אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

New Lipstick By Beautycare

דברים חדשים בביוטיקר זה תמיד מרגש ותמיד עושה פרפרים בבטן וזה מה שקרה הפעם רק יותר עוצמתי - ביוטיקר השיקו אחרי עמל רב, סדרת שפתונים טבעונית! אני כזה: אומגייאד, אומייגאד. כבר בספויילרים הראשונים הייתי בהתרגשות מטורפת כי זה אומר שיש לנו אופציה שופעת ונאה בשפתונים בביוטיקר, לאלה מבנינו ששומרות על טבעונות. אנחנו לא חייבות להרגיש יותר מקופחות וכאילו שאין לנו אופציות וזה עצוב כי לביוטיקר יש בהחלט שפתונים מעולים אבל כשלא הייתה את האופציה זה היה מאכזב לעבור למול היפים ולדעת שאת לא יכולה לקנות..אז כן, אני סופר מתרגשת ומאושרת ושמחה שיצא לי להגיע לסניף ושהיה במלאי את כל הגוונים אז כפי שאמרתי בסרטון קניות שהעלתי לפני כמה ימים בערוץ - אני הפעם סוקרת לכן את כל הגוונים, כל הסדרה. לקח לי כמה ימים כי אני ניסיתי כל גוון וגוון ורשמתי במחברת את המספר ומה אני חושבת עליו מבחינת עמידות, תחושה בעת מריחה ועוד ועוד ככה שאוכל באמת לתת חוו"ד מעמיקה ולא שטחית ולהגיד "הכל מדהים" כי זה לא ככה, לא כל הגוונים אחידים במריחה, עמידות ועוד ובגלל זה השקעתי כאן מחקר מעמיק בכדי לתת לכן את הדעה הכי טוטאלית ומנסיון אישי ומעמיק שיש ☺















אחרי שהתרשמנו מהאריזות נעבור לעיקר ;)

































האריזה - אריזת פלסטיק שחור לבן, סטייל שח מט אבל לא בדיוק, פשוט אריזה שמבוססת על מראה נקי יחסית וקלאסי, קצת שדרוג מהאריזות השחורות והוותיקות של ביוטיקר. אהבתי שהשפתון נסגר בקליק כזה בחיבור למטה וככה הוא נסגר הרמטי ולא צריך לחשוש שהוא יפתח בתיק איפור ועוד אבל - כן צריך לסגור בעדינות ובזהירות כי השפתון לא נכנס כולו אלא נשאר טיפה מימנו מהחלק העליון שלא נכנס לתוך המיכל אז להזהר שלא לפצוע אותו בטעות ;) 




































בסדרה יש 16 גוונים ואני בטוחה שזה יגדל עם הזמן אבל לפעם ראשונה - אלה גוונים מאוד מגוונים, מכמה וכמה משפחות גוונים והאופציות כאן יכולות לקלוע למגוון טעמים אישיים וזה דבר נפלא ומוצלח שביוטיקר שקדו ועמלו עבורו. אציין מראש כי זה פרמטרים כנ"ל לכל הגוונים - כל הגוונים נמרחים נוח ונעים, הגימור די אחיד לכל הגוונים וזה מאט קטיפתי שמשתלב טבעי ויפה ולא מאט יבש וכבד, לא מורגשים על השפתיים - כל שפתון שאשים אני מרגישה שיש עליי משהו, כאן זה לא קורה. פשוט אין תחושה של כלום..נעים נורא גם בגוונים הסופר כהים. לא מייבשים בכלל וזה שכתוב על האריזה שהם מכילים ויטמין E שמטפח ומעשיר את העור זה באמת התגלה כנכון כי כמה שלא שמתי מלא שפתונים להתנסות ביום - הם לא התייבשו לי בכלל ואפילו הרגישו נעים ונוח למדי. מי שסובלת מיובש/יובש קשה וכד' - ממליצה בחום קודם לטפל ביובש ורק אז לנסות להשתמש בהם פשוט כי כשהשפתיים יבשות - כמעט שום שפתון לא יראה עליהן טוב. אז שימו לב לזה ;) 

ניודים - משמאל לימין:
  • 101 - Candid - גוון ניוד חום עם תת גוון מעט ורדרד עמוק כזה ולא ורדרד בהיר, די הניוד המושלם כזה שמשתלב סופר טבעי אבל מוסיף גוון מסויים יפה ומחמיא. העמידות כאן הייתה קשה לבחינה וזה מכיוון שהוא כ"כ נטמע בטבעיות בשפתיים שקשה לשים לב להבדלים אבל, אם תשימו שכבה אחת ותמתינו כמה שניות בערך ותשימו עוד שכבה - הוא כן שורד כמה שעות טובות ובאוכל ושתייה שורד חצי כוח - חצי בערך יורד וחצי נשאר בצורה די אחידה וכאילו אין משהו שמורגש לעין אבל עדיין יש גוון מסויים נורא נורא עדין. 

  • 116 - TLV - שוב, ניוד טבעי ויפה שמשתלב כה טבעי שכאילו לא שמתן כלום אבל עדיין יש גוון מאוד עדין ומחמיא ויתאים שוב - למי שכן אוהבת סגנון של גוונים כאלה שמשתלבים סופר טבעי ולא מורגשים. די My Lips But Better

  • 102 - Urban Legend - שוב - ניוד מושלם, האמת שהם די זהים על השפתיים - לא ראיתי הבדלים מאוד משמעותיים חוץ מזה ש-101 - Candid יש לו תת גוון ורדרד עתיק ועמוק כזה והשאר פשוט ניודים חמים ומחמיאים. גם כאן מבחינת עמידות - שתי שכבות בהפרש של כמה שניות מכל שכבה יתן עמידות שתשרוד לפחות עליי אוכל ושתייה וישאר חצי כיסוי כזה שאפשר לסחוב איתו או פשוט לחדש טיפה מעל.





קורלים - משמאל לימין:
  • 106 - Alter Ego - גוון ורדרד במעט עם קורליות מאוד מעניינת שאישית אני מודה שגוונים קורליים פחות קורצים לי ואני מרגישה שהם פחות נראים עליי טבעי/משתלבים עליי מאוד בטבעיות אבל עדיין, אלה גווני קיץ משגעים ובכלל - מי שאוהבת את הגוונים האלה תוכל מאוד להנות מהם. המינוס - לא שרד עליי אוכל ושתייה בכלל, היה צריך ממש להסיר עודפים ולחדש לגמרי. 

  • 105 -  XOXO גוון קורלי לגמרי, בלי שום צל של ורדרדות אלא קורלי כמו שקורלי אמור להיות וזה גוון יפה ובוהק וצועק קיץ אבל לצערי הוא לא אחיד במריחה, הוא נראה צ'יפי כזה ומבעל מראה סדוק וכאילו השפתיים שלי יבשות/לא אחידות אבל הן ההפך הגמור ולצערי עליי הוא לא עבד אבל אשמח לדעת אם ניסיתן ועבורכן הוא כן עבד ☺ וכן, ברגע שראיתי את המצב אחרי כמה דקות ארוכות החלטתי להסיר אותו כי לא רלוונטי במצב כזה לבחון עמידות כשהוא פשוט נראה רע על השפתיים ולא אסתטי ;)






































ורודים - משמאל לימין:
  • 103 - Liptease - ורדרד ניודי כזה אבל מהסוג הבהיר והיותר בוהק מעט אם את מכירות, גם כאן לצערי המריחה לא אחידה כמו בגוון 105 וזה כאילו נסדק כזה אבל תחשבו נסדק במרקם קרמי ונעים ולא נסדק במאט יבש - אז כזה, זה כאילו לא יושב אחיד ואטום, נגיד ככה. אז גם כאן ביליתי איתו בערך חצי שעה ואז פשוט הורדתי כי הרגשתי שגם כאן בחינת עמידות היא לא רלוונטית כשאני לא מסוגלת להשאר עם שפתון שלא נוח לי איתו מבחינת הנראות.

  • 104 - Total Moosh - ורוד מתון כזה יותר ופחות בוהק מזה שלידו שמייד נגיע אליו הוא כן נמרח די יפה ואחיד והוא כן שרד לי שתייה, כן, תתפלאו כמה שזה נחמד לגלות שאת שותה ולא כל השפתון יורד ומשאיר הכתמות בכל מקום שדרכת ;) אז שתייה שרד ואוכל אני לא חושבת ששרד לי כי לא רשמתי ואם לא רשמתי סימן שכנראה לא בחנתי אותו באוכל.
  • 114 - LoL - באתי עם ציפיות לגוון הזה והוא היה עליי בסרטון קניוות מביוטיקר ולצערי הוא לא שורד יפה, המריחה יחסית די טובה ונראית טוב אבל אחרי שעה בערך ששמתי אותו, בדיוק כשסיימתי לצלם הוא התחיל להסדק ולא להראות אחיד ומושלם כמו בהתחלה. מיותר לציין עמידות לאוכל וכד' כי כשראיתי אותו במצב הזה הסרתי ועברתי לשפתון הבא.





































סגולים - משמאל לימין:
  • 112 - Perfect Crime - סגול עם ורוד שנראה כגוון משגע ויפה שיתאים גם ליום יום בלי יותר מדי להראות מודגש..נגיד ככה, לצערי לא שרד אוכל ושתייה וגם הכתמה לא השאיר כמו גוונים אחרים שכן. אז הוא חמוד ויפה אבל עד שמגיעים לאוכל ושתייה ואז זה כנראה לא יתפקד כראוי.

  • 113 - Limbo - מרוב שהם דומים כמעט התבלבלתי כאן בכתיבה - גם גוון סגול עם ורוד מסויים שהוא מחמיא ויפה בייחוד לבהירות עור והוא יורד באוכל ושתייה אבל כן משאיר הכתמה די נאה ומספקת, אפשר להמשיך להסתובב עם זה וזה מספק למי שכן אוהבת את המראה המוכתם ולא אכפת לה כיסוי אטום ומלא.
  • 115 - Xanadu - אחד הגוונים המשגעים שיצא לי להתקל בהם! הוא די דומה לגרינד של קולורפופ ובגלל זה התאהבתי בו. סגול עמוק ומיוחד ובהחלט לנועזות מבנינו כי אני לא נתקלת בהמון נשים שמעיזות לשים גוונים כאלה והגוונים האלה גם די טריקים - הם לא תמיד יחמיאו לכל גוון עור. גם כאן אני שמחה לבשר שהוא לא קנקן יפה אלא מכיל בתוכו טוב והוא כן שרד עליי הכי מושלם מכל הגוונים בסדרה אוכל ושתייה וגם כשירד אחרי כמה שעות השאיר לי הכתמה ממש יפה שיכלתי חופשי להשאר איתה ☺





































כהים ודומיננטים - משמאל לימין:
  • 108 - Insomnia - גוון סגול כהה ועמוק עם תת גוון אפילו של אולי טיפונת, ממש טיפונת - שחור. זה בהחלט להארד קור מבנינו ולאלה שאוהבות את הגוונים המאוד כבדים והכהים. בגלל שגוונים כהים נוטים להכתים אז גם כאן הוא לא שורד אוכל ושתייה ברמה מלאה אבל הוא משאיר הכתמה מאוד יפה שאפשרי להמשיך איתה בכיף או במקסימום להעביר וויש ולמלא ;)
  • 110 - Mojo - שוב, גוון סופר כהה ועמוק רק שכאן במקום סגול יש לנו תת גוו ייני וזה מסוג הכהים שמזכירים יין אדום שהתיישן המון זמן..לחובבות הסטייל ;)
  • 111 - Gothic Spell - כשמו כן הוא - גוון גותי סופר עמוק, כהה, כבד - גותי :P אני דווקא מאוד אהבתי את הגוון הזה וסוף כל סוף יש לי משהו כבד ומה שטוב שאפשר לערבב בין הגוונים וליצור גוונים חדשים/להעמיק/להבהיר גוון קיים ועוד. הם סופר נוחים לערבוב וזה פלוס נוסף לסדרת השפתונים הזו ☺ מה שחשוב לי לציין שהגוון שמתקבל הוא דהוי, כן. פשוט דהוי ויכול להרגיש לכן כאילו הוא חסר פיגמנט אבל זה לא ככה - זה הגוון, אפשרי להוסיף שכבה נוספת או שתי שכבות וככה לקבל גוון טיפה יותר עמוק או להוסיף מעל את אחד הגוונים שהופיעו בתמונה ולקבל משהו יותר פיגמנטי, נגיד ככה וגם כאן לצערי הוא יורד באוכל ולא משאיר ממש הכתמה.



אדומים - משמאל לימין:

  • 109 - Passive Aggressive - האדום המושלם מישהי? הגענו לחלק המעניין ואלה האדומים, שפתונים אלמותיים שאין להם זמן וטרנדים - הם תמיד כאן, לנצח נצחים. כאן קיבלנו שני גוונים - 109 הוא העמוק, מאוד מזכיר את רובי ורירי וו של מאק ובשילוב שני הגוונים כאן ביחד באמת מקבלים גוון די זהה לאלה של מאק והגוון הזה לבדו הוא אדום עמוק כזה אבל לא מדי, אדום קלאסי כזה.
  • 107 - Guilty Pleasure - גוון אדום עם תת גוון כתמתם, אני פחות אוהבת כתום באדומים שלי אבל התפלאתי שהוא משתלב יפה ולא אדום קורלי כזה בוהק אלא יש לו ממש מעט כתמתמות עדינה שמוסיפה לו חן שמתאים ומחמיא בקיץ בעיקר אבל כמובן כל אחת מה שהיא חובבת ;)





























אחרי שנגענו בכל גוון וגוון וקיבלתן את החוו"ד שלי על כל גוון - ניגע טיפה לפני סיום בפרטי השפתונים - לסדרת השפתונים קוראים Check Matte והיא מגיעה עם 16 גוונים נפלאים ממגוון משפחות גוונים מאוד מגוון ועשיר ככה שכל אחת תוכל למצוא את הגוון שלה. הסדרה מכילה חמאת קקאו, שעוות דקל ברזילאי, חלבלוב המזור וויטמין E שמגן ומטפח את עור השפתיים וזה באמת משהו ששמתי לב אליו שאני לא מרגישה יובש בכלל, אני לא מרגישה את השפתונים בכלל על השפתיים וכמה שלא שמתי מהם - לא הרגשתי שום יובש או אי נוחות, להפך - השפתיים הרגישו מטופחות ונוחות למגע ☺
משהו ששמתי לב אליו ושווה שתדעו ותשימו לב גם - בזמן שעשיתי סווטצ'ים שמתי לב שחלק מהשפתונים/רובם קצת התחילו לזוז מהמיכל ולהתעקם מעט וזה אומר שהם יחסית עדינים אז צריך להשתמש בהם בעדינות ולא באגרסיביות.

אהבתי שביוטיקר היו יצירתיים ונתנו גם שמות וגם מספרים, זה חתיכת השקעה ושאפו על היצירתיות והלצאת מהקופסה ☺





































מחירים, לינקים לרכישה ועוד
השפתונים נמכרים כמובן בכל סניפי ביוטיקר ועלות כל שפתון היא 4.50 שקלים
השפתונים כמובן - טבעוניים! חדשות מהממות לקהל הטבעוני מבנינו ☺




אל תשכחו לצפות גם בסרטון אם בא לכן לשמוע ולראות אותי והשפתונים בלייב ☺

זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥




תגובות

הוסף רשומת תגובה