אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

My Loves From Iherb & Vita Cost

בלוגריות אחרות בטח יזדהו איתי - הפוסט הזה יושב כטיוטה לא מעט זמן, אפשרי אפילו להגיד כמה חודשים, הזמן טס כמו חלום ואני לא תמיד מצליחה להוציא לפועל בזמן הרצוי את כל הטיוטות. אך למזלי דברים יודעים להסתדר בסוף לטובה וגם הזמן של הפוסט הזה הגיע. לפי שם הפוסט אפשר לנחש על מה הוא ידבר הפעם - כל המוצרים שרכשתי עד היום מהאתרים הללו שאני אוהבת וממליצה עליהם, לטעמי תמיד שווה לקרוא סקירות/המלצות מהאתרים האלה וככה לבנות סל בצורה חכמה ונכונה. אז אם בא לכן/ם להמשיך ביחד איתי למוצרים אהובים ומומלצים מהאתרים אייהרב וויטה קוסט - המשיכו ביחד איתי ☺


אייהרב - Iherb


התמונה נלקחה מכאן

V|Mineral Infused Mascara|By E.L.F

על המסקרה הזו דיברתי כבר בפוסט האם המחיר עושה את ההבדל שעשיתי על מוצר אלף לפני כשנה פלוס פלוס ושם ציינתי שזו מסקרה נפלאה למראה יומיומי, מראה מופרד ונעים לעין בלי יותר מדי דרמה קווין + עמידות מרשימה והסרתה מסתיימת בלי להותיר אותנו מיואשות ועייפות ;)

*אם תרצו לראות תמונות שלי עם המסקרה מזמינה אתכן לפוסט כאן
*תוכלו להשיג את המסקרה בלינק הבא: לרכישת המסקרה המסקרה עולה 3$




V|Long - lasting Lustrous Eyeshadow|By E.L.F 

הצללית קרם הזו די טריקית - היא עובדת טוב ובצורה די מעולה כשיש מעליה צללית אבקה בגוון דומה/כל גוון שתבחרו להניח עליה בהתחשב בכך שהוא לא יהיה כהה מדי, לבדה - הפיגמנט לא נראה בצורה מדהימה ונוטה להתמוגג במהירות. בשילוב צללית אחרת מעל תקבלו שלל לוקים מאוד יפים ומחמיאים וגם העמידות משתפרת פלאים. בוא נאמר ככה - זו צללית-פריימר, פחות בתור צללית בתור עצמה.

*לסווטצ'ים של הצללית תוכלו לעבור לפוסט סקירה
*תוכלו להשיג את הצללית בלינק הבא: לינק לרכישת הצללית  הצללית עולה 3$



V|Liquid Eyeliner By E.L.F

כבר דיברתי והסברתי על האייליינר הזה בפוסט על מוצרי אלף האחרון ככה שלא אחפור יותר מדי ופשוט אציין שגוון Midnighy מעולה והשחור די זוועתי, לא מתקבע, לא עמיד ולא נראה טוב על העין בכללי. אז אם בא לכן להתחדש באייליינר נוזלי של אלף אני אמליץ על הגוון שציינתי שהוא כחול כהה מאוד על גבול מושחר ועל העין ממש קשה להבחין שהוא בעל גוון כחול כלשהו. היתרונות שלו שהוא מאוד מאוד קל לשימוש והאפליקטור שלו אחד הנוחים שיצא לי לנסות, העמידות די טובה והוא מתקבע לגימור סמי מאט. 

*לסווטצ'ים של האייליינר תוכלו לעבור לפוסט סקירה
*תוכלו להשיג את האייליינר בלינק הבא: לינק לרכישת האייליינר(לא במלאי כרגע) האייליינר עולה 1.99$




Mineral Lipstick|By E.L.F|V|בגוון Beautiful Berry

שפתון מהסדרה המינרלית של אלף שמתהדר בלחות מירבית שמתיישבת על עור השפתיים ולא נוטה לזוז/לזלוג, הוא נוח מאוד ונעים מאוד גם בימים שעור השפתיים לא במיטבו. העמידות כאן לוקה בחסר מהסיבה המאוד פשוטה - זהו שפתון לחות, לא שפתון הטוען לעמידות מירבית וגימור מאט. הגימור שלו מעט מבריק אבל לא ברמה זוהרת, ברמה עדינה ומחמיאה. אם תרצו לראות אותו על שפתיי תוכלו לעבור לפוסט סקירה שם דגמתי אותו על שפתיי ותוכלו להתרשם הן מהגוון והן מהגימור ☺

*לסווטצ'ים של האייליינר תוכלו לעבור לפוסט סקירה
*לצערי אני רואה שהוא לא נמכר יותר באייהרב(הפסיקו את המכירה שלו לצמיתות), אך מצאתי לכן את סדרת השפתונים הזו באתר ביוטי ג'וינט ושם הוא עולה 6$ - לינק לרכישת השפתון בביוטי ג'וינט




V|Matte Lip Color|By E.L.F 

השפתון הזה הוא אחד המוצרים הטובים שיצא לי לנסות במוצרי שפתיים סופר עממים כמו המותג הזה, הוא בגוון נטורל - משמע טבעי, ממש ממש טבעי ומתמזג עם גוון השפתיים הטבעי שלנו, תכל'ס - זה הניוד המושלם לטעמי. הוא ניודי ורדרד נורא נורא עדין ומחמיא. בסדרת שפתוני המאט הזו יש כמה וכמה גוונים ואני ממליצה בחום לבדוק אותם.

*לסווטצ'ים של השפתון תוכלו לעבור לפוסט סקירה
*תוכלו להשיג את השפתון בלינק הבא: לינק לרכישת השפתון השפתון עולה 3$



התמונה נלקחה מכאן

Expert Face Brush By Real Techniques

כבר דיברתי בבלוג כמה וכמה פעמים על המברשות של ריל טכניקס והן באמת המברשות הראשונות שיצא לי לנסות באופן רציני ו"מקצועי" נקרא לזה כך, הן באמת היו לי וממשיכות להיות לי מברשות נפלאות בלי לקרוע את הכיס, בלי להסתכן עם שיער טבעי שהוא מבחינתי הרפש של התעשייה הזו ובעצם לקבל תמורה מאוד גבוהה ביחס למחירים המאוד נוחים שלהם.
המברשת אקספרט הייתה המברשת מייק אפ הראשונה שלי, התאהבתי בה, היא הייתה מושלמת עבורי עד שהתחלתי להתנסות עם מגוון מברשות בצורות שונות ואחרות ולאט לאט זנחתי אותה אבל מדי פעם אני עדיין חוזרת אליה.

מי שמחפשת כיסוי מייק אפ גבוה ומלא - תהנה מימנה, זה התפקיד שלה, בגלל שהיא מאוד קטנה וסופר דחוסה היא נותנת כיסוי יותר גבוה ממברשות יותר פתוחות ופלאפיות. לסיכום - מברשת מעולה, לא רק למייק אפ אלא גם להצללות רטובות ועוד. היא סינתטית ולא מתעללת בחיות חפות מפשע והכי חשוב - עיצובית ויעילה!

*לינק לרכישת המברשת: לרכישת המברשת עולה 8.99$



Stippling Brush By Real Techniques

שוב פעם אנחנו עם ריל טכניקס והפעם מברשת שלא מעט נשים, לפי תגובות שאני קוראת ברשת - לא ממש מסתדרות איתה/מבינות מה לעשות איתה. המברשת הזו מעולה לכל מוצר קרמי, ממייק אפ(כשרוצים כיסוי עדין יותר ופחות מלא ואטום) ועד לסומק קרמי/הצללות רטובות ועוד, היא באמת מאוד ורסטילית, נעימה ואיכותית מאוד שאני עד היום ממשיכה להשתמש בה. באמת מברשת מעולה.

וכן, היא אחרי חפיפה ונקייה לגמרי אבל לצערי הפיגמנט עם השנים לא יורד במלואו.

*לינק לרכישת המברשת: לרכישת המברשת המברשת עולה 9.99$




EcoTools Six Piece Essential Eye Set

כתוב סט מברשות אבל מופיעות רק 2 מברשות - מדוע אתן תוהות? כי אלה המברשות שהכי בשימוש אצלי ואני הכי מחוברת אליהן, אז למה לטרוח לצלם הכל? חבל, המברשת הגדולה יותר היא אחת ממברשות הטשטוש הכי טובות שיצא לי לנסות ומייד אחריה מגיעה המברשת המדהימה 06 של מינרלז ששתיהן פשוט משלימות אחת את השניה. זו שכאן - מעולה לטשטוש רחב, טשטוש איפור שאמור לצאת מאוד חופשי/לא מדוייק ושל מינרלז מדהימה לדיוקים יותר אבל ממש לא רק. קיצר, מברשת טשטוש מדהימה משיער סינתטי איכותי ששורדת לי מדהים ואני מכורה אליה.

המברשת הממש קטנה לידה - זו אחת ממברשות טשטוש דברים קטנים/החלק התחתון של העיניים הכי טובה שיש לי עד היום! היא סופר קטנה, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכן כי היא מטשטשת בצורה מעולה כל תיחום תחתון שתעשו ועד אייליינר שתרצו שיהיה מעושן ועוד. אז אומנם המברשות הללו נמכרות רק בסט ורק ככה תוכלו להשיג אותן(ככל הידוע לי) אבל היה לי חשוב לשים דגש ספציפית אליהן ופחות לשאר שהן פחות בשימוש קבוע. 

*לינק לרכישת הסט מברשות: לרכישת הסט הסט עולה 7.40$




Kabuki Brush By Real Techniques

מברשת קבוקי נפלאה, רכה מאוד והעיצוב שלה מאוד שונה משאר הקבוקיות שיצא לי לנסות - כפי שניתן לראות בתמונה, היא נפתחת לשתיים ובכך נוצרת צורה שיכולה לעבוד נפלא להצללות/חימום הפנים ועוד. לצערי הרב - אני רואה שהמברשת לא רק שהופסקה להמכר באייהרב היא גם לא מופיעה באתר של ריל טכניקס...ממש תעלומה, וגם עצוב לי כי היא באמת כזו איכותית וטובה גם בגלל הגימיק הנפלא שהיא נפתחת. 
אבל מסתבר שבחיפוש מהיר באתר התגלה שיצאה לריל טכניקס קבוקי חדשה באריזה שמתאימה לנשיאה בתיק, אולי זה יעניין אתכן לרכישת הקבוקי החדשה במידה וכן, ממליצה להשוות בין אייהרב לריל טכניקס איפה יוצא יותר זול ☺



ויטה קוסט - Vita-Cost



בתמונה כאן יש לנו מצד שמאל את הקרם ידיים Hand Cream Mango Butter של המותג הנפלא Nubian Heritage שאני כה אוהבת ועל הקרם הזה יש לי לומר שהוא מאוד, אבל מאוד סמיך! ברמה של חמאה שיאה גולמית ואפילו יותר. אבל, הוא נספג יחסית מהר(דקות ספורות) ומותיר תחושה מאוד מלוחחת ונעימה, ממש מרגישים את הלחות והחומרים האיכותיים שיש בקרם הזה ואפילו אמא שלי נהנת מהגרסת חמאת שיאה שלו והיא דווקא סובלת מידיים יבשות.
אז חמאת ידיים זה הלהיט החדש מבחינתי, זה כמו להתעטף בחמאה עשירה שמפנקת אותך וגורמת לך להתענג על המוצרים הטובים באמת שיש בשוק בלי לקרוע יותר מדי את הכיס ;)
יש לציין שהחמאת מנגו הזו בעלת ריח מאוד דומיננטי של מנגו, ככה שמי שלא מתחברת - נסי לחפש בניחוח אחר, מי שאוהבת ניחוחות אקזוטיים ודומיננטים כאלה תהנה מימנה מאוד ☺


הקרם השני הוא קרם רגליים די מפורסם בשם Organic Foot Repair Cream Perfect Pistachio של המותג Desert Essence ובטח נתקלתן בו כבר ברשת כי הוא סופר מפורסם ודווקא הפעם יש הצדקה להייפ - הוא אחד מקרמי הרגליים המוצלחים שיצא לי לנסות! הוא בהרבה יותר דליל מהחמאת מנגו לידיים כאן מעליו אבל הוא ממש עשיר ומרגישים שהוא עושה טוב לעור הרגליים, יש לי יובש מסויים, לא ברמה מטורפת אבל כן ברמה מסויימת ושימוש בקרם הזה הראה תוצאות חיוביות וטובות. הריח הפיסטוקי שלו משגע והוא מאוד נעים על העור אבל כן לוקח לו בערך 5 דק' אולי טיפה פחות להספג, תלוי כמה נשים ועדיף לא להעמיס מימנו כי הוא ממש עשיר ואין צורך.
וכן, יש לו ניחוח פיסטוקי אבל נעים לאף ולא דומיננטי וכבד ;)

*לינק לרכישת החמאת מנגו לידיים: לרכישת החמאת מנגו המחיר של החמאת מנגו הוא 6.29$
*לינק לרכישת הקרם רגליים פיסטוק: לרכישת הקרם רגליים מחיר הקרם רגליים הוא 5.29$




V|Devocean Natural Lipstick|By PACIFICA

על השפתון הזה כבר חפרתי לכן בפוסט על המותג פסיפיקה שבו סקרתי מוצרים שהתחדשתי בהם מהמותג ובעיניי זה שפתון מאוד מאוד מיוחד ונפלא הנופל בקטגוריית שפתוני הלחות, הוא מאוד מאוד עשיר בלחות ובשמן קוקוס הכה טוב לעור הגוף והפנים וממש מרגישים את זה. הגוון שבחרתי הוא סוג של חום כהה וחם שמאוד מחמיא לטעמי למגוון גווני עור והעמידות שלו זה משהו משתנה - אם תסירו את השכבה העליונה עם טישו תשארו עם גימור סמי מאט ועמידות שתשרוד כמה שעות בלי אוכל ושתייה ממש ובלי להסיר שכבה עליונה הוא ישרוד שעתיים שלוש וככל הזכור לי הוא לא שורד אוכל ושתייה אבל משאיר הכתמה מתוקה ונאה.

אם תרצו להתרשם מסווטצ'ים וסקירה מלאה תוכלו לעבור לפוסט סקירה המלא
*לינק לרכישת השפתון: לרכישת השפתון מחיר השפתון הוא 14$




V|Dreamlit Illuminating Under Eye Brightener|By PACIFICA

לא הפסקתי לשבח את המוצר הזה בפוסט על מוצרי פסיפיקה ואכן יש אמת בדבר - זה אחד ממוצרי ההארה הנוזלים הטובים שיצא לי לנסות! ההארה שלו קודם כל מתמקדת בהארה טבעית ומחמיאה, לא מנצנת ולא שימרית, ממש ברק טבעי מאוד מיוחד שקשה להסביר במילים לצערי. זה מסוג המוצרים שלטעמי יעבדו יותר טוב בחורף ופחות בקיץ כי הוא סופר לחותי(ואי לכך פחות יתאים לבעלות עור שמן) ולוקח לו קצת זמן להתקבע וכן דרושה כאן פודרה ייעודית לקיבוע שלא תיהיה בגימור מאט ולא תתן כיסוי אלא פודרה שמיועדת במיוחד להארות.

שוב, אם תרצו לקרוא סקירה מלאה על המוצר תוכלו לעבור לפוסט על פסיפיקה וחשוב לציין שהמותג פסיפיקה נטול אכזריות וטבעוני 100%, בנוסף לזה שהוא מותג על גבול היוקרתי/יוקרתי יותר ממותגים עממים אחרים ואיכות המוצרים באמת גבוהה ושווה את המחיר.

*לינק לרכישת הקונסילר הארה: לרכישת הקונסילר הארה מחיר הקונסילר הוא 16$



V|Base Foundation Sami Matte|By Everyday Minerals

את המייק אפ המינרלי הזה סקרתי כבר בפוסט קולקציית המייק אפ שלי ככה שלא אחפור לכן יותר מדי ופשוט אציין שזה מייק אפ מינרלי באיכות די טובה שנותן כיסוי מקל ++ עד לבינוני והגימור שלו מאט והעמידות גם בהתאם - מאוד טובה, שורד שעות רבות גם בימים חמים וקשים. הוא נעים על העור ולא מכביד ובעיקר בריא לעור מבלי להזיק לו.

*לינק לרכישת המייק אפ: לרכישת המייק אפ  מחיר המייק אפ הוא 14$



V|African Black Soap Body Wash|By Nubian Heritage

מכירות מוצרים שהם פשוט אלוהיים? כאלה שגורמים לכן להתענג בכל פעם מחדש ולא להבין מה עשיתן בלעדיהם לפני? אז כזה הסבון הזה! הוא נמצא אצלי בהגדרה "Better Than Sex" כי הוא באמת כ"כ מיוחד, כ"כ נדיר, כ"כ מריח ...עזבו, צריך להחזיק אותו בשביל להבין. וברור לי לגמרי שיש כאלה שיכולות שלא להתחבר כי זה לגיטימי, אבל אם אתן כמוני - סביר להניח שתאהבו אותו ☺

הוא בעיקרון מיועד לעור שמן/בעייתי/אקנתי ועוד, אמור לטפל בדברים הללו אך העור שלי רגיל עד יבש ואני הכי נהנת מימנו בעולם, אין לי אקנה ועור בעייתי אבל הוא מותיר את עורי בעל ניחוח משכר שנשאר ונשאר...ותמשיכו מכאן ;)

קיצר, מומלץ בכל בית, לטעמי ממש לא בתור סבון יומיומי כי הגודל שלו 384 מ"ל והוא יקר ביחס לכמות וזמין רק באינטרנט אבל בתור סבון פינוק ככה פעמים שלוש בשבוע/ערבים מיוחדים - לגמרי!

*לינק לרכישת הסבון: לרכישת הסבון בויטה קוסט  לרכישת הסבון באייהרב הסבון למזלכן נמכר גם בויטה וגם באייהרב ככה שתוכלו לבחור מאיפה לרכוש אותו ;) מחיר הסבון הוא 10.70$ ובאייהרב 38.88 שקלים


התמונה נלקחה מכאן

Brightening Facial Scrub Sea Kelp plus Chlorella Growth Factor|By Acure Organics

איף! איזה שם ארוך, ונעבור למוצר עצמו - המסכת פילינג הזו נרכשה בכלל לאימי, מתנה עם עוד מספר מוצרים ואני כאן לדווח לכן שהיא מאוד נהנת מימנו! אמא שלי בעלת עור רגיל עד מעורב, בלי בעיות מיוחדות אלא עור בוגר במצב טוב שפשוט רוצה ניקוי טוב של העור ותחושת ניקיון ורעננות והמוצר הזה בהחלט הצליח לקלוע למטרות הללו. הוא בעל גוון ירוק שהופך למרקם גירי כזה כששמים על העור ועדיף לשבת כששמים אותו ולא לעמוד.
אמא מדווחת שהוא מנקה לה את העור היטב ומשפר את הגמישות והרכות שלו, העור נראה יותר רענן וחי ובכללי שהיא אוהבת בסך הכל, זה לא שזה שינה לה את החיים אבל היא בהחלט נהנת מהמסכת-פילינג הזו ונראה מה יהיה בהמשך ☺

הוראות שימוש:
להניח מהחומר(לא מלא, כמות סבירה של שתי לחיצות תספיק) על הפנים ולהמתין ללא מגע עם אזור העיניים 10 דק' עד 15 דק' ולהסיר היטב עם מים, החומר יתקשה ויהפוך לגירי אז להסיר בעדינות וזהירות בכדי לא ללכלך את כל האזור. אפשרי להניח קרם לחות/סרום אחרי ההסרה.


*לינק לרכישת המסכה: לרכישת המסכת-פילינג מחיר המסכת-פילינג הוא 8.29$ ניתן לרכוש את המסכה גם באתר אייהרב למי שנוח לה יותר לרכישת המסכה באייהרב ושם היא תעלה לכן 32.71 שקלים ☺



♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦



כמה פרטים טכניים:

• הגבלת משקל באתר אייהרב 1.8 ק"ג, אם תעברו את המשקל הזה מומלץ לפצל את ההזמנה.
• באתר ויטה קוסט הגבלת המשקל היא 1.63 ק"ג
• דמי משלוח - באייהרב זה 4$ כל עוד לא תעברו את המשקל 1.8 ובאתר ויטה קוסט זה 11$ 
• באתר אייהרב עשו שינוי שיכול להיות מרענן לחלק מכן - כל מי שתכנס מישראל לאתר תשים לב שכל המחירים מופיעים בשקלים ולא בדולרים כמו שתמיד היה, עבורי זה טיפונת מסורבל כי התרגלתי לדולרים אבל למי שהתקשתה עם דולרים בטח תהנה מהשינוי הזה ☺


* למעבר לסקירה קלילה והסבר קניה באתר ויטה קוסט - סקירת האתר ויטה קוסט
במידה וזו רכישה ראשונה שלכם באתר אייהרב תוכלו להשתמש בקוד הבא: PLD988
ובלינק הבא לקבלת קוד הנחה לקניה ראשונה באתר ויטה קוסט: קבלת הנחה בקניה ראשונה בויטה קוסט



עכשיו תורכם!
מה המוצרים האהובים עליכם מאייהרב וויטה קוסט?
האם המוצרים בפוסט מוכרים לכם?
שתפו אותי ☺ 


תגובות

  1. פוסט מעולה! :)

    העלית בי געגועים גדולים לאייהרב, אחרי שלא הזמנתי מהם יותר משנה (מאז שהם העלו את מחירי השילוח). אחרי שסיימתי לקרוא את הפוסט אצתי רצתי לאייהרב ועשיתי הזמנה גדולה.. :) מחירי השילוח דווקא לא כאלה נוראים כמו שהם היו מייד אחרי ההעלאה! :)

    ממש אבל ממש סיקרנת אותי עם קרם הידיים של נוביאן הריטג'. אני ממש אוהבת קרמים סמיכים וכבדים ללילות הירושלמיים הקרים שאוטוטו מגיעים אלינו. :) וקרם הרגליים נמצא בוויש ליסט כבר המון זמן (אני מחכה לסיים 5 קרמים אחרים שכבר יש לי ואז אתחיל לפזול לכיוונו.. ;)).

    רק לגבי הסבון השחור אני חייבת לחלוק עלייך- לא אהבתי אותו בכלל. המרקם מקציף כמו אלוהים, אבל הריח מאוד תרופתי, כמו חיזוקית של הדס או משהו בסגנון. בסופו של דבר הוא נתרם להורים שלי, שלא אהבו אותו גם כן.. \: באסה! מאוד רציתי לאהוב אותו, לאור ההתלהבות המטורפת שיש סביבו ברשת. :(

    כמו כן, אני חייבת כבר להזמין לי מברשת ריל טכניקס מתישהו, להבין על מה כל המהומה.. ;)

    יום מקסים יקירה! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לקרוא את התגובות שלך! תודה ☺

      אני מזה שמחה שגרמתי לך לבצע הזמנה באייהרב ..:P האתר הזה מקסים ואהוב עליי מאוד כי די בזכותו התחלתי את כל הרכישות שלי ברשת.

      אם את אוהבת קרמים עשירים - סיכוי טוב שתהני מהקרם ידיים, למרות שהוא ממש עשיר לא לוקח לו יובלות להספג וזה נקודת זכות לגביו.

      הסבון השחור - את צודקת, זה משהו שהבחנתי בו בהתחלה שהריח היה דומיננטי ולא משהו שאני רגילה אליו, משום מה פרחה בנינו אהבה גדולה שלמדתי לאהוב את הריח שלו ומאז אני ממש..מכורה אליו :)

      ריל טכניקס זו השקעה טובה!

      מחק

הוסף רשומת תגובה