אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קולקציית המסקרות הצנועה שלי ☺

יוצא לי לכתוב לכן מדי פעם על מסקרות בבלוג ומודה שאני לא מחזיקה במליון מסקרות ומעדיפה להתקבע על כאלה שטובות לי וכשיש הזדמנויות אני משתדלת לנסות אבל לא מתעלפת מכל מסקרה שיוצאת בשוק ;) הפעם אני שמחה להציג לכן 4 מסקרות נטולות אכזריות וטבעוניות שחלקן ממש טובות ונותנות ביצועים מעולים וחלקן ממוצעות או יתאימו למראה מאוד מאוד בסיסי וקליל ☺

Wet N Wild|Careline|E.L.F



V|Careline ~ Bold Mascara
לא, זה לא לכלוך מה שאתן רואות, זה האובססיה שלי לנקות מוצרי איפור לפני צילום אז הטישו השאיר קצת שאריות :(


ממש לאחרונה קרליין השיקו שני גוונים חדשים למסקרה המהוללת שלהם - בולד, הגוונים שהושקו הם חום וכחול כהה. אני קיבלתי את הכחול הכהה ממש בספונטניות מופלאה ומודה שמסקרה כחולה זה הסטייה שלי, סוג של :P יש משהו שונה ומיוחד אבל לא מדי במסקרה בגוון כחול/כחול עמוק/כהה, זה מקפיץ בשניות את אזור העיניים וגורם להן לקבל פוקוס יפה ומחמיא(בלא מעט מהמקרים, לטעמי מסקרה כחולה תיהיה טובה עם איפור עיניים מינימלי ולא כבד מדי) מבלי להשקיע שעות באיפור עיניים כבד וזה כי הגוון השונה מימה שאנחנו רגילות ביומיום - כחול, יתן כבר את השואו ואי לכך מספיק איפור מעודן בעיניים בשילוב מסקרה כחולה ואת מסודרת ☺

המסקרה הזו נשארה בפורמולה המעולה של סדרת הבולד שכבר סקרתי בבלוג בפוסט הזה בגוון השחור שלה ככה שכל שנשאר זה להנות מהגוון עצמו ואני נהנת מימנו מאוד. אני חייבת לשבח לטובה שבחרו בגוון כחול עמוק ולא כחול בהיר וצעקני כי אז זה באמת לא היה יכול להתאים לכל אחת והיה יכול לצאת קצת מצועצע ולא הכי מחמיא ביומיום אבל בגלל שכאן בחרו בגוון כחול-עמוק, יצא גוון יפייפה ומאוד מחמיא לכל מאורע. תוכלו להתרשם מהתמונות שאציג בסוף הפוסט עם המסקרה עליי ;)
חייבת לציין שרק עכשיו שמתי לב לזה - כשבאתי לצלם את המסקרה על הריסים שלי - היא קצת פחות נותנת ווליום והדגשה כמו השחורה מהסדרה הזו אבל זה כנראה כי לא השקעתי המון כמו שאני בדר"כ משקיעה אלא מרחתי שכבה אחת אחידה וקלילה ...:P סורי ;) אבל במציאות כשאני משתמשת אני מקבלת ווליום יפה אבל לא מוגזם, אני אוהבת ככה מסקרות ליומיום ☺




את המסקרה השחורה והוותיקה בולד בגוון שחור כבר סקרתי כאן אז לא ארחיב מעבר לכך שהיא באמת מצדיקה את ההייפ סביבה והיא אחת המסקרות הטובות שיצא לי לנסות. היא מדגישה בצורה מעולה וגורמת לריסים באמת להראות יפה אבל כמו שכבר ציינתי - חשוב להסיר מימנה עודפי חומר כי היא מוציאה יחסית הרבה ובלי הסרת עודפים יש סיכון להדבקה. בנוסף, היא ממש עמידה אבל קלה להסרה עם מים/מסיר איפור וכד'.



V|Wet N Wild Fergie - Turn Up The Volume Mascara

את המסקרה הזו רכשתי מאוד בספונטניות בהזמנה האחרונה שלי מהאתר ביוטי ג'וינט ופשוט התחשק לי נורא לנסות מסקרה מהמותג הזה וחיפשתי משהו טבעוני וזה היה מבין הבודדים שהיה זמין באתר ולצערי בקצרה מאוד - אכזבה גדולה, המסקרה נטו צובעת וגם לא בצורה הכי מדהימה כי הפורמולה יחסית יבשה וקצת מתפוררת ולא שמתי לב לא להארכה, עיגול או משהו בסגנון. נטו צובעת וגם זה לא בגבורה ובנוסף - היא לא עמידה בכלל, התפוררה לי במהלך היום ובקיצור - לא להיט בכלל ולא ממליצה. היא עלתה לי 7$ וזה לא הפסד גדול למזלי ;)

מה שאפשר להגיד שהיה כאן פוטנציאל טוב - מברשת מסיבי שיער, לא סיליקון. היא מעוקלת ובאורך נוח להגיע לכל ריס והשימוש איתה באמת נוח אבל הפורמולה פשוט לא טובה...זה קורה :(

*בכוונה לא שמתי תמונה שלה על הריסים שלי מכיוון שלא הייתן רואות כלום, זה היה מאמץ לשווא ☺




V|E.L.F Mineral Infused Mascara

 את המסקרה הזו אני דווקא די אוהבת והיא נרכשת כבר בפעם השניה, בפעם הראשונה סקרתי לכן אותה בפוסט הזה והיא הופיעה גם בפוסט מומלצים מאייהרב וויטה קוסט ככה שהיא באמת חביבה ויש לה מקום חם בליבי והיא בעצם מסקרה שנותנת ביצועים מאוד נאים וטובים ביחס למחיר ולזה שהמראה שלה יומיומי אבל מופרד ויפה. אין כאן מראה מדהים ועוצר נשימה אבל כן מסקרה שעושה עבודה מעולה למראה סולידי ויפה ליומיום/למי שחובבת את המראה הטבעי יותר אבל לא טבעי מת ;) ופלוס - היא לא יוצרת מצבים מביכים במהלך היום אבל עדיין קלה להסרה כשצריך.


עם בולד השחורה

עם בולד כחול כהה
כאן ממש התאמצתי וזה מה שהצלחתי בסוף :( במציאות המראה יותר מודגש. לא כמו השחור אבל עדיין מראה מאוד יפה ☺


עם המסקרה של אלף

מחירים, איפה ניתן להשיג וציונים:
  • המסקרות של קרליין מסדרת בולד עולות 110 פלוס מינוס במחיר מלא ולרוב ניתן למצוא אותן במבצעים של 60 שקלים ולפעמים גם פחות. תלוי ☺ את השחורה שלי רכשתי ב-60 שקלים והכחולה התקבלה לסקירה. קרליין נמכרים ברשתות הפארם השונות בארץ(סופר פארם, משביר, ניו פארם ועוד) המסקרות האלה מקבלות אצלי ציון 100 מכיוון שהן באמת מאוד מוצלחות וזה שהן עמידות מאוד ולא נוזלות/מתפוררות ומלכלכות במהלך היום אבל עדיין קלות להסרה - הופך אותן לטובות בשוק שניתן למצוא בארץ.
  • המסקרה של Wet N Wild עלתה לי 7$ והיא נרכשה באתר ביוטי ג'וינט - לינק לרכישה למרות שלא ממליצה עליה בכלל ;) הציון שאני נותנת לה הוא 20 כי היא ממש לא טובה לטעמי כפי שציינתי בסקירה עצמה.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

זהו זה להפעם!
זו קולקציית המסקרות הצנועה שלי שאני מחזיקה בה כרגע
ואני מקווה שהדעות שלי לגבי המסקרות יעזרו להחליט בבואכן לבחור
מסקרה בפעם הבאה ;)
אשמח לשמוע בתגובות - האם יש לכן מסקרה מועדפת?
כזו שלא משנה מה - תמיד תחזרו אליה?
שתפו אותי בתגובות ♥



תגובות