אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Vegan In My Shower

על מוצרים טבעוניים אני מדברת בכל הזדמנות שיש לי ובייחוד במוצרי טיפוח ששם יותר קשה לפעמים למצוא מוצרים שיעבדו עבורנו בצורה הטובה ביותר. הפעם אני כאן לסקור לכן כמה וכמה מוצרי טיפוח בגזרת טיפוח השיער והגוף, לקחתי זמן ובחנתי אותם היטב ולא היססתי לעלות מהר סקירה כי לאחרונה אני קצת מוצפת במוצרים ומנסה לנתב את הזמן לכל מוצר בצורה הטובה ביותר ☺

מעבר לזה, לדעתי ההחלטה שעשיתי לעבור לקוסמטיקה טבעונית בנוסף ללא מנוסה על בע"ח זו החלטה שהביאה לי הרבה טוב לחיים, התנסויות מעניינות ומעשירות וגם ערך מוסף, לא סתם לקחת משהו מהמדף בלי לחשוב אלא באמת להקדיש מחשבה למה שעומד מאחורי המוצר ומה שהוא מייצג ואיך זה מתקשר לאג'נדה האישית שלי. אז אם בא לכן לדעת מה ניסיתי לאחרונה בתחום הטיפוח גוף ושיער ומה חשבתי עליהם - המשיכו לקרוא ☺




את אקו לאב הנפלאים יצא לי כבר לנסות ולסקור לכן בבלוג בפוסט Nice to meet - EcoLove Hair Care ככה שיש לי כבר התנסות חיובית מאוד עם המותג ולאחרונה שהם יצאו עם סדרה חדשה שמיועדת לשיער צבוע ויבש מאוד שמחתי נורא להתנסות בה כי השיער שלי כבר החלים מהמצב הקשה שהוא היה שרוי בו  עד לפני שנה פלוס בערך אבל הוא עדיין מעט יבש כי בכ"ז זה לא נזק שנעלם במהירות. הסדרה עשירה בתמציות אורגניות של ענבים, לבנדר ואוכמניות. אני נורא אוהבת ומעריכה מאוד את המותג שהוא משלב דברים שאנחנו לא רגילים לראות במוצרי טיפוח אחרים - תמציות של פירות וירקות שלמרות השמות - הריח לא מושפע מזה, הריח נשאר נעים ומשגע בלי הזכור לרגע לפירות/ירקות שמועשרים במוצרים ;)




הסדרה הזו מיועדת לשיער צבוע ויבש מאוד יותר מהסדרה שסקרתי בפעם שעברה שמיועדת לשיער רגיל עד יבש. כאן שמים לב ללחות מאוד מאוד עשירה, כשאני משתמשת בשמפו אני מרגישה שהשיער שלי מוזן באקסטרה לחות כמו שלא נתקלתי בשום שמפו אחר. אני מרגישה את הרכיבים הפעילים והשיער מרגיש מאוד מטופח ומועשר. אני כן מרגישה שזה טיפונת אובר לחות למצב הנוכחי של השיער שלי שהוא כבר לא צועק הצילו אבל עדיין אני נהנת מהשמפו.


בסדרה יש גם מרכך, מסכת שיער וסבון גוף - אני בכללי לא משתמשת במרככי שיער ומעדיפה מסכות כי זה גם יעיל יותר, גם אפקטיבי באמת ופחות גם גורם לי לנשירה. מרכך לא אפקטיבי לאורך טווח ולא באמת מטפל ביובש ובנזקים אלא נטו נותן תחושה רגעית שגם חולפת מהר. אם במסכה אני יכולה להשתמש פעם/פעמים בחודש במרכך צריך בתדירות גבוהה יותר ואישית לא מתחברת למרככים. אבל, קיבלתי אותו ואני לא אזניח כי צריך דעה עליו אז מכמה התנסויות בודדות הוא עשה לי טוב, ריכך בצורה טובה והרגיש כזה שפועל טוב יותר ממרככים אחרים שניסיתי בעבר.









המסכה - נפלאה! כמו המסכה מהסדרה לשיער רגיל עד יבש, היא מרככת מעולה, מזינה היטב ומשאירה ניחוח נעים ונפלא והשיער מודה לי על הטיפול ☺





הסבון גוף מהסדרה - נפלא כמצופה! פעם ראשונה שאני מנסה סבון גוף של המותג והריח הנפלא והממכר של הלבנדר פשוט משתק אותי בכל פעם מחדש. זה כאילו ריח שהוא לא חזק מדי אבל גם לא חלש מספיק בכדי להטמע ולהעלם בשניות. זה שילוב נפלא של ריח קוסמטי ולבנדר ביחד שיוצר ניחוח שכמעט כל אחת תאהב ☺ לגבי הסבון עצמו - הוא מנקה טוב, משאיר תחושה טובה כמו רוב הסבונים הטובים שיצא לי לנסות סטייל קרמה ועוד. התחושה נעימה והוא לא משאיר יובש אבל אני גם לא ממש סובלת מיובש רציני אז אין לי אינדיקציה מעמיקה בנושא.




המותג כיף יצאו לאחרונה עם מספר ניחוחות חדשים התואמים לקיץ שפוקד אותנו, קיבלתי לסקירה את שני הניחוחות אך לצערי מבדיקה ברכיבים הניחוח השני - אוקיינוס כחול לא טבעוני(מכיל חלב) ואי לכך אני לא יכולתי לפרסם אותו כאן בפוסט והחלטתי להשאיר אותו בחוץ. הוא יעבור לאמא. למי שתוהה - זה נובע מכך שהבלוג שלי עוסק בקוסמטיקה נטולת אכזריות וטבעונית, המותג כיף נטול אכזריות אך לא הכל טבעוני אצלו וכמה שלא ניסיתי לברר מול המותג את הנושא - זה לא צלח. לא קיבלתי תשובה.
אבל לעניינו, הסבון הזה התגלה כן כטבעוני(בדקתי רכיב רכיב) ועליו אני בהחלט יכולה לכתוב לכן ☺ הסבון ממש נעים והמרקם שלו קרמי ומפנק, הריח ממש טוב - מאסק אני מאוד אוהבת ויסמין לא זכור לי שיצא לי לנסות אי פעם אבל השילוב ביניהם פשוט נפלא ואני מאוד נהנת במקלחת איתו. הוא כן משאיר תחושה נעימה אבל לא שמתי לב שהוא משאיר לי עודף לחות, הוא פשוט נעים וטוב כמו רוב הסבונים הטובים והלא גרועים ;)





המוצרים הבאים הם של מותג קטן ונפלא מצפון הארץ הנמצא בקורנית שבגליל המערבי והמותג מתמקד במוצרים שמועשרים בשמן זית ורכיבים טבעיים, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה בכלל. נשלחה אליי חבילה קטנה ומפתיעה מהמותג עם שלושה סבונים מוצקים וסבון אחד נוזלי.




נתחיל דווקא עם הסבון המוצק - מודה, אני לא חובבת סבונים מוצקים ורק מהסיבה הפשוטה שזה לא נוח לי. אני תמיד מפחדת שזה יפול לי ובכללי התרגלתי שנים לנוזלי שפתאום לשנות את ההרגל הזה היווה עבורי התנסות מאוד מעניינת.
הסבונים בצבע לבן, סורי שלא צילמתי אותם פשוט ברגע שהוצאתי והתחלתי להשתמש בערבוב עם המים לא מצאתי מיקום נוח לצלם אותם. מצאתי שאני יותר אוהבת אותם לשימוש לפנים, הם מנקים די טוב ואפילו הסירו לי איפור ב-95% וזה מהמם בעיניי, אהבתי אותם יותר לפנים כי כשניסיתי אותם לגוף ההרגל לנוזלי הכריעה אותי ובמקום להתחיל להתעסק עם מוצק נכנעתי לנוזלי...סורי :( אבל, כן נתתי צ'אנס וניסיתי פעמים שלוש ומלבד שמרגישים שזה סבון מאוד טבעי והכל ולא כמו הכימי והמסחרי שאנחנו רגילים הוא הותיר לי תחושה נעימה ולא יבשה, שמתי לב שהעור לא מרגיש יבש בכלל ואפילו יש תחושה לחותית ונעימה בצורה מתונה.

אני קיבלתי שלושה ריחות - לבנדר(אוו, מכורה לריח הזה), רוזמרין וגרניום ושלושתם מריחים נפלא ונעים מאוד. שלושתם באותה איכות ואפקט. ולבסוף - אני החלטתי שאלה סבונים נפלאים לניקוי הפנים כי הם מנקים היטב ומשאירים תחושת ניקיון בלי לצרוב/לייבש/להוציא פצעים ועוד. כאילו ניקיון נטו בדיוק כמו שאמור להיות ☺



קיבלתי גם סבון נוזלי לרחצה משמן זית כמובן בשילוב רוזמרין ונענע, הסבון מרגיש נחמד + אבל אם לומר את האמת - אני פחות מתחברת לסבונים טבעיים, זה כנראה עיניין של הרגל אבל מרגיש לי קשה להסתגלות. הוא כן מנקה לא רע ומשאיר תחושה רגילה כזו - לא שמתי לב שהוא משאיר תחושת לחות מוגברת אבל גם לא ממש ייבש אותי. יש לו ניחוח מורגש של שמן זית, נענע ורוזמרין אבל כזה שמרגיש נעים ולא מעיק.



אני חושבת שמי שמחפשת/אוהבת מוצרי טיפוח טבעיים ללא כימיקלים ועוד יכולה להתחבר למותג הזה ☺


מחירים, איפה ניתן להשיג וציונים:

  • מוצרי אקו לאב - שמפו, מרכך וסבון גוף עולים 30 שקלים והמסכה בסביבות 40 שקלים ומשתנה מחנות לחנות.
  • סבון הגוף של כיף עולה בסביבות ה-10 שקלים ושוב - משתנה מחנות לחנות שתבחרו לרכוש.
  • המוצרים של טבע הגליל - הסבונים המוצקים עולים 15 שקלים ליחידה והסבון הנוזלי מגיע באריזה של 500 מ"ל ועולה 40 שקלים.
את מוצרי אקו לאב ניתן להשיג ניתן להשיג בכל חנויות הטבע הפרטיות וכל רשתות הטבע כגון: 
ניצת הדובדבן, עדן טבע מרקט, אניס, טבע ספורט קסטל, אורגניק מרקט ובמחלקת גרין בתוך שופרסל. בחלק מהסניפים של טיב טעם וגם סופרמרקטים כגון: סטופ מרקט, פוליצר וכן בחלק מבתי המרקחת.

את כיף ניתן למצוא בכל רשת מזון ועוד ואת מוצרי טבע הגליל באתר בלינק הזה(לחצו כאן)

אל תשכחו לעקוב בדף הפייסבוק אינסטגרם ולהרשם לערוץ היוטיוב שלי ☺

עד כאן להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺ ♥


תגובות