אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Zombie inspired makeup

היי כולן ☺ פעם אחרונה שכתבתי פוסט כזה היה די מזמן, זה היה הפוסט הזה שריכז מספר לוקים בהשראת דברים שנתנו לי השראה באותה תקופה. והחלטתי, למה לא לחזור לזה? לרענן ;) הפעם קיבלתי השראה מחברה - מרינה! ♥ שנתנה לי לינק לסדרה iZombie שזו סדרה שעוסקת בבחורה שלצערה הרב - נתקלה במתקפת זומבים ממש לא צפויה - במסיבה, על יכאטה/או מה שזה לא יהיה, ולצערה היא היא הייתה בין אלה שספגו את התקיפה והפכה לזומבית. וכל חייה השתנו לגמרי - אם זה אירוסים לבחיר ליבה שנאלצו להתבטל אחרי המקרה ועד לעזיבת המקצוע שהיא כה חלמה ורצתה לעבוד בו ולא יכלה יותר אז עברה למשהו יותר מתאים למצבה הנוכחי - חדר מתים, שמשם היא מצליחה גם להשיג מוחות - משהו שהיא כה זקוקה לו במצבה הנוכחי...
קיצר, בגלל שאני אוהבת ערפדים(דה, אם לא ידעתן עד כה), ובגלל שאני באופן כללי מתחברת למראות האלה - המתים יותר, החיוורים/העיניים המודגשות והחולות מעט/בגווני סגול כהה ושחור ובורדו וכו' - חשבתי שזו הזדמנות נפלאה לקחת השראה מהדמות הזו ולנסות ליצור מראה בהשראה, כי בדיוק - לא יצא לי, אבל השראה - הצלחתי ☺

התמונה נלקחה מכאן



ולטעמי, נחוץ לשלב תמונה של הדמות הדי מיוחדת שלה - היא מדהימה בעיניי! עזבו שהיא באופן כללי יפה בקטע אחר, והאיפור שעושים לה הופך אותה פשוט לזומבית מגניבה, יפה ומיוחדת. ובלי קשר, אם אתן חובבות הז'אנר - ממליצה לראות את הסדרה ;)


מוצרים שהשתמשתי בהם ללוק:
פנים:
גלגל קונסילרים של ביוטיקר, החלק הירוק והבהיר ביותר.
BB של סליק
צבע פנים לבן של ביוטיקר
הצללות - עם צללית בורדו מאט וערבוב של צללית חום כהה מאט
Vפודרה של ביוטיקר מספר 02
עיניים:
צללית של מאדינה מילאנו
עיפרון שחור אוטומטי של ביוטיקר
צללית סגולה בהירה מאט על גלגל העין מפלטה 56 של ביוטיקר

אותם גוונים באותו סדר שהונחו בעפעף העליון הונחו בחלק התחתון של העיניים.

גבות - ג'ל לגבות של אנסטסיה בוורלי הילס וצללית לגבות של ביוטיקר
מסקרה Get Big Lashes By Essence
שפתיים:
על השפתיים - קונסילר ירוק ובהיר מהגלגל של ביוטיקר ומעל שפתון מספר 66 של ביוטיקר



♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠







למרות שהצבע פנים הלבן של ביוטיקר לא נותן כיסוי מלא וצריך לשים מימנו הרבה שכבות בשביל לקבל מעט גוון - הוא עזר לי, ביחד עם הביוטי בלנדר הצלחתי לקבל את הנגיעות הלבנות שרציתי, המקצועיות והנפלאות של הספוגית הזו הצליחו לעמוד גם עם צבעי מים. היא פשוט מדהימה אותי בכל פעם מחדש!
ה-BB של סליק בעל גוון 'יחסית' בהיר והצלחתי ליצור איתו גוון יחסית בהיר, כמה שיכלתי עם המוצרים שהיו ברשותי. כי כפי שניתן לראות, לדמות שלקחתי מימנה השראה יש גוון עור די בהיר וחיוור, כיאה לזומבית מושלמת :P
וכל האיפור עיניים די בסיסי, כך גם איפור השפתיים - לקחתי מהקונסילר הירוק והבהיר ביותר מהגלגל של ביוטיקר ושמתי בטפיחות עדינות על השפתיים ודאגתי שהכל יספג ויהיה שכבה אחידה ומעל שמתי את השפתון 66 של ביוטיקר בטפיחות עדינות שיתן רק גוון ורדרד עדין. מעל פודרה של ביוטיקר לקיבוע, כי השפתיים שלה מאוד מאטיות ונטולות כל ברק שהו ;)

לסיכום

אני מאוד מרוצה! אני מתחברת נורא ללוק הזה ורואה את עצמי לגמרי יוצאת איתו ביום יום ובכלל. כן, קיץ, וזה לא בדיוק הלוק האולטימטיבי לקיץ. אבל ?Who cares אני עושה, הולכת, לובשת, נועלת ומתנהלת - אך ורק איך שנוח ומתאים *לי* ☺

לסיום, אם פוסטים כאלה מעניינים אתכן - תיידעו אותי! אומנם אני נורא כבדה, ולוקח לי טרליון זמן להוציא כל פוסט אבל אני לגמרי פתוחה לשמוע אילו פוסטים מעניינים אתכן ולנסות ולהוציא אותם לפועל ☺

*לא לשכוח לעשות לייק בדף הפייסבוק ולעקוב באינסטגרם בכדי להשאר מעודכנים ולא לפספס שום פיסה מימני ;)
*כל המוצרים שהשתמשתי בהם ללוק ממותגים נטולי אכזריות ומה שטבעוני סומן ב-וי ירוק.


Kisses & Hugs To Everyone
♥♥♥!Till next time




תגובות