אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

My Foundation Collection + Review

היי היי! ☺ יצא לי להתייעץ איתכן בדף הפייסבוק של הבלוג האם יעניין אתכן לקרוא פוסט שירכז את כל מוצרי הבסיס(מייק אפים וקונסילרים) שאני משתמשת בהם ומה אני חושבת עליהם, מה רמת הכיסוי שלהם והעמידות. להציג כל אחד ואחד מהם בדגש על אלה שנטולי אכזריות וחלקם אף טבעוניים כי יש לי עוד מספר מוצרי בסיס כאלה שהם לא ממותגים כשרים מתקופות מאוד רחוקות.. חייבת להודות, אנוכי מתחזקת אוסף מייק אפים די עשיר, בעיקר בהתחשב בכך שאני בקושי מתאפרת(חם לי, האיפור מציק לי ועוד שלל סיבות מוזרות) ולוקח לי המון שנים לסיים כל מוצר כזה. ואי לכך, לדעתי זה דבר מעניין לתת לכן הצצה למה הולך בחלק מסויים משידת האיפור שלי והיום נבחרו המייק אפים ;)
בפוסט הזה תקבלו הצצה מלאה לכל קולקציית המייק אפים, BB קרים וקונסילרים שלי ממותגים נטולי אכזריות בלבד וכמובן חוו"ד קצרה וממצה על כל אחד מהם והיתרונות והחסרונות שלו ואם יתאפשר לי אצרף תמונות לחלק מהמייק אפים איתי ☺



כיסוי גבוה ועמידות בלתי מתפשרת





V|BB Cream By Sebocalm|38gr

  • בעל כיסוי בינוני+ ניתן לבניה לגבוה
  • עמידות גבוהה - שורד עליי יום שלם בצורה מעולה ולא מזייף
  • מרקם קל ונוח לשימוש
  • בעל מקדם הגנה של 35SPF שזה סופר חשוב בקיץ!
  • יתאים לבעלות עור רגיל עד יבש ואולי למעורב, אם העור שלך שמן שמעתי שהוא לא הכי מדהים לעור שמן וממליצה בחום לבקש דוגמית מסבוקלם ולהתנסות ולראות אם יתאים לך.
  • דורש פידור בכדי להגיע לגימור מאט טבעי


הביבי הזה לא עובר את ה-100 שקלים אחרי מבצעים ובדר"כ ניתן להשיג אותו בפחות והוא נמכר בשלל הפארמים בארץ כולל בבתי מרקת של קופות החולים ;)
*ממליצה בחום במידה ותיהיו מעוניינות לבדוק האם הביבי מתאים לכן, לבקש דוגמית בדף הפייסבוק של סבוקלם, הם מאוד אדיבים ותמיד שולחים דוגמיות בשפע ☺



אני עם הביבי של סבוקלם





V|Base Foundation Sami Matte|By Everyday Minerals|4.8gr

את המייק אפ המינרלי הזה הזמנתי בהזמנה האחרונה שלי מהאתר ויטה קוסט שהוא סטייל אייהרב רק טיפה שונה מבחינת שפע המוצרים ושם יש פחות איפור וכד'. קיצר, על המייק אפ הזה שמעתי לא מעט חוו"ד חיוביות סך הכל, מתקבע לגימור מאט, עמיד לשעות ונותן כיסוי יחסית טוב ביחס לזה שהוא באבקה. כל אלה גרמו לי להכניס אותו לסל ולהתנסות בו ואני כאן לדווח לכן שהמייק אפ בהחלט בעל גימור מאט אבל לא מאט-מת-יבש אלא מאט טבעי ונעים. אתן לא תחושו תחושבת יובש או כל תחושה כבדה אלא תחושה נעימה ונוחה.
העמידות שלו גם די מרשימה - שרד עליי ימי קיץ קשים ומיוזעים מהבוקר עד אחר צהריים בלי להראות סימני גסיסה. אז לסיכום - מייק אפ מוצלח, נוח לשימוש והכיסוי שלו בהחלט ניתן לבניה בצורה מאוד נוחה בלי לפחד ליצור מראה קייקי ואני ממליצה עליו לכל מי שמחפשת משהו מאט טבעי עם כיסוי בינוני שניתן לבניה לבינוני+.

המייק אפ עולה 14$ וזה מחיר בהחלט סביר ונוח ביחס לאיכותו
אני רכשתי אותו באתר ויטה קוסט וכאמור ניתן לרכוש אותו שם
הגוון שלי הוא Light






V|Mineral Foundation By Mineralz|4gr

על המייק אפ הזה ומספר מוצרים נוספים של המותג חפרתי מספיק בפוסט Be Beautiful With Vegan Makeup ככה שלמי שבא לקרוא יותר לעומק ולהכיר בכללי את המותג מוזמנת לפוסט וכאן אציין רק את היתרונות שבו ומדוע הוא נכנס לרשימה הזו בכלל:


  • כיסוי קל++ שניתן לבניה לבינוני+
  • עמידות טובה - שורד בצורה יפה שעות ארוכות מבלי להראות קייקי ולזייף
  • הגימור הוא טבעי ולא מאט/סמי מאט אלא ממש טבעי אבל לא גורם לי להראות מבריקה ומיוזעת
  • להיות עם ולהרגיש בלי - לא מרגישים אותו על העור והעור ממש נושם ובועט וזו תכונה חשובה לקיץ
  • יתאים למגוון סוגי עור כל עוד אלה לא קיצוניים - יבש מאוד ושמן מאוד


המייק אפ עולה 85 שקלים וניתן להשיג אותו באתר מינרלז בלבד

אני עם המייק אפ של מינרלז




V|Mineral Foundation|By Mineraz|8gr

גם על החביב ביותר הזה דיברתי בפוסט האחרון Makeup Challenge With Mineraz ככה שנעבור בזריזות על היתרונות שלו ולמה את צריכה אותו באוסף האישי שלך ;)

  • בעל כיסוי מאוד גבוה, משתווה לדאבל וואר של אסתי לאודר הלא-כשר בעליל מבחינת ניסויים בבע"ח והמייק אפ של מינרז הוא אופציה כשרה ונהדרת
  • עמידות גבוהה - שורד יום שלם בלי לזייף ולהקנות לנו מראה קייקי ומלוכלך
  • ניתן לבניה - לא חובה לצאת איתו לריקוד סוער וצמוד ואפשרי בהחלט לקבל איתו כיסוי קליל בלי להתפשר על העמידות הגבוהה שלו.
  • גימור מאט, לא מאט-מת אך בהחלט מאט
  • בריא לעור שלנו! המייק אפ הזה בהחלט מרגיש כאחד שעושה משהו טוב לעור מלבד לתת לנו כיסוי ללא פשרות באיכות HD ;)
  • מתאים למגוון סוגי עור, מיבש ועד שמן, וגם לעור אקנתי שהוא יודע להיטיב עימו


המייק אפ הזה יעלה לכן 195 שקלים אך יתן לכן להתאהב בו כבר מהפעם הראשונה..;)
את המוצר ניתן להשיג בנקודות מכירה מורשות של מינרז ברחבי הארץ


אני עם המייק אפ המינרלי של מינרז




להיות עם ולהרגיש בלי



BB Cream By Sleek|50ml

כאן אנחנו כבר נכנסים למוצרים שהעמידות שלהם לא מדהימה וגם הכיסוי שלהם יותר קליל ופרשי, אלה מוצרים שיותר יתאימו לחורף מאשר לקיץ, לפחות מבחינתי. הביבי הזה של סליק באמת מוצלח באופן כללי אך לצערי לימי הקיץ הקשים הוא לא מצליח להתקבע לי ולא משנה איזה פריימר לא שמתי וכמה פודרה לא פידרתי - זה פשוט לא עובד. הוא לחותי מדי ויתאים מאוד לבעלות עור יבש או רגיל, פחות לעור שומני. בגלל שהוא עתיר בלחות הוא זקוק לסוגי עור שזקוקים ללחות וישתו אותו. לחורף הוא מעולה לי ורמת הכיסוי הנמוכה שניתנת לבניה לנמוכה + נותנת לי להנות מימנו בימים שאני לא זקוקה לכיסוי גבוה אבל עדיין רוצה משהו. בנוסף לכך, הוא נותן ברק מאוד טבעי ויפה ורחוק מלהיות מאט(גם אחרי פידור..) ככה שזה לא מסוג המוצרים שיתאימו לכל אחת :P
מה שנחמד בו, הוא מכיל 15SPF שזה סביר ונחמד וטוב שיש.


הביבי של סליק עולה 11.99$ וניתן להשיג אותו באתר סליק






V|Triple By Sebocalm|70ml

זה מסוג המוצרים שבאמת נותנים כיסוי מאוד נמוך ובעיקר עוזרים לאחד את גוון העור ולא ממש לכסות פגמים. הוא ממש ממש לחותי וצריך פידור רציני בשביל לקבע אותו והעמידות שלו בינונית מינוס - לא שורד בקיץ ממש ובחורף שורד בערך 6 שעות פלוס מינוס.
הגימור שלו בלי פידור הוא מאוד גלואי(מבריק) וחי, הוא מכיל 29SPF שזה ממש נחמד ונותן לנו את האופציה לדלג מעל מקדם הגנה.

הוא יעלה לכן 97 שקלים לפני הנחות וניתן להשיג אותו בפארמים השונים וגם בבתי מרקחת של קופות חולים.

אני עם הטריפל של סבוקלם





V|All Over Cover Sticl|By E.L.F|4gr

המייק אפ סטיק הזה ממש לא מתאים לטעמי בתור מייק אפ אלא מצאתי אותו טוב להארות וזה בגלל הגוון המאוד בהיר שלו ובגלל שהוא נתפס בעור ולא נעלם, ומצד שני קל לטשטוש ולהטמעה בעור. העמידות שלו בינונית + ואם קיבוע בפודרה זה יכול להחזיק לא רע בכלל.
*במקרים של יובש הוא כן יכול להדגיש את זה אז לא מומלץ לבעלות עור יבש וגם לא לבעלות שמן כי הוא כן סמיך מאוד ויש לו רמת לחות מסויימת שיש סיכוי שעם עור שומני הוא לא יתפס עליו.

המחיר שלו מצחיק להחריד - 1.99$ וניתן לרכוש אותו באתר אייהרב




תוספת קלילה להעצמת היופי - AKA קונסילרים 



V|Dreamlit Illuminating Under Eye Brightener|By Pacifica|4.25gr

על הקונסילר הארה הזה דיברתי מלא בפוסט Nice To Meet You Pacifica & Review ככה שמי שבא לה לקרוא בהרחבה תלך לפוסט וכאן פשוט אציין שהוא מעולה להארות בכל האזורים המקובלים להארות בפנים וגם מספק כיסוי קל+ לכהויות מתחת לעיניים שיש לי והדבר הכי מיוחד בו שההארה שלו מבריקה בקטע בריא, כאילו שהעור שלנו קורן מבפנים וזה האפקט שמקבלים איתו. העמידות שלו בינונית מינוס וזה בעיקר בקיץ כרגע ששמתי לב שהוא כן לא מחזיק בצורה מדהימה יום שלם אך בהחלט שורד מספר שעות בצורה טובה ובהתחשב בכך שקיבעתן אותו בפודרה וזה מבחינתי חובה כי הוא ממש לחותי ובלי קיבוע הוא לא מתיישב טוב ואני מרגישה לא בנוח בלי לפדר אותו. כמובן, מומלץ לפדר עם פודרה שלא נותנת גימור מאט אחרת היא תוריד מההארה שלו וחבל.

  • המוצר לא יתאים לעור שמן לטעמי וזה כי הוא ממש ממש לחותי ולחות יתר על המידה עם עור שמן זה לא מתכון טוב, הוא יתאים לבעלות עור רגיל עד יבש או מעורב קלות.

המוצר עולה 16$ וניתן להשיג אותו גם באתר אייהרב  וגם באתר ויטה קוסט






V|Cover Stick Concealer|By Essence| 5gr

הקונסילר הזה ממש הפתיע אותי! הוא נרכש בקניה הראשונה שלי מהמותג כשהוא הגיע לארץ ביחד עם עוד מספר מוצרים וקניתי אותו גם בגלל שהיו עליו המלצות וגם מתוך ריזיקה, פשוט לנסות. המוצר הזה מושלם לטעמי, הוא מכסה לי פגמים בצורה יחסית טובה אבל לא נותן כיסוי אטום מאוד אלא מטשטש את הפגמים וגורם להם להראות פחות בולטים לעין. הוא מעולה גם לכהויות מתחת לעיניים וגם לכיסוי פגמים אחרים בפנים. הדבר שממש אהבתי בו זה שהוא נורא קל לטשטוש גם באצבע וגם במברשת ושמתי לב שגם אם הוא נשאר על הפנים מספר דקות ניתן לטשטש אותו בקלות והוא לא מתקבע למצב מאט קשה כמו שלפעמים קורה עם קונסילרים. הוא קל לטשטוש ונותן כיסוי בינוני. אני ממש אוהבת אותו והוא הפך לפייבוריט שלי בקונסילרים, חייבת לציין משהו - נתקלתי בתגובות לא הכי אוהדות לגביו מבעלות עור שמן שטענו שהוא לא היה להן טוב אז אם יש לך עור שמן - כנראה שלא ממש תהני מימנו, אם את בעלת עור רגיל עד יבש הוא יהיה לך נפלא.

העמידות שלו טובה יחסית וליציאות שלי הוא שורד נפלא. הוא לא נכנס בקמטים ולא מדגיש יובש/קמטוטים.


המחיר שלו 12 שקלים וזה מחיר נפלא לקונסילר מעולה כזה וניתן להשיג אותו בכל סניפי סופר פארם בארץ שיש את המותג אסנס, הוא כמובן מקבל אצלי ציון 100 עגול ואני מאושרת שהמתוק הזה הצטרף לנבחרת שלי ☺



בואו נסכם:

העמידים ובעלי כיסוי בינוני עד גבוה:
  1. BB של סבוקלם
  2. מייק אפ מינרלי בייס של אברידי מינרלז
  3. מייק אפ מינרלי של מינרלז
  4. מייק אפ מינרלי של מינרז

בעלי כיסוי נמוך ועמידות ממוצעת:
  1. BB של סליק
  2. טריפל של סבוקלם
  3. מייק אפ סטיק של אלף שטוב בתור מוצר הארה

קונסילרים ומוצרי הארה:
  1. Dreamlit Illuminating Under Eye Brightener של פסיפיקה כקונסילר הארה
  2. קונסילר סטיק של אסנס



סווטצ'ים!
אפשר לראות את הבדלים הגוונים ולמרות שיש כאלה שנראים כהה בסווטץ'(הטריפל של סבוקלם, הביבי של סבוקלם, קונסילר אסנס), אני מצליחה לעבד אותם לעור והם משתלבים לי נפלא בלי הבדלי גוונים. חלקם סמיכים יותר וחלקם נוזליים יותר, אך אני מוצאת שכולם בלי יוצא מהכלל נוחים לי לשימוש ולא נתקלתי איתם בשום בעיה בעיבוד החומר לעור.


כפי שניתן להבין, הפוסט מחולק לשלושה קטגוריות שהראשונות הן בגזרת המייק אפים/BB למיניהם שמחולקים לחזקים ולעמידים שכל אחת שזקוקה לכיסוי בינוני עד גבוה ועמידות בלתי מתפשרת תמצא את מבוקשה בהם, והחלק השני של מוצרים עם כיסוי יותר נמוך ועמידות ממוצעת, לחובבות המראה החי יותר ושעמידות מירבית לא קריטית להן.
והקטגוריה האחרונה - קונסילרים כי הם משהו שבדר"כ טוב שיהיה בתור אקסטרה כיסוי אם זה לכיסוי פגמים וכהויות ועד להארות, אני מאוד מקווה שהפוסט הזה יעזור לחלק מכן להכיר מוצרים שאולי לא הכרתן לפני ולקבל את זה בצורה מרוכזת נכון לזמן זה, לכל שאלה נוספת והתייעצות תרגישו בנוח לכתוב לי בתגובות/ליצור קשר בדף הפייסבוק שאני תמיד זמינה וקשובה לכן ☺

*אברידי מינרלז, ג'ייד, אסנס והגלגל של ביוטיקר - נסקרו בפוסט הזה לראשונה בבלוג.

*כל המותגים שהוצגו בפוסט נטולי אכזריות וחלק מהמוצרים טבעוניים וזאת תוכלו לדעת לפי הסימון V בצמוד לשם המוצר.

*בכדי להשאר מעודכנות ולא לפספס אף פוסט מזמינה אתכן להרשם במייל(בסרגל השמאלי כאן מתחת לקוביית הלייק של דף הפייסבוק) ולעשות לייק בדף הפייסבוק ולעקוב באינסטגרם 



תגובות

  1. המייקאפ של מינרז נראה עליך מושלם!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת? מכל המייק אפים שהופיעו כאן, את איך של מינרז נראה עליי אני הכי אוהבת, הכי HD ועור מושלם וזה מדהים אותי בכל פעם מחדש!

      מחק
  2. אחלה פוסט! :)
    נהניתי במיוחד לקרוא על הקונסילר של אסנס (בכל זאת, הוא הכי נגיש כאן מהחבורה ;)), ותהיתי אם ניסית גם מייקאפ/ביביקרם כלשהו מהם.
    וכפי שציפית- הביביקרם של סבוקלם לא מתאים לעור שומני. :( מהעור שלי הוא נמס אחרי 3-4 שעות, אבל נמס לחלוטין, ברמה בלתי ניתנת לשיפוצים קלים.. :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אלוהים ישמור! רק עכשיו, ממש במקרה - נתקלתי בתגובה שלך, ולא אישרתי אותה כי לא ראיתי משום מה ועכשיו ראיתי אז אישרתי, ממש סורי על הדיילי המטורף :(
      לצערי לא יצא לי לנסות ביבי שלהם אבל כרגע אני בהתנסות עם המייק אפ מוס והוא נותן תוצאות טובות, הכיסוי שלו בינוני+ שניתן לבנות לגבוה והוא מכסה בצורה מאוד יפה וטובה ונראה ממש יפה, אומרים שיש לו גימור מאט אבל עליי הוא נראה טבעי יותר ממאט וכמובן שאני מפדרת איתו, אני צריכה לבחון יותר לעומק ובהמשך אעלה סקירה עם המוצרים שיצא לי לרכוש מהמותג :)

      וביבי של סבוקלם בהחלט לא מתאים לעור שמן, שמעתי זאת מלא מעט בנות עם עור מעורב ושמן ומה לעשות, הוא טוב לעור רגיל עד יבש.

      מחק

הוסף רשומת תגובה