אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Nice To Meet You - Make Me Up

הייי! אני חווה תקופה מאוד עמוסה, מטורפת, מדאיגה ולחוצה וכל מיני כאלה. אני משתדלת לתפקד לא רע במדיות אבל עדיין - תקופות חגים לא עושות עימי חסד וסתם מערימות עליי עוד קשיים :/
אבל היי! לא ניתן לשליליות לשלוט ונעבור לנושא הפוסט - לפני חודש בערך, קיבלתי לסקירה מספר מוצרים של המותג Make Me Up של המאפרת שלי אגמי וכפי שאפשר לנחש מדובר אכן במותג כחול לבן נטול אכזריות וטבעוני שהוקם במטרה לתת מענה הן מקצועי יותר והן לכל חובבת איפור שפשוט מחפשת משהו קצת יותר מקצועי ורציני מתוך הנסיון והידע העשיר ששלי צברה עם השנים ושפכה בתוך הליין הזה ☺


פריימר בסיס לאיפור, מייק אפ מוצק, סומק מרהיב ושימר נוזלי דו צדדי מסקרן למדי.


בנוסף, שלי פינקה במספר מברשות שבחרתי בעצמי לפי הצרכים שלי ובתור מכורת מברשות לא קטנה הלכתי על מברשות שמסקרנות אותי כמו מברשת פודרה גדולה ופלאפית בטירוף שיכולה לשמש גם לברונזר וחימום הפנים וסומק כמובן. מברשת גבות/אייליינר שאני תמיד בחיפוש אחר המושלמת הבאה ומברשת להנחת צללית וטשטוש צלליות כי הכי מולטי 😉


חייבת לציין שעד שלא רואים ומרגישים במציאות קשה לשפוט - המברשות נראות ומרגישות מאוד מקצועיות, מהעיצוב עד לסיב השיער. הכל משדר מאוד מקצועיות, אפילו יוקרה מסויימת ומשדר משהו רציני יותר שיכול להתאים לחובבת ביותר עד למאפרת המקצועית והעסוקה ביותר. גם האיכות עמדה במבחן ואני ידועה בתור טיפוס בלגניסט אבל הן נחפפו מעולה ונשארו יציבות ולא מנשירות וגם הידיות והחיבורים לא נפגמו כלל.


מברשת 109 להנחת סומק / פודרה

יש נשים שאוהבות לפדר אינטנסיבי והדוק ויש שכמוני - מעדיפות משהו קליל כמה שיותר והמברשת הזו נותנת בדיוק את התוצאה הזו בצורה מעולה. היא נורא נעימה וקלילה ומפזרת את החומר בצורה מושלמת. מעבר, היא מעולה כמובן לסומק למי שאוהבת מברשות גדולות וגם לברונזר לחימום הפנים בצורה הרמונית וטבעית בלי קוים חדים. באמת אחת המוצלחת שיש לי באוסף ומסוג המברשות שרציתי המון זמן אבל פשוט חיכיתי לטיימינג המתאים ☺ היא גם לא ארוכה מדי וזה נורא נוח לאחיזה + לנסיעה בתיק/לחופשות וכד'.



מברשת 103 לטשטוש והנחת צלליות

כאן מדובר על מברשת להנחת צלליות וטשטוש ומצאתי שהיא מטשטשת מעולה גוונים בשקע עצמו ועושה את זה מדוייק ומצד שני עדיין ניתן לטשטש איתה למשהו רך יותר. גם הנחת צללית עובדת איתה מעולה אבל היא טיפונת ארוכה אז זה תלוי בטעם האישי שלכן. אני נהנת מימנה לשני השימושים הללו.


מברשת 101 לתיחומי עיניים

כמו שכבר ציינתי, אני מכורה למברשות ואישיו הגבות אצלי מאוד כבד ורציני ואני כל הזמן אחפש עוד ועוד וכאן זו פשוט מברשת מעט אלכסונית שנותנת ביצועים מעולים למרות הגודל שלה שהוא יחסית גדול לגבות אבל אני מסתדרת איתה מדהים. היא מדוייקת ונוחה ועדיין מאפשרת מרחב תמרון להניח צללית לקיבוע/לטשטש מעט את העומק ועוד ובכללי היא מעולה גם לתיחומים למיניהם של צללית כהה/אייליינר ועוד. פשוט מברשת קטנה ומעולה ברמות.

אגב, שלי יידעה אותי שהמברשת הזו בעיצוב שונה כי זה הצצה ראשונה(?) לשינוי עיצוב המברשות שכנראה יגיע אלינו בקרוב אז האמת - אני אהבתי את העיצוב הקודם וגם במברשת כאן למעלה. שניהם מאוד קלאסיים ומשדרים מקצועיות ונוחות ואאחל בהצלחה לשלי בפרוייקט הזה ☺


מייקאפ לכיסוי מושלם Perfect Skin גוון 50
20 גרם

שלי הציעה לי את המייק אפ הנוזלי ואז שאלתי אותה מה לדעתה יתאים יותר לעור שנוטה ליבש והיא המליצה לי על הקומפקט והאמת - היא צדקה כי הוא יושב די מעולה על העור. שמתי לב שאם העור לא מלוחח טוב לפני הוא כן יכול מעט לשבת על יובש/טקסטורה ומעט להבליט אבל מהנסיון שלי פודרה בפידור טוב די עזרה לזה וכמובן לבעלות העור היבש אתן מבינות לכוונתי ותמיד צריך ללחח טוב לפני האיפור שהכל ישב טוב והכי חשוב - להמתין מספר דקות שהלחות תספג כי אם לא מחכים הכל מתערבב ביחד ולא תמיד עובד טוב.
המייק אפ לא מכביד, לא מבליט לי קילופים באף כמו מייק אפים אחרים פשוט יושב טוב ולא גורם לאזור להראות בולט מדי לעין. שמתי לב, שכשאני ישר שמה אותו ואם העור לא לוחח טוב לפני וכל העסק אז זה יכול להראות שהוא מבליט מעט טקסטורה כמו יובש וכאלה וכשאני ממתינה בערך 10 דקות הוא מתחיל להתיישב ולהתאזן על העור ולהתמזג טבעי לתוכו אז שווה לשים לב לזה ☺
הוא נוח ונעים ואני ממליצה לא להעמיס הרבה שכבות אלא לבנות אחת ואם תרצו אז לחזק באזורים מסויימים כי כששמתי שתי שכבות במצח(הייתי צריכה כיסוי אקסטרה..) אז הרגשתי שזה שכבה על שכבה ופחות נראה מדהים בקלוזאפ מטורף אבל זה כנראה רק אני שמביטה ממש מקרוב ובוחנת כל שיט שיש לי על העור אבל בכללי - אני ממש נדלקתי עליו. משתדלת להשתמש בו לרוב כי יש לי הרבה מייק אפ והנסיון לסיים מה שאני יכולה גורם לי לזפזפ בין כמה בו זמנית אבל ממש נהניתי להשתמש בו ובתור מייק אפ מוצק - הוא הפתיע אותי. מייק אפים מוצקים שניסיתי בעבר או היו שומניים ודוחים או היו יבשים וכבדים ונראו עליי מזעזע אבל כאן הוא מתמזג נפלא עם העור שלי ונותן מראה של עור שני. חייבת לציין שיש לו ריח בושם מטורף אבל בקטע חיובי, זה ריח כזה נעים וטוב שבחיים לא נתקלתי בו במוצרי קוסמטיקה ואני ממש נהנית מזה...אם אתן רגישות תקחו זאת בחשבון אבל מבחינתי זה פלוס ענקי ☺

לגבי עמידות - שמתי לב שביום ששילבתי אותו עם הפריימר שהיא שלחה לי אז משהו שם הצליח להתפרק אחרי כמה שעות בודדות..לא יודעת מה קרה שם אבל ביום ששמתי אותו בלי הפריימר ויצאתי מחוץ לבית ורצתי בשמש והזעתי בטירוף ושמתי לב שהוא נשאר יפה ונטמע טבעי בעור וכאילו בסוף היום נשאר מימנו אבל באופן הכי טבעי ומחמיא שיש. לא קייקי וכד'.

אני משתמשת בו עם מברשת, לרוב 19 של ביוטיקר שמתאהבת בה מחדש ומדי פעם עם הקונטורינג של אסנס ששתיהן עובודות לי מעולה איתו. ההמלצה הכללית - מברשת דחוסה יחסית. פחות ספוגית, לא אהבתי ואני חושבת שבכלל ספוגיות עובדות פחות טוב עם מייק אפ מוצקים/לא נוזליים.

מבחינת רמת כיסוי - זה מכסה לי את רוב השיט שיש לי על העור אבל זה לא שפכטל, אפשר לבנות נקודתית ובעדינות אבל אני מרוצה מהכיסוי כי הוא בדיוק מה שאני לרוב מחפשת. כיסוי גבוה ואטום אחפש לעיתים רחוקות יחסית וזה שהוא מחמיא לי על העור ונראה כה טבעי והרמוני ומחזיק יפה שעות ארוכות בלי להראות מזעזע - זה מספק אותי בהחלט ☺



אריזה מאוד נוחה שנסגרת הרמטית אבל מצד שני נוח להוציא חומר עם האצבע(נקיה)/מברשת וכד' וגם הכמות מספקת - 20 גרם



בסיס פריימר לפנים - לאיפור מאט ועמיד Fix Base Primer
30 מ"ל

אהיה איתכן סופר כנה - אני לא טיפוס של פריימרים, לא מתחברת לשלב הזה ובגלל שרוב הפריימרים מכילים סיליקון אני לא רוצה לסתום את הנקבוביות שלי שגם ככה עם איפור נסתמות אז לא מעוניינת להוסיף עוד. אבל, המוצר נשלח אליי לסקירה וכבנאדם מקצועי השתמשתי בו פעמיים שלוש לפחות בכדי לבחון ושמתי לב כמו שציינתי למעלה - עם המייק אפ המוצק משהו שם התפרק במהלך היציאה..לא יודעת להסביר אבל כשחזרתי לבית והסתכלתי במראה ראיתי שאזורים מסויימים החומר ירד ולא הכי מחמיא. אולי זה לא קשור לפריימר אלא למשהו שם בדרך שלא עבד טוב. מצד שני, ניסיתי אותו עם המייק אפ הנוזלי של שלי שהיא שלחה לי דוגמיות לכל הגוונים שזה גאוני ונפלא ושם זה עבד טוב + גם עם מייק אפ אחרים כמו סמות' סקין של סקארה ועוד. אני חושבת שזה מסוג הפריימרים שעושים את העבודה למי שמתחברת ואוהבת. הוא נעים כזה ולא מרגיש נטו סיליקון אלא חצי חצי כזה ונטמע מהר וכן נותן קנבס טוב להניח עליו את המייק אפ והאיפור בכלל.

מגיע עם משאבה שזה מאוד נוח ויעיל ועוזר להוציא כמות חומר מדודה. אני אישית שמתי פמפ אחד וזה הספיק לי.


סומק  Pink Affair
15 גרם

מי שמכירה אותי טוב - יודעת שאני פחות טיפוס של סמקים מהסיבה הפשוטה שיש לי הסמקה טבעית וכל דבר שאני מוסיפה חיצונית פשוט גורם למראה אובר סמוק וזה לא הכי מחמיא..אבל, שלי צירפה לי אותו ואני שמחתי לנסות אותו כי סומק עבורי זה לא רק "סומק", זה גם בתור צללית וכד' והאמת שהסומק הזה מאוד מוצלח כי הפיגמנט שיוצא מימנו מתון ומאפשר להניח בצורה נוחה ויעילה. הגוון גם מאוד מחמיא לי כי הוא קר וורוד מסטיק מהמם שכזה. הוא נוח להנחה וטשטוש וקשה לייצר איתו כתמים וסך הכל אני מרוצה. לעניין עמידות - זה משתנה מאוד מאחת לשניה ואצלי ספציפית אני לא יכולה להעיד בנושא בגלל שההסמקה הטבעית שלי מתערבבת עם הסומק הייעודי וככה אני פשוט כבר לא מזהה מה הסומק החיצוני ומה הסומק שלי..שנולדתי איתו 😇



ממש אהבתי שהסומק מגיע עם מראה נשלפת כזו למטה וזה נוח לנשיאה בתיק ולחידוש במהלך היום מה גם שהאריזה נסגרת הרמטי ככה שאין סיכוי שיפתח וכד'. בכללי, האריזה מעוצבת קלאסי ויפה.



שימר נוזלי שני גוונים דו צדדי - Glam Shimmer Cream
8 מ"ל

מגיעים לאחד המוצרים שהכי סיקרנו אותי מההתחלה כשגיששנו לשת"פ אני ושלי וזה השימר הנוזלי שמגיע גם באריזה כמו בתמונה אך גם באריזה של בקבוק משאבה כמו של הפריימר פנים. השימר כאן פשוט מכיל שני גוונים שיש כרגע - ברונזה וורוד רוז גולדי מעט כזה. מאוד מיוחד ויפה ☺

הקטע כאן שזה טיפה טריקי מהשימוש שלי - צריך לטשטש את זה מהר ומהנסיון שלי מצאתי שהכי נוח לי זה לשים מעט מהאפליקטור על מברשת קטנה ולהתחיל להניח ולטשטש בו זמנית. הגוון שמתקבל בשני הגוונים מאוד טבעי והרמוני ולא משהו חזק בצורה מצועצעת או מוזרה. העמידות הייתה מאוד טובה וזה החזיק לי שעות ארוכות עד שבחרתי להסיר את האיפור ולמרבה ההפתעה - גם הגוון ברונזה החמיא לי מאוד ולא נראה כזה דומיננטי בפועל. כן, אם תקחו כמות נכבדה זה ישפיע אבל אני שמה מעט על מברשת ובונה את זה. אין שם ממש נצנצים אלא יותר שימר וברק מחמיאים ובריאים שכאלה. אני אוהבת היילייטרים כאלה כי אני שונאת מראה מצועצע ומוגזם. כמובן, זה בסיס מעולה להיילייטר אבקתי מעל וככה זה מתעצם יותר + זה יכול לעבוד גם באיפור עיניים אבל ממליצה לשים בסיס כלשהו לפני(פריימר/קונסילר) כי בלי בסיס כלשהו הרגשתי שזה זז לי ולא מצליח לשבת אטום ויפה אלא היו קצת חורים וחסרים.

לגבי החומר והתחושה שלו - זה מאוד קרמי ונעים, לא פאטצ'י ולא מוזר ונוח להתעסק איתו.


מי שמחפשת להתנסות בשני הגוונים ולבדוק מה מתאים לה יותר אז המשולב הזה יתאים יותר. הגדולים שמגיעים גוון אחד בכל בקבוק יתאימו למי שבטוחה בגוונים אבל גם למי שפשוט יודעת שזה מה שהיא רוצה וכמובן - למאפרות. הגודל הגדול בבקבוק בהחלט ישרת נאמנה מאפרות ונשות מקצוע בתחום ☺


סווטצ'ים! כי זה עושה את כל ההבדל 😉
משמאל זה המייק אפ המוצק שכן - הוא נראה כהה אבל בפועל על העור כשאני מעבדת אותו הוא מתמזג לי מעולה...קשה לי להבין את זה אבל מנסיון זה קורה לי עם המון מייק אפים ואני מצליחה לגרום להם לעבוד בטשטוש והטמעה טובים ☺
לידו זה הסומק וליד זה השימרים הנוזליים! 😍


כאן למטה זה מוצר ששלי צירפה לי בדוגמיות ולא בגודל מלא כי סיכמנו שאקבל את המייק אפ המוצק אבל ממש שמחתי לראות את מגדל הדוגמיות האלה שמודה - אף פעם לא נתקלתי בסוג כזה וזה שווה ביותר! בכל חלק יש מברשת קטנה מזה שווה ונוחה לשימוש ובקיצור - זה המייק אפ הנוזלי של שלי, היא צירפה לי את כל הגוונים ויש סה"כ 5 גוונים.



ככה המייק אפ נראה מהתמונה באתר 个个

דוגמיות או לא מבחינתי זה מוצר שראוי לסקירה וכמובן שהשתמשתי בו כמה וכמה פעמים וחייבת לציין שהוא מעולה! כן, קצת קשה להשתמש בצורה מעמיקה בדוגמיות אבל עדיין הצלחתי וחייבת לציין דבר ראשון שהוא מאוד נוזלי וקליל, נעים ומתמזג מאוד טבעי ובריא עם העור וכאילו אין לי כלום אבל עדיין העור אחיד ויפה והגוון הבהיר גם מתמזג לי מעולה.
עמידות וכאלה היה לי מעט קשה לבחון שוב - החומר מעט כאן אבל זה מסוג המוצרים ששווה לבדוק אם זה מעניין אתכן ואתן אוהבות לא כיסוי שפכטל וכבד אלא בערך בינוני ותחושה קלילה ונעימה ונוחה. 
מעבר, אני לא יכולה לציין ומעדיפה שלא כי שוב - זה לא מוצר שיכלתי לבחון לעומק(ובכנות, קצת מצטערת שלא הלכתי עליו במקום המוצק אבל לא נורא בכלל).


וברור שאעשה לכן סווטצ'ים למייק אפ הנוזלי ☺ האמת, הפתיע אותי לטובה ביותר אבל הגוון הכהה ביותר 5 עשה לי הצללות מהממות..כאילו בקטע שזה יוצא מתוך העור ולא נראה כאילו עשיתי במכוון וזה כזה טבעי והרמוני ומהמם שזה נתן לי רעיון שאפשרי ורצוי לעשות הצללות עם מייק אפ כי הוא מתמזג יותר טבעי והרמוני ממוצר ייעודי ששוכב כשכבה חיצונית. המייק אפ מתערבב עם המייק אפ בגוון העור ויוצר הצללה מדהימה..באמת. ועם כמה שהוא לא הכי בגוון קר הוא נייטרלי ונראה סוף על העור.


לסיכום - החוויה שלי עם המותג די חיובית בכללי. הכי חשוב - זה אינדיבידואלי! תזכרו את זה תמיד. לא כל מה שיתאים לי יתאים לאחרות ולהפך. אבל, שמחתי שיצא לי לנסות ולבחון ולהביא לכן כי אני יודעת למשל שהמותג הזה עולה אצלי בקבוצה לא פעם ועדיין אף אחת מהקהילה אצלי לא סקרה את המותג בגלל זה בדקתי אופציה לשת"פ בכדי שאוכל לנסות לעזור לכן ☺

איפה?
המוצרים ניתנים לרכישה באתר של שלי ויש משלוחים מסודרים והכל ככה שזה מעולה. משלוח בדואר רשום עולה 19 שקלים ועם שליח 35 שקלים.

כמה?
המברשות לפי הסדר:
מברשת 109 עולה 119 שקלים
מברשת 104 עולה 63 שקלים
מברשת 101 עולה 49 שקלים

מייק אפ מוצק עולה 169 שקלים

מייק אפ נוזלי 149 שקלים

סומק עולה 79 שקלים

שימר נוזלי דו צדדי עולה 69 שקלים

פריימר בסיס לפנים עולה 149 שקלים

בכללי, לשלי יש ליין איפור מאוד מרשים ושופע, זה לא עוד השקת מוצר בודד אלא שלי לקחה את זה מאוד ברצינות והשקיעה בליין מאוד מרשים וגדול שמתחיל ממייק אפ עד לציוד איפור אפקטים מהמוצרים עצמם לאביזרים. יש לה מוצרי גבות, אייליינרים, צלליות, פודרות ועוד ועוד. אני הכנתי לכן תמונה עם לקט שיכלתי ללקט ככה בקטנה מהמבחר שיש לה וממליצה לכן לבקר אצלה באתר ולבחון ולבדוק כמובן סקירות אחרות ברשת ולעקוב ברשתות החברתיות למבצעים והנחות שיוצאות מעת לעת ומימה שזכור לי בבלאק פריידי יש הנחות שוות אצלה שמורידות את המחירים ברמה כזו שמי שרוצה לנסות כמה מוצרים והתקציב שלה לא לא מאפשר לה ברגיל - תוכל לנסות ☺

התמונות נלקחו מהאתר של שלי אגמי

המדיות של שלי אגמי:
דף הפייסבוק
אינסטגרם
אתר(הלינק מעביר ישר למוצרי המותג מכיוון שהאתר כולו מחולק לכל מיני קטגוריות)
ערוץ יוטיוב(כן, לשלי יש ערוץ די וותיק העוסק בתחום הביוטי)

**ולא, לא שכחתי אתכן - יש לי קוד קופון שיקנה לכן 10% הנחה על כל המותג Make Me Up ללא מינימום קניה. פשוט הכניסו את הקוד הבא כשתגיעו לקופה בתיבה המתאימה: elle10
הקוד תקף עד ליום שלישי הבא(24.10.17)




עקבו אחריי בדף הפייסבוק לעוד סקירות ועדכונים!

כאן נסיים את הפוסט הזה ונתראה בפוסטים הבאים
😘 ♥

תגובות