אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

מברשות מקצועיות לכל כיס? סקירת מברשות של יאנה פרוביז

מוכנות לעוד סקירה? הפעם על המברשות איפור של יאנה פרוביז Yana Proviz Beauty
קיבלתי אותן לסקירה ונורא שמחתי שיכלתי בכלל לקבל אותן, לא הייתי בטוחה בכלל שאקבל.

יאנה יודעת להשקיע, באמת. כל המוצרים שלה מוצלחים מאוד ומרגישים את ההשקעה בכל דבר הכי קטן.
כשראיתי את הסרטון שלה על המברשות ישר הרגשתי שזה הולך לכיוון הצלחה מאוד רצינית.
היא עובדת על המברשות האלה כמה שנים טובות, לא מוכנה להתפשר.
זה הביא למברשות משיער סינתטי ברמה הכי גבוהה שהכרתי...
אני מנסה הרבה מברשות, זה לא חדש לי. אבל משהו כאן אחר לגמרי.

הסיבים לא מרגישים "סינתטיים". הם נראים הכי יוקרתי שאפשר ומרגישים ככה.
זה כאילו סינתטי שלא הכרתי, לא ידעתי שקיים.
הסיבים הם פרמיום המדמים באופן אבסולוטי שיער טבעי.
זה באמת ככה בפועל. קשה להסביר במילים אבל התחושה מדהימה על העור ובכלל. מרגיש כאילו עננים מלטפים את העור אבל עם ביצועים של מברשות מהשורה הראשונה..
זה כ"כ רמה אחרת שפשוט זנחתי את רוב המברשות האחרות שלי.

מודה, מתה שהיא תוציא עוד מברשות בייחוד לפנים אבל גם לעיניים כי זה סט מעולם אחר ומגיע לו קולקציה מלאה ועשירה.


יש לנו כאן 5 מברשות, 2 לפנים ושלושה לעיניים. יש כאן מחשבה מאוד עמוקה ורחבה על כל מברשת ומברשת בכדי שהן ימצו את המיטב ויתחלקו למגוון שימושים.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*מברשת מספר 1:
הצורה שלה מאפשרת להשתמש בה למייק אפ נוזלי, אבקתי, הצללות רטובות ויבשות וגם קונסילר לטשטוש המעברים ובנוסף לסומק קרמי וגם אבקתי. היא רכה אך דחוסה במידה המדוייקת לאפשר גימור מושלם לכל השימושים האלה וגם במייק אפ מינרלי היא עבדה לי מדהים ומאפשרת
לדחוס יותר חומר באזורים שצריך וככה לקבל כיסוי יותר גבוה.
ניסיתי אותה לכל השימושים האלה והיא עבדה מדהים. ללא כל רבב.
הן כ"כ רכות ונעימות שזה תענוג להשתמש במברשות ולא מטלה כדרך אגב.

*מברשת מספר 2:
גם כאן מברשת מולטי, היא קצת ארוכה יותר ויותר פלאפית ופתוחה מעט ופחות דחוסה
והיא פשוט מעולה לפודרה, סומק גם ובכלל לטשטוש מעברים וכד'. גם לברונזר היא עובדת טוב אבל עבורי הרגשתי
שזה פחות הפייבוריט שלי לברונזר אני מעדיפה סגנון מברשת מעט שונה אבל היא כן עושה את זה טוב
אולי כי אני שמה ברונזר כמו הצללה ופחות לחימום כל הפנים 

*מברשות עיניים - מברשת מספר 3:
מברשת לטשטוש צלליות וגם כאן - הצלחה מסחררת.
היא מאוד נוחה ולא דחוסה מדי או פלאפית מדי, משהו באמצע מושלם כזה.
היא מעולה גם להנחת צלליות כמו שיאנה ציינה, זה לא תמיד נוח עם מברשות טשטוש אבל משהו כאן
אחר ושונה והצורה שלה מאוד נוחה גם לשימוש הזה.

*מברשת מספר 4:
מברשת עיפרון, כאן נכנסתי לתקופה מוחלטת שאני נמנעת מאיפור עיניים לגמרי והלאה
אז ניסיתי אותה על אמא(גם את שאר המברשות, אמא אישרה שהן מעולות) וזה עבד מעולה בעיקר
לא היה לי זמין מברשת להנחת צללית ועשיתי איתה וזה עבד מדהים. טישטשתי גם בזווית החיצונית
גוון כהה והכל עבד איתה מושלם והיא לא נוקשה ומציקה בכלל. היא מהממת.

*מברשת מספר 5:
מגיעים למברשת שעבורי היא חלום וחובה - מברשת אייליינר - גבות.
היא כ"כ דקה בקטע מפחיד שזה פשוט חלומי להניח איתה אייליינר.
מעבר, לגבות היא מושלמת בקטע אחר כי היא מאפשרת לצייר דמוי שיער בשניות. באמת.
ובכלל, למלא את הגבות איתה הפך לתענוג והיא בצורה מושלמת כזו מבחינת זווית שפשוט
זנחתי הרבה מברשות אחרות לטובתה 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

•לסיכום - מדובר בהצלחה יוצאת דופן. ממליצה בחום לכל מי שרוצה
איכות ברמה הגבוהה ביותר ולמאפרות זה בכלל יהיה רכישה מאוד כדאית
אבל גם לחובבות שפשוט רוצות איכות מטורפת ולא רגילה.
לגבי הידיות - הן מאוד איכותיות, מרגישים את זה. קלאסי ונקי ומשדר מקצועיות ללא כל רבב.
דבר נוסף, יאנה ציינה וצדקה שהמברשות מגיעות יותר "סגורות" וצרות אבל עם השימושים נפתחות יותר והופכות לגדולות ובעצם יותר פתוחות וזה באמת נכון. הן לא הפכו למפלצות בגודל אבל בהחלט נפתחו יותר עם השימושים 

המברשות נחפפות מדהים והכל יורד ומצאתי שסבון מוצק על בסיס שמן זית עובד נדיר ומסיר הכל בשניות אז סתם טיפ בכללי, נסו לרכוש סבון מוצק שמן זית לא משנה של מי זה ינקה לכן מברשות בצורה יוצאת דופן.
•לגבי זמן הייבוש - באמת הן מתייבשות מהר ממברשות אחרות, ממליצה לצפות בסרטון של יאנה באינסטגרם(יאנה ביוטי באנגלית) שלה היא מראה שם איך היא חופפת ומייבשת במיידי פשוט לנער קצת
ולהעביר כמה פעמים על מגבת. לי אישית תוך כמה שעות ככה בערך 5 התייבשו.

מארז כל המברשות יעלה לכן 370 שקלים שזה בערך 70+ למברשת שביחס לאיכות ולרמה הגבוהה זה לא יקר.
כל מברשת בנפרד נמכרת בסביבות המחיר הזה ו-100+ לגדולות. ממליצה לבדוק
באתר גילטי וגם באתר של יאנה ולהשוות 

לינק למברשות באתר שלה:

בגילטי(נשבעת, אין לי כלום איתם, נטו נכנסתי והעתקתי לינק )

*באתר גילטי אם זו רכישה ראשונה אני רואה שיש 10% הנחה בהרשמה למייל(חלון קופץ כזה) אז תשוו בזמן אמת 

תגובות