אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

✯✯נבחרת ה-BC שלי - My BC Team ✯✯

כבר דיברתי איתכן בעבר על BB קרים למיניהם ובעקבות שינויים כאלה ואחרים שהגיעו לבלוג החלטתי לגנוז פוסטים מסויימים ולשחזר אותם בצורה יעילה יותר ביחד עם עוד מוצרים שהצטרפו לאותה קטגוריה וביניהם זה היה ה-BB למיניהם ואני החלטתי לעשות את זה בפוסט אחד מרוכז - כל ה-BB וה-CC שיש ברשותי ולכתוב לכן בקצרה מה אני חושבת על המוצר כולל יתרונות מול חסרונות, התאמה לסוגי עור ועוד. לשתף אתכן בטיפים ועצות איך לבחור את האחד שיתאים לכן, מה האופציות הטובות יותר וטובות פחות ועוד ☺

**אני יודעת שיש בלוגים שזה קבוע אצלהם להדגיש יתרונות וחסרונות בסקירות שלהם ובפוסט הזה גם בחרתי להתנהל ככה בכדי לקצר ולתמצת לכן מה אני חושבת על כל מוצר, בדר"כ אני לא משתמשת בשיטה הזו אלא פשוט כותבת וזורמת אבל הפוסט הזה מתרכז בנושא מסויים ועדיף לתמצת ולא לחפור ;) שלא יחשבו שהעתקתי שיטה של בלוגריות אחרות :P


Sebocalm~A•True~Sleek


מה זה BB ו-CC קרים
אם לא להסתבך בשטויות ולהקריא לכן קומוניקטים - ביבי וסיסי אלה מוצרים שמכילים בתוכם מספר דברים בכדי להקל עלינו להתאפר ביום יום - לחות, מקדם הגנה וגוון, הסיסי והביבי לטעמי כמעט זהים וסתם מנסים להדביק מליון שמות בכדי לגרות אותנו לחשוב שזה שונה אבל זה לא באמת ככה. בביבי וסיסי יש עיקרון ברור - לחות עם גוון, אחרי זה מגיעים מאפיינים כמו מקדם הגנה(בדר"כ יחסית גבוה אבל לא מחייב), רכיבים מעשירים ולחותיים, רכיבים הנוטים להקנות גוון עור בהיר ובריא יותר ועוד. אבל בתכל'ס - אלה מוצרים שחוסכים לנו להשתמש במקדם הגנה וקרם לחות ומייק אפ בנפרד, כאן זה במוצר אחד ומהנסיון האישי שלי - רוב הזמן אשים לחות מתחת. קרם הגנה זה חוסך לי בהחלט ואני מדלגת על זה באלגנטיות.

קפיש? פשוט וקל, בלי להסתבך במליון תיאורים מוזרים וגרנדיוזים, שמות תואר ופלצנות. פשוט ולעניין ☺



אחרי החוויה המאוד ממושכת ומאוד חיובית שיש לי עם הביבי של סבוקלם הייתי מאוד מסוקרנת לנסות את הסיסי החדש שיצא להם לפני כמה חודשים טובים/כמעט שנה פלוס מינוס, הסיסי טוען להיות מותאם יותר לעור מעורב/שמן ופחות יבש כמו שלי אבל למרבה ההפתעה גיליתי שהוא מתיישב עליי ממש ממש טוב, כל התמונות שלי איתו העור נראה קורן ובריא וכאילו כל הזוועות שאני חווה עם העור שלי לא עוברות החוצה והוא מצליח לכסות ולטשטש ממש יפה. החיסרון הכי גדול שלו עבורי - הגוון הבהיר ביותר - פורצלן מעט כהה לי. הוא כתמתם כזה ואני צריכה ממש לטשטש טוב טוב וגם אז אם מתקרבים אפשר לשים לב טיפה להבדל. לסבוקלם - תשקלו להוציא גוון אחד יותר בהיר באמת ועם תת גוון נייטרלי, זה יכול לעזור ללא מעט בנות ☺

לגבי עמידות - הוא שורד עליי בערך 6 שעות ואז מתחיל ככה להעלם לאט לאט, הוא לא ממש מדגיש לי יובש אבל לא לא מדגיש בכלל וזה תלוי במצב היובש שלי.

~יתרונות~
  • כיסוי - בינוני עד בינוני+
  • גימור - מאוד בריא וחי וקיבלתי על זה לא מעט מחמאות
  • גודל ונוחות שימוש - מגיע בגודל 30 מ"ל עם משאבה שמוציאה חומר בצורה מדודה ונוחה
  • פיגמנט עשיר - נדרשת כמות קטנה(גג שתי לחיצות) יחסית לקבלת מראה אחיד ומלא
  • התאמה למגוון סוגי עור - ראיתי לא מעט סקירות מבעלות עור מעורב ושמן שאהבו אותו ומהצד השני אני - בעלת עור רגיל יבש שגם עבורי הוא מתפקד נפלא, יוצא מכך שהוא מתאים למגוון סוגי עור.
  • מקדם הגנה 30SPF

~חסרונות~

  • גוונים - לצערי הגוון הבהיר ביותר כהה מעט עבורי וזה כן מורגש, לבהירות ביותר מבנינו יהיה קשה למצוא
  • עמידות - הוא לא שורד לשעות ארוכות מדי, 7 בלחץ ומשם הוא מתחיל להעלם
  • גימור - השמועות טענו לגימור שנוטה למאט ואני חוויתי איתו גימור חי ובריא ובהחלט שנדרש פידור אחרת אני לא מרגישה בנוח והוא לא התקבע לי מעצמו





































ככה הסיסי של סבוקלם נראה עליי, האמת שאני ממש מרוצה מהלוק הכללי רק מינוס הגוון שלא בדיוק תואם במאה אחוז ונותן לי מראה קצת שזוף, בערך.



על הביבי של סבוקלם דיברתי לא מעט בבלוג, זה אחד ממוצרי הבסיס(מייק אפים) הטובים שיצא לי לנסות וכל פעם שאני במשבר ושום דבר אחר לא עובד עבורי - אני יודעת שזה המוצר היחיד שיתן לי מענה.

~יתרונות~
  • כיסוי - בינוני עד בינוני +
  • גימור - טבעי, מומלץ לפדר
  • עמידות - די גבוהה ביחס לביבי אחרים, שורד עליי שעות ארוכות בצורה די טובה
  • גוונים - כאן דווקא הגוון הכי בהיר באמת מתאים לי ולא מורגש הבדל רציני


~חסרונות~

  • התאמה לסוגי עור - הביבי הזה לא מתפקד טוב על עור שמן, לא עמיד עליו. עור רגיל יבש יתאימו בהחלט
  • גוונים - ההיצע יחסית דל, הרחבת הגוונים בייחוד בבהירים יכול לעזור הרבה
  • מרקם קצת כבד, לי אישית זה לא מפריע אבל שמעתי לא מעט תלונות בנושא


אני עם הביבי של סבוקלם 


השוותי בין הבקבוקים של הביבי והסיסי - די דומים, מוציאים חומר בצורה מאוד מדודה ואי לכך אין סיכוי שתשארו עם עודפי חומר ;)



השם שנתנו לו במותג ארוך מדי אז פשוט נסכם בביבי :P הביבי של סליק חביב+, יתאים למי שמחפשת כיסוי יחסית נמוך אבל מראה בריא ויפה. הוא לא מתקבע לבד וכן דורש פידור אבל אחרי פידור התחושה די נוחה ונעימה. מנעד הגוונים שופע למדי וזה מסוג המוצרי בסיס מבין הבודדים שיושבים עליי מושלם בגוון הבהיר.

~יתרונות~

  • גוונים - המגוון מאוד עשיר ורחב והגוון Fair שהוא הכי בהיר מתאים לי בצורה מושלמת
  • אריזה - האריזה מאוד נוחה ומוציאה חומר בצורה מדודה, נוחה לנסיעות ובכלל
  • מחיר - 55 שקלים שזה מחיר מבין הנוחים לביבי שיש בשוק
  • מקדם הגנה 15SPF למרות שלא תמיד זה מספיק

~חסרונות~
  • כיסוי - כיסוי נמוך שיכול להגיע לנמוך++ 
  • גימור - בהתחלה הוא די מבריק ולוקח לו כמה דקות להתמתן וגם אז יש ברק מסויים שיכול להסתדר עם פודרה מעל
  • חובה לפדר - מצאתי שבלי פידור המוצר לא מתקבע ומבריק בצורה לא הכי מחמיאה
  • עמידות - לצערי העמידות לוקה בחסר, הוא שורד עליי בערך 6 שעות ואז מתחיל להעלם



אני עם הביבי של סליק


ניתן לסיכום כאן למטה לדבר, זה מבין המוצרים שממש חבל על הכסף, אלא אם כן את מחפשת כיסוי סופר נמוך ועמידות שואפת לאפס ורק משהו שיהיה כאילו מקדם הגנה בעיקרו ויתן טיפונת גוון - יש סיכוי שתאהבי, ממליצה לבקש דוגמית מסבוקלם ;)

   ~יתרונות~   
  • קליל בטירוף
  • אריזה נוחה לנסיעות ובכלל
  • מקדם הגנה 29SPF
  ~חסרונות~
  • עמידות - די שואפת לאפס, לא שורד ממש ופשוט נעלם אחרי שלוש שעות או אפילו פחות
  • כיסוי - מאוד מאוד נמוך, בעיקר מאחד בשיא העדינות את גוון העור ולא מכסה שום פגם וכד'
  • גוונים - הגוון הכי בהיר Light עדיין קצת כהה לי ונותן לי מראה מעט שזוף
  • לא מצליח להתקבע יפה על העור, מדגיש יובש ופגמים וממש מרגישים שהוא "מתיישב" על העור, ולא נטמע בו
  • הלחות בו מורגשת ברמה גבוהה והוא לא מצליח להתקבע על העור גם עם פידור כבד



סקרתי אותו נרחב למדי בפוסט Korean Care First Experience ככה שאם בא לכן לקרוא יותר בקפידה קפצו לפוסט. אציין בקצרה שזה מסוג הסיסי הנפוצים בקוריאה וכד' בצורת הקושן שלהם - ספוג שמכיל בתוכו את החומר ולא בקבוקון רגיל כמו שאנחנו רגילות. האמת שזה די נוח ויעיל ובעיקר מעולה לנסיעות וטאצ'אפים.

~יתרונות~
  • מגיע באריזה קומפקטית ומאוד נוחה לשימוש בנסיעות וטאצ'אפים במהלך היום
  • מרקם מאוד קרמי ונוח לשימוש
  • מועשר בתה שחור שמטפח ומעשיר את העור ובכך הוא סיסי מטפח ומעשיר ופחות מתמקד בכיסוי

~חסרונות~

  • כיסוי - מאוד נמוך, הוא מאחד את הגוון עור בצורה מאוד עדינה
  • עמידות - לא שורד הרבה שעות, עם פידור הגון הוא שורד עליי את ה-5 שעות בקושי
  • מחיר - יקר מאוד - 165 שקלים פלוס מינוס
  • נגישות - יש אתרים בודדים שמוכרים אותו והוא לא נגיש בארץ



אני עם הסיסי של A•True

סווטצ'ים!
























לקראת סיום אני רוצה להקדיש חלק בפוסט לבעלות העור מעורב/שמן מביניכן, למטרה הזו גייסתי את חברתי הנפלאה מירי מהערוץ TheFashionKittyCat שהיא בעלת עור שנוטה למעורב/שמן וגייסתי אותה שתתרום לי מהידע והנסיון שלה עם ביבי קרים ומה דעתה עליהם והאם הם עמדו באתגר או לא.



נתחיל עם מוצרי סבוקלם - ביבי וסיסי שלהם ומה חשבה עליהם מירי בתור בעלת עור מעורב/שמן:

התמונה נלקחה מגוגל

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת עליי, זה שאני נורא נורא אוהבת מייקאפים, ביבי קרים וסיסי קרים מבחינתי עובדים רק אם יש להם כיסוי.

סבוקלם - BB
דווקא הביבי קרים מבין הראשונים שאי פעם בדקתי היה של סבוקלם, אני יודעת שהרבה מאוד אוהבות אותו וההרגשה שלי תמיד הייתה בעייתית לגביו. כשכולן התלהבו סביבי אני לא סבלתי איתו. התחושה שלו על העור הייתה מאוד כבדה, ועל אף שאין ספק לגבי רמת הכיסוי של הביבי קרים של סבוקלם, הוא הרגיש לי מסכתי כבד.

סבוקלם CC
לעומתו, שיצא בשנה האחרונה, דווקא מאוד התחבב עליי.
לגבי העבודה שהסיסי קרים נותן אני חייבת להגיד שעל אף הכיסוי היחסית קליל שלו – הוא בהחלט עושה משהו לעור. מעיר אותו, פותח את העור, כן מחליק וכן עמיד לאורך היום. לא. הוא לא מייקאפ לערב. וגם לא בהכרח כבסיס כשאת רוצה הצללות כבדות. אבל בסה"כ הייתי מסכמת את זה ב- ביבי לא. סיסי כן.


התמונה נלקחה מגוגל

פיזישיון פורמולה - physicians formula - האמריקאי
בסה"כ אני חייבת להגיד שהמרקם של הביבי הזה היה לכיוון הסמיך והעבה, אבל לא כבד כמו הסבוקלם. הוא יושב חלק על העור, מחזיק לאורך היום ונותן כיסוי בינוני. בהחלט חביב.
בסיכומו של עניין – ביחס למבחר הישראלי המקומי, הייתי מעדיפה אותו. הוא מכיל 30SPF שזה די מכובד ומומלץ כשבאים לבחור BB/CC קרים.


התמונה נלקחה מגוגל

לייף – זה מים או מייקאפ?
אם יש מוצר אחד שאני יכולה להגיד בוודאות "אל תקנו" זה זה.
לא ברור לי מה מהות המוצר. זה לא שהוא יכול לשמש כאיזה קרם לחות מופלא, ואין לו כיסוי בכלל. נמרח בצורת פסים ("סטריקי") לחלוטיין ופשוט... לא. :/

סרטון רושם ראשוני לביבי של לייף



התמונה נלקחה מגוגל

ביוטיקייר – המתקבע וסקארה המלחח
בהקשר הזה אני מרגישה צורך לדבר על השניים ביחס, אולי בגלל שמדובר בשתי חברות מקבילות אבל ההשוואה בין שתיהן ממש לא זרה ולא מפתיעה אף אחד.
עם זאת, מדובר בשני תכשירים שונים. לאלו מאיתנו שמחזיקות מספר תכשירים בכל קטגוריה ולא ננעלת על מוצר אחד בלבד (מייקאפ אחד, קוניסלר אחד לכל וכו') – בהחלט יכולה למצוא יתרונות לכאן ולכאן.
מבחינתי הסקארה הכי קרוב למראה טבעי אבל הביוטיקייר דווקא מאפשר בסיס נורא טוב לשאר התכשירים שיושבים על הפנים. הסקארה יותר לח וסמיך, וצריך קצת יותר ממנו כדי להגיע לכיסוי (לדעתי יש בו יותר אלמנט של קרם לחות מאשר בביוטיקייר), הביוטיקייר צריך פחות אבל למי שסובלת מיובש קיצוני עלול לדרוש גיבוי של קרם לחות נוסף עליו. אני אוהבת את שניהם. בקיץ יש לי העדפה ברורה לתכשירים "הלא זזים" מה שאני בהחלט מוצאת בביקרים של ביוטיקייר (וגם במייקאפ הרגיל שלהם האמת), בעוד שבימים שאני רוצה לשים עלי משהו שלא בהכרח שידרוש מריחה מדוייקת ובלי להגיע למראה "מאופר" הסקארה עונה על הדרישה.
יכולה גם לבשר שהריח הלימוני של הביביקרים של ביוטיקייר – הוחלף. (אני דווקא אהבתי אבל הבנתי שהרבה סלדו ממנו).

סרטון רושם ראשוני לביבי של סקארה


סרטון רושם ראשוני לביבי של ביוטיקר







אנה לוטן – המנצח
המחיר יקר באופן יחסי. זהו. בזה מסתכם הדבר היחיד הרע שיש לי להגיד על הביבי הזה. גם אחד מהראשונים שניסתי ולפני מספר שנים ומאז אני לא מפסיקה לדבר בשבחו. הוא כנראה יצר סטנדרט כל כך גבוה שאין לי יכולת להיות חצי נחמדה ורחמנית כלפי ביביקרמים אחרים.
המריחה שלו מדהימה, מתמזג יפיפיה, החברה שולחת דוגמיות בנדיבות כדי להתאים את הגוון (כל שצריך הוא לשלוח להם הודעה בפייסבוק או באתר שלהם), יש יחסית גם כמה גוונים יותר כהים (אבל בהחלט לא לבעלי עור כהה במיוחד) שיתאימו ליוצאי עדות המזרח לדוג' (מניסיון על חברותיי).
בדגש על רמת הכיסוי, ההגנה מן השמש, כמות קטנה של חומר שדרושה לכיסוי מלא, רמת העמידות המאוד טובה לכל היום (כולל בימות קיץ דוחים להפליא), והעובדה שהוא נותן מראה טבעי, ועדיין מצליח להחזיק את הסומק לאורך כמעט כל היום – זה לגמרי המוצר בשבילי. אם היו מכריחים אותי לבחור ביבי אחד לכל חיי – זה היה האחד.
+ חשוב - מכיל 36SPF



**מכל הביבי שהוצגו על ידי מירי רק מוצרי סבוקלם  והביבי של אנה לוטן טבעוניים, השאר לא/לא ידוע. אז שימו לב. אך כמובן שהמוצרים ממותגים נטולי אכזריות.**


כאן מסתיים לו האירוח הקטן של מירי! אני ממש אשמח לשמוע בתגובות האם אהבתן את הקונספט אירוח הזה ותרצו לראות אותו בעתיד או שאתן מעדיפות להשאר עם החוו"ד האישית של העור היבש שלי..:P


אני ממש נהניתי לארח את מירי ולחשוף בפניכן אופציות גם לעור שמן/מעורב.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


טיפים ועצות

1. תמיד, אבל תמיד - תנסו לבקש דוגמית מהמותג, אל תקנו בגודל מלא ותקחו את הסיכון שאולי המוצר לא יתאים לכן. אם ממש המותג מסרב/לא יכול לספק דוגמית - קחו איתכן קופסית קטנה וקחו בעצמכן מהפארם דוגמית. היו אסרטיביות, זה משתלם ;)

2. תחליטו מה אתן רוצות מהביבי/סיסי שלכן, הם אומנם מוצרי מולטי אבל גם למולטי שלהם יש גבול וחשוב להשאר בפרופורציה, אל תאמינו לכותרות הגדולות ולקומוניקטים. תאמינו להתנסות בפועל עם המוצר והבחינה שלו למול הדרישות שלכן. ההצעה שלי - תחליטו האם אתן רוצות כיסוי גבוה או בינוני ומטה, ולפי זה מקדו את החיפוש שלכן, יש הרבה ביבי וסיסי בעלי כיסוי גבוה והרבה בעלי כיסוי בינוני ומטה.

3. אם כבר מולטי, תעדיפו ביבי/סיסי שמכיל מקדם הגנה גבוה, לפחות 30SPF ומעלה, ככה תחסכו לעצמכן את השלב הזה.
לא, העצות שרצות ברשת לערבב מייק אפ עם קרם לחות ולייצר ביבי DIY - לא עובד, ניסיתי בעצמי והרגשתי שזה כאילו רק דילל ממש במעט את המייק אפ ולא נתן משהו אמיתי. דלגו. אבל אני לא אוסרת עליכן מלנסות אם ממש בא לכן :P

4. ביבי וסיסי הם לא מירקל(נס) כמו שנוטים לפמפם אותם, אל תצפו שהעור שלך ישוקם בל יתואר ויהפוך לקשת בענן. לא. ביבי זה די כמו מייק אפ רגיל רק שכאן שילבו מקדם הגנה ולחות בנוסף לגוון. זה ההבדל היחיד. אני משתמשת הרבה שנים במוצרים האלה ולא שמתי לב שהם שינו בעור שלי משהו.

5. התאמה לסוג העור - יש ביבי וסיסי שמתאימים לעור רגיל עד יבש ויש כאלה שיתאימו גם למעורב עד שמן. תקפידו לשים לב לזה כי אם תבחרו באחד שלא מתאים לסוג העור שלכן - תדפקו עם מוצר שלא יועיל עבורכן וחבל. זה בדיוק על אותו עיקרון כשבאים לבחור מייק אפ - התאמה לסוג העור זה הדבר הראשון ☺

6. ואחרון חביב - תזכרו שלביבי וסיסי יש נטייה(לא תמיד, יש כאלה בעלי גימור שנוטה למאט) למראה בריא וחי ופחות מאט, אני מוצאת שאני תמיד צריכה לפדר אותם ובצורה די טובה כי אני לא אוהבת את זה שהם לא מתקבעים עליי לבד וגם כי יש לי פטיש כבד לפודרה. אז אם את חובבת מראה מאט-מת - ביבי וסיסי אולי לא הכי יענו על הציפיות שלך, אבל עדיין שווה לנסות אם זה מעניין ומסקרן אותך ☺


מחירים, לינקים לרכישה ועוד
  • CC של סבוקלם עולה במחיר מלא 120 שקלים אך בדר"כ יש מבצעים וכמובן - ממליצה לבקש מהם דוגמית ;)
  • BB של סבוקלם עולה בממוצע 100 שקלים אבל ניתן למצוא אותו במבצעים שונים
  • BB של סליק עולה 13.50$ וניתן לרכוש באתר המותג
  • טריפל של סבוקלם עולה 97 שקלים לפני הנחות
  • CC של A•True עולה 165 בממוצע וכרגע לצערי לא מוצאת אותו למכירה יותר באתרים ששמתי בפוסט סקירה עליו :0 
  • BB אנה לוטן עולה 126 פלוס מינוס לבירור נקודות מכירה באתר
  • BB ביוטיקר עולה 10.50 ניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר
  • BB סקארה עולה 25/30 שקלים ניתן להשיג בכל סניפי סקארה
  • BB פיזישיון פורמולה עולה 14.354 לרכישה באייהרב
  • BB לייף עולה 109 לפני הנחות וניתן להשיג בסופר פארם
את מוצרי סבוקלם ניתן למצוא במחלקת הטבע בפארמים השונים, לשים לב להנחות וממליצה בחום לבקש דוגמיות להתנסות לפני רכישה בגודל מלא(בדף הפייסבוק ובאתר)



זהו זה להפעם!
אשמח שתשתפו אותי בתגובות - חובבות ביבי/סיסי קרים?
יש לכן אחד מועדף? נטול אכזריות כמובן ;)

נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺ ♥




תגובות

  1. בדיוק בחיפוש אחר סיסי/ביבי מושלמים, ממש עזר לי לקרוא את הפוסט וגם את דברי האורחת. תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי תוכלי לעזור לי אבל, אני מנסה למצוא את העמוד של אנה לוטן כדי לבקש דוגמיות אבל מוצאת רק עומדים של חו"ל...
      יש לך מושג?

      מחק
    2. זה הדף שאני מדברת איתם דרכו:
      https://www.facebook.com/AnnaLotanIsrael/
      תנסי כאן :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה