אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

My Hair Care Secrets

אני מקבלת מדי פעם הצעות לדבר על השיער שלי, הטיפוח שלו וטיפים בנושא צביעת שיער וכל העסק הזה של טיפוח שיער באופן כוללני ומלא. אני מודה, אני לא טיפוס שמשקיע באובסיביות בטיפוח והשגרה שלי מאוד בסיסית אבל יעילה. עובדת עבורי. אני כן מקפידה לחפש ולהשתמש במוצרים שעושים טוב לשיער שלי ולא מגבירים לי למשל את השומניות והקשקשים שזה משהו שאני סובלת מימנו אבל יש מוצרים שכן מגבירים את זה ויש שלא ואני תמיד בחיפוש אחר אלה שלא מגבירים ;)

נתחיל עם מוצרים, מקטגוריות שונות בטיפוח שיער ואז נעבור לטיפים שלי, עצות וכל מיני דברים שעובדים לטעמי מהנסיון האישי שלי ☺

נ.ב
השיער שלי צבוע, רגיל-יבש-שומני, שומני בקרקפת + קשקשים, רגיל בשאר וטיפה יבש בקצוות(כרגע המצב השתפר)




שמפואים


שמפו מטפח מסדרת ים המלח של ביוטיקר - מודה, לא יצא לי להתנסות במוצרי טיפוח לשיער של ביוטיקר כי לא נתקלתי במשהו שהלהיב אותי מספיק לנסות אבל כשראיתי פרסום עליו בדף שלהם ושהוא טבעוני - אמרתי יאללה, ניתן צ'אנס. השמפו הזה התגלה כאחד הטובים שיצא לי לנסות! זה הפתעה גם עבורי כי לא ציפיתי לכלום. ממש כלום. אבל הוא הצליח לטפח לי את השיער ולגרום לו להראות ממש טוב ומטופח שנשארתי פעורת פה למול התוצאות.. השמפו מכיל שמן אובליפיחה שידוע בסגולות הטיפוחיות שלו לעור שלנו וכנראה שזה מה שמפיע על התוצאה שמקבלים. הוא מכיל מלחים מים המלח העשירים במינרלים חיוניים ופשוט אני משוגעת על השמפו הזה ומאז שנרכש הוא בשימוש קבוע.
הקשקשים איתו ברמה סבירה ביותר ולא מורגשים מאוד. מבחינת היובש השיער בהרבה פחות יבש ופשוט נראה ומרגיש ממש ממש טוב. רך ונעים ומרגישה שאני לא צריכה לעשות איתו כלום והוא נראה מעולה ככה - בלי כלום ☺




שמפו נוסף שהזכרתי פעם בבלוג הוא סרקל של ד"ר פישר שממש חביב++ עליי והוא לא סופר מקציף אבל מנקה טוב והשיער נראה נעים ורענן איתו. גם הוא לא הגביר לי את הקשקשים ולא שיפר. הפלוס הגדול - אל-דמע ;) לא צריך לחשוש אם נכנס טיפה לעיניים.


התמונה נלקחה מגוגל

*סורי שאין לי תמונה שלו, הוא נגמר מזמן ועדיין לא יצא לי לרכוש שוב כי אני מוצפת בשמפואים כרגע :P אני השתמשתי בו בגרסה הישנה - בקבוק שקוף אבל נראה לי שלא הרבה השתנה בו, לפחות מקווה שככה - השמפו האדום, לשיער יבש של נקה 7 הציל אותי מייד אחרי הבהרות קשות שעשיתי בשיער. הוא פשוט שיקם לי את השיער במיידי ועזר לו להחלים ולהראות בריא ומטופח וחלק ונעים וכל הטוב שבעולם. הריח שלו לא כזה מדהים אבל זה חולף מהר ובהתחשב בתוצאות - זה לגמרי שווה את זה ;)



שמפו מייפל של פיליפ מרטינ'ס נסקר בהרחבה עם עוד מוצרים של המותג בפוסט הזה וזה כבר מוצר יוקרתי, מוצר שלא נגיש לכל כיס אבל מסוג המוצרים שבהחלט מצדיקים את ההוצאה שלהם - הוא מטפל בשיער וגורם לו להראות יפה, בריא, מטופח, חלק ונעים וכאילו מרגישים שינוי קצת מעבר לשמפואים האחרים שהזכרתי כאן וזה לחובבות היוקרה, לחובבות המוצרים שהם לא דראגסטור.


מסכות והגנה


מצד שמאל - מסכת שיער מהסדרה הכתומה של אקו לאב שגם ליוותה אותי במסע השיקום אחרי ההבהרות ומאוד עזרה לשקם את היובש וההרס אבל בלי להשאיר עקבות שומן ואובר לחות שהשיער לא באמת זקוק להם. היא פשוט מדוייקת וקשה להסביר במילים אבל אם השיער שלך יבש ברמה לא קיצונית מדי - ממליצה עליה בחום. אם הוא כן יבש בצורה ממש קיצונית - המסכה מהסדרה הסגולה תעזור יותר כי היא אקסטרה לחות בקטע מטורף.

המסכה הבאה כי סקלאפ בנפיט של פיליפ מרטינ'ס והיא אחת המסכות המשגעות שיצא לי להתקל בהן - היא מרגישה קרה על הקרקפת ממש כמו מנטה, היא לא מסכה רגילה כי היא מבצעת פעולת פילינג לקרקפת ומשקמת בעיות קרקפת. היא מזרימה את הדם וגורמת לכל הקרקפת לעבוד ולהתחדש. היא מרככת ברמות שכאילו עברתי החלקה והיא מטפחת ומרגישה כמו מליון דולר. מתאימה מימה שידוע לי לרוב סוגי השיער וזה מסוג המסכות שהן פינוק, לא חובה אבל אם בא לך משהו ממש מפנק ואקסטרה בתוצאות - שווה לבדוק ☺



המוצר הבא הוא שיין רוז - סרום טיפוח לשיער, מגן ממחליק, מסלסל וכל עיצוב שיער שאתן לא עושות. הוא לא שומני בכלל ונספג מהר ואם בשימוש עם מכשירי עיצוב שיער אז מתקבל מראה מספרה - כאילו הרגע יצאתן ממספרה. אם בשימוש לבד בלי עיצוב שיער אז למשל בימים שהשיער שלי מתחרפן ומרגיש זוועה אז שתי טיפות מימנו אחרי חימום בכפות הידיים והשיער הופך חלק יותר, מבריק וכאילו מסתדר בשניות למרות שחשבתי שהשיער אסון וכאילו לא יסתדר בחיים. מעבר, יש לו ריח מטורף שגורם לי להתמוגג!


המוצרים הבאים שייכים לצביעת שיער ואלה אבקת הבהרה וחמצן של ביוטיקר, לצערי שאר המותגים שנמכרים בפארמים לא כשרים חוץ מלייף שאולי יש להם אבל לא סגורה על האיכות.
המוצרים האלה ממש איכותיים לא פחות ממותגים מובילים ואני משתמשת בהם קבוע להבהרת השיער בידיים וכד' ובכללי, אם מישהי מחפשת מוצרים כאלה ממליצה לבדוק אותם. האבקה מגיעה בקופסה ענקית שמחזיקה יובלות וגם החמצן מגיעה באריזות של 100 מ"ל שזה מכובד.



בעבר הזכרתי את המוצר הזה באחד הפוסטים וזה מוצר שדי מציל אותי בכל הקשור לתספורת, זה מסרק שאנחנו מכניסים אליו את השיער ומורידים עד למקום שאנחנו רוצים לגזור וגוזרים את השיער שנשאר למטה וככה קל יותר לגזור קצוות ואני לא צריכה לדאוג ללכת למספרה שגם ככה אני לא בקטע בכללי ;) המסרק נמכר בביוטיקר.



המוצר הבא הוא מוצר משלים למסרק תספורת כאן למעלה וזה מספריים של ביוטיקר מבין האיכותיים שלהם ויש לי אותו כמה שנים והוא שורד מדהים ודי טוב. פשוט מספריים איכותיים וטובים.



בצבעי שיער אני משתמשת באקולוגי של ביוטיקר, הוא בריא יותר, ללא חמצן ואמוניה וטבעוני. הוא ממש איכותי ושורד עליי מדהים כמה חודשים טובים והוא נוח לשימוש ומעולה.

שלבי טיפוח השיער שלי:
1. אני חופפת פעמים עד שלוש בשבוע, מסכה אני עושה לעיתים רחוקות יחסית ולא משהו קבוע, רק כשאני מרגישה צורך אז זה יכול להיות פעם בשבועיים וגם פעם בכמה חודשים.

2. אני צובעת את השיער גם לפי החשק, זה יכול להיות פעם בחצי שנה ויכול להיות פעם בשנה וכן הלאה. הצבע הקבוע שלי זה האקולוגי של ביוטיקר השחור.

3. רוב הזמן השיער שלי טבעי, בלי מחליקים/מסלסלים ועוד. פעם בתקופה כשבא לי להשקיע בעיצוב כזה אני משתמשת בסרום שיין רוז של פיליפ מרטינ'ס שבאמת מגן ונותן פיניש כאילו יצאתי ממספרה  והשיער נראה ומרגיש מדהים וכאילו לא הרסתי אותו בכלל במחליק/מסלסל ;)

4. רוב הזמן לא תמצאו אותי מסתרקת אבל כשכן - אני מאוד אוהבת את המברשת להתרת קשרים EASY COMB של ביוטיקר, היא מתירה אותם בקלות בלי שאני מרגישה שום כאב או אי-נוחות. יש לי קרקפת די רגישה וסירוק זה לא חוויה הכי נעימה עבורי והיא גורמת לזה להרגיש נעים ונוח.


מחירים, לינקים לרכישה ועוד
שמפו מסדרת ים המלח של ביוטיקר עולה 8.50 שקלים וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר בארץ

שמפו סרקל של ד"ר פישר עלה לי בסביבות ה-30 שקלים אבל לא נעולה על זה. בערך 20+ וניתן להשיג ברשתות המזון השונות

שמפו מייפל של פיליפ מרטינ'ס עולה 156 לאריזה של 250 מ"ל ו-489 לאריזה של 1000 מ"ל, ניתן לרכוש באתר ובמספרות שמוכרות את המותג 

מסכה של אקו לאב מהסדרה הכתומה עולה בסביבות ה-40 שקלים לפני הנחות, ניתן להשיג באתר שלהם ובמגוון נקודות מכירה כגון: עדן טבע, ניצת דובדבן, טבע קסטל ועוד ועוד

מסכת סקלאפ בנפיט של פיליפ מרטינ'ס עולה 156 לאריזה של 200 מ"ל ו-489 לאריזה של 1000 מ"ל, ניתן לרכוש באתר
ובמספרות שמוכרות את המותג

סרום שיין רוז של פיליפ מרטינ'ס עולה 250 שקלים לאריזה של 50 מ"ל(אריזה יחידה), ניתן לרכוש באתר ובמספרות שמוכרות את המותג

חמצן של ביוטיקר(מגיע ב-6%, 9% ו-12%) עולה 2.90 והאבקת הבהרה עולה 15 שקלים וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר בארץ

מסרק לתספורת של ביוטיקר עולה 5.90 לפי מה שכתוב באתר וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר בארץ

מספריים מקצועיות לתספורת של ביוטיקר עולות 16.90 וניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקר בארץ


טיפים ועצות לטיפוח וצביעת השיער:

  • מהנסיון שלי לאורך השנים למדתי שכמה שפחות - ככה טוב יותר, מבחינת מוצרים. אני לא בעד להעמיס מליון מוצרים נלווים מעבר לשמפו טוב ומסכה שעושים לכן טוב וגג מוצר להגנה בזמן עיצוב השיער במידה ואתן מעצבות כי שמתי לב שכל הקרמים, סרומים וכד' ממש לא בריאים לשיער וסתם עושים לו נזק. כשהפסקתי להשתמש בכל המוצרים הנלווים שמתי לב לשיפור משמעותי לטובה.
  • אל תחפפו כל יום, חפיפה יומיומית פוגמת בשומניות הטבעית של השיער ומסירה אותה ובכך השיער פחות מוגן וחשוף לנזקים. שומניות זה לא דבר רע כמו שנוטים לחשוב כל עוד היא מאוזנת. בתור בעלת קרקפת שומנית אני יודעת כמה זה לא נעים אבל אני מקפידה לחפוף פעמים בשבוע גג שלוש. לא יותר. 
  • תמעיטו בשימוש במחליקים/פנים/מסלסלים וכד', כל המוצרים האלה פוגמים והורסים את השיער ונכון שאפשר להשתמש בתכשירים שמגנים אבל זה לא הגנה תמידית ולא עמוקה. זה משהו חיצוני ורגעי. תשתדלו לאהוב ולקבל את השיער שלכן כמו שהוא. גם החלקות רציניות לא ממש בריאות ופשוט כשמגיעים לגיל בוגר יותר מגלים את הנזקים ולא במיידי אז תמיד תשתדלו כמה שיותר טבעי - ככה יותר יפה ☺
  • לא חובה לסרק את השיער, אני יודעת שיש כמה שירימו גבה אבל אני שנים לא מסתרקת קבוע, רק כשאני מרגישה שממש המצב לא טוב אבל רוב הזמן - אני טבעי, בלי כלום על השיער שלי ווואלה - אני אוהבת אותו ככה. לקח לי זמן להתרגל למראה הטבעי אבל למדתי שהוא נורא יפה בפראות הטבעית שלו. כן, הוא לא סופר חלק סטייל מקלות אבל הוא יפה וטבעי ומרגיש רענן ובריא וזה המראה המועדף עליי ☺
  • צביעת שיער בבית - זו לא משימה קשה ונוראית כמו שנראה, אני שנים צובעת לבד והעצות שלי זה קודם כל להתארגן על מגבת ישנה/כזו שלא אכפת לנו שתתלכלך + חולצה כנ"ל שלא אכפת לנו להרוס ולדאוג לקנות מספיק צבע שיספיק לכל השיער, לדאוג לשים לידנו בנוח את הצבע ולשים אם זה כסא אז נייר שלא יעבור הצבע ואם זה שולחן אז כנ"ל. אני אוהבת לשים נייר סופג. תעבדו בשלבים ותתחילו מהשורשים במידה ואתן רוצות שכל השיער יהיה אותו צבע וזו השיטה המועדפת עליי. אחרי השורשים אני מתחילה לצבוע הכל וחוזרת על כל החלקים ועושה חלק חלק ומוודא שהכל צבוע טוב.
  • טיפ צביעה שלמדתי מאמא ובאמת עובד - אחרי 10 דקות שהצבע על הראש תסרקו טוב כמה שאתן יכולות את השיער בכדי שכל הצבע יעבור לכל החלקים ויהיה אחיד ככל האפשר.
  • טיפ צביעה נוסף שאני מוצאת שהוא סופר יעיל - תאספו את השיער עם קליפס/גומיה ותשימו מעל נייר כסף שיעטוף את הראש מסביב ומעל תשימו כובע רחצה חד פעמי כאלה שנמכרים בביוטיקר. הסיבה שמאוד מומלץ שהצבע יקבל חום וככה האפקט יהיה טוב יותר. צבע שנמצא בטמפרטורה קרה יהיה פחות אפקטיבי והנייר כסף והכובע רחצה מחממים אותו בקלות ;)
  • אם הצבע שורף לכן ברמה שאתן ממש סובלות - לכו והסירו אותו במיידי. בצבעים שיש חמצן 9% בוודאי שזה ישרוף קצת אבל יש הבדל בין שורף טיפה שזה טבעי ונורמלי לבין ממש שורף שמציק ואתן מרגישות רע. 
  • נשאר לכן קצת צבע על העור? לא נורא, אני אישית אוהבת להסיר עם אציטון ומוצאת שזה מסיר הכי טוב אבל יש מסירי צבע ייעודים שנמכרים בפארמים וכד' שאפשר לקנות או, עם מגבון אבל זה דורש טיפה יותר עבודה ובסוף לרוב יורד.
  • תנו לשיער להתייבש לבד, מצאתי שזה ממש נוח ופחות מוסיף הרס לשיער שמגיע עם חימום מגורם חיצוני חוץ ממקרים חריגים כמו בחורף שאם קרה המקרה וחפפתי והייתי צריכה לצאת אז אני כן מייבשת בפן אבל בכללי - מאוד ממליצה לייבש טבעי ;)
  • תחליפו את המרכך במסכה, מרכך זה אחד הדברים הכי לא יעילים ואפקטיבים אבל בגלל שזה נותן תחושה מיידית אז אנחנו חושבות שזה באמת טוב. זה סוג של אשליה כזו. מסכה באמת מטפחת ומטפלת כמה שיותר לעומק שאפשר ובאמת מרגישים בתוצאות מיידיות וגם לטווח הרחוק. בנוסף, יש המון המלצות על מסכות טבעיות משמנים כמו קוקוס, קיק, חוחבה ועוד ועוד ככה שאם יש לכן מוטיבציה וחשק - ממליצה בחום לבדוק.
  • רוצות לצבוע לבלונד/כל גוון בהיר בסגנון ולא יודעות איך? דבר ראשון - אם הגוון שיער שלכן כהה זה דורש הבהרה, לא משנה מה יגידו לכן שיער כהה חייב לצאת מהפיגמנט הכהה שלו בשביל שהגוון הבהיר באמת ישב עליו ולא סתם יתן גוונים מעורפלים. אתן יכולות להבהיר בבית לבד אבל קחו בחשבון שזה לא קל ולא תמיד התוצאה תיהיה מדהימה. ההמלצה שלי דווקא כן בפעם הראשונה כשרוצים צבע בהיר ואחיד מגוון כהה ללכת למספרה שמתמחה בזה ואחרי זה את התחזוקה יש מצב שתצליחו לעשות לבד בבית.
  • טיפ נוסף לצביעת שיער - תצבעו כשהשיער לא נחפף יומיים/שלושה לפחות ומעלה. ככה הצבע מתקבל בצורה הטובה ביותר ואם תצבעו על השיער שנחפף באותו יום/יום לפני - הצבע יתפס אבל לא בצורה הכי מושלמת ;)


זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥



תגובות