אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

פלוקס - תחתוני מחזור משני חיים

היי יקירות ☺️

לפני כחודש קיבלתי לסקירה תחתוני ווסת של פלוקס ישראל - תחתוני מחזור רב פעמיים

*למי שמתעניינת בחלופות רב פעמיות לווסת החודשית ממליצה בחום על הקבוצה 
כובסת בווסת  יש שם טונות מידע וסקירות. וגם יש קוד הנחה לחברות הקבוצה 😉

 
*TMI*
הווסת שלי נחשבת מאוזנת. לטעמי. באופן עקרוני הזרימה שלי דורשת להחליף פעמיים ביום תחבושת(ביומיים הראשונים. אחרי זה פעם ביום) אבל מטעמי היגיינה מחליפה 3(או יותר. תלוי לפי הצורך וסיטואציה).

התחתונים נוסו בשתי ווסתות.

קחו בחשבון שאני מלאה ויש לי בטן. אולי אפילו סוג של 'פאוץ'. אני זקוקה לתמיכה טובה ו'איסוף' נאה שיחזיק טוב כי שונאת תחושה רופפת והתחתונים עמדו זאת בגבורה. בנוסף, אני רגישה בטירוף וחרדתית 😛

בחרתי בדגם Boyshort וגזרה גבוהה

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

✓ספיגה 
גם בספיגה גבוהה וגם בלייט הספיגה הייתה מעולה ומפתיעה. לא נזל, דלף, עבר למכנסיים וכד'. למרות שלבשתי לשעות ארוכות(,21 שעות, 7 שעות).
העדפתי האישית לספיגה גבוהה למרות שהלייט ספג טוב רק בשביל הנוחות שאפשר להיות איתם יום שלם ולייט כן דורש החלפה(בייחוד ביומיים הראשונים כשיש זרימה).
גם אחרי 21 שעות לא הרגשתי תחושת כובד או מעיק. הרגיש לחלוטין תחתון רגיל. וואוו.

דבר קטן ששמתי לב, כשניגבתי את התפר שיושב בצדדים בנייר טואלט סתם לבדוק, ירד קצת אבל בפועל לא הכתים וירד למכנסיים. זה היה בספיגה לייט ואחרי 7 שעות לבישה. 

✓בד 
גזרה גבוהה:
 MODAL 95%, ELASTANE 5%
שכבה חיצונית עשויה מ – 92% ניילון, 8% לייקרה
Boyshort:
חומרים והרכב הבד: MODAL 95%, ELASTANE 5%
החלק הפנימי/טכנולוגי של התחתונים עשוי משילוב של בדים סופגים ובד PUL נושם. 
כל הבדים שמהם מיוצרים תחתוני פלוקס הם בעלי תו התקן המחמיר – OEKO Tex, מה שמבטיח שהם נקיים לחלוטין מכימיקלים מזיקים והם בטוחים לשימוש במגע עם העור.

בבוישורט הבד ממש מרגיש כותנה(המותג קורא לבד Modal אבל לי זה מרגיש ממש כותנה משובחת למדי. מודה שלא מבינה בשמות וזה בד אקולוגי מעץ האשור) מדהים. סופר רך ונעים ועוטף ברמה שלא הרגשתי שיש עליי משהו. גם הגומי לא מורגש. מפתיע לטובה.
בגזרה גבוהה הבד שונה קצת, בפנים כותנה נעים ובחוץ יותר סילקי כזה אבל מאוד נעים. הגומי למעלה קצת הרגשתי אותו אבל לא ברמה מציקה בכלל.

✓נוחות
 הבוישורט לגמרי התאהבתי. הכל מושלם גם הגזרה שלא גבוהה מדי אבל לא נמוכה ויורדת וגזרה גבוהה פשוט גבוה לי מדי בעיקר בחלק האחורי מצד שני, זה אינדיבידואלי ומי שמחפשת גזרה גבוהה אוספת תהנה מאוד. כמובן אמשיך להשתמש פשוט ציינתי העדפה.
שני הדגמים לא לחצו בכלל וישבו כמו קטיפה על העור.

✓מידות
אני במכנסיים 40-42 גג 44 בלחץ. מדדתי עיקפים ובסוף הומלץ לי xl ובאמת יצא מעולה. יכלתי גם לקחת לארג' אם רציתי אדוק אבל למי כיף תחתון לוחץ ואדוק ;) 
טווח המידות: ממידה 32 עד 46-48

✓אזור ספיגה
בבוישורט מאחורה זה מגיע גבוה יחסית אבל לא מדי. מספיק לטעמי. בגזרה גבוהה החלק האחורי קצת יותר גבוה וגם הקידמי. עניין של העדפה עבורי זה עבד מעולה.

✓תחושה
לא הרגשתי רטיבות או תחושת טיטול. למרבה ההפתעה. היה פשוט נוח והאמת, לא הרגשתי 'במחזור' כמו עם תחבושות. התנהלתי רגיל והיה לי נוח ונעים למדי. 
האזור ספיגה לא מרגיש עבה מדי בכלל אפילו בספיגה גבוהה. פשוט חלק יותר עבה שסופג בלי להקנות תחושה מוזרה ושל גוף זר.

✓גזרות
הופתעתי לטובה מגזרות ממש מחמיאות, נשיות, סקסיות אך עם כל זאת, נוחות אופטימלית. זה לחלוטין גורם לך להרגיש מהממת גם בימים שאת יכולה, להרגיש קצת פחות.

באתר יש מידע מלא ומפורט מאוד. ממליצה לעיין.

לינק לאתר:

התחתונים לא התרחבו לי אחרי כביסה רק שגזרה גבוהה קצת התגמש בתפרים ופחות אדוק כמו במדידה הראשונה לפני כביסה.

📌לסיכום:
יצאתי מאושרת! מאושרת שההתנסות הראשונה שלי עם מוצר כזה נחלה הצלחה למרות החששות הכבדים.
מאושרת על השירות הנעים והאדיב. לא מובן מאליו.
ובעיקר מודה שממש נהניתי לשטוף ביד אחרי כל שימוש ואז במכונה ואפילו לתלות היה מהנה.
אני אישית אחרי כל שימוש שטפתי ידנית בכיור במים קרים עד שהמים יצאו נקיים ואז ייבשתי וכיבסתי רגיל 40 מעלות עם כביסה צבעונית בלי מרכך וזה עבד מעולה. אלה ההנחיות של המותג ומאוד פשוט וקל.
אגב, אפילו אמא שלי שמאוד קשה בתחתונים ובגדים בכלל ממש התלהבה ואמרה שהם נראים ומרגישים סופר איכותיים.

מעבר, זה שינה לי ועזר לי מאוד להתחבר לגוף שלי בצורה שלא קרתה לפני. אני פשוט מרגישה נוח ונעים ולא כמו עם תחבושות שהיו מציקות. מגרדות, לא נעימות ובעיקר השתעבדות ורדיפה כל הזמן לקנות ולגבות בבית. עם תחתוני מחזור זה פשוט מרגיש נכון וטבעי. ואני אדם שמח ומאושר יותר ☺️

תודה רבה לפלוקס שהאמינו בי למרות שאני חדשה בתחום ושלחו לי לסקירה כי בזכות זה, אני חוויתי התנסות חיובית ויודעת לחלוטין שארכוש בעצמי ♥️

*מטעמי צניעות ופרטיות לא צילמתי על עצמי אך התמונות מהאתר זהות למוצר במציאות 😘

תגובות