה אני בלי איפור.
והתרומה האישית שלי - הסימון בגוון הכהה זה איפה שנעשה הצללות, הסימון בגוון הבהיר יותר - זה איפה שנעשה הארות.
הצללות נועדו לתת צל ובכך להנמיך אזורים מסויימים, ובכך כמו בעצמות הלחיים - מי שיש לה לחיים עגולות תרצה להדגיש דרך הצללה את עצמות הלחיים, ובכך נותנת אשליה - של עצמות לחיים יותר גבוהות/שקועות וזה מעט משלה פנים רזות יותר. הארות נועדו במטרה להרים אזורים מסויימים בפנים ובשילוב הצללות והארות אנחנו מפסלות מחדש מעט את הפנים ויוצרות אשליה של פנים יותר סימטריות ומעוצבות יותר J
אז מה למדנו? הצללות נעשות מתחת לעצמות הלחי, בצידי האף ממש לקראת הגשר, מתחת לאף ממש בנקודת הסיום ובמצח קרוב לקו השיער, 
הארות נעשות מעל עצמות הלחיים, אפילו ניתן להכנס מתחת לעיניים איפה ששמים בדר"כ קונסילר. בגשר האף - ממש בגשר עצמו, בין הגבות - קצת מעל, ובסנטר - זהו זה, אלה המקומות שעושים בהם בדר"כ הצללות והארות, כמובן שעושים גם בקו הלסת אבל אני לא הכי חובבת את זה ולא תמיד עושה אז דילגתי.

התמונות נלקחו מהרשת
וחשבתי שיהיה נחמד לסיים(סופית, הפעם) עם המברשות שאני הכי אוהבת לטשטש איתן הצללות רטובות/להניח איתן ברונזר, המברשות סטיפלינגשל ריל טכניקס ומספר 12 של ביוטיקר הכי נוחות וטובות לי לטשטוש הצללות רטובות ומברשת הסומק של ריל טכניקס אני אוהבת להניח איתה ברונזר וסומק.

אלף מותר נטול אכזריות וטבעוני!

זהו זה, הפוסט הגיע לסיומו,
אני יותר מאשמח לשמוע האם אתן חובבות הצללות?
מהו המוצר הצללות המנצח שלכן?
האם התנסיתן באחד מהמוצרים? אשמח לשמוע מה חשבתן עליו!
נתראה ממש בקרוב J

תגובות

  1. פוסט מקיף , מפורט ונהדר!!! אני גם קניתי את הדואו סומק ברונזר והוא הגיע אליי לפני כמה ימים, איזה כיף לדעת שהוא מומלץ

    השבמחק
    תשובות
    1. וואיי! אם הזמנת אותו וקיבלת כבר - קודם כל מזל טוב :) שנית כל - נראה לי שאם תדעי להניח מימנו נכון - את כ"כ הולכת להנות מימנו ;)

      מחק
  2. מתה על המוצרים של אלף. לדעתי הרבה מהם לא מוערכים כראוי - שמחה לראות שאת אוהבת אותם :) אהבתי את ההדרכה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני די מחבבת אותם, ואחרי המוצרים הללו בהחלט שיש לי תאבון לנסות עוד. את צודקת שהם לא מוערכים מספיק. אפילו יש צרי מחשבה שחושבים שאלף זה זוועה.
      ההפסד כולו שלהם ;) ותודה! :)

      מחק
  3. אפשר הערה לא קשורה לפוסט הספציפי הזה?
    ראיתי שאת מפרסמת באינסטגרם שלך אוכל\עוגות טבעוניים שאת מכינה. אפשר מתכונים?

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל - בוודאי שאפשר! אני בכלל מופתעת שמישהו שם לב למאכלים באינסטגרם שאני מעלה - אז תודה :)
      לגבי מתכונים - אני אשמח לפרט אך אצטרך לדעת אם לפרט על כל מה שעלה או שיש דברים ספציפים שאת/ה רוצה? ואם כבר, הייתי שמחה לפרט בצורה מסודרת כי לא נראה לי שבתגובה כאן זה ילך(אפשר בהודעה בפייסבוק/במייל או כל דבר בסגנון, תרגיש/י בנוח לפנות אליי :))

      מחק
    2. הכוונה שלי הייתה שהייתי שמחה לראות בבלוג גם פוסטים עם מתכונים. התמונות שהעלית עושות חשק וזה טבעוני אז בכלל... מקווה שזה לא חצוף מדי מצידי,תודה על המענה המהיר.
      זהר.

      מחק
    3. זה ממש לא חצוף! בזכות התגובה הזו שלך זה נתן לי המון מוטיבציה בנושא כי חשבתי לעלות תכנים כאלה בבלוג אך חששתי שאולי אנשים לא יתעניינו. עכשיו אני מבינה שזה כן מעניין ואתחיל בקרוב לשבת ולכתוב בנושא וכמובן שהמתכונים יהיו חלק בלתי נפרד. תודה לך רבה :)

      מחק
  4. איזו עבודה מצוינת! את נראית מדהים! :-)

    השבמחק
  5. אחלה פוסט אל! אהבתי מאד! גם אני אחכה שהערכה הזו תגיע לאייהרב (כאילו שחסרים לי מוצרים להצללות רטובות חחח)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) ולגבי ההצללות - ברגע שמתמכרים לזה - אי אפשר לחזור אחורה ;)

      מחק

הוסף רשומת תגובה