אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥ Nice To Meet - Soufeel ♥

נפלה בחלקי ההזדמנות להתנסות במשהו שלא ניסיתי עד כה - צמיד סטייל פנדורה, צמיד המאפשר לשים עליו מגוון צ'ארמים(בשפת העם - תליונים) ממגוון קטגוריות שונות ומגוונות המאפשרות לנו ממש לבצע התאמה מושלמת למה שאנחנו אוהבים ורוצים לבטא דרך הצמיד הזה. זה צמיד מיוחד, יפה, קלאסי ואלגנטי. כזה שיתאים לכל מאורע אבל עדיין יתן את הסימן הזה - שלנו, יבטא דרך הצ'ארמים את הטעם האישי שלנו ועד לממש ביטוי אירועים כאלה ואחרים שקרו בחיינו ובחרנו להביע זאת דרך צ'ארמים שמרמזים על זאת ;)

אז אני כאן לספר ולהראות לכן את החוויה שלי עם הצמיד והצ'ארמים של המותג Soufeel הנפלא שאי אפשר להתעלם מכך שהוא מציע אלטרנטיבות מעולות לצמידי הפנדורה והצ'ארמים שלהם. זה מתבטא בעיקר במחיר - בסופיל תקבלו מחירים שפויים ונוחים יותר מפנדורה, שמחתי לראות שגם בתחום הזה קמו מותגים כמו סופיל שבחרו לתת לנו את האלטרנטיבה להנות מהסוג תכשיט המיוחד והמסויים הזה מבלי לקרוע את הכיס. מודה, לי זה מאוד קרץ וגרם לי להסתכל באופן שונה על הטרנד הזה שדי סוחף מלא אנשים בשנים האחרונות וחייבת להודות שאותי זה לא משך בהתחלה, היה לי קשה להתחבר לזה ולא בגלל הקונספט - בגלל שאני מתקשה לענוד תכשיטים בקביעות. מי שמכיר אותי במציאות יודע שרוב הזמן אין עליי תכשיטים מלבד משהו מסויים לאותה תקופה(כרגע, זו טבעת זהב עם אבנים מסויימות שירשתי מסבתי ז"ל) וזה חייב להיות משהו שממש התחברתי אליו וכאילו לא הייתה לי ברירה מלענוד אותו. וכאן, ניתנה לי ההזדמנות לבטא דברים שאני מתחברת אליהם/קשורים לאג'נדות שלי וכד' ולא יכלתי שלא ללכת במסע ההתנסות הזה ולגלות אולי משהו חדש שבאמת אוהב - וזה הצליח, למזלי ☺

אני חייבת לציין משהו בפן אישי יותר/דעה אישית על הנושא של תכשיטים - לטעמי ודעתי האישיים, תכשיטים זה משהו שהם בגדר מותרות. ממש לא חובה. לא משהו שמגדיר מי אנחנו ואיך אנחנו, אלה משהו שמוסיף יופי/תחכום מסויים ובעיקר מוסיף נפח אבל לא יותר. בתור אחת שמתעקשת ששום דבר חומרי לא יגדיר אותי היה לי חשוב להגיד כמה מילים בנושא בייחוד אחרי שהיה טיפה רעש בנושא על זה שילדים נוהגים להגדיר ילדים אחרים על פי האם יש להם X תכשיט או לא. אז אל, אל תכנסו למקום הזה כי זה באמת לא נכון ולא ראוי. לא ראוי ולא נכון להגדיר האם X אדם הוא שווה ערך או לא על פי האם יש לו תכשיט/משהו חומרי מסויים או לא. לא ראוי כי זה לא מה שמגדיר אותנו. האישיות שלנו, המעשים שלנו והדרך שבה בחרנו לחיות - מגדירים אותנו. לא שום דבר מעבר. לא באמת ☺

אז אחרי שקצת חפרתי לכן, אבל היה לי חשוב - נעבור לנושא הפוסט עצמו - הצמיד! וכן, הכל כאן התקבל לסקירה אבל אתן כבר מכירות אותי ;)



ברגע שקיבלתי את הצמיד והצ'ארמים - זה מה שהרגשתי! האייקונים מבטאים הכל ☺


במסגרת השת"פ נאמר לי לבחור צמיד אחד(מהמגוון הקיים) וחמישה צ'ארמים(תליונים), אני בחרתי בצמיד הקלאסי - הרגיל שלהם, שיש לו צורה כמו של עור נחש. דומה ;) מודה שאני קצת מצטערת שלא בחרתי בצמיד מהסוג השני שהוא חלק לגמרי כי השיערות ביד נתפסות בין החריצים וכל משיכה כזו היא לא הדבר הכי נעים ונוח שיש אבל לא נורא ☺

וסוג אחרון הוא צמיד מעור אמיתי לצערי הרב, אבל למי שחובב...ימצא את מבוקשו.



החלטתי לנצל היטב את האופציה הניתנה לי ולבחור צ'ארמים שאני באמת מתחברת/מזדהה איתם/כאלה שמתחברים לאג'נדות שלי. בחרתי בחמישה צ'ארמים בסדר הבא:
*לצערי הרב, לא הצלחתי למצוא את הצלב והחתול באתר ואי לכך לא יכלתי ללנקק לכן לינקים :(

המגן דוד - חלק מהזהות שלי, אני יהודיה וישראלית ולמען האמת, למרות שאני לא מתחברת מאוד או לגמרי לדת היהודית מגן דוד זה משהו שרוב הזמן הצלחתי לאהוב ולהתחבר אליו ודווקא מהצורה המעניינת והיפה שלו ולאו דווקא מהשייכות שלו למה שהוא מסמל.

הארנב - משהו שישר ראיתי וידעתי שאקח וזה כי ארנב/שפנים מסמלים עבורי את נושא הניסויים בבע"ח הנוראיים וגם כי זו חיה מקסימה ומיוחדת שלצערי הרב נאלצת לחוות לא מעט התעללויות קשות בתחום הניסויים בבע"ח וזה מתקשר אוטומטית לאג'נדה הברורה מכל שלי - אי-צריכת קוסמטיקה המנוסה על בע"ח.

המנעול - אהבתי אותו כי זה מתחבר לי לזה שאני מכילה המון צדדים ודברים חבויים, אני אומנם אדם יחסית ליברלי ופתוח ונחמד אבל לכולנו יש דברים שאנחנו שומרים לעצמנו ובחלק מהפעמים פשוט אוהבים את הפרטיות והנעילה של המנעול די מסמלת זאת עבורי.

הצלב - אוו, זה משהו שתמיד רציתי שיהיה לי וכאן הייתה ההזדמנות האידיאלית ביותר ולא היססתי לרגע. אני יודעת, לרגע זה יראה לכן מוזר שמגן דוד לצד צלב אך עבורי זה לא סותר ולא מוזר. אלה שני אלמנטים שאני מתחברת אליהם הן ויזואלית והן מבחינת התוכן שהם מייצגים ורציתי לנצל את ההזדמנות להגשים חלום קטן בנושא ;)

החתול מזל - אפשר בכלל לסרב למתיקות כזו? לא יודעת, פשוט התחברתי לזה ומודה שחיפשתי צ'ארמים בנושא חיות וחוץ מהארנב לא ממש מצאתי הרבה שמצאו חן בעיניי/ביטאו מה שרציתי אז החתול הזה הצליח ממש להתחבב עליי ולהפוך למשהו מעוצב ויפה ☺



מלבד עיניין הצמידים וה'צארמים למותג יש גם טבעותעגילים ושרשראות במגוון עיצובים שנעים על הקו הקלאסי והנקי עם נגיעות מעוצבות וטרנדיות. התכשיטים עשויים כסף סטרלינג 925 באיכות מאוד גבוהה שלא מוריד צבע/מתחלד בזמן מקלחת ובמגע עם מים(בחנתי את זה היטב - התקלחתי עם הצמיד מספר פעמים ולא קרה לו שום דבר) ומרגישים שיש איכות טובה ביותר והמחירים עדיין נשארים בגדר השפוי ומתאימים כמעט לכל כיס. לטעמי - באמת יש כאן אופציה שפויה לפנדורה או כל מותג בסגנון אבל גם בלי להשוות לפנדורה - פשוט מותג תכשיטים טוב, איכותי שנותן שירות לקוחות נפלא וזמין תמיד למתן שירות יעיל ואדיב.

למי שתוהה לגבי המידות - יש מדריך מידות מפורט ופשוט להבנה בעמוד כל מוצר שתכנסו אליו, אני ממליצה לקחת לפחות ס"מ יותר בכדי שהצמיד לא יהיה לוחץ והדוק אבל גם לא רופף.

משהו חמוד שאולי ימצא חן בעינייכן - יש לאתר תוכנית כמו באייהרב/ויטה קוסט וכד' שעל כל קניה שתבצעו באתר תתוגמלו בנקודות שיומרו לכסף. איך זה עובד? קבלו:

על כל 3$ קניה באתר תקבלו נקודה אחת, 10 נקודות שווה ל-1$ וכשתגיעו ל-300 נקודות תוכלו להמיר אותן ל-30$ למימוש בקניה באתר ☺ רוצים להרשם? כנסו ללינק הבא: להרשמה לתוכנית לחצו כאן

מחירים ואיפה ניתן להשיג:

רוב הצ'ארמים שלקחתי כאן עלו בסביבות ה-15$ - 20$ גג. הצמיד עלה 25.95$.
בקניה מעל 50$ תקבלו משלוח חינם. בכל ימות השנה. בהתחשב בכך שבקלות עוברים את ה-50$ אז רוב הסיכויים שתקבלו את המשלוח חינם ותהנו מהתכשיטים שלכם ☺

את התכשיטים שהוצגו כאן ושאר התכשיטים שהמותג מציע תוכלו להשיג באתר המותג שנוח למדי לשיטוט וביצוע ההזמנה ובנוסף יש שירות לקוחות זמין ואפילו צ'אט אונליין.

לינקים לרכישה:
מגן דוד - Star Of David
ארנב - גלגל מזלות סיני - Chinese Zodiac Rabbit 
מנעול עתיק - Ancient Lock

לסיכום 
אני מרוצה, בסך הכל. בהתחשב בכך שזו התנסות ראשונה שלי עם המותג, סגנון התכשיט הזה והכל אני יצאתי מרוצה בעיקר כי זה מיוחד ונותן אפשרות לבטא את עצמנו אבל חשוב לשמור על פרופורציות, כמו שהזכרתי בתחילת הפוסט ;)

אני חושבת שזו דרך נפלאה להעניק לאנשים הקרובים אלינו/אהובים(וכמובן גם לעצמנו) עלינו מתנה מפנקת אבל כזו שתשאר לאורך תקופות ארוכות, להתאים את הצ'ארמים מהמבחר הענק, את הצמיד וסוג הסוגר ועוד. באמת שלמותג יש שלל אופציות מאוד נרחבות שיתאימו לכל אחת ואחד מכם ☺

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

עד כאן להפעם!
מקווה שאהבתן ונהנתן מהפוסט ואשמח לשמוע בתגובות
האם גם לכן יש תכשיט מסויים הקרוב לליבכן?
כזה שמבטא אצלכן דברים מסויימים?




תגובות

  1. רגע.. הם לא רושמים את שווי החבילה עליה? כי זה נראה שעברת את ה75 $ לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כבר לא זוכרת במדוייק אבל זכור לי שעברתי את הסכום וביקשתי שלא ירשמו יותר מ-75$ והסכימו

      מחק

הוסף רשומת תגובה