אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

סקירת מוצרים של יאנה פרוביז

*שניה לפני שנגלוש לסקירה - שמות לב? הבלוג התחדש בעיצוב חגיגי ונעים ומבחינתי זה משהו שהיה בוער בי לאחרונה והיה חסר לי כי הזנחתי הרבה את הבלוג ואמרתי שאת הקיץ אני רוצה לפתוח בעיצוב חדש בתקווה שגם יגרום לכן להנות יותר לקרוא את הסקירות אז תגיבו לי בתגובות - אהבתן?

היי יקירות ☺ שמחה לבשר שהמותג איפור של יאנה פרוביז נכנס לרשימה הטובה שלנו ביפות ללא אכזריות. איכשהו, נוצר שת"פ ביני לבין המותג וקיבלתי כמה מוצרים לסקירה אז אם מעניין אתכן לדעת מה חשבתי על המוצרים אתן מוזמנות להמשיך לקרוא ♥


רקע על המותג:
יאנה פרוביז, מאפרת מקצועית מאוד וותיקה ומנוסה וגם יוטיוברית די משובחת החליטה שהיא מקימה מותג איפור במטרה לייצר מוצרים שיתנו מענה לשימושים ומוצרים שהיא לא מצאה בשוק הקוסמטיקה הרחב עדיין. אם בפורמולות ואם בגוונים/מרקמים, יאנה ידעה שהיא הולכת לייצר משהו שישרת אותה נאמנה וכך גם כל מאפרת מקצועית/חובבת שתחשוק להתנסות במוצריה.


הדגש היה על איכות, יאנה לא התפשרה ולקח לזה לא מעט זמן עד שהמוצרים ראו אור יום אבל בסופו של דבר, זה היה בדיוק כמו שהיא רצתה וציפתה - מושלם מ-א' עד ת'. תשמחו לגלות שהמותג כחול לבן ושהמוצרים אף טבעוניים למרות שהמותג לא יכל לברר בעצמו אני קיבלתי את הרכיבים ועברתי אחד אחד, שמחה לבשר שכל המוצרים המוצגים כאן טבעוניים וככה אמורים להיות גם שאר הגוונים ☺

קיבלתי לסקירה את האייליינר המסקרן המכיל שני גוונים גלוס וליקוויד ליפסטיק.


נא לעשות כבוד - Crème De La Crème Eyeliner ECLIPSE

שניה נתעכב על השם - ליקוי חמה( ECLIPSE באנגלית זה ליקוי חמה), בחירה די מקורית למוצר שבאמת דומה תכל'ס לליקוי חמה - החצי חצי הזה ועל זה שאפו ליאנה על המקוריות בשמות ולפחות הנסיון הזה לא להתפשר על דברים מוכרים וטחונים בתעשיית הביוטי, מעריכה אנשים שמפעילים את החשיבה היצירתית שלהם ✓

קרם דה לה קרם, תרתי משמע, אייליינר קרמי וחמאתי כמו שלא יצא לי להתקל לפני. האייליינר מגיע בקונספט מאוד מיוחד ולא רגיל - יש 2 גוונים, השחור הקלאסי וגוון ניוד מושלם כזה(לא ורוד ולא צהוב, מאוד נייטרלי כזה) שמשמש לתיחום קו המים התחתון ליצירת מראה יותר מואר ועירני.
האייליינר מגיע בצנצנת פלסטיק וטוב שכך, אם היה זכוכית אומנם זה קצת מרשים וכל זה אבל בפועל זה לא פרקטי ויעשה הרבה כאב לב כשיפול(ותאמינו לי, מוצרי איפור נועדו לפול) אז שמחתי על זה 😉

האריזה - קלאסית, מתכתבת עם כל האריזות של שאר המוצרים ואריזות החיצוניות - זהב, שחור.
האייליינר השחור - לקח לי כמה פעמים לקלוט אותו ואז התאהבתי. הפיגמנט מטורף, צריך מעט חומר ליצירת פס מושלם, הקרמיות מושלמת - הוא ממשיך להיות קרמי ולא מתייבש בשום שלב ומצד שני עדיין מתקבע. העמידות מרשימה - עד שלא בחרתי להסיר אותו הוא לא זז למרות שאם נוגעים יותר מדי ומשפשפים הוא יכול קצת לרדת אבל זה משהו שעדיף להמנע מימנו בכללי. תמיד הנחתי אותו בלי פריימר ועבד לי מעולה. 

לגבי הגוון הניוד - שמתי אותו איך שקיבלתי בקו המים התחתון וישר התחיל לשרוף לי...אני רגישה בקטע מפחיד בעיניים, סתם אוויר ואבק רגיל עושים לי גרד ובלגן אז כנראה שזה משהו אישי בעור שלי אבל לצערי אחרי ההתנסות הזו לא רציתי לסבול שוב את הצריבה הזו אז פשוט נמנעתי ומצד שני ניסיתי אותו על הגבות בתור בסיס צביעה לצבע גבות צבעוני שאני עושה לפעמים וזה תפס מעולה כי זה מתקבע טוב ומהר מאוד וככה גם העיצוב מחזיק ממש טוב ועמיד.
אין סיכוי שהייתי מנסה אותו כפריימר לצלליות מהסיבה הפשוטה - הוא מתייבש במהירות שיא, מרגע שעשיתי סווטץ' כאילו זהו, על השניות זה מאט ויבש ולא ניתן להזזה :P מאמינה שלקו המים זה מעולה כי ככה זה שורד שעות אז יש לזה את היתרונות שלו ☺

באמת, מוצר מאוד איכותי שעשה לי הרבה נחת כי אני בחיפוש מתמיד אחר האייליינר המושלם וחלקם מעולים ואז מתייבשים, חלקם שחורים דומיננטי ויפה אבל מרגע שאני לוקחת חומר זה מתייבש בטיל ואז קשה לי לסרטט..קיצר לא קל. אז שמחה שמצאתי אייליינר ג'ל ככה איכותי וכמובן שזה אינדיבידואלי, לא כולן יאהבו ויתחברו וזה בסדר אבל זה מוצר ששווה לשקול אם את זקוקה לאחד כזה ☺



נכון שהאריזה מהממת? מצד שני אהבתי שהיא מאוד קלת משקל ובכך מאפשרת לנשיאה בתיק בקלי קלות, אני מניחה שיאנה חשבה על המאפרות שגם ככה הציוד שלהן אימתני בכובד שלו אז לפחות שכמה מוצרים יהיו יותר קלי משקל ☺

VERY Matte Liquid Lipstick
VERY Glossy Lip Gloss

בחרתי גוון בליקוויד וגוון בגלוס, הלכתי על גוונים שאני אוהבת וכאלה שאני ממשיכה לחפש להם את הגוון המושלם הזה או כזה שאין לי בדיוק באוסף וככה עשיתי גם בגלוס, גוון שברגיל לא בטוח שהייתי מושיטה אליו את ידי אבל הוא כ"כ קרץ לי על יאנה והגווני עור שלנו די דומים יחסית ואמרתי יאללה, הגיע הזמן להתפנק במשהו קלאסי אבל מיוחד.


VERY Glossy Lip Gloss VERY SENSIBLE

סדרת הגלוסים של יאנה היא לא מה שהכרתן עד כה. זה משהו באמת יוצא דופן - הפורמולה, סופר עשירה וקרמית ואטומה כמו שלא נתקלתי באף גלוס. מצד שני, ממש לא פאטצ'ית ומתפרקת, לגמרי יציבה ונוחה וממש לא דביקה. זה מרגיש כמו ליפסטיק בגימור גלוס ולא כמו גלוס.. ממש אהבתי. הגוון הספציפי הזה VERY SENSIBLE ניוד עם מעט אפרסקיות מאוד עדינה שמאוד מקפיצה אותו וגורמת לו להראות בייבי מושלם בקטע אחר. יתאים לכל גוון עור ואפילו על בהירה כמוני זה פשוט מהמם בקטע אחר.

אם תשימו לב לרגע, הליקווידים והגלוסים נקראים VERY וזה אני מאמינה מהמטרה הראשית - ליצור משהו שהוא יותר, שהוא פשוט VERY. באמת מרגישים שהמוצרים VERY מעל מוצרים אחרים, מאוד מושקעים, מרעננים, מאוד מיוחדים  ומאוד עשירים בפיגמנט ובמרקם פשוט מושלם.

VERY Matte Liquid Lipstick VERY LUSCIOUS
ליקוויד ליפסטיק בגוון אדום קצת בהיר וקר, יש לי כמה כהים ואדומים בכללי שהם עם עומק מסויים וכאן הגוון הזה מאוד קרץ לי כי אין לי משהו מדוייק כזה. הפורמולה מאוד מיוחדת - מימית, כן כן, ממש דלילה ודקה מאוד ובגלל זה היא לא מורגשת על השפתיים. פעם ראשונה שאני מנסה ליקוויד(כן, יש עוד סוג אחד בסגנון אבל לא בדיוק כמו זה) בפורמולה כזו וכאילו נוח לי איתו, אני ידועה כלא סובלת ליקווידים בגלל שהם כבדים ומייבשים ומעיקים אבל כאן זה פשוט כ"כ נוח...

מצד שני, אני כן צריכה לבנות לאטימות בלפחות שתי שכבות לפעמים שלוש אבל עדיין, לא מרגישים כלום ☺
העמידות - גם כאן לצערי אני מאכזבת אבל באוכל הוא לא ממש שרד לי, נשאר כמו תוחם כזה ולגמרי דרש חידוש אבל בשתייה זה לא ממש יורד. מצד שני, קחו בחשבון ששום ליקוויד שניסיתי לא שרד עליי אוכל אז..בעייתיות פרטית שלי. יש בנות ששמעתי שהליקווידים האלה שורדים להם מעולה. וכשהוא יורד לא בגרגירים וכאלה פשוט יורד בלי תחושה מגעילה.

לגבי הכתמות וכאלה - זה לא יורד כשמנשקים מצד שני אם תשפשפו תראו זכר זעיר ביותר לגוון.

בואו נדבר על האפליקטור - זהה גם בגלוסים אגב - איזה מושלם! צורת טיפה/לב איך שלא תגדירו את זה אבל בהחלט נוטה לטיפה וזה פשוט סוג של אפליקטור גאוני כי אני רוצה שתסתכלו רגע על התמונת תקריב כאן:
אתן רואות את העומק באמצע? שם כל החומר מתרכז ולאט לאט זולג לשאר הקצוות. נתקלתי באפליקטורים כאלה בעבר זה לא הקטע הקטע של העומק הזה המיוחד באמצע ששם רוב החומר מתרכז - זה לא. לא בצורה המושקעת הזו. שאר האפליקטור עשו מסיבים כאלה נורא עדינים ומלטפים וזה פשוט תענוג להשתמש בו ☺ וכן, זה מאוד עוזר בדיוק ואני אישית מוצאת שבשתי מריחות(אחת לכל שפה) אני מסיימת ומרגישה פלולס ומהמם.. 😍

לגבי אריזות מוצרי השפתיים - זהב, שחור ולבן, קלאסי, נקי, מדוייק ומאוד משדר את האישיות הממוקדת והמיוחדת של בעלת המותג. והאמת, אני שמחה שהיא בחרה בפלסטיק איכותי ולא זכוכית כי שוב, זה לא בטיחותי ולא שווה את הכאב לב שאם המוצר יפול וישבר פשוט הלך עליו.


האריזות והרכיבים, כי יש בנות שזה חשוב להן 😋
נכון שהפעם הסווטצ'ם יצאו מושלמים? נו, כמה שבאפשרותי אבל עדיין אני נדהמתי כשבאתי לערוך את התמונות כי רוב הזמן אני נאבקת קשות בנושא 😊

בתמונה השניה החלטתי לצרף אותה להמחשה כמה האייליינר עמיד..שפשפשתי אותו בברז עם מים ומגבון ונאדה, הוא לא רוצה לזוז וזה קצת מוזר לי שבעין אם אני נוגעת יורד טיפה הכתמה קלה ביותר אבל על היד הוא מסרב לזוז... טוב נו, גם זה טוב ☺

VERY SENSIBLE

VERY LUSCIOUS

בלוקים למעלה שילבתי את האייליינר השחור


בלוקים האחרונים הליקוויד האדום כמובן ובעיניים יצרתי לוק מעושן ודרמי ונעזרתי כבסיס שחור באייליינר והאמת זה עבד מעולה, נמרח ממש טוב בלי להכביד ולהעיק והכל ישב מעל ממש טוב וטיפ שלי - קחו נגיעה, אל תגזימו עם החומר כי הפיגמנט מטורף וכשלוקחים כמות שהיא סבירה במוצרים אחרים כאן זה לא סביר, כאן זה יותר מדי!

את המוצרים של יאנה פרוביז ניתן כמובן לרכוש באתר שלה
גלוס 60₪

בנוסף, אם בא לכן כמובן, המוצרים נמכרים גם באתר גילטי ששם יש משלוח חינם בקניה מעל 150 שקלים ומהאתר של יאנה לא ידוע לי על דמי משלוח אבל ניתן לברר עם השירות לקוחות, הם די אדיבים.

מילה לסיום - מאוד נהניתי מחווית השימוש במוצרים, ניכרת מאוד ההשקעה של בעלת המותג והחשיבה מעבר, יותר.
המחירים סבירים למדי, מלא מוצרי פארם נמכרים במחירים האלה והאיכות בהרבה יותר נמוכה. תמיד אפשר להתעדכן במבצעים באינסטגרם של המותג ולא לשכוח שב-4.7 יושק ליין ריסים מלאכותיים שמהטיזרים באינסטגרם נראה מפתה למדי ☺

מזמינה אתכן לבוא ולתמוך בי וגם לעקוב אחר התכנים שלי בערוץ היוטיוב שלי, באינסטגרם וגם בדף הפייסבוק
עד לפוסט הבא(טיז טיז, קולורפופ מישהי?), חיבוקים ונשיקות יקירות שלי ♥ 💋


תגובות