אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

נבחרת ההיילייטרים שלי

היי יקירות ..☺ מלא זמן שאני מתכננת את התוכן הזה, בהתחלה שקלתי בסרטון ואז נזכרתי שבקושי צופים ואמרתי יאללה, נרענן עם פוסט בבלוג. בפוסט הזה אני לא אחפור לכן יותר מדי אלא פשוט אשתף אתכן בכל מוצרי ההארה שיש לי - היילייטרים ומה אני חושבת לגביהם. כמובן, יהיו גם סווטצ'ים בסוף.

למי שלא יודעת עדיין, היילייטר/שימר זה מוצר שנועד להאיר אזורים גבוהים בפנים שלנו. יש גימורים שונים והעדפה שלי היא לגימור יותר רטוב/שימרי מאשר עם נצנצים אבל כל אחת וטעמה האישי. האם זה מוצר חובה? ממש לא. אבל הוא כן מוסיף הרבה בעיקר למראה יותר בריא וחי ופחות מאט ודהוי.



חלק מהאוסף שלי(סורי, אחרי שצילמתי הבנתי שהפירמידה של עופרה פחות רלוונטית כי מכילה גם ברונזר וקונטור). יש לי מגוון רחב ממותגים ישראליים ונגישים עד ל"יקרים" יותר. כמובן שאני אצרף לינקים לרכישה בהתאם, מחירים ואיפה ניתן לרכוש בסוף הפוסט ☺

*עופרה, סקארה, מינרלז וקרליין - התקבלו לסקירה






















שימר|סקארה| מספר 1| 14.90 ש"ח
ניסיתי אותו בחנות לפני מעל שנה ופשוט אמרתי יאללה, תני צ'אנס. זה לא עוד שימר/היילייטר סטנדרטי, זה יותר פודרה מאירה מאשר היילייטר רגיל. יש לזה גימור חלק מאוד, בלי שום נצנצים או שימר אלא ברק מאוד עדין, טבעי וחלק..לא יודעת להסביר אבל זה ממש מרגיש כמו פודרה ולא כמו כל ההיילייטרים שממש מרגישים שימריות/גליטריות/נצנצים. אם את אוהבת פודרה מאירה כנראה מאוד תתחברי אליה. ההארה סופר טבעית ונטמעת טבעי בעור, לא רואים הבדל בכלל או ששמנו משהו אבל כן רואים ברק טבעי מהמם. אני מאוד אוהבת אותו והכמות כאן גם ענקית - 10 גרם שיחזיקו נצח. מה שכן, אני כן אוהבת להעמיס מימנו כי ככה רואים משהו על העור המאוד בהיר שלי. לטעמי הגוון הזה לא יראה כ"כ טוב על ממש כהות עור אבל על בהירות וגווני אמצע כן. יש עוד גוון יותר ברונזי שלא בדקתי כי מראש זה גוון שלא מתאים לי.
לגבי הגימור שמרגיש פודרתי - בפועל על הפנים זה לא ניהיה פודרתי מגעיל ולגבי העמידות - מימה שזכור לי בסך הכל טוב. זה נטמע טבעי בעור אבל שורד יפה. בנוסף, אין פולאאוט כמעט בכלל.
משהו קטן, לטעמי האריזה לא הכי נוחה ויעילה. היא כן נסגרת טוב והכל פשוט הייתי מעדיפה אריזה אחרת, קצת יותר נוחה ופחות עגלגלה.

היילייט 25 שנה| ביוטיקר| מספר 02| 9.90 ש"ח
סוף כל סוף ביוטיקר הוציאו היילייטר דחוס וזה היה אירוע שצבר לא מעט הייפ בזמנו. תראו, אהיה איתכן כנה - זה לא ההיילייטר הכי מדהים שניסיתי, יש בו נצנצים והגוון דורש בניה קצת מצד שני - זה לא גרוע בכלל, הגוון שיש לי הוא 02 והוא היותר ורדרד אבל בצורה שלא מורגשת ממש והוא יפה, נראה טוב בכללי פשוט העדפה שלי לכמה שפחות נצנצים במוצר כזה אז אני פחות מושיטה לו את היד אבל בהחלט כן משתמשת בו. לטעמי, שווה לגשת לחנות ולבחון, אם תאהבו מה טוב. על טעם וריח ;) למרות שיש בו נצנצים בפועל הם לא ממש בולטים על העור, לפחות לא ממבט רחוק.

ניסיתי לבדוק כמה גרם יש בו ולא כתוב על האריזה ולא באתר אז סורי..


האריזה שלו סבבה, היא מאוד דקה אז תיהיה נוחה לנסיעות והחומר מאוד יציב ולא מתפזר ומלכלך.


שימר מינרלי| ביוטיקר| מספר 03| 10 גרם| 8 שקלים
זה היה מהפעמים שפשוט סתם התחשק לי להתפנק אז זרמתי - מדובר בשימר מינרלי, אבקתי. מה שדורש קצת יותר זהירות ולשים לב אחרת זה יכול להתפזר. בכללי - חמוד++. זה גוון ורדרד כי האחרים נראו לי לא מחמיאים עבור גוון העור שלי וסך הכל מוצר חביב אבל לא משהו שהייתי ממליצה באופן גורף. גם כאן יש נצנצים אבל הם עדינים. מה שכן, זה מהמם בתור צללית אז כאילו...תלוי בכן ☺

הפיגמנט יפה, כמו שתראו בסווטצ'ים, העמידות די טובה בכללי וזה מסוג המוצרים שנטמעים עם השעות בעור ופחות בולטים כמו פנס.


לאריזה אין סוגר פנימי וזה אומר שצריך לאחסן את זה תמיד כמו בתמונה ולא להפוך ולשקשק אחרת הכל מתפזר וכשפותחים...בום - פיה מנצנצת :P


7$ |3 גרם|קולורפופ | STROBE GLOBE Luster Dust Loose Highlighter
כאן אנחנו מגיעים להיילייטר נדיר באוסף שלי. אני מרגישה שלא מדברים מספיק על היילייטרים האבקתיים של קולורפופ וחבל כי הם מדהימים. הגוון שבחרתי הוא הכי בהיר נראה לי וזה STROBE GLOBE והוא שמפניה זהוב מהמם והורס בריאות. על העור, הוא יושב בגימור רטוב למרות שנראה שיש בו נצנצים זה לא בולט בפועל. העוצמה שלו ברמה מבין הגבוהות שנתקלתי כרגיל בקולורפופ. צריך נגיעה בכדי לקבל הארה מחשמלת! אני חולה עליו. העמידות שלו מעולה והוא פשוט..שלמות בקופסה קטנה. גם בתור צללית הוא מתפקד נדיר. זה מגיע בכמות גדולה ככה שזה מסוג המוצרים שיהיו מעולים למאפרות אם נוח לכן להשתמש בתפזורת. ה-7$ הכי מוצלחים שהוצאתי בשנה האחרונה.


גם כאן לאריזה בפנים אין מווסת שסוגר ואוטם אבל עם קצת זהירות ולשים תמיד במקום מסודר הכל יהיה טוב ☺


עוברים לאהבה הראשונה שלי בהיילייטרים - ההיילייטרים של קולורפופ! כן, אלה האגדיים שהופכים מקרם לפודרה. הנצחיים האלה שלא משנה מה ניסיתי - הם תמיד במקום הראשון.

יש לי כאן 3 גוונים ששניים בגוונים קלאסיים ואחד...פצצה מתקתקת גלקסית 😊


OVER THE MOON הוא היילייטר מאוד מיוחד, מבין המיוחדים שיש לי באוסף ומבין החלומות שבעצם הגשמתי - רציתי היילייטר גלקסי, חללי כזה, משהו שממש דומה לכוכבים בשמים וזה די כזה. יש לו גוון מיוחד שקשה להסביר אז תראו בסווטצ'ים אבל לגמרי יש בו נצנצים עדינים של כחול מיוחד כזה, עדין ויפה. זה היילייטר למעיזות מבנינו. אלה שרוצות את המיוחד, השונה. כשאני שמה אותו אני מרגישה כאילו כוכב התפוצץ לי על הלחיים..כאילו איפה ששמתי ;) וזה מהמם ומרגש ומעצים ומיוחד...ופשוט אני, אני. הוא עמיד אבל עם השעות יותר מתמתן. נוח לשימוש עם האצבע ומברשת סינתטית. לטעמי זה גוון שיכול להחמיא לכל גווני העור ועל גוונים כהים זה לגמרי קופץ ונראה עוד יותר מועצם ודרמטי. על גווני עור זית לא בטוחה איך יראה..


SMOKE N WHISTLES הוא די דומה ללאנץ' מאני מתחתיו כאן אבל יש לו קצת, בקטנה ביותר, תת גוון יותר ורדרד אבל בפועל על העור הם די דומים. מהמם, איכותי, עמיד, קל לשימוש ופשוט נסיך קלאסי שכמעט כל אחת תאהב.


LUNCH MONEY - היילייטר קלאסי, אגדי, כזה שבאמת יכול להתאים לכולן או כמעט לכולן. גוון שמפניה מאוד מיוחד ובפועל, רואים ברק מהמם והורס בריאות בגימור יותר רטוב. בכל ההיילייטרים של קולורפופ שהוצגו כאן יש נצנצים אבל נורא עדינים, לא בולטים בפועל על העור או לפחות לא ברמה כזו ששמים לב. זה אחד ההיילייטרים הכי אהובים עליי, הוא תמיד נראה מהמם ושורד לי שנים בלי להתייבש שזה די שיא. הוא נשמר כחדש ופשוט.. דה בסט ☺


היילייטר Feels של מינרלז| 110 שקלים
כן, פעם ניסיתי היילייטר הראשון אני חושבת שהמותג השיק ופחות עפתי עליו. בעיקר בגלל שהוא כמעט ולא נראה עליי ונראה סופר טבעי כזה. הפעם האחרונה שהתנסתי עם המותג שמחתי לגלות היילייטר הורס בריאות. כן. פשוט ככה. זה גוון זהבהב שמפניה כזה אבל לא שמפניה ממש בהיר אלא קצת יותר עמוק והוא פשוט כ"כ איכותי, עוצמתי ומהמם על העור שהתמכרתי אליו. בכל הזדמנות שיש לי להשקיע וקצת זמן, אני שולפת אותו. העמידות מעולה כיאה וזה פשוט היילייטר שדווקא בגלל שיש בו זהב בהיר מסויים יתאים גם לבהירות וגם לכהות. פשוט לכולן. הגימור שלו בפועל רטוב וזה הגימור האהוב עליי כפי שכבר הבנתן. מוצר מנצח ואם את מחפשת משהו מינרלי, טבעי ובריא יותר לעור - ממליצה בחום!


כמו כל האריזות של מינרלז - יש חורים קטנים ופקק מווסת כזה שמאפשר לסגור ולשלוט בחומר ככה שלא יצא ;)


פלטת שימר אנד גלואו של קרליין
אחת מהפלטות הבודדות, במותגים נטולי אכזריות אם לא הראשונה בסופר פארם של היילייטרים. מההתחלה התאהבתי בה ועדיין אני מאוד אוהבת אותה. היא סופר איכותית והפיגמנט מעולה והעמידות והכל ויש כאן גוון מאוד בהיר לסופר בהירות ועד גוונים יותר כהים ליותר כהות. יש גוון ורדרד שנותן הארה מאוד יפה והרמונית כזו שיכול להתאים כסומק מאיר בצורה מהממת. המינוס הקטן, ואולי זה רק אצלי - החומר לא חמאתי, הוא קצת גירי/צריך לגרד שכבה ראשונה בשביל לגלות את הלמטה שגם הוא לא ממש חמאתי. להבדיל משאר ההיילייטרים שהוצגו כאן. הוא די דומה במרקם לשל ביוטיקר ויש לזה פלוס גדול - אין פולאאוט מצד שני הייתי מעדיפה שהמרקם יהיה קצת יותר גמיש ופחות נוקשה. ועדיין, זה לא פוגם לי בחווית שימוש אבל ראיתי לנכון לציין.


אני אוהבת לשלב בין הגוון ההכי בהיר לגולדן שלידו, מתקבלת הארה מטורפת והגימור נוטה לרטוב. זה מסוג ההארות המאוד דרמטיות.
הגוון הכי כהה לוקה קצת בחסר לטעמי כי..גם לסופר כהות עור זה לא ישב מחמיא ממש אז מצאתי אותו מעולה כצללית וגם, בנגיעה סופר עדינה, בתור ברונזר. כן. זה עובד מעולה ולא נראה רע. לכל הגוונים יש נצנצים אבל שלא בולטים בפועל על העור.


150 שקל |Glazed Donut By Ofra| 10g 
הרבה אוהבות ונשבעות בהיילייטרים של עופרה קוסמטיקס. אני עדיין חושבת שקולורפופ מקום ראשון אבל עדיין, אני שמחה שיצא לי להתנסות בהם ולבחון בעצמי. מדובר בהיילייטר בשת"פ עם ניקי טוטוריאלס והוא באמת יפה, הוא בהיר נורא ומחמיא מאוד לבהירות הבעיה קצת שלי מפריעה זה שבהיילייטרים של עופרה בהרבה מהם יש נצנצים. זה לא כזה בולט על העור אבל תלוי. מעבר, הוא יפה, מטשטש בקלות ולא צריך הרבה חומר בכלל. משהו שכן שמתי לב אליו בהיילייטרים של עופרה זה שהגוון דוהה/מתמתן במהלך היום ובסוף היום נשאר ברק מאוד עדין שזה לא רע לפחות לא עבורי אבל חשוב לציין את זה למי שמחפשת עוצמה מרגע ההנחה עד סוף היום אז זה לא קורה כאן וכן דורש חידוש.


אהבתי את האריזות החדשות המושקעות(לפני שינוי האריזות האחרון) וגם הגודל, 10 גרם לא יגמר לכן לעולם ;)


כאן יש לי 3 היילייטרים באריזה החדשה והאחרונה של המותג. יש לי כאן את השת"פ האחרון עם ניקי בשני גוונים ואת סטאר אייליינד שזה גוון די חדש באוסף של עופרה. גם כאן המשקל 10 גרם.


הגוונים שיצאו עם ניקי לאחרונה הם מאוד מיוחדים, בדיוק הטעם שלי כשאני מחפשת היילייטר מיוחד ושונה. השמאלי בתמונה נקרא "Space Baby" והוא מזכיר לי מאוד את אובר דה מון של קולורפופ אבל הם שונים כי של עופרה גרוס דק בהרבה ובלי נצנצים כמעט אם בכלל. הגוון שלו...קשה להסביר, זה תת גוון תכלת חלל מיוחד כזה. תראו פשוט בסווטצ'ים. זה לא בולט על העור בצורה מוגזמת אבל בהחלט שם.

השני משמאל בתמונה זה "Cloud 9" והוא די מזכיר את ספייס בייבי פשוט התת גוון כאן יותר ורדרד אבל...זה נורא קשה לתאר גוונים כאלה אז ממליצה לראות בסווטצ'ים ☺ הוא מיוחד, שניהם כאלה. זה לנועזות מבנינו או סתם למי שאוהבת..

הגימור רטוב כזה, מהמם. הם קלים להנחה ולטשטוש וקשה ליצור איתם תאונה כי כשלוקחים חומר לא יוצא כמות מטורפת וגם אין פולאאוט בכלל.

סטאר אייליינד, היילייטר חדש יחסית והגוון שלו פשוט שמפניה צלול, נקי, בהיר מאוד וקר שמאוד מחמיא ויפה. מינוס קטן שכן יש בו נצנצים שאני מרגישה אותם על העור אבל זה לא דרמטי.


אחרי שנגענו בהיילייטרים אבקתיים, נעבור לנוזליים, יש לי שניים כאלה שאני נורא אוהבת ולצערי אחד מהם של קולורפופ לא נמכר יותא אז נאלצת להוציא אותו ולציין אחד שכן וגם נגיש ☺


ברונזר שימר בגוון Glamour Nights| סקארה| 80 מ"ל| 17 שקל
האמת, איך שראיתי שהוא יצא לא עפתי...פחדתי שהגוונים כהים מדי ואז ראיתי סרטון של מישהי שסקרה את כל הגוונים והיה אחד שנראה וואוו, רוזי כזה מהמם וזה הגוון שכאן. אני בהירה למות, אז קשה לתפוס עליי דברים כאלה אבל ניסיתי אותו על בית החזה והכתפיים... חתיכת תוצאה, בקטע חיובי. זה נתן ברק מהמם וכן, יש בו נצנצים שנראים לעין אם מתקרבים אבל זה יפה, זה לא נראה מגעיל. הוא מטשטש סופר בקלות עם מברשת למשל 13B של ביוטיקר שיש לי והוא מתקבע תוך כמה דקות ולא זז, גם במקלחת זה לא ירד לי ככה עם מים רק כשממש עשיתי פילינג. זה נוח, נעים, לא מרגישים כלום ולי אישית זה לא הכתים בגדים.

את המוצר קיבלתי לסקירה ביחד עם מלא מוצרים אחרים שלקחתי לסקירה אבל אתן יודעות, זה לא משפיע עליי. באתי סקפטית ואמרתי ...נו, על העור שלך אל תצפי למשהו אבל ספציפית הגוון הזה יושב חלום ובעיקר מוסיף ברק מהמם ולא גוון שזה מה שאהבתי. המרקם נעים ונוח כזה, אין לי נסיון עם מוצרים אחרים בקטגוריה אבל ממליצה בחום לקחת אולי קופסית איתכן ולשים קצת ולהתנסות בבית ☺











מחירים ולינקים לרכישה:
השימר של סקארה עולה 14.90
השימר הנוזלי של סקארה עולה 17 שקלים
ההיילייטר של ביוטיקר עולה 9.90
השימר המינרלי של ביוטיקר 8 שקלים
פלטת ההיילייטרים של קרליין עולה 70 שקלים
ההיילייטר של מינרלז 110 שקלים

היילייטרים של קולורפופ עולים 8$ והאבקתי בתפזורת 7$
לינקים לרכישה(האתר שולח לארץ):
LUNCH MONEY
SMOKE N WHISTLES
OVER THE MOON

היילייטרים של עופרה עולים 150 שקלים לפני מבצעים
ניתן לרכוש בגילטי וגם באתר עופרה אז ממליצה בזמן אמת להשוות מחירים
Cloud 9 
Space Baby 
Star Island
כרגע אני רואה שההיילייטרים נמכרים ב-145 במבצע. הלינקים לאתר גילטי וזה לא תוכנית שותפים, נטו נכנסתי
בעצמי והעתקתי את הלינקים ☺

תוכלו לבדוק גם באתר עופרה



אשמח שתשתפו אותי בתגובות איזה היילייטר אתן הכי אוהבות? גם לכן יש אוסף לא קטן ואובססיה בנושא?

נתראה בפוסטים הבאים ♥

תגובות