אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

מינרלז משיקים - מוצרים חדשים ♥

היי היי ☺ לפני חודשיים? בערך. שרית, בעלת המותג של מינרלז הציעה לי אם ארצה לקבל מוצרים לסקירה ביניהם חדשים כמובן וזה מסוג הדברים שאי אפשר לסרב להם מהסיבה הפשוטה - חולה על המותג הזה, מאוד מאמינה בו, אוהבת מנסיון עבר את האיכות וזה פשוט הכי מושלם שיש.
אז אם מעניין אתכן להכיר את המוצרים החדשים של המותג ולדעת מה חשבתי עליהם - תמשיכו לקרוא ;)


היא תמיד מפנקת! בקטע שמשאיר אותי חסרת מילים - קיבלתי פודרה שאמורה ליצור אפקט בלור(לטשטש), ברונזר משגע, קונטור מושלם, היילייטר מהמם בקטע היסטרי, 2 סמקים יפים בקטע קסום ושלושה צלליות מאט! כן, מינרלי מאט זה כזה מהמם ומסקרן!

מי שלא מכירה את המותג עדיין:
מינרלז הוא מותג כחול לבן לאיפור מינרלי, הכל מיוצר על ידי בעלת המותג בייצור בוטיקי ואישי
והוא נטול אכזריות, טבעוני(לגמרי) וגם מתאים כאיפור שבת למי שחשוב לה.


פודרה Blurred Lines חדשה במותג ובאה במטרה ליצור גימור מושלם ולטשטש פגמים קלים בעור ולמראה עירני. היא מוגדרת כפודרה מאירה בגוון בהיר(פחות תתאים לכהות עור). ובעצם כשמה כן היא - בלור - טשטוש/אשליית טשטוש. אין הרבה פודרות כאלה ושמחתי מאוד לבחון אותה. המרקם מאוד דק ונעים, מאוד. בפועל - אין לי ממש מה לטשטש ועדיין שמתי לב שהגימור איתה ממש יפה כזה וחלק. היא כן הצליחה להחזיק לי את האיפור יפה אבל חשוב לא להעמיס הרבה(כמו בכל פודרה כמעט). היא לא מורגשת על העור ומאוד עדינה וקלילה.

היילייטר חדש Feels מאוד סיקרן אותי כי בעבר מי שזוכרת ניסיתי היילייטר אחר של המותג, הראשון שלו נראה לי ולא התחברתי ורק בגלל שזה לא היה נראה עליי כמעט אז כאן זכיתי לחוויה מתקנת ברמה מדהימה כי ההיילייטר הזה - הוא פצצה מתקתקת! בקטע חיובי ;) יש לו גוון זהבהב שמפניה מיוחד כזה ורואים אותו בצורה הכי מדהימה שאפשר ואין נצנצים ובלגן אלא ברק רטוב והורס שכזה. המרקם חלק ומשי. קיצר - מומלץ בחום. מעבר, העמידות מעולה והוא נמרח בקלילות ומתמזג מושלם בעור.
וכן, לטעמי יתאים גם לבהירות מאוד וגם לגוונים יותר כהים.

הברונזר Lovestoned גם הוא מוצר חדש ולמזלי קלעתי בול כי הוא יושב עליי מקסים. יש לו גוון שמשי כזה עם מעט חום כתמתם אבל לא כתום מגעיל אלא משהו שבא מהטבע, שמתמזג הכי טבעי גם עם גוון בהיר כמו שלי ופשוט מוסיף חמימות מקסימה ומלבבת שקשה לי לעמוד בפניה. יתאים לבהירות מאוד וגם לגווני אמצע. לגוונים ממש כהים אולי זה יהיה קצת בהיר. אציין שהוא כן מכיל מעט שימר מסויים אבל בצורה ממש מעודנת ומחמיאה שדווקא כן מוסיפה לו לחן שלו וככה מצליחה להחזיר חיים לגוון העור. גם כאן האבקה במרקם משי ולא גירית.


Worth It היא פודרה המיועדת להצללות, קרות. המוצר הזה נורא סיקרן אותי כי שוב - חדש, מרענן ומאוד חסר לטעמי בקוסמטיקה הנטולת אכזריות בארץ ובטח במינרלי ופשוט התאהבתי. זה גוון קונטור מושלם לבהירות לטעמי ואולי קצת לגווני אמצע. חום אפרפר אבל נעים ולא נוקשה מדי ועם זאת עדיין יוצר קונטור מושלם. מאט, שזה חשוב ומטשטש בקלות ונפלא וצריך ממש מעט חומר ופשוט מוצר מנצח לטעמי למי שמחפשת קונטור מוצלח ומושלם באיפור מינרלי ובכלל.


ועכשיו נעבור לסמקים שלמרות שאני לא חובבת סמקים בכללי בגלל שאני סובלת מהסמקה טבעית שמגבילה אותי בנושא, שרית התעקשה בכ"ז לפנק אותי בשני סמקים ואני ממש שמחה שהיא עשתה זאת כי הצלחתי מאוד להנות מהם.
הסומק הראשון הוא Angie - מלאך קטן ומשמים בדמות סומק, גוון ורדרד מיוחד שמאוד מעודן וקלאסי שלא ניסיתי עדיין בחיי ופשוט מהמם ויפה בלי להכביד ולהעיק. גימורו המאט מאפשר להגזים קצת עם שאר איפור הפנים ושהלחיים שלנו ישארו מתונות יותר 😉



Layla סומק שאני בחרתי דווקא כי הגוון שלו סיקרן אותי - קצת קורלי כתמתם אבל לא מדי, עם פיצ'יות קייצית מסויימת אבל עדיין קלאסי ומתון וגם כאן גימור מאט שלטעמי אני מעדיפה כי גימורי שימר/נצנצים וכאלה בסמקים נוטים להדגיש טקסטורה שיש לפעמים באזור שאנחנו פחות רוצות להדגיש. לטעמי הגוון הזה יחמיא להרבה גווני עור בגלל שהוא לא ורוד קלאסי, יש בו קצת קורליות כזו חיננית וקורצת שמוסיפה הרבה. גם הסמקים במרקם קטיפתי ונעים. כלל לא גירי.


מגיעים לצלליות, כאן השתוללתי במעט ובחרתי בגוונים ובגימור החדש שנוסף למותג והוא המאט! כן, זה נורא ריגש אותי ששרית החליטה להתנסות בגימור המאוד טריקי הזה ומצד שני, זו תוספת מדהימה ומאוד נחוצה לליין שלה שרק הוסיפה הרבה. בחרתי את הגוונים:
Billy Brown - חום שוקולד מריר
Move Closer - חום בינוני, מעולה לשקע העין
Scarlet - מישהי אמרה אדום? הצללית מתוארת כאדום שני

ניסיתי את כולן, תראו כבר לוקים שיצרתי עם המוצרים בסוף הפוסט. הצלליות נורא הפתיעו אותי באיכות שלהן - הן ממש לא גיריות, יבשות, מתפרקות, לא אטומות וכל מיני בסגנון שקורה עם צלליות מאט לפעמים. הן מושלמות בפורמולה שלהן ונורא נוחות לשימוש. ממש לא ציפיתי לרמה כזו במינרלי ושרית הפתיעה והוכיחה שהיא לא מוותרת עד שהתוצר הסופי שלה מושלם ♥ לגבי האדומה - זה לא אדום בוהק ובהיר זה עם עומק מסויים, גימור סאטין מאט כזה כאילו לא מאט מת קצת בורדיות מסויימת אבל לא מדי ואני ממש התאהבתי בה כי אין לי גוון כזה והיא מהממת! המוב קלוסר מושלמת לשקע העין, פשוט גוון מושלם לזה ומשתמשת בה בעיקר לזה. הבילי בראון מהממת לכל דבר שתבחרו אני שמה אותה בזווית החיצונית ונכנסת קצת להעמקה, כצללית על העפעף עצמו, שילוב בשקע, תיחום קו הריסים ועוד ועוד.
וגם כאן, צריך מעט יחסית חומר ביחס לצלליות דחוסות ולא מינרליות בכדי לקבל גוון אטום ומלא וזה היתרון הגדול באיפור מינרלי.


בעבר הייתי מצלמת כל מוצר פתוח בנפרד ולאחרונה הגעתי למסקנה שזה חסר תועלת כי האריזה הפנימית זהה וזה סתם מלא תמונות - כאן למעלה אתן רואות איך אריזת מוצר פנים נראית וליד צללית. לאריזות מוצרי פנים יש בפנים סוגר כזה שמסובבים ופותחים וסוגרים כל פעם שמשתמשים ובצלליות אין..חבל אולי שאין מצד שני בגודל כזה פיצי כנראה קשה ליצור אבל לא נורא, לומדים להתרגל כשרוצים איפור בריא ☺

סווטצ'ים

לוקים בעזרת המוצרים


את הלוק הזה יצרתי בעזרת מוצרי מינרלז - מייק אפ, ברונזר, הצללות, היילייטר וצלליות שהוצגו כאן. מה שעשיתי מאוד בסיסי בעיניים - בשקע שמתי את החום הבהיר ובזווית החיצונית העמקתי עד האמצע בערך עם הגוון חום כהה ובזווית הפנימית עד ליד האף שמתי את השימר המהמם שאני מכורה לשילוב שלו כצללית כי זה באמת נראה וואוו.



קלוזאפ לשימר, כי מגיע לו!
כאן הבסיס שלי הוא קונסילר אבל העיניים ושאר הפנים ממוצרים שהוצגו בפוסט. בעיניים עבדתי די על אותה טכניקה כמו בלוק הקודם רק שכאן העמקתי בחלק החיצוני לכיוון האמצע עם הצללית החומה כהה ומעל את הצללית האדומה סקרלט ושוב, בזווית הפנימית ובעצם מהאמצע של העפעף עד לזווית הפנימית ליד האף עם השימר FEEL הנדיר! הפנים שוב - הצללות, ברונזר והיילייטר עם המוצרים שהוצגו כאן. התמכרתי אליהם ☺


לוק אחרון שהתלבטתי המון אם להוסיף כי התמונה לא הכי ברורה והמשקפיים מסתירים אבל נזרום - כאן פשוט שמתי את הצללית האדומה סקרלט על כל העפעף ורק בניתי קצת את השקע עם הצללית החומה בהירה וככה שאריות בעפעף התחתון.

לגבי הסווטצ'ים של הצלליות - יודעת, כמה שלא ניסיתי זה הכי טוב שהצלחתי אז קחו בחשבון שזה יותר עוצמתי ובנוסף, אם מרטיבים את המברשת הפיגמנט קופץ בכמה רמות. מעבר, תזכרו שבאיפור מינרלי אין חוקים - אפשר להשתמש במוצרים לא רק לשימוש הייעודי שלהם - סמקים, ברונזר והמוצר הצללה יתפקדו מעולה כצלליות. הסמקים יכולים לתפקד מעולה בתור שפתונים אם בא לכן להשקיע יצירתיות ולערבב עם שפתון לחות שקוף כלשהו ודברים בסגנון. תתפרעו, איפור מינרלי זה כיף ☺

אם תשימו לב, לחדי העין, שרית אוהבת לתת למוצרים שלה שמות מקוריים, שמות של שירים שהיא אוהבת וכד' וגם כאן רואים את זה ברוב המוצרים וזה ממש מיוחד וביג לייק על היצירתיות כי זה לא מובן מאליו ☺


את כל מוצרי מינרלז ניתן לרכוש רק באתר המותג
המחירים נעים בין 110/115 למוצרי הפנים(מייק אפים עולים 115 לאריזה רגילה של 6 גרם ולאריזה גדולה וחסכונית של 8 גרם תשלמו 145 שקלים)
85 לצלליות שמגיעות בגודל של 3 גרם ולמותג יש שפע מוצרים שמספקים כמעט כל צורך באיפור(חוץ ממסקרה ושפתון)
ככה שתוכלו להכנס ולהתרשם ויש אופציה לרכישת דוגמיות ככה שזה גם משתלם כי גם הדוגמיות מחזיקות מלא זמן ;)

להתאמת גוון מייק אפ ממליצה להוועץ עם בעלת המותג דרך צור קשר באתר/דף הפייסבוק, היא תמיד אדיבה לעזור ככל האפשר.

ולסיכום - שרית שיחקה אותה בגדול עם יציאת צלליות המאט, זה כ"כ חסר ונחוץ והאיכות מדהימה ושאר המוצרים גם כן, ממש נהניתי להשתמש בהם וממשיכה להנות וזה לא קורה לי כל הזמן עם איפור מינרלי כי זה כן דורש קצת יותר סבלנות בבוקר אבל מרוב שהאיכות כ"כ גבוהה ומפנקת אני מוכנה לקום ולפנות זמן וגם בכנות, עם הזמן לומדים להתרגל ולהשתמש באיפור מינרלי בלי שזה יקח הרבה זמן.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

מזמינה אתכן לבוא ולתמוך בי וגם לעקוב אחר התכנים שלי בערוץ היוטיוב שליבאינסטגרם וגם בדף הפייסבוק
עד לפוסט הבא(טיז טיז, קולורפופ מישהי?), חיבוקים ונשיקות יקירות שלי ♥ 💋

תגובות