אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥♥♥ La Boutique - This is love ♥♥♥

על מותג בשמי השמן La Boutique דיברתי ממש בקצרה בפוסט סיכום שנה האחרון והבטחתי לכן פוסט סקירה מלא ומקיף ממש בקרוב - אז זה הגיע ☺ היום אני רוצה להציג בפניכן את המותג הבוטיקי המיוחד והנפלא הזה שעליו מנצחת אשה מופלאה ומאוד מיוחדת בשם ציפי רוטשילד, לחשוף בפניכן אופציה נטולת אכזריות וטבעונית למוצרי בישום ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת.

לפני שנעבור לסקירה, כמה מילים עליי ועל בישום - מגיל יחסית קטן התחלתי להשתמש במוצרי בישום ובתור בחורה מאוד אסתטית ונקייה בטירוף שאוהבת להריח טוב - תמיד חיפשתי ניחוחות שיחמיאו לי מבלי לגרום לסובבים אותי לסבול. אני חובבת ניחוחות נקיים, פרשיים, לימוניים וחמוציים. ואם אפשר לשלב הכל באחד - מה טוב! אבל, בשנים האחרונות התחלתי לסבול קצת ממוצרי בישום שהתחילו לפתח אצלי סוג של אלרגיות - כשאני שמה בושם - אני חוטפת מיגרנה ובמקרים גרועים גם בחילות. אז סוג של עשיתי הפסקה ולא ממש השתמשתי במוצרי בישום עד שבשנה האחרונה בערך התחלתי לחזור לזה לאט לאט, מצאתי מוצרים שעושים לי טוב ולא מקשים עליי. חלק מזה אלה המוצרים של לה בוטיק ☺


*וכן, המוצרים התקבלו לסקירה אבל זו סקירה שיזמתי בעצמי(כמו כל הסקירות האחרות) ואני גאה בעצמי שהצלחתי להתנסות עם המותג והמוצרים הנפלאים שלו וכל הפרגונים, המילים והחוו"ד - הם שלי בלבד! אתן כבר מכירות אותי ויודעות שאני אובר כנה ולא אעגל שום פינות. אז בואו נתחיל!





ראשית כל, כמה מילים על המותג ומי שעומדת מאחוריו:
הכל התחיל לקרום עור וגידים מאשה אחת מקסימה, מיוחדת, אדיבה ועם המון אהבה לתחום שהחליטה לרקוח בעצמה בשמי שמן בניחוחות התואמים להמון בשמים מוכרים אחרים, למדה את התחום והתחילה לרקוח לקרוביה עד שצמחה לעסק עצמאי ופרטי המחולל פלאים בתחום הבישום הישראלי. הרקיחות של ציפי רוטשילד הן מעל לכל - כל רקיחה ובושם מקבל את היחס המועדף והגבוה ביותר עד לתוצאה הרצויה - ניחוח מושלם ואיכות שלא משתווה לאף מותג בישום אחר, בזכות האהבה הגדולה של ציפי לתחום ולנושא אנחנו - הלקוחות, מקבלות תוצרת וגימור מופלאים מהתו הראשון עד לתווית המוצר, מוצר שנעשה באהבה כה גדולה ורצון לעשות טוב לאחרים - לא יכול לטעות, לא יכול להכשל ☺

בין מוצריה תמצאו בשמי שמן, בשמי אלכוהול וחמאות גוף עשירות ומפנקות כמו שלא ידעתן עד כה. ציפי מקפידה על שמנים באיכות הגבוהה ביותר ובבשמי השמן שלה לא תמצאו טיפת אלכוהול וזה מה שמעשיר ומבטיח עמידות מירבית לשעות ארוכות ואצלי - אפילו למשך ימים ;)

חמאות הגוף עשירות ברכיבים מאוד משובחים ועשירים שגורמים להן להיות הנאה צרופה והסנפה בלתי נגמרת.

הכל מתחבר לאשה אחת שמנצחת על כל המותג המופלא הזה - ציפי רוטשילד, אני גאה שיש נשים כמוך שלוקחות את החלום שלהן והופכות אותו למציאות משגשגת ופורחת ומראות לעולם ששום דבר שנרצה לא יוכל לעמוד בפנינו כל עוד נאמין ונרצה. את אגדה, את מופלאה - וכל תודותיי והערכתי נתונות לך ♥




Perfume Oil "Musk"|By La Boutique
את ההכרות שלי עם הניחוח המופלא והכה עתיק "מאסק" התחלתי בזכות אימי היקרה, היא הכירה לי את הניחוח הזה והבושם הראשון שלי היה עם התוים האלה - מאסק. ישר התאהבתי, יש ספק? ברור שלא. זה ניחוח מיוחד אבל לצערי בשנים האחרונות או יותר נכון בעשור האחרון תפס תאוצה מאוד גדולה והפך מניחוח וותיק ולא נפוץ בעליל - לאובר נפוץ וכמעט בכל בושם היום שמים את הניחוח הזה בכדי לקבל את הטריקיות והיוקרתיות הכה מזוהים עם הניחוח הזה. אז ככה שיש לי אהבה די צמודה ויקרה עם הניחוח הזה וכשהתבקשתי לבחור משפחת ריחות/ניחוחות מוכרים ואהובים הוא היה הראשון מבלי למצמץ ☺
הבושם שמן של לה בוטיק בניחוח המאסק הוא אחד המושלמים והמיוחדים שיש, הוא מזכיר לי את הניחוח המקורי והישן, הטוב והמוכר. ניחוח שמצד אחד משדר קלאסיות נצחית ומצד שני תחכום מסויים וכזה שתמיד אפשר לסמוך עליו שישחזר את עצמו גם בעוד מאה שנה ויותר. העמידות של הבושם הזה מרשימה כמו שאר הבשמים של לה בוטיק - נשאר ונשאר, אין צורך לרדוף אחריו ולחדש והוא פשוט חודר לנקבוביות שלנו ולשכבות העור ומזין אותן בניחוח הנפלא שאי לכך - הוא נשאר ונשאר למשך שעות ארוכות ואני אפילו שמה לב שאחרי מקלחת הריח מתחזק ומתעצם לעוד מספר שעות ☺




Perfume Oil "Powder"|By La Boutique
אם בניחוחות נקיים עסקינן אז ארצה לציין לשבח את הבושם שמן בניחוח פאודר - פודרה, בשפה פשוטה. זה ניחוח שהוא מאוד נקי ומיוחד ואותי אישית ממש הפתיע, יש בו תו מאסק מסויים אבל מעודן, מזכיר לי במעט את ההיפנוטיק אבל נקי יותר, מעודן יותר. יש בו משהו שמזכיר ניחוחות שאף פעם לא נמאס מהם והם כ"כ עדינים ונעימים שאת יכולה להסניף את עצמך כל היום ואין סיכוי שיסתם לך האף.
קיצר - הוא פשוט מושלם, קשה לי להגדיר ריחות במילים אבל מי שאוהבת ניחוחות נקיים עם קריצה של מאסק - מאוד תתחבר אליו, הוא מיוחד ושונה ולא יצא לי להריח ריח כזה לפני ☺
שוב, כמובן - גם כאן העמידות מירבית והבגדים סופגים את הניחוח ונשארים מבושמים לאורך זמן ארוך מאוד!




Perfume Oil "Hypnotic"|By La Boutique

!!!O~M~G
רגע, דקת דומיה........................

עכשיו אפשר להמשיך ☺ אני רוצה לפתוח בווידוי: שנאתי ריח היפנוטיק שנים, עוד מהנערות שלי. משהו בריח הסופר חזק הזה שמשולב ביחד עם ניחוח מתוק רצחני שחונק אתכן למוות - לא השתלב לי, לצערי. אבל, כמו שאנחנו מתבגרים ומשתנים, ולפעמים דברים שתיעבנו בעבר פתאום אנחנו אוהבים - ככה קרה לי עם הניחוח הזה ☺ הפתעה מאוד חיובית ששמחתי שקרתה. בזכות קרם גוף מסויים של המותג לואר שהכיל את הניחוח/אחד מהתוים המרכזיים של היפנוטיק ואת הריח של הקרם הזה אני ממש אוהבת, אבל ממש. אז החלטתי לשאול את ציפי היקרה שלי האם יש לה ניחוח תואם להיפנוטיק - בום! היה לה, ברור, הבחורה מחזיקה באוסף ניחוחות תואמים לבשמים מוכרים אחרים בגודל של מעל 200 ניחוחות אז היה צפוי שתחזיק גם ניחוח כה נחשק ומוכר כזה ;)

ומכאן התפתחה אהבה מטורפת, אני משתמשת בו בחודשים האחרונים ואני פשוט באופוריה מטורפת ואני כאילו מרגישה מדהים שמצאתי ריח שכ"כ מתאים לי ומתמזג עם הגוף והעור שלי בצורה מושלמת. יש לי שכמיה שבטח ראיתן בפוסט My Winter שאני מכורה אליה והיא אלמותית ובעלת ערך מאוד גדול וכשאני שמתי לראשונה את הבושם כשלבשתי אותה הריח פשוט נדבק ולא זז, אז כל פעם כשאני פותחת את הארון הריח מציף וגורם לי לפרפר ולהתענג..אח, כמה ברת מזל שיש לי את הבושם הזה ☺
משהו קטן למי שאובססיבית להיפנוטיק המקורי - כאן יש חמיצות מאוד מעודנת שמוסיפה לו אווריריות שאני מאוד אהבתי. בהיפנוטיק המקורי התווים חזקים מדי ואין שום תו חמוץ/לימוני ששובר אותו ובגלל זה בדיעבד אני מבינה למה סלדתי שנים מהיפנוטיק וכאן הצלחתי להתאהב כי יש משהו ששובר את הכבדות הנוראית של היפנוטיק של דיור.



Perfume Oil "Narsiso"|By La Boutique
צר לי, אך במקרה הזה ובמקרה הבא אין לי את המקור בכדי להשוות אבל בטוחה שהם די זהים למקור, כהרגלה כקודש של ציפי ☺ נרסיסו זה בושם די יוקרתי ומוכר לאלה שאוהבות להשקיע בבישום שלהן לטופ, אני אישית אף פעם לא רציתי לנסות אותו במציאות אבל שמחתי שנפלה בחלקי ההזדמנות לנסות אותו כאן ולראות על מה כל המהומה...וול, אפשר לומר שזה טיפל'ה פחות הטעם שלי בגלל שהוא די חמוץ ולמרות שאני מעדיפה ניחוחות חמוציים/לימוניים כאן זה היה לי טיפה מעבר למה שאני רגילה אבל עדיין, בימי קיץ חמים כן השתמשתי בו ונהניתי מימנו והוא בושם טוב ואפילו אמא שלי התחברה אליו כשלקחתי אותם איתי כשביקרתי אותה ומי שאוהבת תוים לימוניים וחמוצים - כנראה תתחבר אליו מאוד. אם האף שלי לא מטעה אותי אז יש בו גם מעט מרירות מסויימת אבל ממש בקטנה, שיא העדינות.

גם כאן, הבושם עמיד לשעות ארוכות ואיכותי כשאר הבשמים של לה בוטיק ☺


Perfume Oil "Blue"|By La Boutique
בטח יש חלק מכן בקהל שאוהבות את הבושם המוכר והטוב - לייט בלו, של דולצ'ה וגבאנה שהוא אחד הבשמים הדי מוכרים בשנים האחרונות ודי אהוב אז זה התואם שלו. כאן יש תו מאוד ברור של חמצמות ולימוניות ביחד, זה לא מר בכלל אבל זה ממש פרשי ולא לכיוון הפרחוני והמתקתק. אני הצלחתי לאהוב אותו יותר מנרסיסו בגלל העדר המרירות הממש מועטות שיש בנרסיסו וכאן אין, הם יחסית דומים אבל לא, זה נשמע סותר אבל זה לא :P יש דימיון בניחוחות אבל הם לא זהים. שונים. גם כאן - איכות בלתי מתפשרת, כמו בכל הבשמים של לה בוטיק ☺

חייבת לציין לטובה, שדווקא לייט בלו הזה אני רואה אותו כמתאים גם לקיץ וגם לחורף, הוא מכיל רעננות שתתאים לקיץ ומצד שני מכיל ארומה מסויימת שתתאים גם לחורף למי שלא אוהבת בשמים מתוקים וכבדים מדי.





מלה בוטיק קיבלתי כמות די מכובדת ומרשימה של בשמים בשני גדלים - המאסק הגיע בגודל מלא והארבעה הקטנים שראיתן כאן הגיעו בגודל מוקטן ומתאים לנשיאה בתיק ולחידוש במהלך היום(למרות שלטעמי אין צורך ברוב המקרים) לאלה שפשוט אוהבות לחדש, בלי קשר אם באמת צריך ;) הרול און הקטן והזעיר שלהם נותן לנו נוחות בלתי מתפשרת לשלוף אותו בין רגע ולעבור וויש במקומות הרצויים ולהחזיר לתיק מבלי שמישהו אפילו ישים לב ☺
סורי, אבל היו עוד 2 בשמים בגודל 10 מ"ל כמו שראיתן כאן בניחוחות בולגרי וקלואה אבל אימי אהבה ולקחה אותם :P




Body Butter Patchouli|By La Boutique
מכירות את זה, שיש מוצרים שלא מפתים אתכן ואתן לא ממש "עפות על זה" אבל רוצות לתת צ'אנס לנסיון אמיתי? זה מה שקרה לי עם החמאת גוף האלוהית הזו! רציתי להתנסות בה כי קודם כל בגלל הריח - החמאות גוף של לה בוטיק עשירות בניחוחות מאוד דומיננטים שממש הופכים אותן למוצר בישום רק בצורת קרם. החמאה הזו גרמה לי לשכוח מכל מה שידעתי וזכרתי בכל הנוגע לניחוח פטשולי הידוע והטוב שלא מעט אוהבות אותו אבל אני משום מה לא התחברתי אליו עד כה וכשהחמאה הזו הגיעה אליי זה פשוט נפרץ, החמאה בעלת ניחוח פטשולי מאוד מיוחד ולא מה שאנחנו רגילות, משהו שם טהור ושונה ולא תעשייתי ודוחה. מעודן ובעל נוכחות בו זמנית, אני מרגישה שיש גם תווים אחרים חוץ מפטשולי כי הניחוח כ"כ נעים והרמוני. הריח נשאר ונשאר..מה זה לעזאזל? איך הצלחתי לפול לרגליי חמאת גוף? אני באמת המומה..עדיין, כן. זו פשוט חמאה מושלמת. נקודה. המרקם שלה מאוד סמיך וכבד אבל קבלו את השוס - היא נספגת במהירות שיא! בזמן עיבוד החמאה לעור היא כבר נספגת ולוקח לה אולי גג שתי דקות לספיגה מלאה ואז העור נותר רך כחמאה, נעים וריחני בקטע שאתן אפילו לא יכולות לדמיין. אני די התמכרתי לקטע שאני לא חייבת לשים בושם של ממש בשביל להריח מדהים ומספיק לשים טיפה מימנה בגוף/בית החזה ובאזור הצוואר ואני מדיפה ריח משכר ומדהים שאני נהנת מימנו כל שניה.

לגבי לחות - אני כן שמתי לב שאחרי שאני מתמרחת בעונג רב, יש לציין ;) עם החמאה שהעור רך ונעים יותר אבל לא הייתי סומכת עליה לטיפול מעמיק במקרי יובש קיצוניים וקשים, ליובש הקל יחסית והמוכר והידוע שיש לי במרפקים - היא עזרה, אבל זה בכפוף לשימוש קבוע ומתמיד. החמאות האלה יותר בגדר פינוק מעשיר ומפנק ביותר וכל אשה לטעמי זקוקה להחזיק חמאה כזו בבית ולהנות מהפינוק המדהים שהיא מספקת בנגיעת אצבע קלה ☺


מחירים~איפה ניתן להשיג~ציונים~ועוד:
מה שטוב בלה בוטיק, שלמרות היוקרתיות שלה וזה שהיא מייצרת באופן מאוד ייחודי ומקדישה לכל בושם את המיטב
עדיין המחירים נוחים לכל כיס - הבשמים מגיעים בגדלים של 10 מ"ל עד 100 מ"ל, 10 מ"ל אלה הבקבוקונים הקטנים עם הרול און שראיתן כאן בפוסט ומתאימים לנשיאה בתיק/חופשות ועוד, 30 מ"ל - זהו גודל ביניים שבין לבין  ו-100 מ"ל שזה הגודל המלא והמושלם.

*ל-10 מ"ל תשלמו 35 שקלים
*ל-30 מ"ל תשלמו 80 שקלים
*ולגודל המלא - 100 מ"ל תשלמו 160 שקלים

*חמאות הגוף באות בגודל 270 מ"ל ומחירן 80 שקלים וגם לטעמי - זה מחיר מאוד נוח ביחס לאיכות המאוד גבוהה והעשירה.

ניתן להשיג את כל המוצרים בנקודות מכירה הפזורות ברחבי הארץ ולבירור הנקודות(בגלל שהן משתנות כל הזמן ולא קבועות) מכירה ממליצה ליצור קשר עם ציפי רוטשילד בדף הפייסבוק שלה והיא תשמח לספק לכן תשובה לכל שאלה ☺
בנוסף לכך, ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית דרך ציפי בדף הפייסבוק שלה והיא תשמח להדריך, לכוון ולעזור לכן למצוא את
הניחוח המושלם עבור הטעם האישי שלכן.

ציונים - כל המוצרים כאן מקבלים אצלי ציון 100 עגול ומושלם! נהניתי מכל מוצר, גם אם היו ניחוחות שהם פחות לטעם המדוייק שלי - עדיין, נהניתי מהאיכות והעמידות, המאסק, פאודר, היפנוטיק והחמאת גוף הם המוצרים שהכי מככבים אצלי ובשימוש קבוע ומסבים לי הנאה בלתי נגמרת.



התמונה נלקחה מהדף הפייסבוק של לה בוטיק

*ללה בוטיק יש מבחר של מעל 200 ניחוחות של בשמי שמן, לנשים ולגברים ;) מבשמי שאנל הוותיקים והמוכרים ועד לבלאק אקסס הצעיר והבועט(עם כמה שאני זקנה, מקווה שלא איחרתי). מבחר מאוד גדול וגם האופציה לייצר בושם בהזמנה ורקיחה אישית, למקרה שמשהו מכל המבחר הענק הזה לא סיפק אתכן :P

גם חמאות הגוף מגיעות במבחר גדול של ניחוחות שוב - חלקם ניחוחות מוכרים במוצרי טיפוח לגוף וחלקם של בשמים מוכרים. מה שאתן רוצות - אתן תקבלו, זו המטרה וזה מה שמניע את לה בוטיק - לספק לנו את מה שאנחנו אוהבות ורוצות. בלי להתפשר על האיכות ☺


התמונה נלקחה מדף הפייסבוק של לה בוטיק

ולגברים שבנינו, שרוצים גם להתפנק אבל בלי אכזריות ורכיבים מהחי - גם לכם ציפי רקחה מבחר גדול מאוד של בשמים בניחוחות תואמים למלא בשמים מוכרים, מה שמופיע בתמונה זה רק חלק. ותמיד אפשר לעשות התאמה אישית ;)


החנות של ציפי רוטשילד:
כתבתי "ועוד" ;) ציפי המקסימה החליטה להתפתח עוד ולפתוח מקום משלה שיאכלס את כל המוצרים הנפלאים שהיא מייצרת ויהיה מקום קבוע למכירת המוצרים שלה, כל מי שרוצה להגיע, להתנסות ולהריח - זה המקום בשבילך ☺
המקום יכיל את מוצרי הבישום המופלאים, חמאות הגוף האלוהיות, שמני גוף, קרמי רגליים, מוצרי טיפוח לפנים ואביזרים נלווים כגון: מגבות, כרטיסי ברכה ואקססוריז.
החנות תפתח ב-2.1.16 והיא תיהיה ביחידת דיור נפרדת מהבית הפרטי של ציפי במקום מרגיע ושלו ונמצאת בכתובת הבאה:
ראשון לציון רחוב המלחים 39
תרשמו לעצמכן את הכתובת והתאריך ותלכו להתפנק - כי זה מגיע לכן!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

לסיכום:
אני האדם המאושר בעולם מאז שגיליתי את הבשמי שמן של ציפי, הניחוחות המדוייקים, הטוויסטים שהיא מוסיפה בכדי שזה לא יהיה עוד ניחוח, אלא ייחודי, שלה. העמידות המרשימה ביותר והדבר שבטח חלקן מכן יתהו ואני כבר אספק לכן תשובה - לא! השמן לא נדבק לי לבגדים ולא מכתים. וגם לא מותיר תחושה שומנית. לא מרגישים אותו בכלל על העור. ברגע שאני שמה מהבושם ומספיגה לעור הוא נטמע במהירות שיא ופשוט מותיר את ניחוחו הייחודי מבלי לבלגן ולהותיר כתמים לא נעימים כמו שלפעמים בשמי שמן לא איכותיים עושים. אז אל דאגה מהפן הזה שלא מעט מכן תוהות ודואגות לגביו ☺
בקיצור - רוצו לקנות! אין בכלל ספק, אין סיבה שבעולם שנמשיך לצרוך מוצרי בישום אכזריים ועם רכיבים מהחי כשאנחנו יכולות להנות ממותג נטול אכזריות וטבעוני שמספק סחורה מדהימה שאין שנית לה.


המותג לה בוטיק נטול אכזריות וטבעוני!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

זהו להפעם!
אשמח שתשתפו אותי בתגובות - יצא לכן להתנסות עם לה בוטיק?
אהבתן?



*לעקוב באינסטגרם ולהרשם במייל(מתחת לקוביית הלייק כאן בסרגל השמאלי>>)




תגובות