אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Nice To Meet - Sharoomba

אני מאוד אוהבת להכיר מותגים שהם פרי יצירה של אדם אחד, חלום שהתגשם או שאיפה שהצליחה להשלים את עצמה לכדי יישום בפועל. זה מעניין ומסקרן בייחוד כשזה בא מנשים - אנוכי, זה נותן המון השראה, מחזק ובעיקר עוזר לנו להבין שלא משנה מה נרצה - נוכל להגיע אליו אם נתאמץ ונרצה מספיק. היום אני כאן נרגשת ושמחה להכיר לכן מותג כזה - פרי יצירה של בחורה מאוד מקסימה ומלאת חיים שהחליטה ללכת עם החלום שלה ולהגשים אותו ביג טיים, לא לוותר לעצמה ולא משנה מה ופשוט לרדוף אחרי החלום והרצונות שלה ולהגשים אותם אחד אחד.
הבחורה הזו היא שרון ולמותג שלה היא נתנה את השם הכי מקורי ושווה - שרומבה, שזה חלק מהשם שלה. שרון התחילה כעסק נשי ומטופח העוסק עד היום ועד מחר בכל הקשור לטיפולים כגון: מניקור, פדיקור, טיפולי יופי לפנים ועוד. לאחרונה ממש היא הגשימה עוד חלום ופיתחה ליין איפור מלא נטול אכזריות וטבעוני! כשביררתי איתה את הנושא נורא נגע לליבי שהיא שמה לדגש להקפיד על הנושא כי לא כולם מקפידים ולא לכולם הנושא נוגע לליבם בכלל. כאן היא הלכה עד הסוף ויצרה ליין איפור שהוא מאה אחוז נטול אכזריות וטבעוני. לאחת כמוני, זה דבר מדהים ונפלא בייחוד כשהאיכות ברמה הטובה ביותר שיצא לי להתקל.

אז אחרי החפירה הזו, אני חושבת שנצלול ביחד לתוך הפוסט עצמו, אילו מוצרים ניסיתי של המותג שרומבה ומה חשבתי עליהם.. ☺




אני חייבת כמה מילים על העיצוב - נורא אהבתי, קווים נקיים של שחור זה משהו שישר קונה אותי ואני מאוד מתחברת לעיצובים קלאסים ונקיים אבל לא רק ;) 







בבקבוק פלסטיק קשיח אך קליל כנוצה שוכן לו מייק אפ, הדבר הבסיסי והמוכר ביותר לרובנו. המייק אפ בעל מרקם מאוד סמיך ועשיר, כיסוי בינוני עד בינוני + וגימור הנוטה למאט אבל לא מאט יבש. למרות מרקמו הסמיך באופן מפתיע, הוא מצליח להטמע בצורה מושלמת ויפה על העור ולגרום לו להראות טוב ויפה. על העור רגיל יבש שלי הוא יושב מדהים ונורא התפלאתי שכל פעם שהסתכלתי במראה לבדוק את מצבו ראיתי איך הוא נשאר עמיד ואיתן וגם כמה שהוא נטמע בטבעיות בעור ולא מורגש בכלל ואפילו לא נכנס לנקבוביות אלא מצליח למלא אותן. זה לא קרה לי כמעט עם שום מייק אפ כי בכ"ז באזורי יובש מסויימים זה יבלוט אבל כאן זה פשוט לא קרה. מבחינתי זה המייק אפ הטוב ביותר שיצא לי להכיר, כזה שמושלם מכל בחינה.
משהו לא פחות חשוב - הוא לא יורד על הפון/טישו ועוד. בכלל.

העמידות - שורד עליי 8 שעות ויותר בצורה מעולה וגם כשמתחיל להעלם עושה זאת בצורה חיננית ולא בוצית ומוזרה. שרד עליי בימי קיץ קשים שהזעתי למוות וזה הישג גדול. הוא מעולה להנחה גם עם מברשת וגם עם ספוגית, לא צריך הרבה חומר בגלל הסמיכות הגבוהה ואפשר לשלוט בקלות ברמת הכיסוי מקל עד מלא.

גם במייק אפ לקחתי את מספר 01 שהוא הכי בהיר וחייבת לציין שהוא לא מסוג האובר בהירים של ממש אבל אני עדיין מצליחה להטמיע אותו יפה ולגרום לו להשתלב בטבעיות.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

שנים שאני כמהה להכיר קונסילר מושלם - שיכסה מה שצריך, לא יכנס לקמטים או ידגיש אותם, שיהיה עמיד והכי חשוב - שיראה טבעי ונפלא. הקונסילר הנוזלי של שרומבה הצליח לענות על כל הדרישות שלי, למרבה ההפתעה! הוא נטמע מושלם ונראה חסר כל רבב למשך שעות ארוכות מאוד גם בהזעות קשות.
מרגיש שיא הטבעיות. הכיסוי עד בינוני ופחות יתאים לפגמים וכהויות כבדות מאוד אבל לדברים קלים וסבירים יהווה אופציה נפלאה.
לקחתי את מספר 01 והוא מושלם עליי, בהיר בדיוק ברמה הנכונה.


האפליקטור של הקונסילר נוח מאוד לשימוש ומספיקות לי מספר נקודות בודדות לקבלת הכיסוי הרצוי אך כמובן שניתן להעמיס יותר והוא עדיין יראה טוב ולא גבשושי ובוצי.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

אייליינר ג'ל זה משהו שלפעמים לוקח זמן למצוא את האחד הזה שיהיה מושלם ומבחינתי מצאתי אחד כזה לפני כמה שנים אבל אני תמיד שמחה לנסות ולגלות אופציות נוספות - האיייליינר ג'ל של שרומבה שחור משחור, קרמי וסופר נוח לעבודה ועמיד בצורה מושלמת(עד שתבחרו להסיר אותו). גם ביציאות ארוכות והזעות קשות.
המינוס הנורא קטן שלו זה שברגע שניקח מימנו על מברשת צריך לעבוד ממש מהר איתו כי הוא מתייבש יחסית מהר על המברשת. אני מצאתי טריק קטן וחמוד שעוזר לי להשהות מעט את הייבוש שלו מרגע לקיחת החומר וזה לשים טיפה מהאייליינר על גב כף היד(או כל כלי קטן ונוח לערבוב מוצרי איפור) עם טיפונת ממש של קרם לחות לפנים ואני מערבבת עם המברשת למרקם אחיד בין המוצרים וככה הוא לא מתייבש לי סופר מהר ואני יכולה לקחת קצת את הזמן ולסרטט בנוחיות ולא באובר מהירות ☺





























♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





לשרומבה יש קולקציית שפתונים מדהימה עם גוונים משגעים ואני החלטתי לבחור בגוון האלמותי והאגדי הלא הוא האדום הקלאסי שגם נקרא על שם המותג - שרומבה, אדום אינטנסיבי וקלאסי ואני חייבת לציין שרציתי נורא לבדוק האם הוא דיופ ראוי לרירי/רובי וו של מאק ולמזלי הוא התגלה ככזה! הוא יבש במרקם בדיוק כמו רירי וו אבל ברגע שהוא מתיישב על השפתיים הוא נוח ולא מייבש בצורה כזו שתציק. הגוון שלו די זהה לרובי וו של מאק והעמידות מרשימה בייחוד בגלל שזה לא שפתון שמיועד להיות מאוד עמיד אבל הוא שורד יפה מאוד וגם כשיורד משאיר הכתמה מלאה ומדהימה של גוון אדום דובדבן משגע. הוא כן יורד על כוסות שתייה וכד' אבל מעט ולא משהו מציק.
משהו ששמתי לב אליו ואולי תרצו לדעת - גווני שפתונים שונים נראים שונה על גווני עור שונים, למשל האדום כאן - עליי הוא בוהק ובהיר ועל גווני עור מעט יותר כהים משלי הוא נראה טיפונת יותר עמוק וייני.



אהבתי מאוד איך שהשפתון מעוצב - יש לו צורה מחודדת בקצה בצורה מאוד מעוצבת ויפה שמקלה על מריחת השפתון ולא מחייבת שימוש בעיפרון. המריחה כן יבשה ומורגשת ככזו אבל ברגע שמשתמשים מספר פעמים מתרגלים לזה ומי שרגילה לשפתוני מאט בצורה הזו ולא בנוזלי בטח מכירה את זה ויודעת את היתרונות שלהם ☺

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥















סווטצ'ים





לוקים שיצרתי עם המוצרים שהוצגו כאן

והקונסילר, כי הכי טוב לראות תוצאות בזום ;) למעלה זה בלי ולמטה עם. בהחלט ניתן להבחין ברמת הכיסוי. אם לפני יש לי מעט כהויות, אדמומיות ובכללי לא גוון ממש אחיד ונאה אז אחרי הקונסילר המראה יותר אחיד ובהחלט עם כיסוי בדיוק מה שאני זקוקה לו ובתוספת העמידות האיתנה שלו זה מעולה ☺


לסיום, אני אסכם שהייתה לי חווית התנסות מאוד חיובית עם המותג, זה שקיבלתי את המוצרים לסקירה לא משפיע ולו במעט ביותר על הדעה שלי כי באותה מידה יכלתי שלא לאהוב/להתחבר/יתאים לי והייתי מציינת זאת. שרומבה הצליחה ליצור מוצרים ברמה מאוד גבוהה שפשוט האיכות מדברת בעד עצמה ☺


מחירים, לינקים לרכישה ועוד


מי שתרצה לקנות ולהתפנק משרומבה יש לי קוד הטבה לחלק לכן - על כל קניה ב-300 שקלים תקבלו משלוח בחינם,שרומבה מתעסקת אך ורק עם חברת שליחויות מאוד מקצועית ויעילה ככה שאתן תקבלו את המשלוח שלכן ישירות עם שליח לבית/מקום עבודה. יש משלוחים לכל הארץ ☺ לאתר שרומבה ממליצה גם לעקוב בדף הפייסבוק של שרומבה שמתעדכן כל הזמן בטיפים, מבצעים שווים והעצמה נשית ;)
כשתגיעו לקופה הזינו את הקוד הבא:YAFOT תהנו!
**הקוד תקף עד 13.8.2016

זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥



תגובות

  1. יופי של פוסט וסקירה מפורטת כהרגלך :-) שמחה תמיד להכיר מותגים חדשים, נכנסת עכשיו לאתר של שרון להציץ.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה