אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

?Liquid Lipstick - Like It Or Not

היי היי! ☺ לפני שאני מתחילה את הפוסט עצמו אני רוצה ליידע שאחרי מחשבות רבות והתלבטויות ווויתור מסויים בדברים מסויימים - הבלוג עבר עוד שינוי, לא זוכרת מתי שיניתי את העיצוב פעם אחרונה אבל זה אני - שינויים כל הזמן. אתן עדיין עם אל ביוטי ומקווה שתהנו כמוני מהמראה החדש של הבלוג ☺


קיבלתי כבר כמה פעמים בקשות להכין פוסט על שפתונים עמידים ואומנם לקח לי קצת זמן אבל הנה - גם ליום הזה הגענו ;)
הפוסט הזה הולך להיות יחסית קצר וקולע, בלי חפירות ועניינים - אז נתחיל?

מידע שחשוב לי לציין - השפתיים שלי בעלות גוון אמצע שכזה, הן לא חיוורות ולא עם גוון חזק מאוד והן לא סובלות מיובש בדר"כ אבל כן יש שפתונים שבהחלט גרמו לי ליובש קיצוני ואפילו כוויות. 




אין לי המון שפתונים עמידים/ליקוויד ליפסטיק אבל עם מה שיש נסתדר ונלמד ביחד מה אני אוהבת יותר ומה פחות ;)



נתחיל עם הטוב - Color Matt של קרליין, שפתונים נוזלים המתקבעים למאט ובעצם הראשונים שגרמו לי לאהוב שפתונים מהסוג הזה ולא לשנוא ולסלוד כמו שקרה לי בעבר(ליים קרים, מישהי?). המרקם מוסי נעים כזה וברוב הגוונים מספיקה שכבה אחת אחידה וטובה. הם נעימים לי ונוחים וכמעט ולא מורגשים ומבחינת עמידות - שורדים שעתיים שלוש ואז מתחילים לפזול ועם אוכל זה דורש חידוש ושתייה יכול לשרוד ברמה לא רעה.
הגוונים מלמטה למעלה:
25, 30, 29 ו-21


ככה האפליקטור של קולור מאט נראה והוא מאוד נוח ולא גורם לי לטעויות וכד' ויתאים למגוון צורות שפתיים מהקטנות עד לגדולות ;)


סדרת אולטרה מאט של קולורפופ - יש לי רק שני גוונים אבל אחד מהם מוצלח והשני ממש לא. סטינגריי(לצערי לא נמכר יותר) ממש מוצלח, נוח, נעים ובמרקם יותר נוזלי אבל הפיגמנט עשיר והעמידות די טובה אבל לא שורד אוכל.
הגוון השני פשוט מזעזע מבחינת הכל, בלתי לביש אבל - מעולה בתור אייליינר ורוד ככה שלא יצאתי מופסדת לגמרי ;)


גם האפליקטור של קולורפופ די נוח, טיפה שונה משל קרליין אבל עדיין כזה שנוח להשתמש בו


סדרת צ'ק/שח מאט של ביוטיקר נפלאה ואני מאוד אוהבת אוהבת את רוב הגוונים אבל הגוון 115 הוא היחיד שעמיד בצורה מעולה ושורד אוכל בצורה ממש מרשימה אז לחובבות הגוונים - שווה לבדוק :) סקרתי בהרחבה את כל הסדרה בפוסט הזה ככה שמי שרוצה להתרשם מחוות דעתי על כל גוון וגוון - מוזמנת להכנס ולהשלים פערים ☺












































סווטצ'ים והדגמות עליי ☺ צירפתי גם תמונות פנים מלאות עם חלק מהשפתונים כי למדתי שעוזר הרבה לראות איך גוונים משתלבים בלוק שלם ולא רק על השפתיים עצמן ;)


טיפים ועצות:

  • שפתונים עמידים(נוזלים או רגילים) נוטים יותר לייבש את השפתיים ובעקבות זה אם אתן סובלות מיובש בשפתיים פחות הייתי ממליצה על סוג השפתונים האלה כי זה רק יכול להחמיר את היובש. אם בכ"ז תבחרו להשתמש בשפתונים כאלה - ממליצה לדאוג ללחח היטב את השפתיים בבאלם/חמאת שיאה/שמן קוקוס וכד' ולדאוג שהמצב שלהן יהיה טוב ולא גרוע, לטפל ביובש לפני השימוש. משהו חשוב - ברגע שתרצו להניח את השפתון הסירו עם טישו את עודפי הבאלם/הלחות ששמתן, אם תשימו מעל הלחות את השפתון - סביר להניח שהוא לא ימרח טוב ולא יחזיק טוב על השפתיים.


  • מהנסיון האישי שלי - הרבה גוונים נראים שונה על כל אחת. למשל סטינגריי של קולורפופ - על הרבה בחורות הוא מתקבל בהיר יותר ועליי הוא נראה על גבול חום בורדו כהה מאוד מאוד. זה כנראה קורה בגלל גווני השפתיים שלכן וזה משתנה מגוון אחד לאחר ככה שאל תיהיו נעולות שגוון מסויים שראיתן - יתקבל במדוייק גם ככה עליכן. כן יש סיכוי שהוא יתקבל כמו שהוא נראה בסווטצ'ים וכד' אבל לא תמיד ;)


  • יש שפתונים עמידים שמתקבלים טוב בשילוב מילוי השפתיים בעיפרון ויש כאלה שלא, מנסיון אישי - ליים קרים לא עבד טוב כשתיחמתי עם עיפרון וירד סופר מהר ונראה רע. לעומת זאת, יש כאלה שמקבלים עפרונות כבסיס בצורה טובה אז אני ממליצה לעשות נסיונות בבית ולבדוק מה עובד טוב כי עיפרון זה בסיס טוב למקרה שהשפתון ירד - העיפרון כן ישאר בצורה טובה ולא יגרום למראה חצי-חצי לא מחמיא בעליל. 


  • לא כל השפתונים שטוענים להיות עמידים - הם עמידים, מעבר לזה שזה מאוד משתנה מכל אחת לאחרת - זה לא תמיד כמו שהמותג טוען. עליי רוב השפתונים כאן שורדים שעתיים/שלוש/ארבע בלחץ אם ככה ממש לא נגעתי בכלום ועם אוכל הם יורדים חוץ מביוטיקר שכן שרד לי אוכל בצורה מאוד נאה. אז קחו את זה בחשבון ואל תצפו להרים וגבעות ותתאכזבו וגם תזכרו שזה רק שפתון, זה לא גיבור אל/רובוט גאון אלא פשוט שפתון שמשתדל כמה שהוא יכול בהתחשב בפורמולה שלו ☺


  • הרבה אומרים שקיבוע השפתון בפודרה שקופה משפר את העמידות ובמקרה של שפתון שאין לו גימור מאט - הפודרה תתן לו גימור מאט. אני אומרת שווה לנסות ולראות אם זה עובד לכן ☺


  • טיפ אחרון שאני מוצאת שעובד לי מעולה עם ליקוויד ליפסטיק - אני מנקה את רוב עודפי החומר על הפיה ומשאירה ממש מעט ומתחילה ככה לסרטט לאט ובעדינות. אני גם אוהבת אחרי ששמתי על השפה התחתונה - לעשות את התנועה הזו שמקריבים את השפתיים אחת לשניה ואז השפה העליונה מקבלת חומר וככה קל לי יותר למלא מה שחסר ורוב הזמן זה יוצא מדוייק ולא מתחיל לעבור מעבר לקו השפה אז לי זה עובד ושווה לנסות כי זה באמת מקל על העבודה ;)

אני באופן אישי, מעדיפה פחות שפתונים עמידים בצורה נוזלית ויותר בצורה רגילה אבל - אני אוהבת את הנוזליים לימים שבא לי להשקיע ולהראות מוקפדת או סתם שבא לי להרגיש יפה/מודגשת וככה קצת יותר מהרגיל. מכל הנוזליים שייצא לי לנסות(ליים קרים זוועה עבורי, קולורפופ נחמדים אבל רק גוון אחד היה לי טוב וניסיתי) של קרליין הכי אהבתי. העמידות שלהם בהחלט לא בשחקים אבל בהתחשב בפורמולה ובנוחות שלהם והנראות - זה שווה את זה ☺

מחירים, לינקים לרכישה ועוד
את שפתוני קולור מאט של קרליין ניתן להשיג בפארמים השונים, המחיר המלא קצת יקר(100+) אבל הם לרוב במבצעים
ככה ששווה לשים לב.

שפתוני קולורפופ נמכרים רק באתר שלהם אבל שני הגוונים שהוצגו לא נמכרים יותר באתר אבל אם בא לכן לבקר ולחפש דברים אחרים - אתן מוזמנות. אתר קולורפופ
ממליצה בחום לקרוא את הפוסט שלי על סקירת מוצרי קולורפופ שרכשתי ומה חשבתי עליהם, זה יכול לעזור לכן בקניה שלכן. לפוסט על קולורפופ

השפתונים של ביוטיקר נמכרים כמובן בסניפי ביוטיקר בארץ ועלותם 4.50 שקלים ליחידה


אל תשכחו את ההגרלה בערוץ - שתי זוכות יהיו בשפתוני ביוטיקר החדשים, ההגרלה תסגר ממש אוטוטו - ברגע שהערוץ יכנס ל-500 עוקבים ☺


בנוסף, בוקסי-בוקס, קופסת הביוטי הנטולת אכזריות והטבעונית שסקרתי כאן בבלוג נתנו לי הטבה ממש מפנקת לחלק לכן - הקוראות שלי, מי שתעשה מנוי לחצי שנה תקבל חודש במתנה! כל מה שצריך לעשות זה לציין שהגעתן דרך הבלוג של אל ביוטי - אנוכי ☺
ההטבה בתוקף עד 23.10.16
למעבר לאתר בוקסי-בוקס לחצו כאן


זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥


תגובות