אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

סקירת מוצרים ולוקים עם פארן קוסמטיקס

היי יקירות ☺ עוברת עליי תקופה מאוד מוזרה ולא ברורה, אני לא מוצאת את עצמי לא בערוץ ולא כאן וגם בדף לא תמיד הכל מושלם ומעולה אבל אני עדיין ממשיכה פה ושם, כל עוד יש לי את הכוח לסבול את המצב ולהמשיך להנות מיצירת התוכן כי כמו שחלק מכן יודעות, אני לא מתפרנסת מאף מדיה שלי, זה נטו תחביב שהייתי מאוד רוצה להתפרנס מימנו אך אני לא יודעת איך עושים ומה, ואף אחד לא ממש שש לדבר ולייעץ בנושא(גם לא בתשלום) וככה המצב נשאר כזה שהתחביב שואב מימני הרבה אבל לא נותן לי שום תגמול.
אני מדברת על זה כי היום, זה לא מה שהיה פעם. היום אין דבר כזה "רק תחביב". היום אנשים רוצים להתפרנס מהתחביבים שלהם ואני הכי מבינה את זה בעולם וזה הכי ראוי בעולם. כל עוד שומרים על כנות ויושרה אין בזה כל פסול. אבל, חלומות לחוד ומציאות לחוד והפעם בפוסט הזה אני רוצה לסקור לכן כמה מוצרים של המותג פארן שקיבלתי לסקירה במטרה ליצור לוק שלם רק ממוצרי המותג כפי שתראו בהמשך וכמובן לסקור לכן עוד מוצרים שלא ניסיתי בעבר ☺


למי שלא מכירה עדיין, פארן הוא מותג כחול לבן מינרלי. ממליצה לקרוא באתר ב"אודות" למידע נרחב יותר ומאוד מעניין.
המוצרים בריאים וטובים יותר לעור שלנו וכל השפע והאיכות האלה נעשים במפעל במצפה רמון בדרום הרחוק, הכי קרוב למקורות - לטבע. המחירים די נוחים לרוב והאיכות די מדברת בעד עצמה. בתמונה אתן רואות את המייק אפ המינרלי שלהם, שימר ושלושה צלליות.
ב"ניחוח טבע" מייצרים לפי תקנים מחמירים ביותר, כ-100 מהמוצרים קיבלו תו תקן טבעי ואורגני והינם תחת פיקוח ורישוי חברת ECOCERT הצרפתית. רובם של המוצרים הינם 100% ממקור טבעי, דבר נדיר ביותר בקנה מידה עולמי. המפעל מורשה משרד הבריאות ומחזיק ברשיונות הנדרשים למכירה בארץ ובחו"ל.

*לא הכל טבעוני במותג אך הרוב כן.





































מייק אפ מינרלי - זה מוצר שמזמן סיקרן אותי לבדוק כי יש עליו ביקורות טובות. בפועל - מייק אפ אבקתי כמו שאנחנו רגילות לראות במינרלי. המרקם נעים ונוח שכזה לא משהו מיוחד אבל סך הכל נוח מאוד. רמת הכיסוי היא גג עד בינונית בבניה ובלי בניה זה נוטה לקל++. זה מאחד את גוון העור יפה ונראה נעים לעין בלי להכביד ולהראות קייקי. הוא יכול לשבת על טקסטורת יובש וטיפה להבליט אבל אם מטפלים בזה עם פילינג ולחות זה יעבוד מעולה.

עמידות - עליי באופן אישי, מייק אפים מינרלים אבקתיים לא עמידים כמו מוצר נוזלי אבל הוא מצליח לשרוד יפה כמה שעות טובות ואז מתחיל לדהות בכך שהוא נעלם לתוך העור בצורה מחמיאה ולא בצורה פאטצ'ית. אני אוהבת את זה שאפשר לשחק איתו ולנווט איתו את רמת הכיסוי ולא משנה כמ העמסתי כל עוד עשיתי את זה נכון - זה לא הכביד ונראה רע. אני גם בכללי אוהבת לאזן עם ספריי מקבע שאני משפריצה על המברשת וככה עוברת וגורמת למראה להיות פחות אבקתי כי אין מה לעשות - זה אבקה. בכללי - יתאים למי שאוהבת סוגי מייק אפ כאלה ומחפשת סגנון כיסוי עד בינוני. גימור טבעי ותכונות של מייק אפ מינרלי ☺


המינוס היחיד מבחינתי במוצר הזה, זה שאין בו מווסת בחלק הפנימי/סוגר כזה שמאפשר לסגור ולפתוח ובכך הפתחים הקטנים נשארים סגורים כשהמוצר לא בשימוש. צריך להתנהג עם המוצר בזהירות ובעדינות כי אם המוצר מתחיל להתהפך ולזוז הרבה החומר מתחיל לצאת ואז כשפותחים יכול החומר להתחיל להתפזר באוויר.

המוצר הבא זה אבקת פודרה שימר והאמת שיש רק שני גוונים והתלבטתי נורא מה לקחת ובסוף לקחתי מה שנראה לי הכי בהיר והגוון הזה מאוד מעודן וקלאסי, נותן הארה אבל לא מוגזמת ולא "כבדה" נקרא לזה ככה. הוא מתמזג נורא טבעי עם העור ופשוט מחמיא. כן יש לו נצנצים מעט אבל הם לא מודגשים ממש על העור.
הגוון הזה הוא סוג של ורדרד עם טיפונת כתמתמות מסויימת שלא ממש מורגשת אבל זה גם לא לגמרי ורוד טהור. זה נראה כמו ורוד עתיק כזה ומרענן שיכול להתאים גם בקיץ וגם בחורף ואם אתן יותר כהות מימני - הגוון הזה יקפוץ עליכן מושלם ☺



צלליות! כי זה הכי כיף, תכל'ס 😉 יש לי נסיון מאוד חיובי עם הצלליות של פארן מהפעם הקודמת וגם הפעם החלטתי לא לוותר עליהן ובחרתי בשלושה גווונים כ"כ יפים. צ'רי ליידי - גוון צ'רי מושחר מהמם ביופיו. ספרקלינג ברונזי - גוון ברונזה נחושת מהמם, ליומיום ולערב זה פשוט גוון שמחמיא לרוב אם לא כל גווני העור ואחרון חביב - פצצה מתקתקת בדמות גוון כחול מהמם בשם שיאה בריז(או ברייז?) שזה גוון שרציתי המון זמן שיהיה לי באוסף. כל הצלליות פיגמנטיות מאוד, לא צריך להעמיס המון שכבות בכדי לקבל פיגמנט גבוה. קלות לטשטוש והנחה והמרקם שלהן די נוח בכללי. אם רוצים לקבל פיגמנט היסטרי תמיד אפשר להרטיב את המברשת אך זה לא מחייב, זו אופציה כללית לכלל הצלליות 😉



המוצר האחרון היא מברשת הסומק/פודרה שבחרתי והאמת - ממש מרוצה מימנה. רכה ונעימה, לא מנשירה, לא נפגמת בחפיפות ועושה עבודה טובה מאוד בהנחת שימר, סומק וגם להצללות. אפשר להניח איתה גם פודרה אך זה לא ניסיתי.
העיצוב שלה מאוד קלאסי, מקצועי ומרשים.

*מצטערת ששמתי תמונה של המברשת מהאתר זה כי אני מתקשה בצילום מברשות והחלטתי הפעם להקל על עצמי ולא לתת לעצמי לסבול שעות בצילום בכדי לדלות תמונה סבירה.



כי סווטצ'ים זה תמיד כיף! בכוונה לא העמסתי טונה של חומר כי אני לא אוהבת לזייף והכי קל להראות פיגמנט מטורף כשמעמיסים 10 שכבות ;) שכבה אחת, גג שתיים למה שאתן רואות. משמאל לימין: מייק אפ, שימר, צללית ספרקלינג ברונזי, צ'רי ליידי ושיאה בריז.








ותודו שכיף לקנח בלוקים ;) עשיתי את הלוק הראשון ואז החלטתי לנסות ולעשות עוד לוק(ממש היום) וזה הלוק השני שהוא מעושן חום דרמטי שכזה שנורא אהבתי כי הוא לא באמת דורש דיוק או נסיון, פשוט שמתי את הגוון צ'רי ליידי בבסיס צמוד לקו הריסים ועליתי עם הגוון ברונזי ופשוט טישטשתי לכיוון השקע והוספתי את הברונזי גם בזווית הפנימית ☺


משאירה לכן את המדריך ללוק הראשון כאן שעלה אצלי בערוץ כאן למקרה שמישהי תרצה לראות איך יצרתי את הלוק הזה


לגבי השפתון, עירבבתי את סומק ורוד והשימר ביחד עם גלוס ויצרתי מה שיצא בלוק. אין למותג שפתונים אז פשוט אילתרתי ויצא מעולה ☺

את כל מוצרי המותג ניתן לרכוש דרך האתר של פארן
המייק אפ עולה 189 שקלים, השימר 98 והצלליות 68 שקלים והמברשת עולה 77 שקלים


עקבו אחריי בדף הפייסבוק, אינסטגרם וערוץ היוטיוב לעוד סקירות ועדכונים!

כאן נסיים את הפוסט הזה ונתראה בפוסטים הבאים ♥

תגובות