אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

ליקוויד ליפסטיק של שרומבה - האם נמצא השפתון המושלם?

אתן שמות לב? גם אני - אני מתחילה לחזור לאט לאט לבלוג. עלתה לי המחשבה שבגלל שאני לא יכולה לשלוט גם בערוץ וגם כאן באותה מידה - אצטרך לעשות זאת בתקופות, פעם להשקיע פה ופעם שם. אבל אני ממש נהנת לכתוב לכן ולסקור לכן וזה מזכיר לי כמה הבלוג הזה הוא חלק משמעותי מימני ☺

לפני שלושה שבועות, קיבלתי לסקירה 4 ליקווידים של המותג שרומבה. המותג נסקר כבר כאן בעבר אז אתן מוזמנות לקרוא אבל הפעם נתמקד בליקווידים שלה ☺





למי שלא מכירה עדיין, שרומבה זה מותג כחול לבן פרי יצירה של שרון - בעלת עסק בתחום הקוסמטיקה, מניקור, פדיקור, טיפולי יופי ועוד. הגשימה את החלום והקימה מותג קוסמטיקה שלא נוסה על בע"ח וגם טבעוני.

הגוונים שקיבלתי הם מושלמים לטעמי - ניודים ובוהקים. אבל קלאסיים ולא קיצוניים מדי.
לכל הגוונים מצוות מספר ושם מיוחד ששרומבה נתנה לשפתונים שזה מגיע מהשראות מנשים מסויימות וכד'. זה ממש ייחודי ולא נפוץ ☺


משמאל לימין:
21 אסתי, אדום בלאדי מרי - האדום המושלם? כנראה, אמרתי את זה כמה פעמים בחיי אבל משהו באדום הזה באמת נורא מיוחד - הוא קר, הוא עמוק והוא נקי, יש בו מעט תת גוון דובדבני אך לא משתלט. יחמיא לטעמי גם לכהות וגם לבהירות כאחד. ורסטילי.

58 ענבל, פטל של קיץ - ורוד מעושן עמוק? פטל של קיץ יותר מתאים נראה לי 😎 זה גוון מיוחד ויפה, יחמיא למגוון גווני עור ומגוון סגנונות יציאה. מיומיום עד לערב. הוא מאוד מיוחד ויפה ונראה לעין ומצד שני עדיין מתון.

57 מאיה, שוקולד בלגי - הגוון הזה התגלה כדיופ מאוד מוצלח לגוון של קולורפופ שלא נמכר יותר בשם סטינגריי. מעבר - גוון עמוק, שוקולדי עם סגול במעט ופשוט יפה אבל כן מודגש, כן מעדיפה גוונים כאלה יותר בחורף או בימים שבא לי להשקיע. השם שלו מתאר אותו בצורה די טובה.

56 אורי, מקיאטו - הניוד המושלם? כנראה! אם אתן אוהבות ניודים חיוורים עם תת גוון אפרפר וחום הוא יהיה לכן מושלם. הוא יושב בצורה מהממת ולא מורגש בכלל אבל עדיין נותן גוון ומסגרת מסויימת לשפתיים.


בואו נדבר על הפורמולה שלהם ועוד - פעם ראשונה, שאני נתקלת בפורמולה כה דקה ונעימה שאני לא מרגישה שיש לי משהו מורגש על השפתיים. ברור, כן בשלב מסויים אם ננגב בטישו/נשפשף וננסה להרגיש - נרגיש, אבל ברמה הכי נמוכה שנתקלתי בה. יש לי ליקווידים של קולורפופ, קרליין וסקארה וכולם מורגשים, חלקם פחות וחלקם יותר אבל דפנטלי אני מרגישה שיש לי משהו בצורה ברורה ביותר. כאן אני הגעתי למצב שניגבתי את השפתיים בגלל הזיעה וכאלה וירד לי שפתון, אשכרה שכחתי לגמרי שיש לי משהו על השפתיים. וזה קורה לי עם כל הגוונים.

כאן זה פשוט נעים, נוח, לא מייבש ולא גורם לי לאי נוחות ואני שמה ופשוט יכולה לצאת בראש שקט.

הפורמולה די דקה יחסית אבל משתנה מגוון לגוון. האדום למשל טיפונת יותר סמיך מהאחרים אבל עדיין הכי דק שנתקלתי בו.

עמידות - צר לי להגיע לחלק הזה כי עדיין לא מצאתי ליקוויד שישרוד עליי אוכל וכאלה. גם כאן - ברגע שאני אוכלת זה יורד ודורש חידוש מלא אבל בשתייה זה שורד די טוב. מבחינתי, התחושה הבלתי מורגשת שיש לי משהו על השפתיים והאיכות שלהם שווים את זה. אני במילא לא צריכה שפתון ששורד יום שלם או ארוחות כי בתחושה שלי, גם אם משהו ישרוד ארוחה זה ירגיש דוחה ולא נעים כי נגע בו אוכל והתערבב עם הפורמולה שלו. אז לשיקולכן ☺
וגם, באופן כללי, שפתונים עמידים מאוד - מכילים כימיקלים וכד' שלא בריאים בכלל ואפילו מסוכנים אז קחו את זה בחשבון(בכללי, בלי קשר לשפתונים כאן).

חידוש השפתון אחרי שירד - גם כאן, משהו שממש, אבל ממש הפתיע אותי זה שכשהוא יורד לי(חצי בערך, תלוי בגוון) ואני באה לחדש הוא לא הופך קייקי, גושי ודוחה וכל דבר בסגנון. הוא פשוט מתחדש ומתמזג בצורה טבעית והרמונית עם השכבה החדשה ומאפשר לי להמשיך את היום בכיף בלי להרגיש שיש לי עוד שכבות של ליפסטיק. ביג לייק!




צילמתי רק שני אפליקטורים כי חבל להעמיס. הם מאוד נוחים ודי כמו הרוב שיש לי אבל נוחים ומאפשרים לדייק ואני לא שמה למשל עיפרון וכאלה אבל זה גם מבחירה אישית.

כמות החומר שיוצאת מאוד מספקת ולא אובר עודפת אבל אני בכללי מאוד מעדיפה להסיר את רוב עודפי החומר בליקווידים ולהתחיל עם מעט ולהוסיף לפי הצורך ☺


אוי, פעם ראשונה שאני מרוצה מצילום סווטצ'ים במצלמה המקצועית שלי 😊


הכנתי לכן מיני סרטון שמדגים את כל הגוונים על השפתיים שלי...☺



איפה?
את השפתונים ניתן להשיג באתר של שרומבה וגם המוצרי איפור שלה מימה שזכור לי נמכרים גם בעסק שלה אז שווה לברר איתה לפני שמגיעים.

כמה?
הליקווידים עולים מחיר מלא 79 שקלים וכרגע הם נמכרים במחיר מבצע של 67.52 והיא תמיד עושה מבצעים והנחות ככה ששווה מאוד לעקוב בדף הפייסבוק ולהתעדכן ☺

*דמי המשלוח שלה עולים 25 שקלים ואתן מקבלות את המשלוח במהירות עם שליח. אם תרצו בדואר רשום עם מספר מעקב זה יעלה לכן 17 שקלים.
*יש אופציה לתשלום בפייפאל בנוסף לכרטיס אשראי

הניקוד שלי? אני נותנת להם לגמרי 100 וזה כי אני פעם ראשונה בחיי מרגישה מספיק בנוח לשים ליקוויד ולהנות מהגוונים המהממים מבלי לסבול מיובש, תחושה מציקה ולא נעימה, התפוררות ועוד ועוד. אני שמה אותם ושוכחת בכלל שיש לי משהו על השפתיים עד שלא אסתכל במראה וכאלה. באמת שאפו לשרון שהצליחה לייצר פורמולה שלטעמי היא מושלמת ונותנת לנו להראות יפה מבלי התחושה המעיקה של ליקווידים בכללי.

ממליצה לעקוב אחריה במדיות החברתיות לעדכונים על מבצעים ועוד:


🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

כמה מילים בנוגע לבלוג ואליי:

אני אנסה לתמצת - אני מפסיקה לעלות סרטונים בערוץ היוטיוב שלי, את הסיבות לכך אפרט בפוסט נפרד כי יש לי הרבה מה לומר על זה אבל זה בתמצות. מעבר, הבלוג יתחיל לחזור לשגרה הישנה שלו, לשגרת פוסטים כמו שהייתי רגילה והולכת לעלות הגרלה מאוד, אבל מאוד - שווה על מוצרי טיפוח חדשים של המותג המופלא לה בוטיק ככה שאני ממליצה בחום לעקוב בדף הפייסבוק של הבלוג וגם להרשם במייל אם אתן עדיין לא רשומות שבכללי תקבלו עדכונים על הפוסטים הבאים כי יש לי הרבה מה לחדש ולספר לכן וגם על ההגרלה ☺

תגובות