אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Things I love & inspire me

תקופה ארוכה שאני חושבת על הפוסט הזה, דברים שאני עוקבת אחריהם ביום יום ונותנים לי השראה בכל מיני תחומים. החל מאוכל ועד לאיפור ...:P כי החיים שלי מאוד מורכבים, בתור אדם מאוד מורכב ומגוון יש לא מעט דברים באינטרנט שמלווים אותי ובעיקר מצליחים לעורר בי לא מעט השראה ולהתלוות אליי ביום יום. החלטתי שיהיה ממש מרענן ובעיקר מעניין לחשוף בפניכן את העמודים בפייסבוק, בלוגים וחשבונות אינסטגרם שממש מלווים אותי ואני אוהבת אותם ולא פחות - חלקם ממש מביאים לי השראה באותו תחום ספציפי ואני לא מסוגלת לראות את חיי בלעדיהם ☺ ומי יודע, אולי חלק מהם ימצאו חן בעינייכן ותתחילו לעקוב גם אתן אחריהם ;)

לפני שנמשיך לעיקר יש לי ווידוי: כשהורדתי תזונה חלבית לגמרי לפני כשנתיים, פתחתי בדפדפן שלי תיקייה בשם "מתכונים טבעוניים ומוצרי מזון" ולשם שייכתי את כל העמודים/אתרים/בלוגים/וואטבר בכל הקשור לאוכל טבעוני, ככה שתמיד יש לי בשלוף מהתיקייה הזו כל מה שאני צריכה לגבי אוכל טבעוני ☺ ואם אתן/אתם אספני מתכונים כפייתים כמוני - ממליצה לכם גם לעשות ככה ;)

זה יתחלק למספר נושאים, כל נושא יקבל את העמודים/בלוגים/חשבונות אינסטגרם שאני עוקבת ואוהבת באותו תחום. אז בלי לחפור יותר מדי - נתחיל!

א~ו~כ~ל


התמונה נלקחה מהדף פייסבוק של טבעוני לכל כיס


אחד העמודי פייסבוק שממוקמים מבחינתי במקום הראשון הוא טבעוני לכל כיס, זה עמוד שמתרכז באוכל טבעוני כ"כ מגוון ועשיר שכל פעם שהוא קופץ לי בפיד - אני משתתקת(לטובה), הוא במעקב אצלי עוד לפני שנכנסתי לטבעונות, עוד בהתחלה.
אני משתגעת מההשקעה של הבחורה שמנהלת את הדף הכה חשוב הזה כי רואים שהיא באמת משקיעה בו, היא באמת מעוניינת להביא את הצד היפה והמעשיר באוכל הטבעוני. המגוון שם בלתי ניתן למספור ובלתי ניתן לתיאור. ההשקעה בתמונות ואספקת המתכונים הופכים את הדף הזה למקום הכי חם ברשת בתחום האוכל הטבעוני מבחינתי, מה גם שזה דף שמדבר בגובה העיניים. בלי להתנשא ובלי להנחית לנו דברים מסובכים מדי - כמעט כל אחד יכול להכין את הדברים שם, אבל עדיין יש את הטאץ' הזה של שדרוגים ותוספות שיכולים להפוך כל מנה מסתם בסיסית ופשוטה למשהו קצת יותר מתוחכם ומעניין.
אני ממש מכורה לעמוד הזה ובעצם בכל פעם שאני רוצה להכין משהו - זה המקום הראשון שאני פוקדת בכדי לקבל השראה/לקחת מאחד המתכונים שם וליישם בעצמי וזה היופי שבדבר - עמוד שגורם לנו כל הזמן לרצות עוד ועוד, להנות מהשפע האין סופי שהאוכל הטבעוני מציע לנו. היא מפתיעה אותי בכל פעם מחדש וגורמת לליבי לרטוט ולא לדעת שובע לעולם. 
נשים בצד שכל פעם שאני רואה את הגלידות המדהימות שהיא מעלה ליבי מחסיר פעימה ולו מהסיבה הפשוטה - בעיר שלי אין נגישות של גלידות טבעוניות, המעט שיש בסופרים לא כזה משהו וזה כל פעם מעציב אותי ואז אני מתנחמת בזה שאני יכולה להכין לי קינוח מדהים בבית ולפצות על החיסרון הזה ☺
לסיכום:
עמוד מומלץ בחום לכל חובבי האוכל, כי אוכל טבעוני - זה ממש לא רק לטבעוניים ;) אבל גם הטבעוניים שבנינו ימצאו אותו סופר יעיל ומדהים עבורם(אם כבר לא הכרתם את העמוד הזה) ☺
לחצו כאן למעבר לדף הפייסבוק "טבעוני לכל כיס"

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

במעבר חד נעבור לאתרים - האתר הטבעוני תאבון בריא הוא אתר מקסים וסופר מעשיר, אתר מאוד מוכר בתחום האוכל הטבעוני, כמו העמוד טבעוני לכל כיס - נתקלתי בו ממש מזמן. בטח שנה פלוס. אני אוהבת את זה שהאתר מאוד נגיש ונוח לחיפוש מתכונים ושהוא סופר עשיר במתכונים, ממתכונים סופר קלים ועד ליותר מתוחכמים ומיוחדים, אני אוהבת שאנשים מדברים אליי בגובה העיניים וגם כאן זה קורה. אני אוהבת את הפשטות מצד אחד ואת האטרקטיביות והנגישות מצד שני, אני אוהבת שהבלוג מפוצץ במלא סוגים ומגוון של מתכונים ככה שתמיד יש לי סיכוי למצוא אצלו מענה.
ואני אוהבת את זה שיש אנשים שמספיק מחוברים לעולם הזה ומאושרים בו עד כדי שהם משקיעים באתר והעלאת תכנים בו ☺
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

הבלוג הנפלא, הייחודי והפופולארי לא על החסה לבדה שאיך אפשר שלא לעקוב אחריו ולאהוב אותו? אי אפשר, גם כאן - נגישות וגובה העיניים, המתכונים והתמונות המלבבות והמקסימות עושות את העבודה וממש כייף לשוטט בבלוג ולחפש מתכון באופן אקראי ולהנות ממשהו שלא תתכננו מראש, לפחות ככה אני אוהבת ☺ גם יש משהו מאוד מעניין ויעיל לטעמי וזו חוברת מתכונים לשבועות(חג שלא מעט אנשים מסתבכים בו לפעמים) שמכילה מתכונים טבעוניים לשבועות ועלותה רק 40 שקלים וניתן לרכוש באתר או להגיע לחולון ולקחת את החוברת משם(כמובן בתשלום, אך יש אנשים שנוח להם שישלחו להם בדואר ויש כאלה שיותר נוח להם להגיע ולקחת בלייב).
לחצו כאן למעבר לבלוג "לא על החסה לבדה"

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

הבלוג בשם דפי תמר התגלה לי דרך המלצה שביקשתי לאוזני המן ונכנסתי לשם וגיליתי עוד בלוג טבעוני מקסים ומעשיר, כאן הסגנון יותר ביתי ובסיסי אבל עדיין שפע המתכונים שמרגישים שזה בא מהלב ומהמטבח הפשוט שיש כמעט לכולנו - כבש אותי, והבלוג הזה נכנס אצלי לווישליסט בתקווה גדולה להתחיל לדלות ולהתנסות במתכונים מימנו ☺
לחצו כאן למעבר לבלוג "דפי תמר"

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

את הבלוג מתכונים טבעוניים לחיים שמחים ובריאים הכרתי איך שהפסקתי לצרוך מוצרי חלב, בערך בנתיב הזמן הזה. נראה שבאמת הגעתי אליו משיטוטים ברשת בחיפוש אחר מתכונים טבעוניים ומצאתי שהוא שוב - מדבר בגובה העיניים, מזרים לי מידע בצורה פשוטה וקלה להבנה. לא דברים מסובכים. דברים שגם אנשים שלא מדהימים במטבח - יצליחו ליישם, עממיות - זה שם המשחק מבחינתי ;) ואני אוהבת את זה, אז אם אתם חובבים מאכלי בית ביניהם מסורתיים ועד לדברים די בסיסים וקלים - זה המקום בשבילכם, כמו בערך שאר ההמלצות כאן :P
לחצו כאן למעבר לבלוג "מתכונים טבעוניים לחיים שמחים ובריאים"


♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦


עכשיו אני רוצה להקדיש מקום כבוד מאוד גדול מבחינתי לאשה מדהימה שהכרתי ממש בתחילת דרכי, איך שהתחלתי לגשש אחרי הוצאת מוצרי חלב לחלוטין מהתפריט שלי - עינת שגיא שהיא מדריכה לתזונה טבעית והרזיה בריאה דרך התאמת תפריט אישי המתאים לצרכינו ולאורח חיינו ובעזרת שינויים קטנים אך משמעותיים בהגרלי האכילה שלנו.

אז נכון, קודם הכרתי אותה בתור מדריכה בתחום ואשת מקצוע אבל בנוסף להיותה מדריכה לתזונה בריאה וטבעונית היא מאפשרת באתר שלה להרשם(לגמרי בחינם) ולקבל את סדרת 7 השיעורים שלה שבהם היא מסבירה בצורה הכי נעימה וקליטה ובדרך המיוחדת שלה איך לשלב בתזונה היומית שלנו דברים בריאים ונכונים, מה השילובים הנכונים למה ואיך, ובעצם נותנת את הפוש הראשוני שרובנו זקוקים לו. לאכול בריא ונכון, כשאנחנו אוכלים בריא ונכון הגוף נכנס לאיזון. ונכון, לוקח לזה לפעמים זמן וזה ממש לא הוקוס פוקס. אבל זה בהחלט קורה. כל אחד והקצב שלו, והמערכת שלו.

אני כמובן נרשמתי, קיבלתי את כל השיעורים ולגמתי מהם בשקיקה. לצערי איפשהו עם הנטייה שלי להזניח דברים זה קצת נזנח אבל המידע שקיבלתי מימנה לא נשכח מימני. ובעיקר, זה נתן לי את הפוש הרציני לראות שיש שפע כ"כ מדהים בתזונה הטבעונית שאין לי שום קייס להגיד עצלנות ודי, אז קמתי ובישלתי. הכנתי וניסיתי. התנסתי ☺ לולא הפוש שקיבלתי מימנה כנראה שהיה לוקח לי יותר זמן, וכנראה שהייתי יותר מתקשה.
היא בחורה מקסימה, למרות שלא פגשתי אותה בלייב מעולם הספיקו לי הסרטונים והפעילות המבורכת שלה ברשת בשביל להבין שעומדת מאחורי כל ההצלחה הזו אשה שהייתה במקום שלנו, באתר תוכלו לקרוא את הסיפור האישי והנוגע ללב שלה בלחיצה כאן תועברו לזה ולהתרשם שוואלה - היא אחת מאיתנו, היא הייתה במצב שכמעט רוב בני האדם יכולים להיות בו וחלק גדול אף נמצאים בו. היא באה מהמקום האישי, היא לא באה להתנשא מעלינו - היא באה לעזור ולהראות שגם במצבים לא נעימים ולא הכי מלבבים - אפשר לקום ולהתחיל דרך חדשה, דרך בריאה ונכונה יותר. וזה כ"כ נותן חיזוק והשראה, כ"כ מחזק ותומך. אני באמת מעריכה ומוקירה אותה. כי בזכותה הבנתי שאם אני אתאמץ וארצה מספיק - אוכל להשיל את הקילוגרמים הרצויים, שאם רק אשאף מספיק ואעשה את המאמץ המירבי שלי - אוכל להגיע לאן שרק ארצה. וזה ענק מבחינתי. לתת השראה לאחרים כשאתה בעצמך נגעת במקומות האלה, אני שונאת שאנשים שנראים מדהים ומחוטבים באים ואומרים לנו "אתה יכול! אתה מסוגל!" ועוד בלה בלה כאלה, לא. אני רוצה שאנשים שהיו במקום שלי, שאנשים שהיו במצב הזה של השמנת יתר והדברים המתלווים לכך ויצאו מזה בצורה מוצלחת ונכונה - שהם יתנו לי את הפוש, בדיוק כמו שעינת עושה. ולטעמי זה חלק עיקרי בכך שהיא מצליחה כ"כ בתחום וגורמת להרבה אנשים להרגיש בטוב עם עצמם וששום דבר לא אבוד. צריך רק מספיק רצון וסובלנות. שאיפה. להגיע. לרצות.

*זו לא דיאטה, המטרה של עינת היא ההפך - לאזן לנו את התזונה, ובעקבות איזון התזונה תבוא הירידה במשקל. חסל דיאטות כשלונות או במקרה הטוב לרדת ואז לעלות כי דיאטות לא מאזנות אותנו, ומה שלא מאזן - לא יוריד לנו במשקל לאורך טווח ובצורה הנכונה.

כמובן שעינת עושה הדרכות וייעוץ אישי ומה שהכי מגניב - זה אונליין, למי שבקטע ;) אבל לא רק ☺
את כל המידע, בצורה הכי ברורה וקלה לחיפוש - תמצאו באתר שלה הכל נורא נגיש שם ובסרגל בראש הדף תמצאו את כל הדברים שאתם צריכים לדעת, במקרה ותרצו ☺
ומשהו אחרון חביב - יש לה בלוג אוכל נפלא! ממליצה בחום להכנס ולהתרשם מימנו: בלוג האוכל של עינת שגיא


♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

אחד הבלוגים הכי מדוברים ופופולארים בקהילה הטבעונית - הבלוג של נטלי הולדינג המקסימה! אוי, זה בלוג קסום ומיוחד, המתכונים שם כ"כ עשירים ומגרים שאתה חושב לעצמך "מה לעזאזל עשיתי כל השנים האלה?! למה לא הפכתי לטבעוני מזמן?!" ברצינות ☺ הכל שם מאוד יפה ומגרה, עשיר ושופע, היא מסוג הבלוגריות ששמות את הדגש שאפשר להיות טבעוני ועדיין לא להחסיר כלום. פשוט להנות מאה אחוז. כי מדוע שלא בעצם? ;)
ואני אוהבת את הבלוג שלה כמו שאר הבלוג שהמלצתי כאן כי שוב - הסיבות הידועות - מדבר בגובה העיניים, נותן תחושה ביתית חמה ותומכת, ובכללי - הכל נורא שופע ומגרה וזה מסוג הדברים שקשה לי לעמוד בהם לצערי מאז הטבעונות - האוכל שמגרה, האוכל הטבעוני מגרה אותי פי מליון מהאוכל שהייתי צורכת כשהייתי אוכלת כל. מודה באשמה.
לחצו כאן למעבר לבלוג של נטלי הולדינג


פ~נ~א~י

דף הפייסבוק Vegan Art  הוא מקסים ומיוחד, אני ממש אוהבת אותו כי הוא מוציא את האומנות מהטבעונות, אז אם אתם בקטע - ממליצה ללייקק ולהתחיל לעקוב ;)

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

כאן זה קצת בעייתי לי - הקבוצה People&cats היא ציבורית אבל בשביל להגיב בדיונים צריך להיות חברים בה, זו קבוצה נדירה מבחינתי כי זה כמו השם - אנשים וחתולים ☺ ואני לגמרי אשת החתול ומכורה לחתולים בקטע אחר. וכל כניסה לקבוצה הזו פשוט ממלאה אותי בכ"כ הרבה אנרגיה ומצברוח טוב אז אם אתם כמוני ובא לכם - אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה People And Cats ולהנות מהניסיכים והנסיכות הנדירים שיש שם ומכל השפע והאהבה שיש להם לתת לנו ☺ ואם לא בא לכם להצטרף לקבוצה, יש דף שממש מצליח לגרום לי לחשוב שהאנושות לא כזו אבודה - Real Men Love Cats שכמו שהשם אומר - גברים אמיתיים אוהבים חתולים ;) והאמת, יש בזה הרבה אמת. גבר שאוהב חתולים מבחינתי הוא...סוג של מושלם, אם נשים בצד פרמטרים אחרים שצריך לחשב. אבל עדיין, זה ...מיוחד לטעמי ☺ ובכלל, התמונות שם כאלה נדירות ומתוקות! אוי! אני נמסה בכל פעם מחדש ☺

אז זו הייתה אמורה להיות המלצה רק לדף אבל אז חשבתי ששווה להכניס את הקבוצה וכל אחד יבחר אחרי מה לעקוב, ואם אחרי שניהם - מה טוב!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

החשבון אינסטגרם של Luba Shraga הוא מבחינתי הכל, היא משתפת מאוכל ועד לאופנה, אין לה נושא מוגדר ויחיד וזה מה שמייחד אותה מבחינתי. היא אישיות מדהימה ומיוחדת וכ"כ מקרינה אור ואהבה שזה פשוט נדיר מבחינתי. היא מיוחדת ושונה, השוני שלה עושה לי שמח בלב, היא מכורה לאופנה ואסתטיקה וכל מה שקשור לזה אבל היא לוקחת את זה למקום "שלה", היא עושה עם זה מה שהיא אוהבת ורוצה. ולא מה שכולם רואים ועושים. היא בנאדם מבחינתי שהכי שווה לעקוב אחריו באינסטגרם כי היא בעיקר תפזר בו מלא אור,ואושר וחיים, וזה משהו שמומלץ שיהיה לכל אחד באינסטגרם ☺


א~י~פ~ו~ר ולייפסטייל

באיפור יש לא מעט חשבונות אינסטגרם שנותנים לי המון השראה וגם עושים לי טוב בלב - נתחיל עם kittywolf85 הלא היא Miriam Kalson שיש לה חשבון אינסטגרם די מעניין - הכל מהכל, אם בנושא הערוץ יוטיוב שלה ועד לדברים יותר יום יומיים כאלה ומהחיים היותר אישיים, היא מקסימה ואני נורא אוהבת את הכנות שלה והחוסר צנזור - זו מי שאני וככה זה, וכל הכבוד על כך ☺

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

המאפרת נטלי לוין הצליחה לגרום לי להאמין שיש מאפרים ומאפרות שיודעים באמת את העבודה, שיש מאפרים שיודעים לקחת את המאופרת/מאופר ולהתאים להם לפי הצרכים והתווי פנים שלהם את האיפור המושלם עבורם, ולא לפי תבנית ידועה מראש כמו שיש בלא מעט מהפעמים וכידוע - תבניות לא מתאימות לכולנו, ולפעמים זה מכער/לא מחמיא לנו כלל.
אז מבחינתי היא מסוג המאפרים/מאפרות המושלמים, כל לוק שהיא מעלה אני אוהבת. וזה למה - כי אני אוהבת את הסגנון שלה, הגלאם שלה, אני אוהבת את הטכניקה שלה ואת הרוח שזורמת בה. אני אוהבת בה הכל(מעבר לזה שהיא יפה, מקסימה וסופר אדיבה). היא אשה/בחורה(מה שתבחרי, יקירה ♥) מדהימה, ואני שמחה שזכיתי להכיר אותה וגם אם זה רק ברשת זה עדיין מבורך וגדול עבורי.
אז שווה לעקוב אחריה באינסטגרם כי היא ממש מוכשרת ונותנת המון חשק והשראה ☺ ואם אתן חובבות בלוגים, הבלוג שלה, שמכיל טוטוריאלים וסקירות נפלאות יכול מאוד לקרוץ לכן ;) למעבר לבלוג של נטלי

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

את Miss Jazminad בטח חלק מכן מכירות, היא נמצאת ככל הידוע לי רק באינסטגרם והתמונות שהיא מעלה - זה נדיר, היא מסוג הנשים שאוהבות דרמה ובולד, היא ממש הולכת לקצה הקיצוני ביותר. וזה מה שמייחד אותה, השפתיים שלה חלומיות, היא יפה מאוד למרות התווי פנים הגסים מעט, עדיין היא נורא יפה לדעתי. היא נותנת לי הרבה השראה ובעיקר עושה לי הרבה צבעוני וטוב באינסטגרם ☺ אז אם אתן בקטע, ממליצה לעקוב אחריה ;)

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Anna Karinhell היא משהו מיוחד, היופי שלה, המקצועיות שלה, הסגנונות המגוונים שלה - הופכים אותה לאחת מהטיפוסים שאני ממש אוהבת לעקוב אחריהם באינסטגרם, יש לה רמות גימור מאוד מושלמות וללא כל רבב. היא מדהימה בעיניי, יש לה גם בלוג וגם ערוץ ביוטיוב אבל אני אישית עדיין לא נכנסתי לערוצים הללו ועוקבת אחריה רק באינסטגרם ☺
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

אוהבות אופנה וסטייל אלוהי וחסר גבולות? Street Eye - שמה עין זה חשבון האינסטגרם הישראלי הכי סטיילי ומגניב שיש! לפחות לטעמי האישי :P אני חולה על הבחורה הזו - דיאנה! ♥♥ מלבד זה שאנחנו מתחזקות טעם די דומה(שחור! דה) היא מצליחה בכל פעם מחדש לעורר אצלי את התאבון הכה כבוי אצלי לאופנה, סטייל וכייף, היא מצליחה לחבר בין פריטי יוקרה לבין עממי וליצור באמת לוקים כ"כ יפים ומיוחדים, ומה גם, שלמרות שהיא כבר לא ילדה קטנה וכבר אמא ואשת איש - היא עדיין מצליחה להראות מדהים ועוצר נשימה! היא גורמת לי לחוש תחושת גאווה שהנה - גם נשים בוגרות ואמהות יכולות להראות סופר מדהים וכובש, בחיים לא הייתי מנחשת שהיא אמא לולא ידעתי. ככה נשים צריכות להיות ולהרגיש, הכי צעירות ונחשקות, אבל לדעת לעשות זאת בסטייל בדיוק כמו שדיאנה יודעת לעשות הכי טוב שיש.
אז, אם אתן כמוני, וחובבות אופנה בייחוד מהסוג שציינתי - זה החשבון בשבילכן ☺ בנוסף, היא מתחזקת בלוג אופנה וביוטי לתפארת וממליצה בחום לעקוב אחריו לבלוג של דיאנה וההפקות אופנה שלה זה דבר גדול בפני עצמו ואני נורא אוהבות את הבלוג שלה ☺
לסיום קצר - אני גאה בך ומעריצה אותך דיאנה!! את באמת מצליחה לעשות לי הרבה טוב בנשמה, וזה לא דבר קל בדר"כ ♥

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

גם אתן מאלה שתמיד יחפשו דיופים למוצרים? אם כן, זה החשבון אינסטגרם שממש שווה לכן לעקוב אחריו - Dupe That
למי שלא יודעת - דיופ=מוצר שמאוד דומה באיכות/ביצועים וכד' למוצר אחר, זה יכול להיות למוצר יוקרתי ועד למוצר ממותג מנסה על בע"ח שיש לו דיופ מוצלח במותג שלא מנסה על בע"ח. החשבון מציג תמונות עם סווטצ'ים והשוואות בזמן אמת למוצרים שיש להם דיופים יותר זולים וכאלה בלי לוותר על האיכות של המוצר היקר יותר/ממותג מנסה.
וזה רק דוגמה קטנה, כמובן שגם הבדלי המחירים עובדים כאן ולטעמי - זה חשבון ממש שווה, שעזר לי כמובן לא פעם ☺
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Adios Flamingo היא בחורה נדירה, היופי שלה נדיר, אני חייבת ווידוי קטן שקשור - אני ממש מקנאה בנשים עם נמשים, אמרתי זאת. זה נורא יפה לטעמי. זה נורא מחמיא. זה מוסיף גוון מיוחד לפנים ומטשטש פגמים שיכולים להופיע בין רגע. נשים עם נמשים הם יפייפיות ומיוחדות, באמת ☺ ולמה זה, כי הבחורה הזו בעלת נמשים, וזה מה שייחודי בה ומוסיף לה מעבר ליופי המובנה שלה, התווי פנים, זה מוסיף לה חן מיוחד כזה. לטעמי ☺
היא מתאפרת מאוד יפה, מאוד מחמיא, אני נורא אוהבת אותה כי היא מושלמת לטעמי. ברצינות ☺ הכל אצלה בפרופורציה - הלסת, הלחיים, השפתיים והגבות(האלוהיות שלה!). פשוט הכל כ"כ הרמוני וביחד עם הלוקים שהיא יוצרת היא הופכת לנסיכה ללא גבולות. נסיכה משל עצמה.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Katosu היא בחורה מאוד יפה, גם כן :P אני אוהבת את הסגנון שלה, את המקצועיות שלה, את הגימור ללא כל רבב בכל לוק שלה. את הגיוון שלה - היא לא מקובעת על סגנון מסויים, יש לה מגוון מאוד גדול ובכל פעם רואים צד אחר שבה. מומלץ לכל חובבת ביוטי מגוון ומעשיר, מקצועי ומעניין ☺

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Lora Arellano היא משהו נדיר, משהו מאוד מיוחד ואחר, היא דרמטית, אבל בקטע טוב. היא יפה - בקטע אחר, היא נורא ייחודית...היא בעלת סטייל משלה. נקרא לזה כך ☺ ידוע לי שהיא קשורה באיזה שהו אופן, למותג Melt Cosmetics ויש סיכוי שהיא אחד מהבעלים/קשורה באיזה אופן. היא גם הפרזנטורית שלהם אז...לא יודעת בדיוק, יודעת שיש קשר אבל לא יודעת מהו, אז סלחו לי מראש :(
בכ"א, ממליצה בחום לעקוב אחריה כי היא באמת נותנת המון השראה ובכללי - למרות שהעור שלה מאוד כבד מבחינת כיסוי והיא לא מאלה שמתאפרות נורא בסיסי בדר"כ, היא עדיין אישיות מאוד מיוחדת ולטעמי עושה לי הרבה טוב בלב וגם נותנת לי לא מעט השראה וביטחון להרגיש בנוח עם כל סגנון שלא אחפוץ בו ☺

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Beauty With Zulyy שוב - בחורה מאוד יפה, מקצועית ומופלאה, מאוד מתחברת לסגנון שלה ולגימור המושלם שלה. אני לוקחת גם מימנה לא מעט השראה ובכללי - היא צובעת לי את האינסטגרם בלוקים מעניינים ומעשירים ;)



♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦


זהו זה להפעם, אני מאוד מקווה שהפוסט הזה יתן לכן הצצה
לחיים האישיים שלי/מה אני אוהבת ועושה בשעות הפנאי
ומי יודע, אולי חלק מכן גם תכירו דברים חדשים שאולי, רק אולי - לא הכרתן כבר ☺
מיותר לציין שיש עוד מלא עמודים, בלוגים, אתרים וחשבונות אינסטגרם נוספים
אך ניסיתי לתמצת לאלה שהכי בראש הרשימה ;)

Kisses & Hugs To Everyone
♥♥♥!Till next time



תגובות

  1. איזה רעיון מגניב לפוסט! ממש סקרנת אותי לגבי כמה עמודים/בלוגים שקשורים לטבעונות, וגם לגבי השיעורים המקוונים. אני תמיד מחפשת עוד מידע איך לאכול בריא יותר.

    כמעט שכחתי ;) אני מתה על קטוסו. היא כ״כ יפה ומוכשרת ברמות אחרות

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע שאהבת :) הפוסט הזה ישב כ"כ הרבה זמן בטיוטה ונמאס לי להזניח. החלטתי שהגיע יומו ושהוא פוסט שחושף קצת יותר עליי ועל ההרגלים שלי וזה נחמד תמיד לשתף ☺

      מחק
  2. פוסט נפלא ובהחלט אתחיל לעקוב אחר כמה המלצות :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה