אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

סקירת תחתוני מחזור ליליבלום

                                                                        היוש!
הבלוג הזה מרגיש לי מיותם ומוזנח ומצד שני, מי קורא היום בלוגים? לצערנו. ממש עצוב שהפכנו לדור שמכור לאינסטנט ומהירות שיא. אבל, לטובת אלה שלא זנחו ועדיין מגיעות, יש סקירה ממש שווה היום וקוד קופון שווה 😍


לפני כמעט חודשיים קיבלתי לסקירה תחתוני מחזור של ליליבלום.
נמשכתי לגישה, הבדים, הסיפור העומד מאחורי המותג והכי הכי נדיר שהצוות שם מקסימות ואדיבות כאילו לדבר עם חברה שזה הכי הכי 😍

יש מספר גזרות ואני בחרתי כצפוי בבריף, הגבוה. אוסף ועוטף ומצד שני עדיין מרגיש מהמם ואפילו סקסי!

*ניסיתי לתמצת. למידע מלא יותר על המותג ממליצה בחום להכנס לאתר 

*התמונות מהאתר. מטעמי צניעות ופרטיות לא מצלמת על עצמי. 
                                                           ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~                                                          
                                                                               💡על התחתונים

                     
ליליבלום באו לחדש ולרענן לנו עם כותנה אורגנית וגזרות מהממות שיהפכו אותנו לקצת יותר בימים הפחות נוחים שלנו ;)


✓תחתוני המחזור מתאימים לכל הנשים בכל הגילאים. הם מתאימים גם לנשים החוות דליפות שתן, דימום לאחר לידה ודימומים וגינליים אחרים.

✓מתאימים לשימוש במהלך היום והלילה.
✓רפידה בעלת רמת ספיגה גבוהה המונעת דליפות.
✓בדים חדשניים, טבעיים, נושמים וטכנולוגיית ספיגה שתשאיר אותך יבשה
✓מנדפים לחות
✓שומרים על תחושת יובש ומונעים ריחות רעים
✓רכות מקסימלית
✓תהליך ייצור ידידותי לסביבה וצמצום שימוש במוצרי היגיינה חד פעמיים
✓אנטי-בקטריאליים
✓מפחיתים גרד והתפתחות פטריות הודות לטכנולוגיית ספיגה חכמה.
                                                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

                                                                          🔍אזור ספיגה והתנסות בפועל


די דק. לכל אורכו. גם בספיגה גבוהה. ספיגה גבוהה מגיע מעל חצי ישבן ומקדימה כמו כל מה שיש לי בדיוק בקו סיום ה...שלנו.
ספיגה בינונית קצת יותר נמוך בישבן.
ספיגה גבוהה ביום ראשון של הווסת ספג 18 שעות.
וספיגה בינונית ביום השני 19 שעות(ככה יצא) ללא תחושת רטיבות או לחות(כן לקראת ההחלפה מורגש מעט רטיבות אבל קלה וסופר הגיונית מפאת השעות). נוח וקליל ועדייו ספג וספג. לא הבחנתי בריחות או תופעות למיניהן.

אני בכוונה בוחנת אקסטרה ככה בשביל להביא את המוצר לקצה ולדעת מה הגבול שלו.
בשני המקרים הנוזל מתרכז בפלא הפליאות במרכז ולא זולג לצדדים או אחורה/קדימה. לא יודעת מה זה הטכנולוגיה הזו אבל היא מדהימה וייחודית מאוד. זה מאפשר נוחות מירבית ושקט נפשי.

לא גירד, לא הציק ולא זז לי במהלך היום והשינה.
אני לא יוצאת מהבית בזמן ווסת(למזלי) אז ההתנסות היא רק בבית אבל אני די פעילה.

להיות עם ולהרגיש בלי(ככל הניתן) זה התחתונים האלה. וזה מאוד חשוב בזמן שאנחנו מרגישות 'פחות' והכל כזה עמוס ומקשה, לפחות התחתונים הקלו עליי ואיפשרו לי שקט נפשי.

לשם השוואה:
פלוקס ספיגה בינונית בימים הראשונים של הווסת שורד לי גג 8 שעות ואז דולף בצדדים ודורש החלפה.
לילי בלום ספג וספג בבינונית כמו חלום. בלי להתפשר.

שלא תבינו, אני אוהבת מאוד את פלוקס ומשתמשת ואמשיך אבל, לילי זה עולם אחר ושונה וזה אופציה מדהימה בעיניי בפני עצמה ומאושרת שיכלתי להתנסות ולגלות 😊

בחרתי מידה XL וכרגיל ישב מושלם. יש לי בטן ולמרות זאת ובמצב הזה הרגשתי סקסית ונשית. קשה לי להסביר אבל לחובבות להיות עם ולהרגיש בלי, זה בשבילכן. זה דק בטירוף אבל עדיין מחזיק טוב.
לא לוחץ לא במפשעה ולא בבטן ואני סופר רגישה. גם העור שלי. 
אני אחזור לעדכן  אם יהיו עידכונים ☺️



לינק לדגם בריף:
https://lilibloom.co.il/product/period-brief/?sld=15

*הלינק רווחי. נרשמתי לתוכנית האפיליאייט שלהם כי נתקלתי בזה בשיטוט באתר וחשבתי שזה מהמם כי אני מאמינה במותג ומרוצה מימנו עד הגג אז לבחירתכן. מאוד אעריך אם תבחרו לרכוש מהלינק שלי אבל לגמרי יכולות שלא לתמוך בי ולהכנס לאתר רגיל:
https://lilibloom.co.il/


ובמסגרת התוכנית יש לי קוד 10% לתת לכן פשוט תקלידו בקופה במקום של הקוד ellebeauty

וירד לכן 10%
נכון שזה מדהים?
אני באמת נרגשת כי יובלות שדבר כזה לא קרה לי שאני יכולה לתגמל אתכן בהנחה ♥️
*הקוד על כל האתר כולל מארזי תחתוני מחזור

תגובות