אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

סקירת מברשות אובליות-פלולס של ביוטיקר

טרנד המברשות האובליות/סטייל מברשות שדומות למברשות שיניים די סחף אותנו בשנים האחרונות ונתקלנו בזה כמעט בכל חור 😋 ביוטיקר החליטו לעזור לנו ולהנגיש לנו את המברשות האלה והביאו כאלה בעצמם ונכון, רכשתי אותן לפני בערך שלושה חודשים והסקירה הזו עולה באיחור כי בתקופה האחרונה החלטתי להשקיע יותר בערוץ שלי אבל אני משתדלת לעדכן גם כאן כי אני יודעת שיש כאלה שיכולות רק/מעדיפות לקרוא כאן מאשר בסרטונים ☺

אני מודה, סוג המברשות האלה לא קרצו לי לא בהתחלה ולא כמעט בשום שלב שנתקלתי בהן כי הן נראו לי סופר גימיקיות ולא כאלה שבאמת יכולות לעבוד אבל ברגע שביוטיקר הביאו אותן כל החומות האלה ירדו והייתי חייבת ללכת ורכשתי את כולן בלי לחשוב יותר מדי, זה היה באמת יותר להתנסות מאשר רכישה וודאית ומתוכננת 😇



המברשות מגיעות עם ידיות פלסטיק קשיחות ויציבות ועד עכשיו לא קרה לי כלום והן לא נשברו/התעקמו ועוד. העיצוב קלאסי ונקי וזה משהו שאני אוהבת. השיער עצמו סינתטי כמובן, באיכות מאוד גבוהה והצפיפות גם כן גבוהה מאוד ומצד שני זה לא פוגם בחווית השימוש ועדיין קל ונוח לטששט איתן דברים.

כרגע בליין ישר שלושה סטים ובודדת אחת. סה"כ יש 8 מברשות בליין הזה.



המברשת הראשונה היא הבודדת היחידה בליין והיא גם הכי גדולה - היא מספר 10 והיא מושלמת למייק אפ, היא יוצרת גימור פלולס(עם רוב המייק אפים שניסיתי) ומטמיעה נורא יפה ובמהירות, המהירות כאן זה משהו שממש קנה אותי כי אני לא צריכה המון זמן לעבד את החומר ובגלל הגודל שלה אני מגיעה במהירות לכל חלקי הפנים.

היה לי פאק קטן עם המברשת הזו שחשוב לי לציין - החלק של השיער נפרד מהתושבת שהוא יושב עליה איך שפתחתי את האריזה אז מה שעשיתי זה להדביק מהר עם דבק מגע או משהו בסגנון וזה מצליח להחזיק אותה יציב כל הזמן הזה. לי אישית זה לא קריטי וקרה לי כמה פעמים אבל אם זה קורה לכן ולא בא לכן להדביק ממליצה לגשת לסניף ולבקש להחליף ☺


סט מספר 3 שהוא הסט הבינוני - אתן רואות בתמונה שיש אחת גדולה יותר ואחת קטנה יותר - הגדולה יותר מושלמת גם כן למייק אפ לטעמי למי שחובבת מברשות לא גדולות מדי ובכללי היא די זהה לגדולה רק טיפה יותר קטנה מימנה. היא תיהיה מעולה גם לטשטוש מעברים(גם הגדולה מעולה לזה) וכד'.

הקטנה יותר למעלה - מדהימה להצללות רטובות ויושבת לי בדיוק מושלם להצללות וזה בעיקר השימוש שלי איתה. כמובן שזה ורסטילי מאוד ואתן יכולות להתנסות ולבחון מה עובד בדיוק עבורכן, זה ממש לא רק שימוש ייעודי אחד ☺



מגיעים לסט מספר 2 שהוא הבינוני בסטים - בסט הזה יש מברשת אחת שמתאימה בצורה מושלמת לטשטוש קונסילר/הטמעה וזו שרואים כאן בתמונה למעלה. היא מטשטשת לי אותו נפלא והכל מתמזג טבעי ומקצועי וזו תחושה מדהימה ☺


המברשת בתמונה כאן למעלה גם הגיעה בסט מספר 2 והיא הכי קטנה בסט הזה ומצאתי שהיא מושלמת להצללות באף ולהנחת גוון מעבר בשקע העין. זה נשמע לכן מוזר גודל כזה לעין אבל אם העפעף שלכן יחסית רחב/גדול זה יכול לעבוד מושלם ולהצללות באף היא פשוט בדיוק המושלם הזה ליצור הצללה מדוייקת אבל מצד שני עדיין ניתן לטשטש איתה בצורה נאה והרמונית.




הסט הבא הוא הסט הכי קטן בליין הזה והוא מספר 4. האמת, הסט הזה לא נרכש מתוך צורך אלא יותר מסקרנות לבדוק ושיהיה לי את כל הליין 😳 והדעה שלי שהוא חביב+ אך לא חובה. המברשות הדקות והצרות יכולות לעבוד לגבות כמו הקטנה בתמונת קלוזאפ עשתה לי גבות עם ג'ל בצורה די טובה והרגשתי שזה ממלא לי אותן בקלות אבל זה כן דורש תיקונים כי הצורה לא הכי צרה לאזור הזה. אחותה הגדולה לא מצאתי לה שימוש מסויים ומרגיש לי שאני לא יודעת במה להשתמש בה אבל ניסיתי את שתיהן לתיחום תחתון וטשטוש וזה עבד די טוב.

המברשת המעוגלת האחרונה בסט שנראית כמו נקודה - היא די טובה להנחת קונסילר נקדותית, הנחת הצללות גם באף במיוחד בגלל שהיא קטנה היא מדוייקת מאוד. הנחת מייק אפ בצורה עיגולית כזו.


בכללי, כל המברשות נורא רכות ונעימות בהתחשב בצפיפות המאוד גבוהה שלהן, שורדות נפלא, נחפפות בקלות יחסית כמו כל מברשת אחרת. לא מנשירות. כן לוקח להן זמן להתייבש, בערך יממה ולפעמים יותר אבל זה בגלל הצפיפות. לגבי בליעת חומר - אני לא שמתי לב לזה, להפך - שמתי לב שהן לא בולעות לי ופשוט מטשטשות נפלא ומטמיעות בצורה הכי מושלמת שאפשר.

לסיכום - אני מאוד מרוצה, מאוד שמחה שהלכתי על זה ורכשתי הכל בלי לחכות לחסדי היח"צ ופשוט לתת לעצמי להתנסות ולגלות סוג של מברשות מאוד איכותיות שהן אומנם גימיק - אבל גימיק שעובד ☺ לגבי המחירים שהסוגיה הזו עלתה לא פעם - לטעמי מאוד משתלמים. יש נטייה לאנשים להתלהם ולצעוק מבלי שהם חושבים שניה לעומק וזה עצוב כי אם תעשו את החישוב תבינו שהמחירים משתלמים ותואמים לסדר המחירים הרגיל של ביוטיקר רק שכאן אלה מברשות שונות, גדולות, מלאות שיער ומן הראוי שיעלו קצת יותר ממברשת ממוצעת בביוטיקר ועדיין לא יקר מדי.
בנוסף לזה, האופציה לקנות כאן בארץ בזריזות ויעילות מאשר לחכות למשלוח מאיביי או אלי שווה את זה לגמרי.


אם תרצו את ההמלצה שלי מה שווה לרכוש מבין כולן - אני אומרת שהמברשת הבודדת הגדולה מעולה אבל, אם את חובבת מברשות יותר קטנות אז לכי על סט מספר 3 שהוא מאוד ורסטילי ויתאים להרבה שימושים וגם סט מספר 2 יהיה מעולה ושימושי מאוד.

𝅺💗מחירים, לינקים לרכישה ועוד 💗
המברשת הגדולה(בודדת) עולה 25 שקלים
סט מספר 3 35 שקלים
סט מספר 2 22 שקלים
סט מספר 4 25 שקלים
ניתן לרכוש באתר ביוטיקר ובסניפי הרשת בארץ


לסרטון הסקירה והמדריך איפור שעלה בערוץ בזמנו על המברשות:



הסרטון האחרון בערוץ - הול סקארה ואסנס ענקי!



בואו לתמוך בי! עשו לייק בדף הפייסבוק, עקבו באינסטגרם והרשמו לערוץ היוטיוב

נתראה בפוסטים הבאים ☺ ♥


תגובות