אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

עיפרון גבות מושלם? ליקווידים של ג'פרי סטאר ועוד

היי :) התעגעתם לסקירות שלי? אז הנה אחת שמחכה כמעט שנה!
לפני לא מעט חודשים הזמנתי את המוצרים בתמונה. השפתונים של Jeffree Star Cosmetics
הוזמנו מהאתר Beauty Bay

ושאר המוצרים מהאתר BeautyJoint שאלה אתרים שאני מזמינה מהם שנים ותמיד מרוצה אז על הדרך ממליצה עליהם.

נתחיל מהספוגית - ספוגית הקלאסית לאיפור של Real Techniques שרציתי שנים לנסות ורק עכשיו יצא וחייבת להגיד שהיא מעולה! היה לי ביוטי בלנדר מקורית וגם של ביוטיקר ששתיהן מעולות בפני עצמן אבל כאופציה מחו"ל וזולה - היא לגמרי שווה. מעבדת את החומר מעולה. הכל מטשטש יפה והכל ישיים איתה - מייק אפ, הצללות רטובות וכד' וכד'. מתנקה בקלות וממש שורדת מעולה. רכה ונעימה. ואגב, רכשתי עם הקייס הזה שאפשר לאחסן אותה בפנים וזה מעולה! בקטע אחר כי היא תמיד מוגנת שם וגם בנסיעות זה נורא שומר וזה אותו מחיר עם ובלי אז אם תזמינו, ממליצה להזמין עם ;)
הספוגית עלתה 6/7$

עפרונות לגבות - החלטתי לנסות את הקטע של המיני, עפרונות סופר דקים וזעירים. לצערי אין לי מושג אם הם טבעוניים, פחות מקפידה בנושא כמו בעבר אבל כן מקפידה על נטול אכזריות.

העיפרון המנצח הוא של Rude Cosmetics כי הוא פשוט מושלם! הוא לא קשה ולא רך מדי. משהו באמצע מושלם שמאפשר לסרטט בנוחות בלי שהעיפרון ימס/יזוז ויצור אסונות. אבל הוא מוציא חומר בצורה מושלמת! המפתיע כאן זה העמידות - זה עמיד. ממש. גם כשאני מזיעה זה שורד. אולי לא 100% אבל לגמרי 95% ומעלה אפילו. זה הפתיע אותי כי לא חשבתי שיש עיפרון שבאמת יכול לעבוד לבדו, בלי תוספות מעל. הגוון די מעולה לי וזה הכי כהה שלהם.

המברשת סירוק קטנה ומדוייקת ואני חולה עליה :) ובנוסף הוא לא נשבר! מלא עפרונות נשברים לי וזה פשוט לא! ובכללי, ניסיתי הרבה עפרונות וזה פשוט מושלם בקטע פסיכי ועולה רק 4.50$ בביוטי ג'וינט מאיפה שרכשתי אז ממליצה להשוות מחירים ;)

העיפרון השני, של LA GIRL לצערי אכזבה. פיגמנט חלש ביותר ונשבר וממשיך להשבר ובכללי לא עפתי עליו. וזה דווקא עפרון די מהולל. פחות עבורי.

ליקווידים של ג'פרי סטאר. טבעוניים ונטולי אכזריות. אנסה לתמצת:
פורמולה נוחה, לא ממש מייבשת ויחסית מהנסיון שלי מבין הפורמולות ה"נוחות". עם כמה שליקוויד יכול להיות נוח ;) כמובן כמו תמיד, לא ממש שורד אצלי אוכל אבל זה נורמלי ושפוי אבל כן שורד שתייה וכאלה ובכלל לבישה רגילה. 
הגוון האדום הוא ANNA NICOLE והכחול המשוגע BLUE VELVET. אני כן מוצאת שאני צריכה לעבור כמה פעמים בכדי לקבל כיסוי אטום לחלוטין או כמעט וזה קצת מעצבן אותי כי עם הליקווידים החדשים של ביוטיקר זה לא קורה לי והפורמולה שלהם יחסית דומה - לא מימית אלא יותר יציבה כזו. אז לגמרי ביוטיקר אצלי במקום הראשון אבל סה"כ התנסות טובה ולא אכזבה שזה נחמד :) ומשהו חשוב - הם כן קצת מתפוררים לי במהלך הלבישה. לא ברמה מעצבן או זוועה אבל קצת ומעט טישו עוזר לי להעלים את זה בלי לפגוע בשפתון.

לגבי ריח - לאחד יש קצת ולשני לא. זה לא ניחוח חזק סתם משהו מעודן מאוד שחולף במהירות.
הליקווידים של ג'פרי עלו 18$ ליחידה!

מצרפת כמובן תמונות שלי עם השפתונים והגבות בתמונה עם השפתון האדום אנה ניקול זה עם העיפרון של רוד קוסמטיקס שהמלצתי ותוכלו ממש לראות איך עיצבתי את הגבות שלי מאפס לרמת סרטוט מהממת. בלי שום עזרים אחרים. רק עיפרון! OMG



תגובות