אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

סקירת ליין הטיפוח של לה בוטיק והשקת האתר!

הרומן שלי עם לה בוטיק התחיל ממזמן אבל עדיין חי ובועט בשגרת הטיפוח שלי והבישום שלי. בפוסט היום אני רוצה לסקור לכן את הליין טיפוח פנים וגוף שציפי השיקה למותג שלה(למי לא ידעה, ציפי היא בעלת המותג) ובנוסף לעדכן אתכן באתר החדש שהיא השיקה הכולל אופציית רכישה אונליין שזה מדהים ומעולה ללא מעט מאיתנו.


למי שעדיין לא יודעת - לה בוטיק זה מותג בוטיק כחול לבן שהתחיל ממוצרי בישום כתחליף ראוי ומעבר לבשמים מאוד מוכרים אחרים רק בגרסת שמן העמידה והעשירה יותר וגם יש בגרסת אלכוהול למי שמעדיף. משם השנים עברו וכיום ציפי מחזיקה גם בליין טיפוח פנים וגוף שהצליח להוכיח את עצמו בצורה הטובה ביותר. ומה שאני הכי אוהבת זה שהיא מייצרת בעצמה, את כל המוצרים. הכל פרי ידיה ויצירתה האישית והפרטית וזה פשוט אוטומטית הופך למוצר עם הקדשה יותר גדולה לרכיבים ולפורמולות ועוד. אשכרה בנאדם איפשהו שם, יושב ורוקח לך את המוצר - יש יותר טוב מזה?

אני תמיד זוכה לגודיס מציפי וכל פעם כשהיא שואלת אותי אני ככה חצי מובכת כי אני טיפוס נורא צנוע ולא אוהבת להיות חמדנית וכאלה אז אני מודה לה מקרב לב בלי בסוף ומאושרת שהיא שולחת לי דברים לסקירה ומאמינה בסקירות שלי ובדרך שלי ☺ גם הפעם היא שלחה לי את כל ליין הטיפוח שכולל:
קרם פנים, סרום פנים, פילינג זרעי משמש, מסכת חימר מתקלפת וחמאת קרם רגליים שהיא נדירה באיכות שלה.

*בכוונה השתמשתי בתמונות מהאתר שלה כי קצת קשה לי לצלם הכל עם החורף הזה 😔



שלב ראשון בטיפוח הפנים - סבון פנים, הסבון כאן הוא על בסיס סלק ונועד לטפח ולהזין את העור והאמת שאני די מרוצה מימנו. הוא מסיר איפור די טוב ואת הרוב, הוא נעים ולא מייבש/מגרה/מותח את העור ועוד והוא מסוג הסבונים שפשוט עושים את עבודתם כמו שצריך ולא מעבר. אני לא מאמינה בניסים ונפלאות בסבונים והנס היחיד שקיבלתי מסבון זה ייבוש רצחני לפני כמה שנים שאני עד היום סובלת מימנו.

יש לו ניחוח עדין כמו לכל המוצרים ויוצאת כמות מדודה ונוחה והבקבוק לא תופס מקום 😉 הוא ממש מקציף אלא משהו מאוד מעודן שכמעט ולא מורגש על העור. הבקבוק מגיע באריזה של 100 מ"ל שזה לא המון אבל לא צריך גם להשתמש מימנו הרבה בכל שימוש.



קרם פנים יום המועשר במינרלים, ויטמינים, צמחי מרפא ושמנים ארומטיים. זה באמת קרם מעולה די בזכות הקלילות שלו שיכולה להתאים גם לעור מעורב/שמן וגם ליבש(שלי) ומצד שני הוא מספק את הלחות הרצויה. לא מכביד ולא מורגש על העור ואני ממש אוהבת אותו בקיץ כי אני שונאת דברים כבדים בקיץ אבל גם בחורף כשהעור לא במצב קשה הוא מספק אותי לגמרי. המרקם שלו גם מאוד קרמי ונעים ועל גבול היותר דליל מאשר סופר סמיך אבל עדיין נוח להנחה.

יש לכל המוצרי טיפוח של לה בוטיק ריח נעים ועדין כזה שאני נורא אוהבת.


למסכת פילינג הזו אני מכורה! נקודה. סוף כל סוף מצאתי פילינג שבאמת עוזר ומסיר את השכבות המתות והיובש המגעיל ועוד ומבלי לגרות, לייבש או ליצור שום תגובה לא נעימה בסגנון שלפעמים פילינגים נוטים לעשות. הוא עשיר בזרעי משמש והם עדינים ונעימים ומצד שני עדיין העור מרגיש מאוד נקי ומטוהר. אחרי הפילינג העור ממש רך ונעים וכל שגרת הטיפוח יושבת מעל נפלא. המרקם הוא ג'לי מעט סמיך ואני צריכה ממש מעט לכל הפנים אז מי שמחפשת פילינג שפשוט עושה את העבודה כמו שצריך אני באמת ממליצה לבדוק.

למה אני משתמשת בפילינג? כי בתור בעלת עור יבש מצאתי שאי-שימוש בפילינג גורם לעור לאגור כמויות של יובש, עור מת ועוד וזה מאוד משפיע על הנראות ובטח איך שהאיפור יושב עליו ומאז הפילינג הזה שאני משתדלת לעשות פעמיים בחודש(כי אני עצלנית) אני שמה לב שזה מאוד מוסיף לשגרת הטיפוח ולנראות הכללית של העור.

הוראות שימוש:
על פנים נקיות לקחת מעט ולהתחיל להניח בתנועות סיבוביות על הפנים במשך 2-3 דקות ולשטוף במים ומשם לשאר שגרת הטיפוח שלכן.



מסכות חימר ואני זה פחות...פחות מסתדר מהסיבה הפשוטה שחימר סופח שומן ואני צריכה את המעט שומן שיש לי בעור..
בקיצור, המסכה הזו קצת שונה כי היא נוטה להתקלף אבל בכללי כן ניסיתי אותה והיא די טובה. קשה לי לשפוט כי זה לא מוצר שממש מתאים לעור שלי אבל היא נעימה, העור מאוד נקי ורענן אחריה ואמא שלי עם עור מעורב די אהבה אותה.

הוראות שימוש: לאחרי ניקוי הפנים, למרוח שכבה אחידה על הפנים(לא להצמד לעיניים) להמתין 20-30 דקות ולקלף/לשטוף טוב במים ולהסיר הכל ומשם להמשיך לשגרת הטיפוח שלכן.


מגיעים למוצר שרובנו זקוקות לו - חמאת קרם רגליים איכותית וכזו שבאמת עובדת בפועל. החמאה הזו עשירה מאוד ויש בה שמנים נפלאים והיא נמרחת כמו חלום על הרגל ובאמת מצליחה לרכך ולהזין את העור היטב. אני פשוט אוהבת אותה. ההמלצה של ציפי זה לשים אותה בלילה ואז לשים גרביים וככה לגרום לה להשאר יותר ולחדור בצורה טובה יותר אבל אני מפחדת ללכלך גרביים אז עושה בלי וזה עדיין עובד מדהים 😏



סרום אנטי-אייג'ינג  - הוא מבין המוצרים המאוד שונים שיצא לי לנסות בגזרת הסרומים כי המרקם שלו ממש מזכיר מרקם של פריימר. כן, המוצר הזה שמשפר עמידות איפור ועוד. אני יכולה להגיד שבגלל המרקם הזה הוא ממש מחליק את העור בשניה וגורם לו להרגיש כאילו שמנו פריימר ולא שמתי לב לשיפור משמעותי ביובש וכל זה אבל מצד שני הוא מתפקד נהדר כשיש עליו קרם לחות כלשהו מעל אז..לשיקולכן. זה כן מוצר טוב אבל אם לסמוך עליו לטיפול ביובש בלבד רק איתו אולי זה פחות יעבוד ואולי כן כי זה אינדיבידואלי ומצד שני הוא מאוד מטפח ונעים ועושה תחושה ממש טובה..☺


כמה?
ליין הטיפוח נמכר כרגע במחיר מבצע של 80 שקלים למוצר ומחיר מלא הוא 100 שקלים(חוץ מהפילינג שעולה 120)
המוצרים מגיעים בגודל של 50 עד 100 מ"ל ומגיעים בצנצנות זכוכית מהממות וקלאסיות ואני ממש אהבתי.


איפה?
את המוצרים כמובן! ניתן לרכוש באתר החדש והמהמם של לה בוטיק יש את קטגוריית הבשמים כמובן ויש את קטגוריית
הטיפוח ולא לשכוח שגם לגברים יש מה לחפש בלה בוטיק ותוכלו להתרשם ממבחר הבשמים לגברים שבאמת לא מאכזב וכמובן לא נשכח את חמאות הגוף המדהימות שלה שאני עד היום עצובה שנגמרה לי החמאה ובהחלט ארצה להתחדש בחדשה שוב.

עוד אופציה למי שנגיש לה זה להגיע לחנות הפרטית והראשית של לה בוטיק בראשון לציון  רחוב המלחים 39
וליצירת קשר ותיאום ממליצה ליצור קשר עם ציפי בנייד: 050-7409552 וכמובן היא זמינה גם בדף הפייסבוק 

מעבר, ציפי הקימה את האתר הזה במטרה כמובן קודם כל לשווק את מוצריה הנפלאים אך גם להכניס מוצרים ומותגים אחרים לאתר ובנתיים אני רואה שנמכרים מחליקים ומסלסלים למי שזה מעניין אותה ובהמשך מאמינה שיכנסו עוד דברים אבל ממליצה להצליב מידע מול הקובץ מותגים שלנו בקבוצה יפות ללא אכזריות כי אני לא יודעת אילו מותגים יכנסו והאם כולם יהיו ברשימה שלנו למרות שציפי מאוד מקפידה.

וחשבתי שיהיה נחמד אז הכנתי לכן סרטון שיטוט באתר שלה ☺



עקבו אחריי בדף הפייסבוק לעוד סקירות ועדכונים!

כאן נסיים את הפוסט הזה ונתראה בפוסטים הבאים ♥

תגובות