אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Give Me Brush - Beautycare

החלק השני כפי שהבטחתי בסקירת כל מוצרי ביוטיקר שברשותי בדגש על כל אלה שטבעוניים - סקירת מברשות האיפור שיש לי מהמותג שכולן סינתטיות, כמובן. כולל השוואות למברשות זהות/דומות ממותגים אחרים שיש לי וכמובן - מה דעתי על המברשות ☺
לחלק הראשון של סקירת ביוטיקר(בעיקר קוסמטיקה)
נ.ב
סורי מראש שבחלק מהמברשות תראו חלקיקי אבק קטנים כאלה זה נובע מזה שאני מצלמת במקום פתוח לאוויר העולם. בערך. ואם רוצים או לא יגיע אבק למרות שניקיתי אותן כמה שאפשר. אז אל דאגה, מייד אחרי הצילומים הן עברו לחפיפה והפכו לנקיות וסטריליות לשימוש ☺




רק כשהתחלתי לצלם לפוסט הזה הבנתי כמה מברשות יש לי ושבעצם יש לי חצי כמעט מביוטיקר..גאווה. בהחלט ☺
נתחיל ממברשות מייק אפ, שזה הבסיס ומשם נעבור לאט לאט לשאר.



 מברשת מספר 20 קאבוקי מעוגלת דחוסה
למי שלא מעודכנת עדיין - ביוטיקר בחודשים האחרונים/תקופה הממש אחרונה התחילו להביא מברשות איפור מליין חדש שכל פעם מצטרפת אליו מברשת חדשה וככה הליין יגדל עוד ועוד לאורך הזמן והליין הזה מתאפיין במברשות שמחולקות לשני גווני שיער - החלק התחתון חום כהה ולמעלה בהיר יותר, זה מה שאנחנו רגילות לראות במותגים מובחרים וגדולים בעולם והייתי כ"כ מאושרת שנתקלתי בהן לראשונה שמאז אני משתדלת לבקר לעיתים קרובות בכדי לא לפספס כשהן מגיעות ולקחת כל אחת שמגיעה אבל בואו נתרכז במברשות עצמה - המברשת הראשונה בליין היא מברשת מייק אפ מסורתית ומוכרת מאוד שמתאפיינת בדחיסות גבוהה אבל עדיין לא דחיסות חונקת ומקשה בהטמעת החומר וסיומת יחסית ישרה ולא מעוגלת וכד'.
המברשת הזו נפלאה, היא מעבדת מייק אפים וכד' בצורה מעולה והיא עושה עבודה ממש מקצועית וללא כל רבב. היא קלה לחפיפה ומתייבשת יחסית מהר והיא לא נושרת, מאבדת מהצורה שלה ועוד. נשארת מושלמת כמו שהיא. אם אתן רוצות חלופה זולה ונגישה למברשות בסגנון מחו"ל אני ממליצה בחום לבדוק אותה.

חשוב לזכור - מברשת דחוסות שכאלה פחות מתאימות למייק אפים בפורמולות כבדות אלא לפורמולות יותר קלות מבחינת הכיסוי ועוד כי אוטומטית כשתקחו מברשת דחוסה כזו עם מייק אפ כבד בכיסוי ועוד תקבלו מצב שהמייק אפ לא יעובד בצורה המושלמת ביותר. אז תשימו לב לזה ותזכרו את זה בשימושים הבאים שלכן ☺


תמונת תקריב, כמו שאני אוהבת 😄  מה שאני אוהבת בא בנוסף להכל שגם כשאני משתמשת בה כמה פעמים עם מייק אפ היא לא הופכת פיכסי מהר וקשה לעיבוד החומר כמו שכן קורה עם מברשות אחרות לפעמים.



ציינתי שאני הולכת להשוות בין מברשות דומות וזהות שיש לי ממותגים אחרים - כאן זו מברשת מספר 01 של מינרלז למטה ומצאתי שהן די דומות חוץ מזה ששל מינרלז היא מעוגלת בסוף ושל ביוטיקר טיפה ישרה. אבל ההבדלים ממש קטנים יחסית ואם אתן דלות תקציב אבל עדיין לא רוצות להתפשר על האיכות או סתם לא אוהבות לבזבז הרבה - ממליצה לבדוק את של ביוטיקר ☺


כאן רואים ממש טוב את ההבדלים, עכשיו אני רואה ששל ביוטיקר גם טיפונת ממש מינורי יותר קטנה אבל זה עדיין לא הבדל קריטי.


מברשת קבוקי זוויתית שטוחה מספר 19
המברשת הבאה ממש חדשה, בביוטיקר. נרכשה לפני שבוע וחצי בערך והיא מהליין החדש והיא די דומה למברשת מספר 20 אבל זו יותר זוויתית במעט ופשוט מדהימה לטשטוש הצללות רטובות אבל גם למייק אפ למי שאוהבות את הצורה הזו. היא רכה בטירוף ונעיימה ונוחה ונחפפת מעולה ולא מנשירה..קיצר, מושלמת ☺


קלוזאפ לבייבי 😌


שוב השוואות - בין מינרלז 01, 20 ו-19 של ביוטיקר.  הדעה שלי ששלושתן מעולות רק הפרשי המחירים - מינרלז עולה 95 שקלים ושל ביוטיקר 10.90 אז תעשו את החישוב לבד ותבינו. ולא, אני מאוד אוהבת את המברשת של מינרלז והיא איכותית מאוד אבל זה לכאלה שכן רוצות להשקיע הרבה כסף ויש להן את האופציה ורוצות גם עיצוב אולי טיפה שונה אבל בכללי - נראה לי שהבנתן מה משתלם יותר לכיס הצנוע והדל 😉



מברשת מספר 18 זוויתית שטוחה
זו מברשת שאני מודה שלקח לי זמן לגבש עליה דעה - היא קטנה נורא, דחוסה מאוד וזוויתית...בכללי, אני לא משתמשת בה קבוע והיא לא מתאימה לי לכל מייק אפ שיש לי אבל אני מצאתי שהיא טובה לטשטוש קונסילר, הצללות רטובות ויבשות כשרוצים חידוד וזהו בכללי..לא הייתי אומרת שזו מברשת חובה. אבל מי שמתחברת לסגנון הזה שווה לבדוק. היא רכה מאוד ונעימה ונחפפת טוב ולא נפגמת כמובן והדבר הכי קטן שהציק לי קצת זה הנשירה - היא הנשירה לי בהתחלה ועכשיו כבר לא אז לשיקולכן ומקווה שזה קרה רק לי ☺




מברשת באפינג מספר 13B
מברשת מולטי נפלאה, אני הכי אוהבת אותה למייק אפ מינרלי והיא עושה עבודה מדהימה איתם אבל היא גם מעולה לפודרה וסומק למי שמתחברת לצורה הזו לשימושים הללו. היא רכה נורא, נעימה, נוחה ולא משתנה ונפגמת. היא לא מאוד דחוסה כמו הראשונות אבל היא לא סופר פלאפית/פתוחה לגמרי. היא בדיוק המושלם הזה.




 מברשת מספר 21 קונטור מחודדת
מי חלמה על המברשת הזו? אני יודעת שלא מעט, סיגמא וכד' מתמחרים אותן די יקרות וביוטיקר הביאו כאן אופציה סופר זולה, נגישה ואיכותית לא פחות מהמותגים הגדולים. הצורת טיפה שיש לה מאפשרת לטשטש הצללות בצורה מושלמת, טשטוש קונסילר מושלם, הארות ועוד ועוד. היא רבת שימושים והיא שווה ביותר. כמובן - רכה בטירוף, נחפפת ונשמרת היטב ולא נפגמת ופשוט הכניסה לי כ"כ הרבה אופציות ושפע לשגרת האיפור שלי שאני מאושרת ומוקירת תודה על זה שביוטיקר עושים הכל בשביל להביא לנו מוצרים שווים במחירים שווים 😻



מברשת סטיפלינג מספר 12
יש מברשות כאלה למלא מותגים אחרים אז בטח היא מוכרת לכן - מברשת סטיפלינג נועדה לתת כיסוי נורא קליל ונעים ופחות כבד ומלא למייק אפ. היא מעולה גם לשגרת טיפוח וזה השימוש העיקרי שלי בה - אני שמה איתם קרמים ופריימרים ואוהבת את התוצאה. בכללי, היא די טובה המינוס שלה שהיא יחסית מנשירה אבל שלי די ישנה ואני יודעת שהם שידרגו אז שווה לבדוק. מעבר, היא נחפפת טוב ולא ניזוקה חוץ מהקטע של הנשירה שכן מורגש בחפיפות ובשימושים לפעמים.




 מברשת פודרה/סומק מספר 125
מברשת די סטנדרטית ולא מיוחדת במיוחד אבל הצלחתי מאוד לאהוב אותה לפודרה כמובן אבל גם להצללות כשאני רוצה משהו קליל או סתם עצלנית להוציא מלא מברשות 😋 היא רכה מאוד ונעימה, נחפפת בקלות ולא נפגמת והיא עושה עבודה טובה. בדיוק מה שצריך ☺



מברשת מניפה
מברשת מניפה מרשימה למדי, לא ציפיתי לכמות שיער ואיכות כזו גבוהה ואני נורא אוהבת אותה לפודרה והצללות. כן, קראתן נכון. כשאני רוצה הצללות מעודנות ומפוזרות יותר היא עושה את זה בקלילות והרמוניות. לפודרה היא פשוט נוחה וגדולה ומפזרת בקלות. רכה למדי, נחפפת נפלא ולא נפגמת.



מברשת סומק/הצללות מספר 106
מגיעים למברשת האגדית שיש לי מביוטיקר, זו שאני מכורה אליה ולא מסוגלת להפרד מימנה ורוכשת אותה כבר בפעם השניה בשנים האחרונות(זה מראה שהיא באמת נורא איכותית ושורדת מדהים שנים) וזו מברשת שמעולה לסומק אבל אישית אני מכורה אליה להצללות - היא מפזרת את החומר בצורה מושלמת ולא משנה כמה מברשות אחרות יש לי לשימוש הזה אני תמיד חוזרת אליה. יש לה צורה מעוגלת בקצה וצורה זוויתית מעט. היא רכה בטירוף ומלאה בצורה המושלמת לקבלת הצללות מושלמת וכמובן - נחפפת מדהים, לא נפגמת ושורדת יובלות בצורה מדהימה 😻




סיימנו עם מברשות פנים ועכשיו נעבור למברשות עיניים, אציין כבר עכשיו שרוב המברשות בקטגוריית העיניים שיוצגו כאן היו בעבר משיער טבעי ולאחרונה ביוטיקר התחילו להביא אותן בשיער סינתטי בנוסף ואיך שראיתי ישר קניתי בלי לחשוב כי רובן בעיקר הטשטוש היו מעולות אבל נמנעתי מלהשתמש בהן בבלוג ובערוץ בגלל שאני דוגלת בשיער סינתטי ועכשיו אני פשוט מאושרת שהן נכנסו לאוסף שלי ואני יכולה להציג אותן בפניכן בבטחון מלא ☺


סט מברשות הנחת צללית מספר 9
הסט הזה נרכש לא מצורך אמיתי אלא מסקרנות - סיקרן אותי מה אפשר לעשות עם מברשות בגודל כזה. זה סט שמיועד להנחת צלליות בעיקרון אבל אם תשימו לב בתמונה הבאה הן גדולות מאוד. גדולות מדי למבנה העין שלי להנחת צללית ובגלל זה מצאתי להן שימושים אחרים - אני אוהבת אותן להנחת הצללות באף, מושלמות לזה ועושות הנחה וטשטוש מושלמים וגם להנחת גוונים בשקע העין וטשטוש. אז אומנם הצורה שלהן מיועדת למשהו מסויים אבל עבורי זה לא הסתדר אז מצאתי להן ייעוד שימושי ובכללי - הן די טובות, רכות, נעימות, עושות עבודה טובה וכמובן - נחפפות היטב ולא נפגמות.



חוזרים לפינת ההשוואה שלנו - כאן אתן יכולות לראות את ההבדלים בין מברשות אחרות שיש לי להנחת צללית(777 הכי האהובה עליי ולטעמי האופטימלית והמושלמת להנחת צלליות) לבין הקטנה יותר מהסט הזה. אני גם אוהבת את של מינרלז אבל 777 של דליום טולס הכי מושלמת לי להנחה מדוייקת ובלי להתפזר יותר מדי. תלוי בלוקים שאני יוצרת ואני בהחלט משתמשת בכולן ☺


סט מברשות טשטוש מספר 8
הגענו למברשות עיניים שהן שוס מבחינתי - הסט הזה מושלם, זה סט שדי זהה לסט הישן יותר משיער טבעי רק שכאן הוא סינתטי ומאוד איכותי. איתו אני מגיעה לביצועים גבוהים ומרשימים והן מטשטשות לי מדהים. הקטנה יותר למעלה טובה להנחת גוונים מדוייקים יותר בשקע וטשטוש מעודן והיותר גדולה מעולה לטשטושים בשקע של גוונים מעבר ועוד. הן רכות ונעימות מאוד, נחפפות מדהים ולא נפגמות. פשוט מושלמות וממליצה בחום להתנסות בהן ☺




ההשוואה כאן זה בין מברשות טשטוש אחרות שיש לי, מינרלז מדהימה ואני מכורה אליה ולטעמי הסט של ביוטיקר ביחד איתה יכול להשלים תיק מברשות בכל הקשור למברשות טשטוש. המברשת של אקו טולס היא מגיעה רק בסט מוקטן שלהם אבל היא הייתה מבין הראשונות שלי ויש לי מקום כבוד אליה ואני בהחלט משתמשת בה אבל פחות מבעבר בגלל שהיא טיפונת מורגשת על העור כשמטשטשים והאחרות לא.


 סט מכחולי תיחום מספר 1
הסט הזה נמכר עדיין נראה לי גם בגרסה הטבעית - מברשת אחת מהסט הזה משיער טבעי וכשראיתי שביוטיקר הוציאו את הסט הזה בסינתטי עפתי עליו! עפתי כי זה סט אחד הטובים לאייליינר ותיחומים בעפעף התחתון והעליון וכל מיני דברים קטנים שצריכים דיוק והכי חשוב - המברשת הזוויתית מדהימה לגבות. פשוט מדוייקת ונוחה ונותנת ביצועים מאוד מרשימים בלי להתאמץ. המברשת המעוגלת יותר השניה היא חמודה והכל אבל היא לא נעימה לי לאזור העיניים אז מצאתי שהיא מעולה לשפתיים ככה שאתן מרוויחות כאן מברשת שפתיים וזה נחמד ☺ כמובן, נחפפות היטב, שורדות מדהים ולא נפגמות!




מברשת קישוט ציפורניים מספר 000
המברשת האחרונה שסוגרת לנו את הפוסט הזה העשיר הזה זו מברשת בכלל מהליין ציפורניים שלהם אבל מצאתי שהיא מדהימה לאייליינר ועושה את זה בדיוק מופתי והיא גם נורא נוחה. אני יודעת שיצאה מברשת זהה/מאוד דומה בליין מברשות הרגיל שלהם אז שווה להשוות ולבדוק אבל מי שרוצה מברשת אייליינר מהסוג הדק הזה - ממליצה בחום לבדוק אותה. היא נחפפת מעולה ונשארת במצב מעולה וכמובן לא נפגמת ☺


ונסיים(יודעת ששכחתי להוסיף אותה אתמול, סורי אחד גדול) עם הדובדבן של הקצפת - ספוגית HD שהיא מבחינתי הספוגית המושלמת והמדהימה ועושה עבודה כ"כ טובה שאני מכורה אליה. היא לא יורדת ברמתה מהמקורית לטעמי וגם ההבדלים המינורים לא מצדיקים את הפרשי המחירים. היא רכה מאוד(לפחות האדומה, קניתי את הורודה ואבדוק והשחורה לא רכה כמו האדומה) ונעימה ומטמיעה לי מייק אפ והצללות רטובות וקונסילר בצורה מדהימה. מצאתי שהיא מושלמת להיילייטרים של קולורפופ, פשוט לקחת איתה חומר והיא מטמיעה אותם בצורה מושלמת למדי בלי ללכלך אצבעות 😉 ספציפית הספוגית שלי שורדת לי בערך שנה עד שהמצב דורש להחליף לחדשה(קרעים בעיקר) אבל בשימושים תכופים יותר היא יכולה להתבלה כל כמה חודשים.
אני הכנתי סרטון איך אני חופפת אותה אז ממליצה להעזר בו ותמיד לזכור לחפוף אחרי כל שימוש או במקסימום אם ממש ממהרים לחפוף כשחוזרים בערב הביתה. לא להשאיר אותה עם חומר וכתמים ימים ושעות ארוכות כי זה מה שפוגם בה ודופק אותה וזה לא מומלץ. אם חשוב לכן להשתמש בספוגית תקחו בחשבון את התחזוקה שלה ותעמדו בזה בכדי לשמור עלייה כמה שיותר טוב ☺



𝅺💗מחירים, לינקים לרכישה ועוד 💗
🌟←מברשת מספר 20 עולה 10.90
🌟←מברשת מספר 19 עולה 10.90
🌟←מברשת מספר 18 עולה 9.90
🌟←מברשת מספר 13B עולה 13.50
🌟←מברשת מספר 21 עולה 12.90
🌟←מברשת מספר 12 עולה 12.50
🌟←מברשת מספר 125 עולה 9.90
🌟←מברשת מניפה עולה 10.90
🌟←מברשת מספר 106 עולה 10.50
🌟←זוג מברשות לשטח העין עולות 9.90
🌟←זוג מברשות טשטוש מספר 8 עולות בסביבות ה-8 ל-10 שקלים. פשוט לא מצאתי אותן באתר.
🌟←זוג מברשות מספר 1 עולה 9 שקלים
🌟←מכחול מספר 000 עולה 3 שקלים
🌟←ספוגית HD עולה 9.90

כמובן שאת כל מוצרי ביוטיקר ניתן להשיג בסניפי הרשת בארץ וגם אונליין באתר



עד כאן להפעם, אני מאוד אשמח שתעקבו אחריי במדיות החברתיות: פייסבוקיוטיוב ואינסטגרם טיזר: בקרוב תעלה הגרלה מאוד שווה בערוץ היוטיוב אז שווה להרשם ולעקוב כשתעלה ☺


תגובות