אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

פלוקס תחתוני מחזור התאהבות מתמשכת

היי ☺️ חוזרת אליכן עם סקירה נוספת על פלוקס ישראל - תחתוני מחזור רב פעמיים 
במותג ממש אהבו את הסקירה הראשונה והחליטו לפנק אותי בעוד 2 דגמים לבחירה וזה ממש לא מובן מאליו וריגש אותי אז תודה ♥️

בחרתי בדגם חדש שהגיע, בריף, נראה לי מסקרן וביקיני שמקבל ביקורות טובות.
*התמונות מהאתר


מי שחדשה כאן, ממליצה ללכת לפוסט הקודם לפירוט מלא.


🩲🩸מה זה תחתוני מחזור?
תגידו ביי ביי לפלסטיק של תחבושות וכד'
ותגידו שלום לחבר הכי טוב שלכן לווסת החודשית או לדליפות שתן:
למי שעדיין לא מכירה. זו המצאה גאונית שמאפשרת לנו ללכת עם ולהרגיש בלי. תחתונים ברמת בד וגימור גבוהים ביותר עם מרכז ספיגה שסופג באופן מושלם את דם הווסת מבלי להכתים ולדלוף(יש מותגים ודגמים בכללי שזה כן דולף ולא מוצלח. לא במקרה של פלוקס למזלנו וזה גם מאוד תלוי בהתאמת רמת הספיגה לזרימה האישית שלנו). אנחנו פשוט שמות תחתון וממשיכות את היום שלנו רגיל עם בדיקות מדי פעם והחלפה לפי הצורך.
עבורי, זה שינוי מהותי מאוד. אני מרגישה הקלה גדולה מאוד מאז השימוש בתחתונים ולמרות שבווסת אנחנו מרגישות לא וואוו לפחות מבחינת הספיגה אני מרגישה נוח ונעים. בדים משי עוטפים ומפנקים שלא מחריפים לי את הבאסה הכללית אלא משדרגים לחלוטין. 
שמתי לב להרבה שינויים שחלו מאז השימוש בהם ובכללי אני פחות מצוברחת ועצובה ויותר חיובית למרבה ההפתעה. והגזרות כה נשיות וסקסיות שאני מרגישה מהממת! וזה עוד יותר תורם למצברוח טוב :) 
אקולוגי 👍
בריא יותר לגוף 👍
נוח 👍
חיסכון כלכלי בטווח הרחוק 👍

              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

☔ספיגה
שני הדגמים הם בספיגה בינונית.
הראשון, בריף, לבשתי ביום הראשון לווסת למשך 8 שעות ואז בצדדים כשניגבתי עם נייר טואלט(זה סתם בדיקה שאני עושה כי אני חרדתית ורוצה לוודא שלא דולף) ירד ממש מעט ברמת הכתמה קלה ולא ממש דם ושאלתי והבנתי שזה סימן שזה התמלא ודורש החלפה אז החלפתי.

בדגם הביקיני לבשתי ביום השלישי, האחרון של הווסת וספג מדהים 25 שעות(אל תשפטו בבקשה.הייתי בבית לאורך כל הווסת ולא הרגשתי שום צורך להחליף). אומנם הזרימה הייתה חלשה כבר אבל עדיין.

🩸החלק הסופג לאן
בשני הדגמים החלק הסופג מגיע יחסית גבוה מאחורה בערך אמצע ומקדימה זה ממש הסתיים לי בקו ה...אתן מבינות. זה כן הספיק לי ולא דלף וכד'. כנראה שזה אינדיבידואלי.

🧽לגבי איך לדעת כמה ספג
רואים בבירור למרות שזה שחור. כשזה מתחיל לספוג יש קו ברור שמפריד ועוזר לראות זה ממש טוב.

🧵התפר
בביקיני רואים תפר ברור באזור המפשעה וכל המעגל אבל הוא לא מורגש בכלל.
בבריף יש גימור מושלם כזה שלא רואים שום תפר וזה פשוט אחד הדגמים הכי יפים שראיתי! הייתי המומה.

🧘נוחות
גם הביקיני וגם בריף שוב במוד כותנה מהמם. הבריף מרגיש קצת יותר 'נוכח'. לא בקטע מעצבן או עבה אבל כן מרגישים נוכחות טובה כזאת שאוספת ומחטבת יותר. הגזרה למות בדגם הזה! הייתי בשוק כשפתחתי. באמת וואוו.

👙הביקיני היה הכי דק שניסיתי עד כה ומאוד נעים ונוח. התחרה סופר נעימה ורכה ולא מעקצצת או מציקה.
האמת הביקיני ירד לי במשך הלבישה וכל פעם הייתי מרימה וזה כי יש לי בטן... אני מסיקה מזה שזה דגם פחות מושלם למי שיש בטן ורוצה שהתחתון ישאר יחזיק ולא יזוז. הוא כן יפה ודק מאוד סופר נעים ומלטף כמו כל הדגמים.

🧷גזרה
הגזרות גם הפעם מאוד מחמיאות, סקסיות, נשיות. עם התחתונים אני מרגישה מהמם וממש לא ב'ווסת'. זה ממש עושה לי תחושה טובה וכן משפר את הימים האלה.

כרגע יש לי 4 דגמים(גזרה גבוהה אמא לקחה היא ממש רצתה אז נתתי לה והיא נהנת מימנו בכללי לא לווסת. היא בת 63) ואם להגיד מה הדגם המועדף עליי זה בוישורט, אחריו בריף ואחרון ביקיני.
בוישורט זה דגם נדיר שאני לא מרגישה אותו בכלל על העור. לא זז. בריף דומה מאוד רק הבד יותר מודגש ומיוחד. קשה להסביר. וביקיני מהמם בכללי רק לבטן שלי זה לא הספיק אבל עדיין אהנה מימנו זה לא ביג דיל רציני.
שלא תבינו לא נכון, כל הדגמים אהבתי מבחינת הכל בעיקר שהבדים רכים ונעימים ברמה שלא מרגישים שמשהו מציק. אבל תמיד יהיה דגם יותר מועדף וזה הגיוני ;)

🧺כביסה
אני שוטפת במים קרים אחרי כל שימוש ושמה לייבוש טבעי
כשמפעילה מכונה זורקת למכונה שעובדת קבוע על 40 מעלות והכל שורד מעולה ללא ריחות וכד'.
אני כן אחזור לעדכן כל פעם אם יש שינוי או לא אז מי שרוצה שווה להשאר מעודכנים בפוסט הזה והקודם ☺️

תגובות