אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קצת ממתקים והפתעות נעימות #7

מזמן שהבלוג לא התחדש בפינה הזו, הגיע הזמן להעיר אותה מהמתים ;) הפעם אני רוצה לחדש לכן עם מוצרים של המותג אסנס שנחת אצלנו בארץ, למי שלא מכירה - אסנס זה מותג איפור, טיפוח ואביזרי איפור מאוד עממי. המקור שלו מגרמניה ולאט לאט בחלוף השנים הוא הפך למותג העממי השולט באירופה, המותג הוקם בשנת 2002 ומאז מככב ומוכר למליוני נשים שביניהן נערות ועד נשים בוגרות. אני מאמינה שהמותג הזה יתאים לכל קצוות הגיל רק צריך לדעת לחפש את המוצרים והמרקמים שיתאימו לכל אחת ואחת.



אני הכרתי את המותג מזמן כשרכשתי מספר מסקרות של המותג וכתבתי את הפוסט על המותג אסנס וריסים מושלמות לכל כיס ומאז לא יצא לי להתחדש בו ברשת אלא חיכיתי להגעה שלו לארץ ונתתי לזה זמן, בהתחלה כשהוא נחת בארץ(בערך לפני שנה פלוס מינוס) הוא גרם לבלגן מאוד גדול - המון נערות ונשים עפו על הדוכנים שהתחילו להתפזר לאט לאט בסופר פארם ופשוט נוצר מצב שהסטנדים היו ריקים כמעט כל יום מחדש, זה היה מטורף ואני חושבת שבמותג לא חשבו שהביקוש יהיה כ"כ גבוה ואגרסיבי ואני מקווה מאוד שהם לאט לאט הבינו ונערכו לעמוד בכמויות כ"כ מסחריות ובלתי נשלטות. המותג הזה בהחלט עשה משהו חשוב בארץ שלא היה לפני - אסנס הוא המותג דראגסטור היחיד בארץ עם המחירים הכי נמוכים שיש כרגע בשוק, הוא שבר את השוק הישראלי בתחום הקוסמטיקה וגרם לכך שכל אשה תרצה להכנס לסופר פארם ולראות מה יש למותג להציע לה, משהו שלא היה קיים בצורה הזו לפני. לפני כן היו לנו את המותג המוכרים והרגילים והמחירים תמיד היו יותר יקרים מבחו"ל וגם אחרי מבצעים לא תמיד זה היה להיט - עם אסנס זה שונה, המחירים מראש, בלי שום מבצעים - זולים ומאוד. זולים בקטע של מ-5 שקלים עד 30 שקלים למוצר הכי יקר, וכל היופי שבזה שהמותג איכותי, למותג יש מוצרים טובים בלא מעט מהמקרים ובהחלט שווה להתנסות בו. פעם ראשונה שנכנס לארץ מותג עממי שבאמת שומר על המחירים העממים שלו מחו"ל, מביא את זה איתו ולא מעלה את המחירים במכירה בארץ. זה פשוט מדהים, מדהים להכנס ולקנות 5 פריטים פלוס מינוס ב-50 שקלים! במחיר כזה בקושי נקנה מסקרה עולבת אחרי מבצעים כמובן ממותגים עממים אחרים בסופר פארם. אז בהחלט שהמותג הזה הכניס משב רוח מאוד מרענן ובעיקר נתן פייט מאוד רציני למותגים העממים שעומדים לידו ופשוט מחווירים. 





V|Sopt Touch Mousse |By Essence|16gr

המייק אפ הזה מקבל המון פידבקים חיוביים, שהוא בעל כיסוי בינוני+, שהוא בעל גימור מאט ושהעמידות שלו מאוד גבוהה. איך אפשר להתעלם מזה ולא לנסות אותו? אז ביציאה שלי עם מירי היינו גם בסופר פארם והחלטתי לקנות ולנסות אותו ואני חוזרת לדווח לכן דברים מאוד חיוביים - הכיסוי בינוני+ שניתן לבנות לגבוה, הגימור - עליי אישית הוא יותר סמי מאט מאשר מאט, והעור שלי רגיל עד יבש :P אבל זה כן סוג של מאט. אני אישית פשוט תמיד מפדרת ולא מסוגלת בלי. העמידות שלו גם כן מרשימה יחסית, שרד עליי בימים מאוד קשים שיצאתי בשמש הקופחת והשורפת והחזיק לי משעות הבוקר עד לאחר צהריים שפשוט אז כבר הפסקתי לשים לב למצבו. אבל בהחלט הוא בעל עמידות מרשימה.

המרקם שלו ממש מוסי, מוסי קטיפתי מאוד נעים, הוא מתקבע יפה על הפנים ולא מדגיש יובש ככל הזכור לי ונראה ממש טוב, סטייל דאבל וור אבל בגרסת הלייט, כאילו כיסוי ממש טוב ועמידות אבל בלי להראות קייקי וכבד - אז ככה.

לסיום - מומלץ בחום, בגלל שראיתי שהוא טוב גם לבעלות עור מעורב ושמן אז ממליצה לנסות, לתת לו צ'אנס. הוא שווה את זה ☺




V|Match 2 Cover Cream Concealer|By Essence|2.3gr

גם על הקונסילר הזה שמעתי המלצות מצד אחד אבל היו גם פחות שהמליצו, אותי בכ"א מאוד סיקרן לנסות אותו ולטעמי הוא קונסילר טוב לכהויות, טיפה פחות לכיסוי פגמים למרות שאם אלה פגמים קלים אז יש סיכוי שהוא יצליח לכסות אותם. הוא קרמי דחוס כזה ולא שהאצבע שוקעת לתוכו, הוא מאוד דחוס ויציב בקרמיות שלו. הוא נעים על העור ולא מורגש ושמתי לב שהוא גם שורד לא מעט שעות בצורה טובה אך לא שורד יום שלם, בייחוד לא בקיץ הנוראי שאנחנו חווים עכשיו :/ בכ"מ, הוא כן מוצלח וטוב, לכיסוי כהויות ברמה נמוכה עד נמוכה++, לטעמי לכהויות מאוד רציניות לא בטוח שהוא יעבוד טוב, ושניה התייחסות לזה שהוא מגיע עם 2 גוונים באריזה - גוון אחד בהיר יותר והשני טיפונת יותר כהה, אבל עדיין על סקאלת הבהירים, לקחתי את מספר 10 וזה הגוונים הבהירים ביותר, יש עוד גוון 20 שהוא יותר כהה אבל עדיין כהה בבהירים ולא כהה בכהים, הגוונים הללו באו לשמש בתור קורקטור - מתקן גוון, סוג של. ניתן לערבב בין שני הגוונים וליצור את הגוון שיתאים לך במדוייק, במקום להסתמך רק על גוון אחד שלא תמיד מתאים לנו. אני לפעמים מערבבת ביניהם ולפעמים לא, תלוי בחשק/ברמת הכהות שבא לי להסתיר.

הגוון 10 יהיה מושלם לבהירות עור גם בהירות ממש, גוון 20 גם יתאים לטעמי לבהירות וקצת הצטערתי שלא קניתי אותו כי נראה לי שהוא היה יושב בדיוק כזה ולא בהיר לי מדי כמו זה אבל תנסו סווטצ'ים בפארמים ותראו מה מתאים לכן יותר ☺





V|Coverstick Concealer|By Essence|5gr

על הקונסילר הזה כבר כתבתי בפוסט My Foundation Collection ואציין כאן בקצרה שזה אחד הקונסילרים הטובים שיש לי, כן, יותר מהקודם שהוצג כאן, הוא מכסה לי כהויות ופגמים בצורה ממש טובה, אבל לא מעלים - אלא מטשטש אותם, גורם להם לא לבלוט מדי. הוא קרמי ונעים ומטשטש בקלות גם כשאנחנו משאירות אותו קצת זמן ולא מטשטשות ישר, הוא מוצלח ונהדר וגם בעל עמידות טובה אבל שוב - עם הקיץ הקשה שאנחנו עוברים הוא לא עמיד לכל היום אבל כן לשעות ארוכות. 





V|All About Matt Fixing Compact Powder|By Essence|8gr

אם כולם משבחים את הפודרה השקופה של אסנס, אז מה, אל לא תנסה? אז ניסיתי, אני לא ממש טובה בלחוות דעה על פודרות כי העור שלי יבש ובכללי אני לא ממש זקוקה לפודרה אבל לא מסוגלת בלי כי התחושה הדביקה הורגת אותי אז - הפודרה נראה לי עושה עבודה, כששמתי אותה שמתי לב שהאיפור מחזיק טוב יחסית, אני לא הבחנתי במשהו יוצא דופן אבל לטעמי כל מי שזקוקה לפודרה שקופה שווה לנסות אותה כי גם מאוד זולה וגם מקבלת מלא פידבקים - אז למה לא?
למי שלא יודעת מה עושים עם פודרה שקופה - פודרה שקופה מיועדת לקיבוע המייק אפ בלי להוסיף לו גוון, היא שקופה לגמרי על הפנים ולא רואים אותה, אבל יש לה תכונה יותר מוגברת מפודרות אחרות וזה לספוח את השומנים מהפנים ולהשאיר אותן מאטיות לאורך שעות.








V|Longlasting Lipstick|By Essence|3.8gr

בטח אתן תוהות לשם הכיתוב בתמונה האחרונה :P האמת, כשערכתי אותה רק שמתי לב שהפוזיציה של השפתונים די דומה לנשיקה, אם תשימו לב זה כאילו הגוון הקורלי נושק בעדינות לגוון הסגול יותר, זה בחיים לא יצא לי וממש לא כיוונתי לזה אבל כשראיתי שיצא דבר מתוק כזה(ודה, שפתונים ונשיקות הולכים יד ביד) החלטתי לזרום עם השיר הזה ולהוסיף את הכיתוב ☺

השפתונים האלה הם שפתוני לחות שטוענים להיות עמידים אך לטעמי העמידות ממוצעת מינוס - הם ישרדו שעתיים בערך בצורה טובה ואז ידהו, לפחות הגוונים שלי, לשכוח ארוחות ושתייה כי זה ממש לא יעמוד בזה. אבל הם לחותיים ומאוד נעימים ונותנים זריקת צבע מאוד רעננה ויפה, לא כבדה ומעיקה, בדיוק מה שמתאים לקיץ לטעמי ופחות לחורף. מהתחושה האישית שלי - הם טיפונת מייבשים, אבל ממש במעט. ככה שמי שסובלת מיובש - לא בטוח שתהנה מהם מאוד, שווה לנסות ולראות.

הגוונים שבחרתי ומאוד קרצו לי הם Coral Calling שכשמו כן הוא - גוון קורלי, אבל קורלי עדין ולא אטום ואינטנסיבי, הוא מעט שקפקף ולא אטום לגמרי אבל בשתי שכבות ניתן להגיע לגימור יותר אטום אבל עדיין לא אטום לגמרי. אם זה הגיוני :P
הגוון השני הוא Wear Berries וזה שם מאוד מיוחד אם תשימו לב - תלבשי פירות יער, הגוון שלו באמת מזכיר מעט סוג של פירות יער, זה גוון סגלגל כזה עם מעט ורדרדות מסויימת, גם הוא - לא אטום ומעט שקפקף כזה אבל ניתן בשתי שכבות להגיע איתו לשכבה יותר אטומה אבל לא לגמרי..
אני אוהבת את השפתונים האלה בעיקר לקיץ, כשחם נורא ואין עצבים להניח שפתונים כבדים ואטומים הם לגמרי נעימים וקלילים וזורמים, גם עם העמידות הנמוכה שלהם. כשהם יורדים נשאר סטיין נחמד כזה וזה מספק עבורי להמשיך את היום/מקסימום מחדשת אם ממש בא לי ;)




תהנו! ;)





V|Eyeliner Pen Waterproof|By Essence

מכירות את זה, שאחרי שנים שאתן מחפשות משהו מוצלח - פתאום הוא נופל עליכן מהמקום הכי לא צפוי? אז זה הסיפור אהבה שלי עם האייליינר הזה ☺ רכשתי אותו סתם בתור התנסות, היו עליו מספר המלצות ואמרתי יאללה - הוא גם טבעוני וגם מקבל המלצות את חייבת לנסות, וואוו, זה אחד האייליינרים הכי טובים שיצא לי לנסות, אחרי האייליינר של ג'ייד, הוא פשוט כ"כ מדוייק ונוח, כ"כ שחור ופיגמנטי, הוא מדוייק ומקצועי, אני לא צריכה להתאמץ ולשבור ראש וזוויות בשביל להוציא איתו פס מושלם - זה קורה לבד, בלי מאמץ יתר. הטוש שלו ממש רך ונעים ולא מורגש על העפעף, הוא ארוך במידה וצר במידה. בדיוק מה שצריך. העמידות שלו ממש ממש טובה - שרד לי מהבוקר עד שעות אחר צהריים מאוחרות. מה שכן, אם תשפשפו את העין הוא כן ירד מעט ואם תזיעו בטירוף ותגעו בטעות זה כן יוריד מימנו מעט. זה החיסרון היחיד שבו שעבורי זה לא חיסרון אבל אולי עבור אחרות כן. אז בגלל זה מציינת ☺


מחירים|איפה ניתן להשיג|ציון סופי:
*מייק אפ מוס 22
*קונסילר בפלטה 15
*קונסילר סטיק 12
*פודרה שקופה 18
*שפתונים 13₪(לאחד)
*אייליינר טוש 16

המייק אפ מוס מקבל אצלי ציון 100
הקונסילר בפלטה מקבל 90 ורק בגלל שהעמידות שלו לא מאוד גבוהה, בכללי הוא פשוט טוב
קונסילר בסטיק כבר קיבל אצלי ציון 100 וכך הפעם
הפודרה השקופה תקבל אצלי 80 ורק בגלל שאני לא שמתי לב להבדל רציני איתה ועם פודרות אחרות ולטעמי היא עושה עבודה אבל לא משהו מדהים שיכול להקנות לה ציון 100
שפתונים יקבלו אצלי ציון 80 גם כי העמידות לא גבוהה וגם הקטע שהם מעט מייבשים
אייליינר מקבל אצלי 100!! מושי-מושלם ☺

את כל מוצרי המותג ניתן להשיג בסניפי סופר פארם השונים, תוכלו להעזר באתר המותג לחיפוש הסניפים הקרובים אליכן



*כל המוצרים שהופיעו בפוסט - טבעוניים! והמותג כמובן נטול אכזריות ☺



אשמח לשמוע בנות: האם הקונספט של פירוט מחירים, ציון סופי ואיפה ניתן להשיג בסוף הפוסט - בצורה מרוכזת כמו שנעשה כאן - נוח לכן יותר? מעדיפות את הקונספט הקודם שהייתי מפרטת מתחת לכל מוצר? אשמח שתשתפו אותי ☺




זהו זה להפעם! מקווה שאהבתן ונהנתן
ומאוד אשמח לשמוע מהם הפייבוריטים שלכן מהמותג ☺



תגובות

  1. אני אוהבת את הבלוג שלך!
    אחלה פוסט, שימושי מאוד. תודה! :)

    השבמחק
  2. מעולה, תודה רבה!!
    נראה לי שאנסה את המייקאפ!
    תעשי מתישהו פוסט על המסקרות שלהם? יש להם כל כך הרבה ואני לא יודעת מה ההבדלים!

    השבמחק
  3. יש לי פוסט על מספר מסקרות שלהם שקניתי, שמתי אליו לינק בתחילת הפוסט יחסית, תשימי לב ותכנסי אליו :) יש סיכוי שאתנסה בעתיד הקרוב בעוד מסקרות, פשוט כרגע יש לי מה שאני זקוקה לו :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה