אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Makeup Challenge With Mineraz

הפעם בלי יותר מדי מילים, יותר לתת לתמונות(יותר נכון הוידיאו שהכנתי בתור מצגת...) לדבר, למותג לדבר. אני אשים את עצמי בצד ואתן לכן הכרות עם מותג שעבורי ההתנסות איתו חדשה אך יש סיכוי שמישהי מכן כבר ניסתה אותו...מינרז הוא מותג איפור מינרלי נטול אכזריות וטבעוני וזה המותג שתכירו היום ☺
בכ"מ, אני כאן בכדי להמחיש את כותרת הפוסט - אתגר האיפור, תרתי משמע. אני הולכת להחשף בצורתי הטבעית ביותר. לא הכי מחמיאה ונעימה אך זה חלק מהאתגר - להראות איך אני בלי איפור ואיך האיפור שיוצג בפוסט זה משנה אותי. והכי לטובה שיש ☺ אני מזהירה, הפוסט הזה מכיל מלל שיעזור לכן להכיר את המותג בצורה הטובה ביותר. ככה שמומלץ לפנות זמן פנוי וראש נקי לקרוא את הפוסט, שלא תגידו שלא אמרתי ;)





מי עומדת מאחורי המותג Mineraz והסיפור מאחוריו:
"חברת מינרז קוסמטיקס נוסדה בשנת 2003, במדינת מרילנד שבארה"ב על ידי עדי גילון, מהנדסת ביוטכנולוגיה בהכשרתה. מטרתה האישית, כמתאפרת על בסיס יומיומי, הייתה למצוא מענה קודם כל אישי לסוגיית עור פניה הרגיש והצורך בשימוש במוצרי איפור בריאים ושאינם מזיקים לעור. בעזרת ידע וכלים שרכשה בלימודי ההנדסה, עדי התחילה את המחקר הפרטי שלה.
במסגרת המחקר, גילתה שישנם מספר מאפיינים שפיתוח מוצרי איפור מנצחים, החסרים כיום במוצרי האיפור הקיימים בשוק:
•שימוש בחומרי גלם בריאים
•מבחר עשיר של גוונים טבעיים להדגשת היופי הטבעי של כל אחת ואחת מאיתנו
•יעילות המוצר - מגוון רחב של מוצרים, אפשרויות שימוש נרחבות בכל גוון - יתרונות מרובים במוצר אחד
•אריזות ECO נוחות וחסכוניות
•מתן שירות ואיכות מוצרים בלתי מתפשרים


מהו איפור מינרלי ע"פ מינרז?
"מינרז" והייחודיות שלו
איפור מינרלי הינו איפור אשר מרכיביו הינם טבעיים בלבד. ללא חומרי בישום, חומרי צבע, כימיקלים ומשמרים(פארבנים). אידיאלי לבעלות עור רגיש במיוחד ועור העובר טיפולים קוסמטיים וניתוחים פלסטיים. איפור מינרלי לא חודר לקמטים ולא סותם את נקבוביות העור.

פריצת דרך - איפור הבריא לעורך! סדרת "מינרז" - דור חדש של איפור מתקדם ומתוחכם, המבוסס על פיתוח נוסחאות קלילות שאינן נראות ומורגשות על העור, להדגשת היופי, הסגנון והאישיות של כל אחת ואחת מאיתנו. הסדרה מועשרת בתמציות בוטאניות ייחודיות, אשר משלימות את הטיפול הקוסמטי ומעניקות לעור יופי וברק טבעי.

היתרונות והתכונות הייחודיות שבמוצרי מינרז:
•  בריא ומטיב עם העור כבר בשימוש הראשון ולאורך טווח

• תרכובת פעילה ומשקמת לעור

• המוצרים מכילים מינרלים פיסיקלים המעניקים הגנה טבעית מהשמש ללא רכיבים מזיקים

• מחטא פצעים

מתאים לאקנה ומשפר את המצב לטובה

מותר וכשר לשימוש בשבת


עד לכאן להכרות עם המותג, זה יצא מעט ארוך אבל חשוב לי להכיר לכן את המותג בצורה מפורטת ולא שטחית. וכידוע, אני אדם שנוהג לפרט ולא לעשות זבנג וגמרנו ;)






V|Mineral Foundation|M1Bisque| By Mineraz
8gr

את המייק אפ הזה סיקרן אותי לנסות כי בתקופה האחרונה אני נמשכת יותר ויותר למייק אפ מינרלי ולהתנסות איתו, המייק אפ הזה טוען להרבה תשבוחות ומי אני שאסרב לאמת זאת? נעבור על מספר פרמטרים והאם הוא עמד בהם:
עמידות - מעולה! מהבוקר עד שעות כמעט הערב החזיק עליי מעולה בלי שום פאקים וגם הכי קטנים עד שהסרתי אותו.

מרקם מרקם אבקתי "מלא" בתחושה שלי ועל הפנים הוא מרגיש נעים כמו כל מייק אפ מינרלי אחר שניסיתי. לא כבד ולא מעיק.

נראות הייחודיות שלו, שהוא באמת מספק נראות מאוד נטולת פגמים ואפילו HD, בייחוד בצילומים. פשוט פרפקט.

רמת כיסוי - מאוד מאוד גבוהה! ממש, אני אפילו יכולה בקלות להשוות את הרמת כיסוי שלו לדאבל וור של אסתי לאודר(הלא כשר בעליל מבחינת ניסויים בבע"ח לעומת זה שכשר וטבעוני). ולמרות שהוא גבוה הוא לא נראה קייקי וכבד. הוא משתלב בצורה מאוד יפה ונעימה בפנים. גם בשילוב מוצרים אחרים כמו קונסילרים וכד' הוא משתלב איתם נפלא.
מה שחשוב לדעת, שכאן הכיסוי המלא מתקבלת כבר מהשכבה הראשונה ולא צריך להעמיס הרבה. אלא אם כן יש להן נקודות מסויימות שדורשות אקסטרה כיסוי תוכלו להוסיף אך הוא מכסה פגמים בצורה די טובה כל עוד זה לא משהו מאוד עמוק וצלקתי.

כמובן, ניתן להגיע איתו לכיסוי יותר נמוך. זה תלוי בשיטה שמשתמשים בה ואסביר בהמשך. 
אז כל מי שחיפשה מייק אפ מינרלי בכיסוי מאוד גבוה בלי להעמיס שכבות - זה יהיה מושלם בשבילך ☺
*כמובן, אני לקחתי את הגוון הכי בהיר שהוא M1Bisque והוא מתאים לי בצורה מושלמת.


מחירֻֻ|איפהניתןלהשיג|ציוןסופי:
195 שקלים אך בהתחשב באיכויות שלו ובכך שזה מייק אפ יותר מקצועי ובעל כיסוי מאוד גבוה כבר מהשכבה הראשונה - זה גבולי לטעמי ועדיין בגדר הסביר.

את מוצרי מינרז ובפרט גם המייק אפ הזה, ניתן להשיג בנקודות מכירה מורשות בלבד ברחבי הארץ ותוכלו למצוא את הנקודות הללו בלינק הבא: נקודות מכירה של מינרז

100 וזה מכיוון שהוא לא איכזב אותי לדקה וממש היה עזר לצידי במשך החודש האחרון שהעור שלי השתגע והיה זקוק לכיסוי ועמידות מירבים וכמובן שהוא ימשיך לשרת אותי נאמנה גם בהמשך.




כאן ניתן לראות אותו ואת החומר בצורה הפתוחה, אהבתי האמת את האריזה והיופי שלה. גם זה חשוב לנו ;) מה שאפשר לשים לב - אין סוגר בפנים, רק המכסה. ככה שצריך מאוד להזהר שהאריזה לא תזוז ותתהפך אלא תשב תמיד ישר כי אז החומר מתמלא וכשפותחים צריך להזהר שלא ישפך חומר..




רשימת רכיבים! כי זה דבר חשוב ;) תוכלו לראות שרשימת הרכיבים מאוד קטנה אך מכילה מגנזיום, לבנדר וחוחבה שבריאים ומטיבים עם העור.

אופן השימוש במייק אפ המינרלי וטיפים:

אחרי שסיימנו להניח את שגרת הטיפוח שלנו אנחנו נתחיל במלאכת המייק אפ, אנחנו נסיר את המדבקה שמגיעה על החורים ונסגור את המכסה ונהפוך את האריזה כך שהתחתית תיהיה כלפי מעלה ונטפח בעזרת האצבעות ממש בעדינות ורק פעם/פעמים גג על התחתית וככה יצא החומר. נשאיר את הקופסא במצבה הנוכחי ונפתח בעדינות את המכסה שכרגע למטה ונראה את החומר שבו נשתמש ☺


• הטיפ הראשון והחשוב באמת שקיבלתי מעדי זה לקחת חומר על מברשת קבוקי/מברשת עגולה לא דחוסה מדי ולא פלאפית מדי ולסובב אותה עם החומר במכסה בזהירות ובעדינות, שהחומר לא יתחיל להתפזר לנו ואת החומר הזה שיש כרגע במברשת אנחנו נקח למצח שלנו במרכזו ונתחיל בתנועות סיבוביות ללחוץ מעט, לא בגסות. ולהתחיל לפזר את החומר לשאר חלקי הפנים. כמובן כל פעם לקחת חומר ולהשלים כשחסר.


אם את מחפשות כיסוי פחות גבוה ומלא אל תעשו את הטיפ הראשון שציינתי, פשוט תקחו חומר ותפזרו אותו בעדינות על כל העור מבלי לבצע את המיקוד במצח והלחיצות. זה מה שאני עשיתי כשרציתי כיסוי יותר קל ופחות אטום ומלא וככה קיבלתי זאת ☺


המייק אפ הוא גם הקונסילר והפודרה שלנו, ככה שאתן מקבלות במוצר אחד שלושה דברים - מייק אפ, קונסילר ופודרה. במידה ותרצו כיסוי יותר ממוקד לאזור מסויימים - קחו מעט קרם לחות/סרום/מים והרטיבו את האבקה בעדינות(אפשר גם בעזרת מברשת לחה) ותנו את הכיסוי הממוקד הדרוש לכן מעבר לכיסוי הכללי שניתן כבר.

לקבלת כיסוי גבוה ואטום מבלי להתמקד תחילה במצח וללחוץ כפי שהמלצתי כאן למעלה - תוכלו להרטיב במים בעדינות את מברשת המייק אפ שלכן ולקחת מהחומר, הרטבת המברשת תתן אופציה לקבל כיסוי יותר גבוה כי החומר ירטב ויהיה יותר דומה למייק אפ נוזלי. 

מברשות מומלצות למייק אפ מינרלי הן קבוקיות/מברשות עגולות ולא צפופות מדי ולא פלאפיות מדי. סטייל B13 של ביוטיקר מעולה לזה ואני ממש אוהבת אותה וכל מברשת בסגנון.

טיפ נוסף שעדי חילקה לי ואשמח לחלוק איתכן - אם אתן מרגישות אחרי שהנחתן את המייק אפ שהעור יבש, קחו ממש בעדינות עם האצבע/ת קרם לחות וטפחו ממש בעדינות על העור, לוודא כמובן שלא ישארו עודפי חומר אך הלחות שוברת את היובש ומרעננת את העור. כמובן שלי אישית זה לא קרה אך היה לי חשוב לחלוק זאת עם מי שאולי יכולה להתקל בכך ☺

טיפ אחרון חביב - תעבדו בשכבות, אל תעמיסו בבת אחת הרבה חומר, כל פעם תקחו מעט ותבנו את הכיסוי. עד שתגיעו לתוצאה הרצויה. והטיפ הזה הוא מנסיון אישי עם מייק אפ מינרלי ובכלל ;)





V|Mineral Eyeshadow|Light Pink| By Mineraz
4gr

מראש באתי עם חשק לגוונים בהירים ונעימים, בייסיקס כאלה, הלייט פינק הוא גוון ורוד בהיר מעושן ומעודן ונורא נורא מחמיא ויפה! ליום יום וגם לערב, כי לא תמיד בערב אנחנו צריכות להעמיס מלא איפור ולהראות גסות ומגושמות. אני אוהבת איפור עדין גם ביום וגם בערב ☺ לפי החשק.
היא נורא עדינה במרקם שלה וקלה לשימוש, הפיגמנט גבוה ונראה על העין יפה מאוד, היא די עמידה יחסית...משעות הבוקר עד אחר צהריים שרדה עליי יפה. וזה ללא פריימר. אני ממש אוהבת אותה ☺


מחיר|איפהניתןלהשיג|ציוןסופי:
94 שקלים לצללית בגודל 4 גר' ואלה צלליות ששורדות כ"כ הרבה זמן ככה שהמחיר עדיין יוצא שפוי ומשתלם לטווח הארוך.

את מוצרי מינרז ובפרט גם הצללית הזן, ניתן להשיג בנקודות מכירה מורשות בלבד ברחבי הארץ ותוכלו למצוא את הנקודות הללו בלינק הבא: נקודות מכירה של מינרז

100! צללית נפלאה שנוספה לי לאוסף ואני נהנת מימנה בכל שימוש ושימוש ☺









V|Mini Touch Eyeshadow|Pearl| By Mineraz
4gr

אתן בטח תוהות בשלב זה - למה הצללית לא בקופסה כמו הצללית הקודמת? וכאן יש לי הפתעה בשבילכן - זכיתי להיות מבין הנשים והלקוחות הבודדים של מינרז שזכו להתנסות במוצר החדש שהמותג השיק! זה כ"כ ריגש אותי, לא סתם קוראים למוצר "מיני טאץ'" זה השם שלו כי זה מוצר שיוצא במארז עם שלושה גוונים שונים לבחירה ולתת את האופציה להתנסות במגוון הצלליות של המותג מבלי להוציא הרבה כסף ולקנות כל צללית בנפרד, מכיוון שמארז של שלושה צלליות כאלה עולה 94 ש"ח וצללית בודדת באותו מחיר של שלישיית מיני טאץ', אז ברור שתעדיפו להתנסות בשלושה גוונים במחיר של אחד. לפחות רוב הנשים נראה לי...;) וגם, הרעיון העיקרי שהיה מאחורי יצירת המוצר הנפלא הזה הוא - לייצר מוצר לטאץ' אפים, במהלך היום, קורה לכולנו שהצללית איבדה מהרוויה שלה או הסומק כבר לא במצב להיט - אנחנו שולפות את המיני טאץ' שלנו ובקלי קלות, בכל מקום ובעזרת מראה קטנה - משדרגות ומוסיפות צבע!
כמובן, שהצלליות משמשות גם בתור סומק וצללית לגבות, גם בתור אייליינר. כפי שאסביר בהמשך תלמדו לדעת שמוצרים מינרלים הם רב תכליתיים וממש לא רק לייעוד שלהם.

אחרי הסבר לגבי המוצר החדש והמרענן הזה אני אגיד שהצללית היא בגוון בז' עדין ויפה, אבל בז' עם גוון ולא משהו חיוור. הגימור שלה סמי מאט כזה..רובה מאט, אני אוהבת אותה מאוד והיא משמשת אותה נאמנה ביום יום. העמידות שלה גם די טובה.

מחיר|איפהניתןלהשיג|ציוןסופי:
שלישיית מיני טאץ' יעלו לכן 94 שקלים וזה מחיר מאוד משתלם להתנסות בשלושה גוונים וגם כאן - הגודל הזה יספיק לזמן סביר בהחלט ואי לכך המחיר מאוד משתלם.

את מוצרי מינרז ובפרט המיני טאץ', ניתן להשיג בנקודות מכירה מורשות בלבד ברחבי הארץ ותוכלו למצוא את הנקודות הללו בלינק הבא: נקודות מכירה של מינרז כמו כן, מוצרי מינרז נמכרים גם באתר ביוטי שופ במידה ואלה צלליות/סמקים/כל מוצר אחר שאתן לא זקוקות לו להתאמה אישית תוכלו לרכוש באתר הזה.

*משהו שחשוב לי לציין לגבי רכישת מוצרי מינרז אצל קוסמטיקאיות מורשות למכירת המותג - מתבצעת שם התאמה אישית, את מגיעה ומקבלת ללא כל התחייבות בקניית מוצרים התאמה לסוג העור ומצבו הנוכחי של המוצרים. זה דבר חשוב ונפלא בייחוד במייק אפים, ככה שאת יכולה להרגיש בנוח להגיע לאחת מנקודות המכירה ולקבל ייעוץ והתאמה וגם אם לא תרכשי באותו רגע/בסופו של דבר אין שום התחייבות וחובה מצידך לכך. הייעוץ וההתאמה ניתנים בחינם ☺






כפי שאתן רואות, המיני טאץ' מגיע בבקבוקון קטן וזהיר שהמטרה שלו להנגיש לנו את הטאץ' אפים במהלך היום מבלי להסחב עם מוצרים בגודל מלא. את המוצר הזה תוכלו לשים בכל מקום אפשרי והוא לא תופס מקום אודות לגודלו המינימלי ביותר ובכך שהוא מצוייד בשרשרת קטנה שאפשר אפילו לשים במחזיק מפתחות/על המראה ברכב וכו' ;)


שימושים נוספים בצלליות מינרליות של מינרז:
הצלליות משמשות גם בתור סומק וגם בתור אייליינר, אפילו יש צללית לגבות! הן ממש לא רק "צלליות". נסו לייצר אייליינרים צבעוניים ורווי גוון(עם גוון צבעוניים/כהים) ונסו לתת זריקת צבע עם צללית בגוון המחמיא כגוון סומק וראו איך העולם הופך לקל ופשוט יותר. צבעוני וחי יותר, בריא ונכון יותר ☺





V|מברשת דו צדדית - אחת לצללית ואחת לאייליינר וגבות של מינרז

אני ידועה(טוב, לא כולם יודעים זאת, למען האמת..) בתור טיפוס שחובב מברשות מושבע, אני אוהבת מברשות כי זה הכלי מבין הכי חשובים באיפור לטעמי. זה נותן לי מרחב תמרון מאוד גדול וזה עוזר לי המון. ככה שדי קשה להפתיע אותי אבל המברשת הזו הצליחה לעשות זאת בגדול! זו המברשת מבין הכי טובות שיש לי כרגע לעיניים, הצד העבה מיועד להנחת צלליות וטשטושן, והצד השני מיועד לגבות והנחת אייליינר.

הצד העבה, נורא חששתי מהצורה שלו ושלא יהיה לי נוח להשתמש אך טעיתי בגדול - הוא ממש נוח לשימוש, נוח להנחה ונוח לטשטוש, הרכות של השיער מטורפת וסופר נעימה ומלטפת והשיער כאן הוא סינתטי שזה חשוב לי מאוד במברשות.

הצד הדק, שמיועד להנחת אייליינר ועיצוב הגבות - מושלם! אין מילה אחרת לתאר אותו, היא דקה במידה הנכונה וצפופה במידה הנכונה. היא מדוייקת להפליא והפכה לי את שגרת איפור הגבות למהנה ביותר. אני ממש מכורה ומאוהבת במברשת הדו צדדית הזו ☺

כמובן, חפפתי אותה והיא נחפפה בקלות ולא השירה שיער והרכות שלה נשארה כפי שהייתה.

מחיר|איפהניתןלהשיג|ציוןסופי:
62 שקלים וזה מחיר סופר שווה ומשתלם למברשת איכותית ושימושית כזו!

את מוצרי מינרז ובפרט המברשת הזו, ניתן להשיג בנקודות מכירה מורשות בלבד ברחבי הארץ ותוכלו למצוא את הנקודות הללו בלינק הבא: נקודות מכירה של מינרז כמו כן, מוצרי מינרז נמכרים גם באתר ביוטי שופ במידה ואלה צלליות/סמקים/כל מוצר אחר שאתן לא זקוקות לו להתאמה אישית תוכלו לרכוש באתר הזה.

100! אני ממש מאוהבת במברשת הזו והיא שינתה לי לחיוב רב את מלאכת עיצוב הגבות שלי.





קלוז אפ ;)


סווטצ'ים


לסיכום - נורא נהניתי! נהניתי להתנסות במוצרים הנפלאים של מינרז ולהכיר עוד מותג איפור מינרלי איכותי ולא מתפשר, להכיר את עדי המקסימה והאדיבה שהחליטה ללכת עם החלום שלה ולהעביר אותו הלאה לשאר הנשים בעולם. נהניתי לקחת חלק בזה ובעיקר להראות לכן שיש את האופציה להיות יפות, נטולות אכזריות וטבעוניות. יפות עם איפור שבריא לנו ומטיב עימנו. כי ליופי שלנו - אין מחיר, אנחנו תמיד נוכל להראות מהממות וללא כל רבב גם אם מוצרים ידידותיים ובריאים לעור הפנים שלנו ☺

בהתחלה, חשבתי לרכז לכן את התמונות איפור עם המוצרים כאן, בבלוג. ואז עלתה לי המחשבה לנסות לייצר מצגת בסרטון ווואלה - יצא ממש טוב! אז אני שמה לכן כאן את הסרטון שמציג ממש בקצרה את הלפני - ואחרי, האחרי במספר תמונות. בכ"ז כ"כ אהבתי את האיפור שנוצר ☺ ולא, הפגמים שתראו בעור זה לא אקנה :P בתקופה האחרונה התנסתי עם פריימר שמכיל סיליקון ומסתבר שאני רגישה אליו(של אלף) אז העור השתגע והתחיל עם התופעות אלרגיה שלו ואלה הם התסמינים, לצערי. מזל שהיה לי את המייק אפ הזה לכסות כל פגם בצורה מושלמת ולהרגיש שוב פעם יפה ☺










ממליצה בחום לעקוב אחרי מינרז בדף הפייסבוק לקבלת עדכונים על מבצעים וכד' וגם להרשם באתר של מינרז למועדון לקוחות בכדי לקבל עדכונים במייל על מה חדש, מבצעים וכד'. כמובן שההרשמה מאוד קלה וקצרה ובחינם ולא מחייבת בשום התחייבות.


חשוב לי לציין, אני עדיין משתמשת במייק אפ המינרלי של מינרלז ונהנת מימנו, וגם מתנסה כרגע במייק אפ המינרלי של אברידי מינרלז שתעלה עליו סקירה בהמשך. אני נהנת מכל המוצרים המינרלים שיש ברשותי. כל אחד והיתרונות שלו, בלי לוותר על אף אחד מהם.
אם מתחשק לכן לקרוא סקירות נוספות על איפור מינרלי שהיו בבלוג אתן יכולות לעשות זאת בלינקים הבאים:
לסקירה על מוצרי האיפור של מינרלז
לסקירה של מוצרי האיפור של פארן
לסקירה נוספת על מוצרי האיפור של פארן


חוזרת שוב, למי ששכחה/לא שמה לב לנקודות המכירה שבהם ניתן להשיג את מינרז:
נקודות מכירה ארציים להשגת מוצרי מינרז
מוצרי מינרז באתר ביוטי שופ


*חשוב לדעת - יש הבדל בין המותגים המינרלים השונים, מינרלז, מינרז ופארן אלה שלושה מותגים בפני עצמם. לא קשורים כאחד. שלושתם מייצרים איפור מינרלי באיכות גבוהה וטובה וזאת תוכלו לקרוא בסקירות שלי עליהם.


לסיום המסר שלי - "ליופי שלנו אין מחיר"
אנחנו יכולות להיות יפות ומטופחות מבלי להזיק לסביבה שלנו הן בניסויים בבע"ח
והן ברכיבים מזיקים ובייצור המזיק לסביבה שלנו.
איפור מינרלי איכותי וידידותי לסביבה הוא המענה הנכון והמדוייק ליופי ללא מחיר ☺


Kisses & Hugs To Everyone
♥♥♥!Till next time


תגובות

  1. חבל שהמייקאפ מכיל שמן לבנדר שממה שידוע לי הוא מאוד אלרגני,בייחוד לעור רגיש, שהרבה פעמים אליו מכוון מייקאפ מינרלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מאוד משתנה מאחת לאחת, אני בעלת עור מאוד רגיש שכל דבר מציק לו ודווקא איתו לא חשתי שום דבר. אני מאמינה שלא לכל בעלות העור הרגיש לבנדר יעשה רע והדרך היחידה לגלות זה להתנסות ואו אם ידועה רגישות באופן וודאי אז לא להתנסות עם מוצרים שמכילים לבנדר.

      מחק
  2. פוסט מקסים , מיוחד וטוב להכיר חברה שעד כה לא הכרתי :) אל כהרגלך תמונות מקסימות ואני מכורה לפיות!!!! זה משגע

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! :) והפייה הזו ועוד מספר דברים דומים קיבלתי במתנה מאמא והם יושבים לי ומעלים אבק אז ניסיתי לצלם איתה וראיתי שיוצא טוב אז זרמתי :P

      מחק
  3. כיף לראות שהאיפור המינראלי פורח בארץ!! פוסט נהדר :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה