אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

ממתקים חדשים מעופרה

היי יקירות ♥ אני מודה, אני שמחה שמתאפשר לי לשבת ולכתוב לכן פוסטים. על אותו משקל יכלתי פשוט לשבת ולצלם סרטון אבל בא לי לכתוב, בא לי לפנק אתכן בתוכן מעניין ומשובח ולא פחות - הסקירות שלי, על מה שהוקם ונבנה הבלוג הזה ☺ לאחרונה קיבלתי לסקירה כמה מוצרים של עופרה ואני כאן לבשר לכן את דעתי על המוצרים 😉


קיבלתי פלטת איפור מאוד יפה ומיוחדת בשם Free Spirit Palette שמכילה צלליות, סמקים, היילייטרים, ברונזר ועוד.
פעם ראשונה שאני מתנסה עם פלטה מהסוג הזה וחייבת לציין שהיא מרגישה מאוד מקצועית. סוף כל סוף אני מרגישה את הוויב המקורי שהמותג הוקם עבורו - קהל מקצועי. לאט לאט בשנים האחרונות המותג הפך לחביב כל חובבת איפור אבל מקורות המותג היו ונשארו עדיין - איפור מקצועי. זה גם ההסבר לאריזות נקיות, קלאסיות, קוים ברורים ובלי יותר מדי הפתעות ושינויים מרחיקי לכת בדמות ניאון או איורים מרטיטים. וזה בסדר, אני אוהבת שמותגים דוגלים בקו שמתאים להם ובעיקר מאפיין את מוצריהם. לא תמיד צריך להתפרע והכי חשוב - זה לא מתאים לכל מותג, בייחוד המקצועיים 😉



האריזה בעלת משקל, לא כבד מדי ומעיק אך בהחלט משקל שמסמל יציבות ותחושה מרשימה. בפנים כל הגוונים היו סגורים ועדיין במכסה פלסטיק קשיח שעוזר לשמור על הגוונים במהלך נסיעות ועוד ואפילו סתם בבית, אני ממשיכה להשאיר זאת כך ☺


רכיבים ותיאור, כי גם זה חשוב 😉


ניסיתי לצלם ככל האפשר, מכל מיני זוויות במטרה שתוכלו לראות בצורה הכי ברורה שביכולתי את כל הגוונים בפלטה והוספתי מלל ליד כל מוצר שתוכלו להבין מה זה מה ☺

אז סדר הפריטים בפלטה:
• 6 גווני צלליות -  Royal, Ultra Violet ,Bright Blue, Country Road, Gold & Turquoise
כל צללית מכילה 2 גרם. יש כאן שתי צלליות מאט(הכחולה, די מאט אבל לא מאט יבש) הכחולה והכתומה האחרונה בשורה התחתונה מימין. שאר הצלליות הן בגימור סאטין והטוריז מעט גליטרית אבל ממש מעט.

• שני סמקים -  Pressed Powder Blush בגוונים: Pink Satin  Winter Rose Glow כל סומק מכיל 4 גרם

• היילייטר Rodeo Drive בגודל מוקטן של 4 גרם והיילייטר בוורלי הילס בגודל של 10 גרם(מלא) למרות שבתיאור המוצר(בוורלי) כתוב 6 גרם אז לא יודעת מה מביניהם נכון..

• פודרה בננה(לקיבוע קונסילר והארות רטובות)

• ברונזר Versatile Matte ואחרונים חביבים אלה שני גווני צלליות לגבות: French Mocha & Latte  


סה"כ יש לנו כאן 14 מוצרים שאחד מהם מוקטן(הרודאו דרייב היילייטר) והשאר בגודל מלא. רוצה לגעת במשהו שהרבה שסוקרות לא נוגעות בו ובכללי נוטים לא להתעסק עם זה - המחיר. כמו תמיד, יש אנשים שהכל נראה להם יקר וזה לגיטימי, אני גם אחת כזו - הרבה דברים נראים לי יקר. כשזורקים לאוויר את מחיר הפלטה כרגע בגילטי - 250 שקלים זה באמת נשמע הרבה. אבל, ברגע שמנסים לחשב לרגע קצת מגלים שחישוב כללי ופשוט של 14 לחלק ב-250 יוצא 18 שקלים ליחידה, בפלטה. אתן קולטות? זה מחיר כ"כ רצפתי. ומצד שני, זה המטרה בערכות איפור ופלטות כאלה - לתת לנו מבחר מוצרים מסויים במחיר מאוד משתלם בפועל.

כשחישבתי את המוצרים בפלטה שכן נמכרים בנפרד(הכל חוץ מהצלליות שכנראה בלעדיות לפלטה) אז הכל יצא לי 846 שקלים שזה אפילו יותר מהמחיר המקורי שלה 600 שקלים. נכון, אלה סכומים גדולים מאוד, רובנו לא נרכוש בסכומים כאלה ולשם רק המותגים מפתחים בנדלים כאלה - ערכות שמכילות הרבה מוצרים ובכך מוזילות עבורנו את העלות. כמובן, למי שהמוצר מתאים לה ולצרכים שלה, זה לא מוצר שמתאים לכל אחת.




הגווני צלליות כאן מאוד קייצים, מרעננים וצועקים "חופש ללא גבולות". אני כן אהבתי את הגוונים כי אין לי ממש גוונים כאלה באוסף וכן נהניתי להשתמש בהן. יש להן יחסית פולאאוט אבל לא משהו דרסטי ונוראי פשוט אם עובדים לאט יותר אז זה פחות מתפזר. הגוון לטעמי שפחות אפקטיבי בפועל וצריך לשים הרבה שכבות בכדי שיראו משהו זה הכחול..הכהה. הוא ממש מיוחד והכל אבל ברגע שמטשטשים זה נעלם וצריך לחזור שוב ואז שוב טשטוש ואז שוב נעלם קצת..קיצר, סבלנות ולעבוד בשכבות ולדעת שזה לא הכחול המושלם אבל עדיין לא רע ☺

שאר הגוונים עובדים נהדר ונוחים, הסגול, הטורקיז, הכתומים משגעים בקטע אחר ויש לכולם פיגמנט מאוד חזק ומורגש. קם לטשטש אותם וקל להשתמש בהם.

הסמקים - אני לא חובבת סמקים אבל עדיין ניסיתי ובכללי הם עובדים. אני לא יכולה לבחון סמקים לעומק רוב הזמן אבל זה תוספת מועיל ונחמדה לפלטה למי שכן צורכת סמקים.

פודרת הבננה - לאחרונה רק גיליתי אותה שהתחלתי לנסות ובאמת שהיא מצד אחד בעלת כיסוי ומצד שני קלילה ונעימה ומקבעת מעולה קונסילר וגם לבד עובדת ממש טוב. פשוט שמתי אותה בתור קונסילר 😜 וזה כיסה נפלא ואפילו היה עמיד.

צלליות לגבות - כאן אלה גוונים שפחות מתאימים לי כי השיער שלי שחור אבל בכללי הן עושות את העבודה ואני פשוט נעזרת בהן לגווני מעבר ואפילו להצללות ☺

ההיילייטרים - אני חושבת שאלה מוצרים מנצחים בפלטה הזו ולמרות שחשבתי שרודיאו יהיה לי כהה ומוגזם הוא יושב עליי מושלם ולגבי בוורלי הילס - רוב הגוונים שם מתפקדים לי נפלא ונראים כ"כ יפה ומיוחד והגוון הכי כהה מעולה בתור צללית. הם עמידים ונוחים וצריך ממש מעט בכדי לקבל הארה יפייפיה.

הברונזר - יש לי ברונזר אחר של עופרה ובכללי אני ממש אוהבת את הפורמולה, הגוון, העמידות ועוד. הגוון הזה קצת חמים אבל לא כתום מגעיל אלא כתום שמש מהמם כזה שמוסיף המון ללוק אז לגמרי ביג לייק וכמובן שהוא מטשטש בקלות וצריך ממש מעט חומר וגם העמידות מעולה.

את הפלטה תוכלו להשיג באתר גילטי(אין לי איתם שום תוכנית שותפים ואני לא מרוויחה מזה כלום) במחיר של 250 שקלים במקום 600 לינק לרכישה
היא נמכרת גם באתר עופרה ארצות הברית אבל שם היא עולה 79$ ולזה תוסיפו דמי משלוח שלא ידוע לי אם שולחים לארץ ישירות ואם לא צריך לערב חברת שילוח אז בערך עוד 20$, פלוס מינוס וזה מגיע לסביבות ה-99$ שבשקלים זה 352 שקלים, פלוס מינוס. יוצא שבכ"מ היא הכי משתלמת בגילטי ובדקתי באתר עופרה הישראלי והפלטה לא נמצאת. אולי ניתן להשיג אצל משווקים מסויימים בארץ אבל לא התאפשר לי לבדוק זאת.

זכרו שיש משלוח חינם בכל קניה ב-150 שקלים באתר גילטי.

לסיכום - הפלטה הזו מאוד משתלמת לטעמי במחיר שהיא נמכרת דווקא בגלל שרוב המוצרים בגודל מלא, רובם מוצרים מוכרים ומנצחים ושהיא מאוד חזקה ונוחה לנשיאה. היא נסגרת בצורת מגנט ולא תפתח אם לא תבחרו לפתוח אותה. הפאנים מסודרים היטב ולא יוצאים וזזים וכן, זו לא פלטה שמתאימה לכל אחת, לטעמי למאפרות שמחפשות גוונים כאלה זה מעולה ולחובבות שמחפשות מוצרים וגוונים כאלה ואין להם עוד באוסף. אם הייתי רוכשת את המוצר בעצמי - כן, בהחלט כן. תלוי רק בזמן ובמקום אבל בהחלט אני חושבת שזו פלטה ששווה רכישה ולא הייתי מתלבטת לרכוש אותה בעצמי.



Liquid Metallic Eyeshadows - Bo$$y Eyes| 6gr

שנים שאני בחיפוש אחר צלליות קרם נטולות אכזריות וטבעוניות כדיופ לקולור טאטו המעולים של מייבילין שמנסים על בע"ח ובגלל זה איך שראיתי את הצלליות באינסטגרם התרגשתי ורציתי מאוד לנסות אז שמחתי לקבל אותן ☺

עופרה השיקו ממש בשבוע פלוס האחרון צלליות קרם שמגיעות בטיובה מאוד נוחה במקום בצנצנת שצריך לדחוף את האצבע והדבר הראשון שתפס לי את העין זה המבחר - רק 3 גוונים. אני הייתי מאוד שמחה ואנסה להעביר זאת למותג שגם יכניס את זה בליין הקבוע(לא ידוע לי אם זה יהיה בקבוע או זמני) וגם להוסיף עוד ועוד גוונים כי ממש אהבתי את הפורמולה - יותר מימית כזו ולא סמיכה ועבה ומצד שני מאוד נוח להנחה, טשטוש והכל. העמידות די טובה אבל אם ממש רוצים להעשיר אז ממליצה להוסיף פריימר. בלי פריימר זה נוטה להכנס לקפל אחרי כמה שעות וכל זה. עם פריימר זה שרד עליי שעות ארוכות מעולה ואם לא תגעו בעיניים - זה יהיה נפלא. ברגע שנגעתי חלק זז אבל כאילו נו, הרבה צלליות זזות כשמתחילים לשפשף ולגעת.

אהבתי אותן מאוד ושוב, מאוד מקווה שיוציאו עוד גוונים ושזה יהיה בליין הקבוע כי זה מוצר מאוד מבוקש שאין לו מספיק היצע לטעמי.

הגוונים:
Five Star - בהתחלה הוא ממש נראה קצת ירקרק משהו אבל זה נורא מזערי ובפועל זה זהוב יפה כזה ומעודן.
Penthouse - שמפניה מושלמת? גוון מהמם שמאוד דומה לרוזיי אבל יותר בהיר 
Rozay - סוג של שמפניה אבל עם רוז גולד משהו, נורא יפה ומיוחד ובעיקר מחמיא לכל מאורע - יומיום או אירוע.

מיותר לציין שפשוט אוהבת את הצלליות. בדיוק מה ששנים חיפשתי ורציתי ואומנם זה לא דיופ מדוייק לקולור טאטו בכלל אבל בפני עצמן, צלליות קרם מעולות שבשניה מניחים ומטשטשים וגם הקיבוע שלהם מושלם - לא מיידי אבל עדיין מתקבע תוך דקה שתיים ויושב ללא תחושה על העור.




צלליות קרם
ניסיתי בסווטצ'ים של הצלליות קרם משהו חדש - אהבתן? לא יודעת, זה חמוד כזה אבל אשמח לשמוע את דעתכן בתגובות ואם תרצו בהמשך סווטצ'ים בצורות כאלה 😊

צלליות
מימין לשמאל: סמקים, פודרה בננה, היילייטר רודיאו דרייב וברונזר
צלליות לגבות

היילייטר בוורלי הילס


וכמיטב המסורת שלי, אני תמיד מנסה ליצור לוקים והלוק הזה מבוסס על הצללית קרם(Penthouse) שהיא מהממת בקטע אחר ובשקע סתם זרקתי מהברונזר, צללית לגבות וכאלה פשוט עירבבתי הכי פשוט בעולם וניסיתי להיות נועזת אז שמתי עיפרון טורקיז כחול כזה ומעליו קיבעתי עם הצללית הכחולה וקצת מהסגולה הכהה.. ושאר הלוק נורא בסיסי בקושי יש עליי קצת קונסילר וברונזר מהפלטה ובשפתיים סתם באלם עם גוון ☺
*מודעת לכך שתיחום תחתון בגוונים כאלה לא מתאים לי אבל היי, אף אחד לא מתה מהתנסות עדיין 😂



בלוק הזה אילתרתי(כן, זה לא היה מתוכנן בכלל ופשוט זרמתי עם רגע שהיה לי חשק) לחלוטין ומה שעשיתי זה בשקע עירבבתי מהגוון גבות הבהיר, ברונזר והסומק הכהה והעמקתי מעט את החלק החיצוני ממש עם הצללית לגבות הכהה.
בזווית החיצונית וקצת לקפל החיצוני נכנסתי עם הצללית הסגולה רויאל וכל החלק הבהיר זה אולטרה ויולט שזו אחת הצלליות המהממות שנתקלתי בהן! אייליינר רגיל ולהצללות שילבתי את גוון הגבות הכהה עם הברונזר והיילייטר רודיאו דרייב ☺ כל המטרה הייתה להראות שניתן לייצר לוקים יומיומיים וגם דרמטים. נכון, בלוק הראשון הפס התחתון מוריד מהיומיומי למרות שיש כאלה שכן הולכות עם זה אבל לגמרי אפשר להוריד את זה וזה יהיה סופר קלאסי כזה ויתאים לכולן ☺

אני אצלם ללוק הזה מדריך ואעלה לערוץ היוטיוב שלי ♥




את פלטת האיפור תוכלו לרכוש באתר גילטי בלינק כאן במחיר של 250 שקלים והמשלוח כמובן חינם

את הצלליות קרם גם תוכלו לרכוש באתר גילטי במחיר של 69 שקלים ליחידה בלינק כאן
והאמת, הצלליות קרם לא יקרות כמו שחשבתי שאולי יהיו.


לסיכום - אני נהניתי מאוד להתנסות במוצרים ובאמת חושבת שהם ישמשו אותי ולא סתם ישבו אצלי. הפלטת איפור מכילה גוונים שאין לי ממש אם בכלל באוסף וניתן ליצור איתה כ"כ הרבה לוקים אם רק מנסים להכנס לצד היצירתי יותר, לחפש השראה ברשת ועוד. אפשר ליצור לוק הכי יומיומי ואפשר להגיע ללוקים סופר דרמטים, צבעוניים ובעיקר - עם טאץ' חזק של קיץ מרענן ובוהק 😉
צלליות הקרם מבחינתי זה וואוו, חלום שהתגשם ואני מאושרת שאני בקשר עם היח"צ של המותג ומתאפשר לי לנסות גם מבחינה אישית ובטח מלהביא לכן סקירות אותנטיות כמו שאני תמיד ידעתי ואדע 😊


עד כאן להפעם, אני אשמח שתשתפו אותי בתגובות האם התנסתן עם ספרינג, אהבתן דברים מסויימים? יש לכן המלצות?
אתן תמיד מוזמנות להמשיך לעקוב אחר התכנים שלי גם בערוץ היוטיוב שלי

תגובות