אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קצת ממתקים והפתעות נעימות #11

בתקופה האחרונה יצא לי לנסות מלא מוצרים! מכל מיני קטגוריות שונות ואני כאן, בנוהל - באה לשתף איתכן מה חשבתי על המוצרים והאם הם באמת הפתיעו אותי...;)

Careline ~ Essence ~ Mineraz



































מייק אפ מוס של אסנס נרכש לפני כמה חודשים ופשוט הזמן עבר ועבר. ... ועבר! ורק עכשיו מצאתי זמן לסקור לכן אותו :) בעיקרון חיכיתי לקיץ לבחון אותו כי עם כמה שמייק אפ יהיה טוב בחורף הקיץ זה המבחן האמיתי. בקצרה - הכיסוי שלו די גבוה משאר מוצרי הבסיס שיש לי אבל לא מרגיש כבד וקייקי, הוא כן מכסה לי את רוב הפגמים בעור בצורה כמעט מעולה. הוא נוח לי ונעים ופשוט מרגיש טוב ולא חונק ומעיק. כיאה למייק אפ מוס יש לו מרקם מוסי נעים ואוורירי. העמידות שלו לא רעה - שרד עליי חצי יום ואז התחיל להעלם לאט לאט, לא בצורה מגעילה אלא פשוט להעלם בסולידיות.
הוא כן יכול להדגיש יובש וקילופים אבל ברמה סבירה. סך הכל - חביב ++, לימים האלה שאני זקוקה לכיסוי יותר מלא וגימור מאט כי הגימור שלו די מאט אבל לא יבש ומת.
אני בגוון 09 ולמרות שהוא נראה מוזר - הוא מושלם לי בגוון!





מזל שהייתה לי תמונה בשלוף עם המייק אפ עליי :P



המותג מינרז הפתיע והשיק ממש לאחרונה מסקרה חדשה - מסקרה מאה אחוז מינרלית וטהורה. אני מודה שהייתי סקפטית אבל היא הצליחה להפתיע אותי בגדול. בואו נדבר שניה על האריזה - וואוו! כ"כ קטנה ומתוקה שבאמת כואב לי הלב להשתמש בה אבל מסתבר שבמינרז לא מתפשרים על האיכות וגם כאן מרגישים זאת - דבר ראשון עמידות - היא עמידה בקטע מטורף, עד שלא תבחרו להסיר אותה היא לא תזוז, לא פירורים, לא זליגות ולא דב פנדה. דבר שני - נוחה מאוד לשימוש ולא מורגשת על הריסים בכלל,לא עשתה לי שום תגובה אלרגית או הציקה לי. המראה שמתקבל טבעי ולא אובר מודגש, היא מפרידה מושלם ומדגישה בדיוק ברמה הזו שאני אוהבת וצריכה ביומיום.

בטח תתהו מדוע מינרז ייצרו מסקרה כה זעירה - זה נבע מהסיבה שלמסקרות יש נטייה לשרוד חצי שנה פלוס מינוס, לפעמים מתייבשות ולפעמים מתקלקלות, תלוי באופן השימוש והאחסון.
מסקרה כזו קטנה תשרוד בדיוק מספר חודשים מסויים ובכך תחסוך לכן להסתבך עם כל עניין הפג תוקף ועוד ☺



אל תתנו למברשת שנראית הכי בסיסית שיש להטעות אתכן, היא הפתיעה אותי בביצועים וגרמה לריסים שלי באמת להראות טוב אבל עדיין יומיומי ולא אובר דרמה ;)



אני והמסקרה, תודו שהיא מחמיאה לי ;) ונשבעת שעשיתי רק שכבה אחת מלאה + הריסים בעין שמאל שלי בעייתים בטירוף ושום מסקרה כמעט לא מצליחה להרים אותם. זה דפקט בי :(







בתקופה האחרונה מצאתי את עצמי מתנסה בהרבה מוצרי שפתיים וזה אפילו הפתיע אותי, אני כן אוהבת שפתונים רק שבקיץ קצת קשה להתנהל איתם. לפני כמה חודשים בערך רכשתי שפתון ועיפרון שפתיים של אסנס, השפתון הוא מהסדרה השחורה והרגילה שלהם ואני לקחתי בגוון 11 שהוא פשוט ניוד ורדרד לחותי כזה ונחמד + אבל לא ממש אהבתי אותו לבד אלא בשילוב עם גוונים אחרים ובסווטצ'ים אתן תראו למה התכוונתי - לדעתי הוא קצת מחוויר אותי אבל בשילוב עם גוונים אחרים יוצאים לי שילובים יפים. העמידות שלו כאן די שואפת לאפס ואין מה לצפות ממש. זה שפתון לחות ולא מאט. הוא לא מייבש לי את השפתיים וסך הכל - חביב, בתור שפתון ניוד ורדרד לא רע בכלל.


העיפרון הוא מספר 15 ושימו לב שרק הסדרה הזו עם מכסה כסוף - טבעונית, שאר הסדרות לא/לא ידוע לי. בחרתי את הגוון הבערך יחיד שהיה לא פתוח והאמת שהוא פשוט חביב מאוד מאוד, גוון ברי/סגול יפה ועמוק כזה.  הוא נעים ונוח למריחה והפיגמנט שלו טוב, הוא לא עמד בטירוף אבל העמידות ממוצעת כזו, מומלץ לשים אותו כבסיס לשפתון/לבד/להוסיף גלוס כלשהו או מה שבא לכן ☺





קרליין היו אדיבים איתי וכשביקשתי אם אפשר לקבל לסקירה שפתונים טבעוניים שיש לקרליין בשביל שאוכל לשלב בסרטון מוצרי קוסמטיקה טבעוניים - מוצרי שפתיים, שלמי שעדיין לא יודעת - בערוץ היוטיוב שלי עשיתי סדרת סרטונים שעוסקת ספציפית במוצרי קוסמטיקה טבעוניים מעבר להיותם נטולי אכזריות, המטרה לחשוף בפניכן אופציות טבעוניות שוות יותר ופחות ובסרטון האחרון שעלה בנושא עסקתי במוצרי שפתיים ושם כחלק מקולקציית השפתונים שלי הצגתי גם בקצרה את השפתונים האלה ומה דעתי עליהם. כן, חפרתי, סורי ☺

לעניינו, סדרת קולור מאט היא סדרת שפתוני ליקוויד(נוזלי) המתקבעים למאט, העמידות משתפרת בהתאם ועוד, כמובן. הסדרה הזו סיקרנה אותי המון זמן ושמחתי שנפלה בחלקי ההזדמנות להתנסות איתם כי הנסיון המועט שיש לי עם שפתוני מאט כאלה היה מאכזב(ליים קרים) בטירוף וכאן החוויה הייתה מתקנת וטובה - הם מתקבעים למאט תוך פחות מדקה, לא ספרתי אבל באמת מהר. אם שמים שכבה אחת אחידה אז הם לא מורגשים לי כמעט, זה עדין כ"כ שכאילו יש עליי שפתון רגיל. הפורמולה מוסית כזו ומאוד נוחה ולא נוזלית ומתפזרת, הפיגמנט מאוד רווי ועשיר ואי לכך מספיקה שכבה אחת הגונה אבל למקרה שתרצו להעמיס עוד שכבה מומלץ לחכות שתי דקות/שלוש דקות בערך ואז להעמיס עוד שכבה אבל בעדינות בכדי לא להרוס את הראשונה שהנחנו.
האפליקטור - ממש ממש נוח, מצאתי את עצמי משתמשת רק בו בלי מברשת חיצונית וזה פלוס גדול, השפתיים שלי לא סימטריות ואני מצליחה לדייק ממש טוב איתו. העמידות - בלי אוכל, יכול לשרוד כמה שעות טובות, לא יצא לי לבחון אותו לשעות ארוכות מדי/יום שלם אבל בלי אוכל הוא שרד לי בערך 3/3 וחצי שעות וברגע שאכלתי זה התחיל לרדת ודרש חידוש, כמו רוב הליקוודים שיש. בשתייה - תלוי, אם תשתו בעדינות ולא באגרסיביות אז זה ישרוד מעולה.
הם לא מתפוררים לי ונסדקים, שזה גם פלוס גדול לעומת אחרים שעושים את זה.

עוד פלוס ממש משמח עבורי - הם לא מייבשים לי את השפתיים, ליים קרים רצח לי את השפתיים מבחינת יובש והרגשתי נורא, כאן זה לא קורה. אני השתמשתי בהם רצוף שבוע בערך ותמיד זה היה פשוט יורד לי באוכל אז לא הקדשתי אפילו להסיר בעצמי והשפתיים שלי נותרו נעימות ובמצב הרגיל שלהן.



גוון 21 - ורוד עתיק מעושן משהו, מאוד מיוחד וכששמים אותו בהתחלה הוא נראה בהיר אבל אחרי כמה שניות הוא הופך לגוו האמיתי שלו וזה הכי יומיומי ומיוחד אבל גם מתאים לערב לחובבות הגוונים.



מישהי אמרה אדום מושלם? גוון 25 הוא בהחלט כזה! התת גוון שלו קר, למרות שלפעמים העירו לי שהוא נראה כתום, הוא אינטנסיבי ומדהים ביופיו ואני פשוט מצאתי את האדום המושלם ואני כזה בהיי..גם טבעוני, לא נוסה, מי צריך מאק ורובי/רירי וו ;) קיצר - לחובבות האדומים, זו מציאה שממש ממש שווה לבדוק ☺


סדרת ספארקס של קרליין מביאה משהו שונה לגמרי מהסדרה קולור מאט - כאן מתמקדים באקסטרה לחות, מרקם חמאתי ושיין מדהים שצועק קיץ, השפתונים האלה כמובן לא מתמקדים בעמידות. אך חלקם, בייחוד הגוונים הדומיננטים יותר - כן ישאירו הכתמה יפה אחרי שירדו.
המרקם שלהם סופר חמאתי ונעים אבל לא חמאתי שמתחיל לזלוג ולנזול אלא כזה שמתיישב יפה ומחמיא, חובבות תחושת הלחות וגוונים חצי שקופים - ממש יהנו מהסדרה הזו. אני אישית בקיץ מעדיפה משהו קליל ונעים ולא דברים כבדים למרות שתלוי, יש ימים שבא לי החשק לשפתוני מאט עם נוכחות מוגברת. אבל קיץ מבחינתי - צועק לחות, צועק גימורים כאלה וזה כאילו ממש עושה נעים בלב ועל הפרצוף ☺
הם לא מייבשים לי את השפתיים בכלל ופשוט תענוג להשתמש בהם.



הגוונים שבחרתי די שונים האחד מהשני - 904 הוא סוג של ורדרד - חום עם חלקיקים קטנים של זהב שלא ממש מורגשים. קשה לי לתאר את הגוון שלו ממש אבל מקווה שתבינו בכ"ז ;)

הגוון השני 905 ורוד פוקסיה זועק ובועט! וזה מה שאהבתי בו ובכוונה בחרתי בו, הוא גוון שצועק קיץ, צועק אופנה ושיק, זה בשילוב המרקם החמאתי גורם לזה להראות מדהים בקיץ.


סווטצ'ים!




קולור מאט 25

קולור מאט 21















♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





אתן יודעות כבר שמדי פעם אני קופצת לביוטיקר להתחדש בכל מיני דברים חדשים/חידוש מלאי ועוד, הפעם העלתי בחקתי כמה דברים שמאוד סיקרנו אותי ביניהם המברשת מניפה - וואוו! קשה להפתיע אותי במברשות איפור כי אני מנוסה וגם קצת קשה אבל המברשת הזו פשוט הפכה לפייבוריטית שלי בכל הנוגע לפודרה והצללות. אני יודעת שזה נשמע לכן מוזר אבל בסרטון מדריך איפור מעושן האחרון שעלה בערוץ שלי הראתי שם איך אני משתמשת בה לפודרה והצללות אז אולי זה יעזור לכן להבין ;) בקיצר - מברשת מעולה, לא מנשירה ולא משנה צורה ומאוד מאוד רכה ונעימה וברור - סינתטית, כל הטוב במברשת מניפה אחת. אני - לא צריכה יותר ☺


עוד מברשת שממש סיקרנה אותי זו מברשת של ביוטיקר מספר 18 אבל הבר הראשון שמציק לי זה הנשירה - לצערי מה שרכשתי ממש נושרת, לא בכמויות מטורפות אבל כמעט בכל שימוש איתה נשרו כמה שיערות. החפיפה עברה טוב ולא השתנה שום דבר בצורה  ואני די אוהבת אותה למייק אפ, טשטוש הצללות ולפעמים להטמעת קונסילר.
סך הכל - חביבה ++, רק חבל על הנשירה...המון זמן לא נתקלתי בנשירת שיער במברשות של ביוטיקר ומקווה שזה מקרה חד פעמי ואחרות לא סובלות מזה ☺































אני יודעת שאלה דברים פיצים ולא מלהיבים למדי אבל כשאני מוצאת משהו שעוזר ומועיל לי - אני לא יכולה להתעלם ולא לשתף איתכן ;) המברשת הראשונה עם ידית לבנה היא מברשת לציור על הציפורניים מספר 000 של ביוטיקר, שמעתי עליה המון המלצות לאורך השנים ולא הבנתי על מה ההייפ עד שבביקורי האחרון נתקלתי בה במקרה ופשוט לא יכלתי שלא לרכוש אותה ובצדק - זו אחת המברשות המעולות לאייליינר! אני יודעת שעד ממש לא מזמן הכתרתי את המברשת האלכסונית של אלף כטובה ביותר שניסיתי לאייליינר אבל החיים מפתיעים, ועם זה אנחנו מגלות כל הזמן דברים חדשים והמברשת של אלף עדיין ממש טובה אבל כאן זו מברשת מאוד קטנה וצרה שנותנת ביצועים יותר מדוייקים ולימים כאלה שבא לנו פס נורא דק ועדין, היא לא תצליח לייצר פסים עבים ולדעתי זה היופי - זו של אלף מעולה לפס מלא ויציב יותר וזו לפסים יותר דקים וליציאה מעודנת.
משהו נוסף שגיליתי שממש נוח לי לצייר איתה דמוי שיער בגבות, היא עושה את זה מושלם ונותנת תוצאה כה טבעית והרמונית שבשבילי זו מברשת מולטי שעלתה גרושים ומציאה של ממש ☺

המברשת השניה באמת אין הרבה מה לדבר - מברשת לסירוק הגבות, תקופה מאוד ארוכה שאני רוצה לקנות אותה ורק פעם אחרונה יצא לי. היא מסרקת מעולה ופשוט מרגישה איכותית ולא צ'יפית אבל עדיין במחיר נגיש לכל כיס ;)



אני מתנצלת מראש על האריזה המעט מלוכלכת וגם על זה שהריסים מלוכלכים במסקרה, הסיבה היא שאני שונאת לשים תמונות שהן לא שלי ואני נוהגת לעשות זאת לעיתים ממש רחוקות כשממש אין לי ברירה(אין בידי את המוצר/אי אפשר לצלם אותו) אז גם כאן המקרה דרש מימני להתעלות מעל האסתטיקה.
אלה ריסים מלאכותיים של ביוטיקר מספר 117-107 ככה המספר שלהם, אני ממש אוהבת את הריסים האלה מעבר לבודדים שלהם כי מצאתי שהם נראים הכי טבעי ויפה ועדיין נותנים את ההדגשה הזו שתתאים גם ליומיום, הם נוחים ולא מציקים ועם הדבק עם ביוטיקר נדבקים היטב וקלים מאוד להסר.
מה שאני עושה זה לחתוך כל ריס לשתיים ואז להדביק את החלק עם הרצועה הארוכה יותר, זה שמיועד לחלק החיצוני ואותו אני מדביקה מאמצע העין עד לסוף העין וככה מקבלת מראה יותר סולידי וגם ככה קל יותר להדביק ;)



מחירים, לינקים לרכישה ועוד

  • מיייק אפ מוס של אסנס עלה לי בערך 21 שקלים, ניתן להשיג בכל רשתות הפארם
  • מסקרה של מינרז עולה 39 וניתן להשיג אותה בנקודות מכירה של מינרז ברחבי הארץ
  • שפתון של אסנס עולה בסביבות ה-15 שקלים והעיפרון עלה לי בערך 8 שקלים
  • שפתוני קולור מאט עולים 130 שקלים מחיר מלא אך תמיד אפשר למצוא במבצעים והנחות בפארמים השונים
  • שפתוני ספארקס עולים במחיר מלא 105 שקלים בערך אך קיימים ב-45 שקלים באתר בלה  ובפארמים השונים בטוח קיימים במבצעים שונים
  • מברשת מניפה עולה 10.90 וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר
  • מברשת מספר 18 עולה 10 שקלים וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר
  • מברשת לסירוק הגבות עולה 3 שקלים וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר
  • מברשת מספר 000 לאייליינר עולה 3 שקלים וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר
  • ריסים מלאכותיים מלאים עולים 5.30  וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר

**כל המוצרים לא נוסו על בע"ח וטבעוניים

    זהו זה להפעם!
    נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺ ♥




    תגובות

    1. לצערי אני חושבת שבמסקרב של מינרז יש שעוות דבורים:/ שווה לך לבדוק. כתבה מהממת

      השבמחק
      תשובות
      1. כל המותג טבעוני, אין סיכוי שיהיה במוצר רכיבים מהחי(גם ווידאתי זאת) ותודה :)

        מחק

    הוסף רשומת תגובה