אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

שגרת טיפוח שיער הרוס ופגום

לונגגג טיים!! אמאל'ה! יובלות שלא כתבתי לכן כאן אבל באמת שפשוט אני אאוט. החיים שלי השתנו לגמרי ועדיין כשעולות סקירות בפייסבוק, משתדלת לעלות גם כאן 😊


היי בנות 😊 בפוסט הזה ארכז לכן את כל שגרת טיפוח השיער שלי.

השיער שלי בשיקום בערך 3 שנים  אחרי הבהרות וצביעות קשות. אני משתפרת אבל הדרך לשלמות עוד ארוכה. בנתיים נהנת ממצב לא רע שמשתפר עם הרבה סבלנות ואהבה.


נתחיל מזה שסבלנות זה המפתח להצלחה. אין קיצורי דרך לטעמי. אמונה וסבלנות. וכן, לפעמים הדרך ארוכה ומייגעת מאוד, כמן אצלי. אני מעל שנתיים בשיקום והדרך ארוכה. אז לא להתבאס ולמות. לזכור שכל אחד מאיתנו שונה וככה גם הדרך. אין מושלם, יש טוב ומספק באופן ספציפי עבורנו בלבד.


מעבר, גם אם השיער שלך בריא/פחות גרוע משלי תוכלי להעזר בשגרה הזו או חלק מימנה בכדי לשמר. 



》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》

מה אני עושה:

♡מסתרקת לפחות פעמיים ביום. עדיף עם מברשת במבוק/מסרק רחב שיניים. רחב שיניים מעולה לסירוק רטוב וכשהשיער יבש במבוק. להתחיל כמובן מהקצוות בעדינות ולעלות למעלה. 

לאחרונה התחלתי לעסות עיסוי עם מברשת סיליקון כזו. זה מעולה גם בזמן חפיפה.


♡שמה שמן בקצוות פעם ביום בעיקר בערב. מסרקת לפני ואחרי זה חשוב.

לסרק בעדינות. מהקצוות למעלה. אם יש קשרים להתיר בעדינות.


♡חופפת פעמיים בשבוע. בקיץ לפעמים שלוש.

לפני חפיפה משתדלת להסתרק. זה חשוב. עוד דבר חשוב מים קרים בסיום החפיפה והמסכה לפחות חצי דקה עד 2 דקות. זה ממש טוב.


♡ ביום שבחרתי לשים משהו שמה או קיק עם שמן נוסף כטיפול ואם כמסכה אז שמן שקדים או אבוקדו. גיליתי שאבוקדו עובד לי הכי מדהים וטוב. השיער מרגיש מהמם עם האבוקדו ולא שומני בכלל.


♡לא משתמשת בחום כמעט בכלל. לעיתים סופר רחוקות ואז השיער שוב ליפה וזה דיכאון אז רוב הזמן השיער שלי טבעי כולל הייבוש.


♡מייבשת עם מגבת מיקרופייבר כמו מביוטיקר וכשהיא בכביסה אז עם חולצה עדיף כותנה. כזו שכבר לא לובשת בבית. חשוב לסחוט מים בעדינות אחרי החפיפה ועדיף להמנע ממגבת רגילה כי היא גסה מדי לשיער.


♡כששמים שמפו חשוב שהשיער יהיה רטוב. למסכה לסחוט כמה שאפשר מים. המסכה צריכה ממש משטח יבש יחסית בכדי לחדור ולפעול טוב יותר.


וזהו בכללי. די בסיסי אבל יש דברים קטנים שעוזרים כמו שציינתי. השמפו שלי כל הזמן משתנה אז מיותר לציין ומסכה כרגע אין לי ממש אבל ממש עשה לי מדהים הקרטין(לא טבעונית לצערי) של שביט וגם אמירה ואקו לאב היו טובים לי. יש לי סרום קנוי אבל לא מוצאת שזה עושה לי וואוו. עבורי קצת מיותר.


אני מנסה להקפיד על מינימום מוצרים, ללא תכשירי עזר, וגם להמנע מסיליקון אם מתאפשר כי זה לא בריא. מעסה את הקרקפת כמה פעמים בשבוע . זה ממש חשוב לזרימת הדם ומאוד חשוב, מהנה ומרגיע. אפשר עם כפות האצבעות או עם מברשת סיליקון ייעודית כזו. קניתי אונליין בכמה שקלים.


לגבי השמנים וכד':

קיק מיועד לצמיחה וכד'. מעולה עם שקדים זרעי ענבים ארגן או כל שמן בסגנון. שמה בכף היד ושמה על האצבעות ומעסה עם כפות האצבעות לשורשים ובסוף שמה בשאר השיער בעיקר אם זה שקדים או אבוקדו כי ההזנה חשובה לי.


♡באופן אישי, הכי עובד לי שמן אבוקדו ורוז היפ. אבוקדו כמסכה ורוז היפ כסרום לקצוות. כמסכה אוהבת מאוד גם שקדים. 


♡לטיפול קרקפת צמיחה וכד' אני אוהבת קיק בשילוב כל שמן אחר/ם זה לא קריטי מה הסוג העיקר לשלב.


♡טיפול קרקפת כזה אני עושה עד פעמיים בחודש. מסכת שמנים פעם בשבוע ככה.


♡טיפול קרקפת אני שמה ממש קצת בקצוות האצבעות ומעסה לכל הקרקפת ועושה עיסוי דקה עד 3 דקות. אוספת ומשאירה עד שעה ואז חופפת.


♡מסכת שמנים כמסכה, אני שמה בעיקר בשיער ולא ממש בקרקפת. מפזרת כמות סבירה ולא מעמיסה מדי ואוספת ומשאירה עד 3 שעות לא יותר ואז חופפת. כשיש לי ככה שמנים, אני משקיעה בחפיפה טוב טוב וחופפת פעמיים. מסכת שמנים כמסכה, לא שמה אחרי מסכה קנויה. זה מיותר עבורי.


♡פעם פעמיים בחודש עושה טיפול אקסטרה של מי אורז וכד'.


♡לפני הנחת מוצרים, וודאי שאת גוזרת קצוות לפחות פעם בשלושה חודשים עד חצי שנה. אני עןשה כל חודשיים שלושה כי המצב שלי קשה. אל תפחדי מהקצוות זה גם ככה חלק הרוס ומת אין סיבה להשאיר אותו לגזור ממש מעט 2/3 ס"מ עד חמש לא צריך יותר.


♡להסתרק חשוב מאוד  אפילו כמה פעמים ביום אני מסתרקת בוקר בערב לפעמים באמצע היום תלוי. פעולת הסירוק חשובה ובריאה אבל חשוב מאוד להסתרק בעדינות. לאט ובעדינות אם נתקלים בחלק קשה או שיש קשירות לסרק בעדינות ולהשתמש באצבעות בשביל להתיר את הקשרים.


♡לעבור לגומיות מסאטן. יותר בריא או קליפס. יש שממליצות על צמה עבורי זה מייבש ולא עוזר.


♡להתנסות עם מי אורז, אלוורה ג'ל, זרעי פשתן ועוד. עד שתמצאי מה עובד לך. בדר"כ זה לא מזיק. גג לא עושה וואוו.


זהו. מצרפת תמונות עם המצב הנוכחי, המוצרים שאני משתמשת בהם(חמאת שיאה אני ממיסה ומוסיפה עוד שמן/ם ושמה כמסכה) והתמונה עם שיער אדום זה הלפני, המצב שם היה די בכי רע. לצערי שמן ארגן לא עובד עבורי למרות שהוא בתמונה. פשוט מייבש לי קצת ופחות מספק לי הזנה וטיפוח עמוק. זה כמובן אינדיבדואלי 🙂 ולגבי ויטמין E רכשתי את זה רק לטיפוח. אני לפעמים שמה קפסולה בתערובת שמנים זה די חביב אבל אין לי התנסות מעמיקה בזה.


》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》


לינקים לרכישה(הלינקים לאייהרב רווחים. תרגישו בנוח לקנות ללא הקוד שלי בחיפוש המוצר באתר):


שמן אבוקדו:

Check out this product I found on iHerb. https://www.iherb.com/pr/Cococare-Avocado-Oil-4-fl-oz-118-ml/56151?rcode=PLD988


שקדים:

Check out this product I found on iHerb. https://www.iherb.com/pr/Life-flo-Pure-Almond-Oil-Skin-Care-16-fl-oz-473-ml/38237?rcode=PLD988


רוז היפ:

Check out this product I found on iHerb. https://www.iherb.com/pr/Life-flo-Pure-Rosehip-Seed-Oil-Skin-Care-1-oz-30-ml/44211?rcode=PLD988


חמאת שיאה:

Check out this product I found on iHerb. https://www.iherb.com/pr/Life-flo-Pure-Shea-Butter-Skin-Care-9-fl-oz-266-ml/44216?rcode=PLD988


מברשת במבוק:

Check out this product I found on iHerb. https://www.iherb.com/pr/Bass-Brushes-Large-Oval-Hair-Brush-Cushion-Wood-Bristles-with-Stripped-Bamboo-Handle-1-Hair-Brush/58968?rcode=PLD988


מברשת עיסוי מאלי אקספרס:

₪ 5.23  21%OFF | Silicone Head Body Massager Shampoo Scalp Massage Brush Hair Washing Comb Body Shower Brush Bath Spa Slimming Massage Brush

https://a.aliexpress.com/_m04Q4Oj






תגובות