אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

ביוטיקר משיקים מכשירים לעיצוב שיער לכל כיס

היי יקירות שלי ♥️ לא שכחתי את הבלוג הזה ולא אשכח בגלל זה מדי פעם כשעולות סקירות אעלה אותם גם פה ☺️

קיבלתי לסקירה את המוצרי עיצוב שיער החדשים של ביוטיקר ואני כאן לדווח מה חשבתי עליהם אחרי התנסות של כמעט 3 שבועות 😘



                    ~רוצות/ם תקציר?

המסלסל והמחליק מדהימים. הטריפל פחות עבד לנו באופן אישי. לסקירה מלאה גללו בהמשך



יש לנו:

•מחליק עם פלטות רחבות

•מסלסל שיער בקוטר 22 

•מסלסל טריפל, המוצר הכי מסקרן כי זה סגנון עיצוב מאוד יפה ומרענן מהסלסול הרגיל


פרטים טכניים:

~כל המכשירים עשויים ציפוי קירמי-טורמלין מונע את שבירת השערה ומגן עליה מפני נזקי החום. כל אלה מסייעים לשמירה על שיער רך, מבריק ובעל מראה בריא. 



~בעלי כיוונון טמפרטורה מגוון מנמוך לגבוה



~גימור שחור מבריק אסתטי ונאה



~מגיע באריזות מסודרות עם הוראות שימוש וכל הנדרש. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


                   ✓נתחיל מהמסלסל

הוא לא בעל קוטר רחב מדי משמע שהתלתלים יותר הדוקים אבל, וואוו! התוצאה פשוט מושלמת. ניסיתי על אמא וזה שרד עליה הכי טוב מכל המסלסלים שיש לה. זה נשאר ולא מתפרק ונעלם. ממש איכותי ומוצלח. גם אני ניסיתי ועפתי עליו! ניתן לראות בתמונות. זה ככה בלי לסרק אותם.

המסלסל מצוייד בכבל מסתובב 360 מעלות.

בעל הטב שמאפשר נוחות שימוש מירבית.



מעבר, האופציה לכוון מ-100 עד 230 משמע שזה מאפשר לכוון בצורה מדוייקת מאוד לפי סוג ומצב השיער. שזה חשוב. ממש אהבנו.



                       ✓מסלסל טריפל

זה מוצר שממש התלהבתי מימנו ולצערי טיפה איכזב. הוא מתכוונן מ-170 מעלות עד 220 וההמלצה להתחיל מ-220 וכשמתחמם לרדת ל-170 אבל התלתלים לא מספיק מודגשים. לפחות עליי ועל אמא ואני מצרפת תמונות שתראו. מרגיש לי שהחום כנראה לא מספיק גבוה בשביל שתווצר הצורה בצורה ממש מודגשת. זה כן קורה אבל מעודן.

בטוחה שיש בנות שיאהבו אני פשוט מציינת מה קרה אצלנו בפועל. מה גם, השיער שלי ושל אמא נורא חלק בטבעי ועיצובים לא שורדים עלינו הכי מושלם אז לקחת בחשבון שזה משתנה מאחת לשניה. ראיתי בנות אחרות שזה נראה עליהן יותר מודגש.

*פעלנו בדיוק לפי ההוראות. זה פשוט משתנה מאחת לשניה וזה הגיוני.

הוא נוח לשימוש ודי בטיחותי בכללי.

גם המסלסל טריפל בעל כבל מסתובב 360 מעלות.

                            ✓מחליק

תמיד חלמתי על מחליק פלטות רחבות והאמת שהוא פשוט טוב. הוא לא הכי חזק בעולם ולהגיד עליו מקצועי זה קצת... לא מתאים אבל הוא לא גרוע. הוא נוח מאוד ואפשר לכוון אותו מ-160 עד 220 וככה אני יכולה לבחור איזו בדיוק טמפרטורה לסוג ומצבי שיערי שזה חשוב מאוד.

בגלל שהפלטות רחבות זה יותר נוח ויעיל לטעמי. סך הכל מוצר טוב למי שמחפשת משהו במחיר נגיש שעושה את העבודה. הוא לא תלש לי שיער ולא נשר לי שיער בזמן השימוש(עם מחליק ממותג אחר זה כן קורה לי). כן אהבתי אותו מאוד.



לסיכום:

המסלסל מנצח בגדול. אפילו מקצועית.

הטריפל לא מושלם אבל תלוי בציפיות שלך.

המחליק פשוט טוב. עושה עבודה טובה ביחס למחיר ובכלל.

כל המכשירים היו לי נוחים לשימוש ולא חשתי שום סיבוך או קושי. הם גם לא מתחממים בידית ובעצם החום מתון ולא 'שורף'.



נקודה לשיפור:

הייתי שמחה לחוט ארוך יותר. אני רגילה ממכשירים אחרים לחוט ממש ארוך. זה לא קצר אבל אם יהיה קצת יותר יהיה יותר נוח.



מחירי רצפה:

המסלסל 49.90

טריפל 69.90

מחליק 39.90

להשיג בכל סניפי ביוטיקר ובאתר שלהם

                       ונסיים בתמונות

תגובות