אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

שגרת טיפוח - אבלון אורגניקס, ג'ייסון

הלו הלו! מה נשמע? מקווה שעובר עליכם נחמד. המצב הזה לא קל ובטח שלא לאחת כמוני שגם ככה ברגיל אני לא מרגישה וואוו והתקופה הזו מכניסה המון לחצים ומתחים שמאוד משפיעים. אני מנסה לעשות דברים שקצת עוזרים לי להרגיש יותר טוב. 
 לפני חודש וחצי בערך בחרתי כמה מוצרים לסקירה שסיקרנו אותי
מהמותגים ג'ייסון מוצרי טיפוח טבעיים אבלון אורגניקס - Avalon Organics אז אם מעניין אתכם לדעת מה חשבתי עליהם, פשוט תמשיכו לגלול ;)

אנסה לתמצת ולא לחפור כי אני יודעת כמה אנחנו תרבות האינסטנט ;)

*שניה לפני, למי שלא מכיר המותגים הנ"ל טבעיים, ואינם מכילים כימיקלים מזיקים, צבעים או בשמים סינטטיים.  אבלון אורגניקס הנו מותג הטיפוח המוביל בארה"ב בעל אישור אורגני של ה-NSF.

*בנוסף, מוצרי ג'ייסון לא מכילים פארבנים, סולפטים, פטרולטום ופתלטים שאלה חומרים מאוד לא ידידותיים לעור. ואם אפשר להמנע מהם, עדיף.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ג'ייסון - שמפו ומרכך שיער חוחובה ושמן קיק.

"תגידו שלום לשיער חזק ובריא יותר בכל חפיפה. 
השמפו מנקה בעדינות  מחזק ומזין את השיער. 
מועשר בזרעי חוחובה  וקוקוס המעניקים לחות לשיער. 
מחזק את השיער באמצעות פרו ויטמין B5  ופרוטאין קינואה המספקים לשיער גמישות, 
שמפו לחות זה מסייע לעידוד צמיחת שיער בריא וחזק 
ומונע שבירת השיער וקצוות מפוצלים."

נשמע מבטיח למדי. בפועל - פחות התחברתי למרכך. זה העדפה אישית
שלי למסכות ולא מרככים. מרכך פחות עובד לי לשיער הגמור
וההרוס שלי אבל כן היה חביב. פשוט לא מספיק חזק עבור המצב שלי.
השמפו מקסים. מנקה בצורה לא רעה בכלל וכן הרגשתי שהשיער יותר
בריא, נראה יותר מלבב ובכללי כן אהבתי אבל אין לי עדיין רשמים
סופיים וזה אדע רק כשאסיים אותו וכנראה אם אוכל, אחזור לעדכן אתכם.
תוצאות כמו שהוא מבטיח לטעמי, אפשר לדעת רק כשמסיימים את השמפו.
מרקם דליל נוח ויש הקצפה נעימה ולא אגרסיבית מדי.
ניחוח קליל ונחמד ולא משהו דרסטי. מצד שני, קיק וחוחובה ושאר רכיביו
זה נפלא לשיער שלנו.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שמן קוקוס אורגני - ג'ייסון אורגני בכבישה קרה ולא מזוכך!
זה נשמע השמן קוקוס המושלם ובאמת הוא כזה.
כבישה קרה, לא מזוכך(מאוד חשוב) ואורגני.
בכללי אני מרוצה, אני משלבת אותו רק בתחום הטיפוח
וזה לא למאכל. מסכות לפנים ולגוף, פילינגים
לשיער, טיפוח כפות הרגליים ועוד ועוד.
סה"כ מאוד איכותי ואהבתי מאוד.
אגב, אהבתי ממש שהמותג כתב מגוון אופציות לשימוש בשמן
וככה מי שלא יודע יוכל להעזר בזה. ממש מאחורי האריזה.

•טיפ קטן שלמדתי על בשרי:
אם השמן קוקוס שלכם נטול כל ריח קוקוסי מהמם - דלגו, זה לא באמת
טהור וחבל לטעמי להשתמש במשהו מזוכך/שהוא לא באמת
טהור ויתן לנו את כל התועלות שיש בשמן הקוקוס.
לשימוש לבישול/הלבנת שיניים אני קונה שמן קוקוס
מהסופר ששוב טהור, אורגני ובעל ריח קוקוסי מובהק.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ג'ל רחצה אורגני לבנדר - אבלון אורגניקס

תראו, אני לא חובבת נוזליים טבעיים זה לא עובד לי הכי אפקטיבי אבל!
הסבון הזה מדהים. במילה אחת.
הוא מנקה לי מדהים, באמת. משאיר תחושה נוחה
ונעימה ולא יובש או חספוס כזה שלפעמים קורה.
העור בכללי משתפר לי מאז השימוש בו מבחינת יובש
טקסטורה וכד' כי עור יבש זה פאק ומביא איתו מלא מתנות
לא להיט ;) ובקיצור סבון מעולה. משאיר ניחוח לבנדרי מעודן אבל לא
חזק ואני מאוד נהנת וממש רוצה להמשיך לרכוש בעצמי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תרחיץ פילינג משמש - ג'ייסון מטהר ומנקה את העור.

"תרחיץ פילינג גרגרים של ג'ייסון – מבוסס על גרגרי גלעיני משמש עם נוסחה ייחודית ללא סבון, 
משלבת תמציות צמחים ושמנים ארומטיים ומייצרת קצף פילינג עדין 
המשלב תערובת של אבקת אגוזים המנקה את תאי העור המתים, 
שמן משמש המחזיר את החיים לעור ומעניק לו ברק זוהר ורעננות, 
ובתוספת תמצית קלנדולה המזינה ומרגיעה עור מגורה ומסייעת לטיפול בעור סדוק. 
קצף הפילינג העדין מנקה את העור, מסיר שומניות ואיפור, ומעניק תחושה נקייה ורעננה."

זה מוצר וותיק של המותג פשוט אריזה משודרגת.
אני מנסה אותו לראשונה ופשוט מרוצה.
זה באמת מנקה מעולה ומשאיר עור נקי, רענן, מטופח.
ולראשונה, אני מרגישה שזה מבין הפילינגים היחידים אולי
שעוזרים לשחורים/לבנים באף להתנקות. לא לחלוטין כמובן
אבל כן ברמה טובה.
אני פשוט לוקחת מעט ומעסה בעדינות לפנים טוב ואז שוטפת אבל!
לא באזור העיניים. זה טיפ כללי שלי אליכם
פשוט תתרחקו מאזור העיניים עם מסכות/פילינג וכד'.
העיניים שלנו לא צריכים את החומרים האלה וזה סתם לא נעים ובמקרה הרע, מסוכן.

זה כן פילינג פיזיקלי/פיזי? איך שלא אומרים את זה.
זה לא כימי אז תשימו לב אם אתם רגישים לחתיכות אפילו
עדינות ביותר של פילינג אולי פחות יתאים לכם אבל העור שלי
רגיל יבש ורגיש מאוד וזה לא עושה לי רע בכלל.

את כל מוצרי ג'ייסון ואבלון יש בסופר פארם במחלקת הטבע
וגם בבתי טבע כמו ניצת דובדבן וכד' וכד' וגם באתרים
אונליין בארץ אז פשוט תשוו מחירים :)
*אני לא מציינת מחירים כי זה מאוד משתנה
מרשת לרשת ולפי מבצעים אז לא רוצה סתם להטעות.

ולסיום, מקווה שאהבתם את הסקירה וגם במעמד זה, רוצה להודות
ליח"צ של המותגים בארץ שכבר כמה שנים מאמין בי
ותמיד מפנק ואדיב איתי זה ממש לא מובן מאליו.
תודה ♥

תגובות