אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥♥ Be beautiful with vegan makeup ♥♥

מאז שנכנסתי לפן הטבעוני בקוסמטיקה, אני מאוד מסוקרנת ומתעניינת בקוסמטיקה שהולכת יותר לקטע הטבעי והפחות מזיק לעורנו. זה התחיל מהנסיון הדי ראשוני עם מוצרי פארן שנסקרו בפוסט להיות יפה עם איפור מינרלי שנורא אהבתי וגיליתי איכות ממש גבוהה עד להיום - שאני מתנסה שוב במוצרי איפור מינרלי ושוב - מגלה - איכות ללא פשרות, אני דואגת לבחור היטב את מוצרי האיפור שלי ואף להקפיד לבדוק רכיבים, אני יכולה להגיד שהלב מאוד מושך לשם. לא רחוק היום שרוב מוצרי האיפור שלי יתבססו על מוצרים מינרלים(ובאמת מינרלים, ולא כל החיקויים שמנסים לעשות בשוק הזה) ומסיבה מאוד פשוטה - זה בריא לעור שלנו יותר מאיפור רגיל, זה מגוון בהרבה יותר מאיפור רגיל וטווח הגוונים והשפע שאיפור מינרלי מציע - עולה בהרבה על איפור רגיל, לטעמי כמובן ;)




היום אני אעסוק במוצרי איפור של המותג הישראלי מינרלז שהוא בעיניי די חוויה מתקנת - די לחיוב, בכל הקשור לאיפור מינרלי, ביום שני כשהגעתי הביתה מסידורים וכמה הליכים רפואים אז הייתי קצת בדאון ופתאום פעמון הדלת צלצל וחיכתה לי ההפתעה הנהדרת הזו ממינרלז - המוצרים שנשלחו לסקירה, זה ממש כמו ממתקים קטנים מתוקים וסופר פיגמנטים ונהדרים. 

מספר מילים תחילה על המותג - למי שלא מכירה:
מינרלז הינו מותג איפור מינרלי כחול לבן, משמע, שהוא מיוצר בארץ באופן קטן יותר ממותגים מסחריים. ובכך, מוקדשת יותר מחשבה לכל מוצר ומוצר שמיוצר על ידי מינרלז וזה מאוד מורגש באריזות ובאיכות החומר, מינרלז טוענים לכך שמוצרי האיפור אף על היותם מינרלים וטבעוניים(כן כן רבותיי, כל מוצרי האיפור של מינרלז טבעוניים) יכולים להיטיב עם העור ולגרום לכך שהעור יפיק את האיכויות שלו בזמן השימוש במוצרים, מוצרי מינרלז מכילים תרכובות איכותיות, 100% טבעיות המטפחות את העור במשך היום כשהאיפור על עורנו.מוצרי מינרלז אינם חוסמים את הנקבוביות ומותאמים   לתקופות שונות בחיינו, 
                                              "איפור וטיפוח במוצר אחד" זה המוטו של המותג,
________________________________________________________________

Blush - Killer queen ♥ Foundation - Santa fe ♥ Powder concealer - Halo
V♥ מייק אפ מינרלי כיסוי מלא בגוון Santa fe ♥
נתחיל עם מוצר הבסיס וראשון לכל הוא המייק אפ - המייק אפ של מינרלז בא בצורת אבקה שגרוסה מאוד דק והסוג שבחרתי הוא כיסוי מלא, בחרתי בכיסוי מלא כי אני אוהבת בדר"כ כיסוי יחסית מלא. דעתי היא שהמייק אפ הזה מצויין, הוא מכסה לי בצורה טובה את האדמומיות והפגמים הקלים ובעיקר "מטשטש ומעצים" את היופי הטבעי, הוא לא מעלים פגמים אלא מטשטש אותם בצורה מאוד יפה ובכך גורם לעור להוציא מעצמו את המיטב בלי לקבל מראה מסכתי וכבד אלא מראה בריא, חי וקורן. כשאני משתמשת במייק אפ הזה אני מבחינה שהעור חי ונושם, אני לא מרגישה בכלל את המייק אפ עליי שזה משהו שאני כן מרגישה במייק אפים/BB אחרים שיש ברשותי, הוא מצד אחד נורא קליל ומצד שני מספק את הצרכים שלי. פשוט מושלם J פעם ראשונה שאני ממש נהנת לשים מייק אפ, אני נראית נהדר ומרגישה נהדר, בלי להתפשר על איכות הכיסוי וגם העמידות.  הוא משתלב עם העור בטבעיות ובכך בלתי מורגש לעין אך מוציא מעורנו את מיטבו.
מבחינתי יש כאן אהבה ♥

כיסוי - בינוני+ וניתן לבנות למלא
גימור - טבעי
עמידות - שרד עליי נהדר 10 שעות שכללו הליכה בשמש ומדידת בגדים(שבמהלכן הזעתי, כרגיל)
גוונים - המייק אפ מגיע ב-9 גוונים שונים מהבהיר ביותר לכהה ובנוסף לכך - יש 4 סוגי מייק אפ: כיסוי מאט, כיסוי מלא, כיסוי קליל וכיסוי מאיר.
ממליצה בחום לכל אשה שמחפשת כמוני - את הגימור הטבעי והחי, בלי נקבוביות סתומות ובלי כימיקלים, להרגיש ממש טבעית אך עדיין עם כיסוי - זה יכול מאוד להתאים לכן,
להזכירכן - העור שלי רגיל יבש, ועדיין המייק אפ לא הדגיש אפילו מעט יובש או גרם להתקלפויות(כמו שלפעמים קורה לי). + התאמת הגוון כאן הייתה מושלמת, ביקשתי משרית - בעלת המותג שתשלח לי את הגוון הכי בהיר והכי בהיר התאים לי בצורה מושלמת.

לגבי אופן השימוש:
אני פותחת את המכסה שסוגר את החורים וסוגרת את המכסה הגדול והופכת אותו וטופחת עם האצבעות בעדינות מעט, פותחת את המכסה בדיוק במצב הנוכחי - שהמכסה כלפי מטה - והופ, יש לי שם את החומר שבו אשתמש J
במידה ורוצים כיסוי יותר מלא - אני ממליצה להרטיב מעט במים את המברשת שמניחים איתה ואז לקחת מהחומר וככה החומר נרטב מעט והופך ממש כמו מייק אפ נוזלי וככה הכיסוי יותר גבוה. ככה אני גם אוהבת.


V♥ פודרת קונסילר בגוון Halo ♥
פודרה שמיועדת לאזור מתחת לעיניים - איפה שאנחנו מניחות קונסילר, להנחה מעל קונסילר/במקום במקרים שלא דרוש כיסוי של ממש. הפודרה כמו המייק אפ - גרוסה דק ומאוד עדינה במרקם שלה, היא מיועדת להאיר את האזור ולגרום לו להראות בריא וחיוני, גוונה הורדרד הוא מה שמקנה הארה יפה לאזור מתחת לעיניים. היא מאוד עדינה ומשתלבת לי יפה עם גוון עורי ובאמת שמתי לב שיש ההארה מאוד טבעית אך מאוד מחמיאה עם המוצר הזה. השימוש איתה בדיוק כמו עם המייק אפ - נהפוך את האריזה כך שהמכסה יהיה למטה ונטפח בעדינות עם האצבעות והנה - יש לנו חומר במכסה שבו נשתמש.
אני יכולה להגיד שהפודרה הזו גורמת לי כמעט לגמרי לא להשתמש בקונסילר, אני לא סובלת מכהויות רציניות והמעט שיש לי המייק אפ מכסה ומעליו אני שמה מעט מהפודרה וזה מספק לי כיסוי נפלא ונורא חי ובריא,
במידה ותרצו לדעת אם הגוון יתאים לגוון עורכן - ממליצה בחום להתייעץ עם בעלת המותג שרית המקסימה שתשמח לכוון אתכן אם המוצר יתאים לכן. זאת, תוכלו לעשות בשליחת הודעה בדף הפייסבוק או דרך צור קשר באתר

כיסוי - בעיקר מאיר את האזור ופחות "מכסה" אבל הכיסוי נע בין נמוך לנמוך+
גימור - טבעי
עמידות - כמו המייק אפ, שמתי לב ששרד עליי בדיוק אותן שעות - 10 שעות פלוס מינוס.
גוונים - הפודרה הספציפית הזו באה בגוון אחד אבל בסדרת הפודרות של מינרלז יש גם פודרות בגווני ירוק(טשטוש אדמומיות) ועוד.

  V♥ סומק מינרלי בגוון Killer queen ♥
סומק מינרלי(שוב, הרי הכל כאן מינרלי :P) בגוון שממש טוען להיות דיופ לאורגזם של נארס....אוקיי, אורגזם של נארס אין לי להשוות(הם מנסים על בע"ח וגם לא טבעוניים) אבל בואו נדבר על הגוון עצמו - הורס! מזה הדבר הזה? זה אמיתי? אני חייבת להודות - אני תמיד חשבתי שרק גוונים ורודים בסמקים יתאימו לי, ופתאום כשהלכתי לבחור מוצרים מהאתר של מינרלז אז ראיתי כל מיני גוונים והגוון הזה נורא קרץ לי...אמרתי שאני חייבת לתת צ'אנס. לא טעיתי, הגוון הזה מקפיץ לי את החיים בפנים ואני נראית איתו סופר קורנת וחיה(לרוב אני נראית מתה) והוא ממש יפה ומחמיא על העור. יש לו ברק ונצנוץ מאוד עדינים שממש לא עושים לנו סלט אלא מחמיאים ונותנים נקודת אור מאוד יפה ומחמיאה. לטעמי, הוא יכול להתאים גם לבהירות מאוד אך גם לגווני עור יותר כהים - הוא נורא ורסטילי.

גוונים - הסומק מגיע ב-11 גוונים שונים שיכולים להתאים לגווני עור שונים.
גימור - חי וקורן
עמידות - שרד עליי 6 שעות פלוס מינוס ללא פריימר פנים כך שיש סיכוי שעם פריימר העמידות יכולה להשתפר יותר. אך באופן אישי, אני לא נוטה להסתובב מחוץ לבית מעבר לשעות הללו. ובכך עבורי זה מספק.

חייבת להזהיר - הסומק סופר פיגמנטי! צריך לקחת ממש מעט חומר ולהניח ולטשטש היטב בכדי לקבל מראה הרמוני ויפה.

ולסיכום - סומק נהדר, ריענן לי מאוד את אוסף האיפור ופתח אותי לגוונים הללו שבכלל לא שקלתי ואפילו נרתעתי מהם לפני.

סווטצ'ים של מוצרי הפנים



Powder eyeshadow:V
Crazy ♥ Celebration ♥ I love Rock' n' roll ♥ Life on mars ♥ Feel this moment
צלליות מינרליות, באות שוב - באבקה גרוסה דק היטב, חיפשתי המון סקירות על המוצרים וסווטצ'ים לפני שבחרתי ובצלליות חיפשתי 2 גווני בסיס כלשהם והשאר הלכתי לכיוון הדואוכומי(מקווה שזה נאמר ככה) גוונים שמשנים את הגוון שלהם במגע עם העפעף/מעל צלליות אחרות. האיכות מאוד גבוהה וטובה, לכל הצלליות, באופן אחיד.
אני התפלאתי נורא מאיכות הצללית מספר 207 שהיא אפורה מושחרת מאוד, אפורה יפייפיה, היא מאוד פיגמנטית ויצרתי איתה אייליינר יום יומי נהדר, היא הפייבוריטית שלי J
אחריה באה צללית מספר 166 שהיא ברונזה זהב מושלמת! היא באמת מדהימה, היא טובה בפני עצמה וטובה מעל צלליות אחרות. מאוד רב גוונית ועושה לי טוב בנשמה J

Crazy ♥ I love rock n'roll
הצלליות הבאות הן על בסיס "דואוכומי" משמע - משנות את הגוון שלהן בהנחה מעל גוונים אחרים/בסוגי תאורה שונים וכד'. למראית עין - הן נראות די תמימות, אבל הביצועים - זה סרט אחר לגמרי, אתן תוכלו להתרשם מהסווטצ'ים הרגילים - בלי כלום ומהסווטצ'ים שעשיתי להן מעל הצללית 207 וככה תבינו איך כל אחת משנה את הגוון שלה מעל בסיס שחור/כל בסיס יחסית כהה.
גם כאן - האיכות נהדרת, העמידות טובה(גם בלי פריימר, החזיקו לי 7 שעות בצורה די טובה ואז דהו) השימוש איתן די נוח והן מתמגזות נורא יפה. 
97 היא נראית לבנה בפיגמנט שלה אבל כשהיא יושבת מעל בסיס שחור כלשהו היא נותנת לו גוון אולטרה סגול משגע! משהו שקשה להסביר במילים, בגלל זה צילמתי שתראו.
215 היא גם על אותו בסיס של 97 - נראית תמימה למראה ובהירה יחסית, במגע עם העור/בסיס שחור כלשהו היא מוציאה גוון אולטרה תכלת מאוד מיוחד ובועט.
197 - Celebration - חגיגה! השם כ"כ הולם אותה כי זו צללית שבאמת עושה חגיגה, היא נראית יחסית אנמית באריזה אבל על העין היא מוסיפה ברק מיוחד ודואוכומיות מאוד מיוחדת ומחמיאה.

גוונים - הצלליות מגיעות ב-27 גוונים שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא את מבוקשה.
גימור - משתנה מצללית לצללית, מספר 207 היא מאט וכל השאר מעט מבריקות/מנצנצות בצורה מחמיאה.
עמידות - שרדו עליי יפה את ה-8 שעות פלוס מינוס ולפעמים יותר בלי פריימר, עם פריימר - העמידות השתפרה יותר.
רמת פיגמנט - מאוד גבוהה, כל הגוונים כאן נראים בצורה פיגמנטית למדי על העין.

לסיכום - צלליות סופר איכותיות ושוות! התאהבתי בהן אחת אחת והן הוסיפו לי כ"כ הרבה נפח לאוסף הצלליות שלי, משהו לא פחות חשוב - למרות שהן מינרליות ואבקתיות הן מטשטשות נהדר ולא "נעלמות"/מאבדות נפח בזמן טשטוש, לטעמי זה פרמטר מאוד חשוב.

Life on mars ♥ Feel this moment ♥ Celebration


תראו את הפיגמנט המשגע הזה! זה מטריף אותי, בייחוד הגוונים האחרונים מימין - שהם הגוונים האטומים,
*הצלליות הוסווטצ'ו עם מברשת רטובה וללא פריימר מתחת* שלושת האחרים הם אלה שטובים מעל בסיס בגוון כהה אחר ואז נותנים טוויסט מאוד מיוחד כפי שאני הולכת להציג לכן כרגע בתמונות הבאות:


אתן קולטות? זה מטורף! תראו איך בסיס שחור אחד ושלושה צלליות שנראות שקפקפות ותמימות למראה - מצליחות להעצים ברמות מטורפות את הבסיס השחור הזה, זה מדהים בעיניי, פירטתי את הגוון השחור בכל תמונה ואיזה גוון הונח מעליו - שתבינו ויהיה לכן יותר קל :) אז, אני סופר מרוצה, אנסה את הלוקים האלה ובטוח שאעלה פוסט לוקים וממליצה לכן לעקוב כי גם עבורי זה יהיה ניסוי מאוד מעניין.
אם תשימו לב, צללית מספר 97 נותנת גוון אולטרה סגלגל מאוד מיוחד ומתכתי שכזה,
צללית מספר 197 הולכת לכיוון הכחול המטאלי המשגע!
צללית מספר 215 קצת יותר סולידית ורגועה והולכת לכיוון החום המטאלי המתכתי מעט?


טיפים להנחת צלליות/מייק אפ מינרלי/אבקתי כמו שהוצג כאן בפוסט:
הטיפ האישי שלי הוא תמיד להרטיב את המברשת, זה עוזר המון, אני מרטיבה במעט מים דרך בקבוק שפריצר פלסטיקי שרכשתי בביוטיקר ומנגבת מעט את המברשת שלא יהיו עודפי מים ופשוט לוקחת חומר ו"טופחת" על העפעף ולא הולכת בתנועות הלוך חזור/טשטוש אלא ממש מטמיעה את החומר על העפעף ובסוף איפה שצריך לטשטש אז כמובן לטשטש. אותו דבר עם המייק אפ - לוקחת חומר שנאסף במכסה המייק אפ עם מברשת לחה ועוברת בתנועות סיבוביות וקרובות מעט לעור, ככה מתקבל כיסוי טוב ומלא.
טיפ אחרון - Less is more - תקף מאוד באיפור מינרלי, הפיגמנט מאוד גבוה ואני ממליצה לעבוד לאט לאט מאשר לקחת הרבה חומר ולהתחיל להתעסק איך לטשטש אותו. תעבדו לאט לאט, כל פעם קצת חומר - בסוף תקבלו מראה נהדר ולא ליצני ;)
מימין המברשות אקספרט של ריל טכניקס ו-13B של ביוטיקר
ומשמאל בקבוקון שפריצר מביוטיקר שאיתו אני מרטיבה מברשות לשימוש איפור מינרלי


אני אוהבת להשתמ במברשת מספר 13B של ביוטיקר כי היא עגולה ופלאפית במדי ומצליחה לפזר לי את החומר בצורה מאוד טובה ואחידה. אקספרט, בגלל שלפעמים אני זקוקה לכיסוי טיפה יותר מלא והדחיסות והצורה שלה מאוד נוחים לזה. לצלליות אני אוהבת להשתמש במברשות שטוחות רגילות להנחת צלליות, בטפיחות במטרה לקבל כיסוי מלא ואטום ככל אפשר.

מחירים, איפה ניתן להשיג וציונים:
*את כל מוצרי מינרלז ניתן לרכוש רק דרך אתר המותג בלבד.
*מייק אפ מינרלי מחירו עומד על כ-85 ש"ח והוא מגיע בגודל 20 מ"ל(8 גרם נטו)
 משלוח מאתר מינרלז עולה 15 שקלים.
כמובן שהוא מקבל אצלי ציון 100 עגול וגאה, תודה לך שנכנסת לחיי וחוללת שינוי כ"כ גדול ולחיוב J

*פודרת קונסילר מאירה מחירה עומד על כ-70 ש"ח
לינק לפודרת קונסילר באתר: לינק לרכישת הפודרה באתר מינרלז ציון 100 עגול שוב - מוצר נפלא שעשה הרבה טוב לשגרת האיפור שלי J

*סומק מינרלי מחירו עומד על כ-70 ש"ח והוא מגיע בגודל 20 מ"ל(8 גרם נטו)
לינק לסומק באתר: לינק לרכישת הסומק באתר מינרלז  לינק לשאר גווני הסומק באתר מינרלז הסומק מקבל אצלי 100 עגול ומושלם כי שוב - יצאתי מאוד מרוצה מימנו בדיוק כמו עם שאר המוצרים J

*צלליות מינרליות מחירן עומד על כ-60 ש"ח ומגיעות בגודל של 5 מ"ל לינק לכל צללית לפי הסדר בבלוג:
הציון גם כאן לא משתנה - 100 לכולן, הן סופר איכותיות ולא מצאתי בהן שום חיסרון(בכל היקר לי).
*לטעמי המחירים מאוד הוגנים, בייחוד בהשוואה למותגים טבעוניים מינרלים בעולם שגם יותר יקרים וגם לא תמיד נגישים. אני יודעת בוודאות שמצאתי לי מקום חדש לחפש בו איפור מינרלי טבעוני ואין ספק שארכוש בעתיד בעצמי ואתנסה בעוד גוונים ומוצרים.
לינקים רלוונטים:
וזהו, הפוסט מסתיים כאן ואני לא הולכת להשאיר אתכן בלי
תמונות של 2 לוקים לפחות שהצלחתי להוציא עם המוצרים(כל הלוקים נעשו עם המוצרים בלבד)

קלוז אפ לאיפור עיניים ;)
ללוק הזה השתמשתי בעיניים בצללית מספר 166 הזהובה ברונזה ובתיחום התחתון בשליש החיצוני בצללית 207 ובשאר בצללית 166. בפנים התאפרתי עם המייק אפ המינרלי שהוצג כאן+בפודרת קונסילר מתחת לעיניים+בסומק.


כאן בחרתי בלוק הכי בסיסי - צללית בסיס ואייליינר, הנחתי צללית בסיס בהירה מפלטת נטורל של סליק ואת האייליינר יצרתי עם הצללית המדהימה מספר 207 שהופיעה כאן בפוסט וכמובן - אפשר להעמיס יותר חומר והצבע יהיה יותר דומיננטי, אני פשוט רציתי משהו יותר נגיש ליום יום. וכמובן - המייק אפ המינרלי+הסומק מונחים עליי באיפור הזה.

*המותג מינרלז לא מנוסה על בע"ח וטבעוני

ומקווה שאהבתן ונהנתן ולא פחות חשוב - שתפו אותי בתגובות!
אני אשמח לשמוע מה חשבתן על הפוסט ובכלל - מה אתן חושבות על איפור מינרלי J


תגובות

  1. מתה על מינרלז, הצללית הברונזה באמת מושלמת :D

    השבמחק
  2. פוסט משובח פשוט! מעניין אותי אם אפשר לדחוס את הצלליות לפאן כי אני שונאת את אבקות. את יפייפיה!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט ניתן לדחוס! בלינק סקירות אחרות ברשת על מינרלז ששמתי תחפשי שם תראי תמונה עם הצלליות דחוסות לפלטה - כנסי ללינק שם ונראה לי שיש שם הסבר איך לדחוס. ותודה :)

      מחק
  3. וואו פוסט מושקע ומשגעע!!! הצלליות מעלפותתת;) וכהרגלך את יפייפיה ! :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה